-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплектуючі до серверного обладнання
Завершена
253 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 535.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 535.00 UAH
Період уточнення:
11.08.2025 11:49 - 16.08.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаціна вимога
Номер:
f5866d17c0d04a64b3e3709e74a375a5
Дата опублікування:
15.08.2025 15:24
Опис:
Внесені Вами зміни залишаються дискримінаційними. Надання так званих листів щодо повноважень, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Вимагаю прибрати дискримінаційну вимогу про надання листа щодо повноважень постачальника на постачання обладнання.
Відповідь:
Вимога щодо надання учасником документа від виробника товару, офіційного представництва чи представника виробника в Україні, постачальника тощо, який підтверджує повноваження учасника на постачання такого обладнання, встановлена з метою підтвердження походження товару та забезпечення його постачання з офіційних каналів розповсюдження. Це дозволяє уникнути ризиків придбання фальсифікованої або нелегально ввезеної продукції, а також гарантує отримання товару, що відповідає заявленим технічним характеристикам.
Після отримання попередньої вимоги від учасника, Замовник вніс зміни до тендерної документації, розширивши можливі джерела отримання підтверджуючого документа. У чинній редакції допускається надання документа:
• від виробника;
• від офіційного представника виробника в Україні;
• від постачальника тощо, за умови підтвердження його повноважень виробником або офіційним представником.
Таким чином, коло потенційних учасників не обмежене лише прямими партнерами виробника. Передбачена можливість підтвердження через ланцюг постачання, що забезпечує участь будь-якого суб’єкта господарювання, який має офіційний канал постачання.
Вимога не є дискримінаційною, оскільки:
• не обмежує коло учасників лише виробником чи офіційним представником;
• передбачає можливість надання документа через ланцюг постачання;
• відповідає положенням ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо можливості встановлення вимог, необхідних для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам;
• спрямована на дотримання принципів ефективності та максимальної економії бюджетних коштів за рахунок постачання оригінальної та якісної продукції.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановлювати у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності товару технічним, якісним та іншим характеристикам, визначеним у документації.
З огляду на викладене, встановлена вимога не є дискримінаційною, не звужує коло потенційних учасників, відповідає принципам, передбаченим ст. 5 Закону, і спрямована на забезпечення належної якості та офіційного походження предмета закупівлі.
Дата відповіді:
18.08.2025 11:10
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
76ec7e4aeb9a4fb48a8eff1a822e20fd
Дата опублікування:
11.08.2025 15:13
Опис:
Вимагаємо прибрати вимогу про надання документу від виробника товару, офіційного представництва або представника виробника в Україні, щодо повноважень учасника на постачання такого обладнання. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором. Дискримінаційні вимоги - це пряме порушення роз'яснення Мінекономіки № 3323-04/50213-06 від 19.07.2022, та, як наслідок, звуження потенційного кола постачальників. Усі припущення про те, що Учасник має повноваження продавати обладнання на території України – це про надійного учасника – суб’єктивна думка замовника, який намагається обрати «надійного учасника» для себе. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого документу від виробника товару з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a UA-2024-04-03-008467-a UA-2024-04-11-012180-a UA-2024-04-11-012448-a UA-2024-04-29-006618-a UA-2024-05-06-004366-a UA-2024-05-16-011391-a UA-2024-05-31-006415-a UA-2024-05-30-004179-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ.
Відповідь:
Внесено зміни до пункту 5.1 додатку 1 до тендерної документації
Дата відповіді:
14.08.2025 15:50