• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Учнівські столи, Стілець учнівський, Лава учнівська

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_Учнівські столи, Стілець учнівський, Лава учнівська", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Торги не відбулися

122 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 610.50 UAH
Період уточнення: 11.08.2025 15:41 - 17.08.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна умова - Копія дійсного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали з яких будуть виготовлятися товари (ЛДСП, фурнітура, кромка, металеві труби).

Номер: b6437fe4c4b54f35b4a62b79156a0567
Дата опублікування: 14.08.2025 19:55
Опис: Шановний замовнику, вимагаємо вилучити дискримінаційну умову з тендерної документації, а саме: "Копія дійсного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали з яких будуть виготовлятися товари (ЛДСП, фурнітура, кромка, металеві труби)." Дискримінація полягає у наступному: 1. Вимога виходить за межі законодавчих норм З 01.01.2018 року, відповідно до постанови КМУ № 442 від 23.05.2018 та Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», обов’язкове проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи скасоване для більшості товарів, у тому числі меблів та їх матеріалів. Сьогодні підтвердження безпечності матеріалів здійснюється за допомогою документів, передбачених технічними регламентами та стандартами, зокрема декларацій відповідності, протоколів випробувань тощо. Таким чином, вимога про обов’язковий ДСЕЕ на кожен матеріал не є передбаченою законом і створює надмірний тягар для учасників. 2. 2. Наявність ДСЕЕ не впливає безпосередньо на якість чи безпечність меблів Безпечність меблів для споживача підтверджується через сертифікат або декларацію відповідності готового виробу вимогам ДСТУ (наприклад, ДСТУ ГОСТ 16371-2016, ДСТУ ГОСТ 19917-2016) чи Технічних регламентів безпечності меблів. Вимога окремого висновку на кожен матеріал (ЛДСП, фурнітура, кромка, металеві труби) дублює функцію цих документів і не впливає на можливість виконання предмету закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, на практику АМКУ, де неодноразово АМКУ визнавав дискримінаційними вимоги про надання ДСЕЕ, якщо законодавство не передбачає обов’язковості такого документа. Наприклад, у рішенні АМКУ № 10952-р/пк-пз від 12.08.2020 зазначено, що вимога про надання санітарно-епідеміологічного висновку на матеріали, яка не ґрунтується на чинних нормах, є такою, що обмежує конкуренцію.
Відповідь: виправлення внесені
Дата відповіді: 15.08.2025 16:57
Відповідь надана

Дискримінаційна умова - наявність сервісного центру

Номер: f22eec307fb9491ea2d1bc272ef3b472
Дата опублікування: 14.08.2025 19:47
Опис: Шановний замовнику, вимагаємо вилучити дискримінаційну умову з тендерної документації, а саме: "Надати довідку складену у довільній формі про наявність сервісного центру для обслуговування запропонованого товару в Україні із зазначенням: - назви сервісного центру, - його адреси місцезнаходження, - контактного номеру телефону." Дискримінація полягає у наступному: 1. Порушення принципу недискримінації учасників Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник зобов’язаний дотримуватися принципів добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Вимога про наявність сервісного центру в певному регіоні або на певній відстані від замовника обмежує коло потенційних постачальників лише тими, хто вже має таку інфраструктуру, та штучно усуває з конкуренції виробників чи постачальників, які можуть забезпечити належне гарантійне обслуговування іншим чином (виїзною бригадою, кур’єрською доставкою, підрядними організаціями). 2. Вимога не має об’єктивного зв’язку з предметом закупівлі Предмет закупівлі — шкільні меблі — не є високотехнологічним обладнанням, яке потребує постійного технічного обслуговування на місці. Більшість гарантійних випадків для щкільних меблів вирішується шляхом заміни деталей чи заміни виробу, що можна здійснити дистанційно або з виїздом спеціалістів без постійного сервісного центру. пвертаємо Вашу увагу на позицію Антимонопольного комітету України (АМКУ), який у своїх рішеннях неодноразово визнавав дискримінаційними подібні вимоги. Наприклад, у рішенні № 1435-р/пк-пз від 26.11.2020 комітет зазначив, що вимога про наявність сервісного центру є обмеженням конкуренції, оскільки гарантійне обслуговування може бути забезпечене іншими способами.
Відповідь: виправлення внесені
Дата відповіді: 15.08.2025 16:57
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 02e484431e0641c0ba930374d38ad251
Дата опублікування: 12.08.2025 10:09
Опис: Добрий день! Позиція 2 - Стілець учнівський - не відображається фото товару, можете внести зміни, будь ласка?
Відповідь: Добрий день! Зміни внесені
Дата відповіді: 12.08.2025 11:41