• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія

Завершена

454 613.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 273.07 UAH
Період уточнення: 11.08.2025 15:15 - 16.08.2025 00:00
Відповідь надана

недіючі тарифи

Номер: a9c13fea0372433090e8e179e0a93d30
Дата опублікування: 12.08.2025 16:58
Опис: Шановний Замовник, вами в пункті 1 розділу 5 Порядок розрахунку ціни тендерної пропозиції Учасника вказана Ц_прогн.рдн – прогнозована ціна на ринку “на добу наперед”, яка для даної закупівлі становить – 5,65997 грн. за 1 кВт*год без ПДВ, (визначена як середньозважена ціна на РДН за жовтень 2024 року за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua), хоча остання відома середньозважена ціна на РДН за липень 2025 року - 5,24740 грн. за 1 кВт*год без ПДВ. Закупівля здійснюється в 2025 році, яка причина що вами обрана ціна на РДН для даної закупівлі за 2024 рік? Тпер – тариф на послуги з передачі електричної енергії (чинний на дату оголошення процедури закупівлі), визначений відповідно до постанови НКРЕКП від 09.12.2023 № 2322 за 1 кВт*год без ПДВ та становить 0,52857 грн. за 1 кВт*год. Зазначений вами тариф не є чинним.Чинним тарифом станом на серпень 2025 року на послуги з передачі електричної енергії на дату оголошення процедури закупівлі є 0,68623 грн. за 1 кВт*год без ПДВ визначений відповідно до постанови НКРЕКП від 19.12.2024 № 2200. Прохання привести тендерну документацію у відповідність до діючих та актуальних тарифів на електричну енергію, встановлених відповідно до нормативно-правових актів України.
Відповідь: Доброго Дня! В тендерну документацію внесено зміни.
Дата відповіді: 13.08.2025 14:45
Відповідь надана

Дискримінаційні та юридично необгрунтовані вимоги

Номер: c687143588644701a0df1272116075ed
Дата опублікування: 12.08.2025 10:32
Опис: Добрий день! Зазначаємо, що відповідно до пункту 8.3.17 ПРЕЕ, обов’язок створення Центру обслуговування споживачів, Центру розгляду скарг та кол-центру покладається виключно на учасників роздрібного ринку, які обслуговують не менше 100 000 споживачів. Для учасників, які обслуговують менше 100 000 споживачів, створення Центру обслуговування споживачів не є обов’язковим. Таким учасникам надано право самостійно визначати форму реалізації відповідних функцій, зокрема через призначення відповідального працівника або створення окремого структурного підрозділу. Аналогічну правову конструкцію містить і пункт 8.3.6 ПРЕЕ, який наголошує на обов’язку виконання функцій Центру розгляду скарг незалежно від факту створення такого центру. Тобто ПРЕЕ прямо передбачає можливість забезпечення відповідної функції без створення ЦОК. Встановлення вимоги про обов’язкове створення саме Центру обслуговування споживачів є неправомірним розширенням змісту законодавчих норм і таким, що не відповідає дійсному змісту нормативно-правових актів. Ні ПРЕЕ, ні будь-який інший нормативний акт не містить вимог щодо обов’язкового функціонування ЦОК як умови провадження ліцензованої діяльності або участі у процедурі публічної закупівлі. Крім того, відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право визначати у тендерній документації лише ті кваліфікаційні критерії, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які прямо передбачені законодавством. Частина четверта тієї ж статті забороняє встановлювати у тендерній документації дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію. Також відповідно до статті 5 цього ж Закону, публічні закупівлі здійснюються на засадах добросовісної конкуренції, недискримінації учасників, рівного ставлення до них, пропорційності, відкритості та прозорості. Звертаємо окрему увагу, що відповідно до чинної ліцензії, виданої відповідному суб’єкту господарювання, постачальник електричної енергії має право здійснювати господарську діяльність на всій території України, без жодних територіальних або адміністративних обмежень. Жодна норма ПРЕЕ не встановлює обов’язку створення ЦОК у кожному регіоні або за місцезнаходженням конкретного замовника. Відсутність фізично розташованого ЦОК у певному регіоні не має жодного впливу на якість надання послуг з постачання електричної енергії, а технічні характеристики предмета закупівлі регламентуються виключно положеннями національного стандарту ДСТУ EN 50160:2023. Таким чином, вимога Замовника щодо обов’язкової наявності ЦОК є юридично необґрунтованою, не передбаченою чинним законодавством, такою, що створює безпідставні бар’єри для участі у закупівлі та суперечить нормам пункту 8.3.17 ПРЕЕ, частині другій та четвертій статті 22, а також статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково, можете ознайомитись з Висновками про наявність дискримінаційних умов в тендерній документації у випадку вимоги наявності центра обслуговування споживачів або власного структурного підрозділу в певному регіоні підтверджується, зокрема, наступними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - № 22165-р/пк-пз від 30.11.2020 р., UA-2020-11-06-010330-c; - № 9665-р/пк-пз від 18.05.2020 р., UA-2020-04-08-000945-b; - № 6773-р/пк-пз від 28.05.2019 р., UA-2019-05-02-000456-a; - № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 р., UA-2019-03-27-000358-a; - № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 р., UA-2023-07-10-010043-a, № 22165-р/пк-пз від 30.11.2020 р., UA-2020-11-06-010330-c. Також аналогічну правову позицію висловлено Державною аудиторською службою України під час проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2023-10-31-000010, у ході якого встановлено, що встановлення географічно обмежувальних вимог є дискримінаційним та створює бар’єри для участі в процедурі закупівлі, що є порушенням частини четвертої статті 22 Закону. Вимагаємо внести зміни. У разі невиконання даної вимоги буде підготовлена офіційна скарга до Антимонопольного комітету України з метою оскарження Ваших дій як замовника, а також звернення до інших контролюючих органів.
Відповідь: Доброго Дня! В тендерну документацію внесено зміни.
Дата відповіді: 12.08.2025 14:07