• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт котельні з заміною твердопаливного котла КНП “Романівська лікарня” Романівської селищної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, смт.Романів, вул.Медична,2 за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Торги не відбулися

1 799 728.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 998.64 UAH
Період уточнення: 07.08.2025 16:28 - 19.08.2025 00:00
Відповідь надана

страхування об'єкта будівництва

Номер: a36e764b43f44e8580f23e1da533361f
Дата опублікування: 18.08.2025 12:39
Опис: Шановний Замовник! Вами вірно зазначено та виконано умову, щодо укладання договору про закупівлю згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 1 серпня 2005 р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі - Постанова №668), про те тендерною документацією не визначено та не підтверджено порядок визначення рекомендаційної , а не обов’язкової до застосування Учасниками ( Переможцями) відкритих торгів з особливостями Умов страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва. Просимо коректно надати роз’яснення та підтверджуючі документи (шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель) чи включені до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва в обґрунтованих випадках за відповідними розрахунками такі чинники як ризики випадкового знищення або пошкодження об’єкта згідно вимог п.4.42 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281). При складані тендерної пропозиції Учасник має дотримуватись вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а у зв’язку з відсутністю такої інформації Учасник не може правильно прорахувати вартість своєї пропозиції.
Відповідь: Абзац 1 пункту 28 Особливостей визначає, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація, серед обов'язкових відомостей повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги (пункт 33 частини 1 статті 1 Закону). На виконання зазначених вимог Замовник у Додатку №1 до Тендерної документації визначає інформацію про про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Зокрема, Замовник вказує детальну інформацію про види та обсяги робіт, які необхідні для здійснення капітального ремонту котельні з заміною твердопаливного котла КНП “Романівська лікарня” Романівської селищної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, смт.Романів, вул.Медична, 2 за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Відповідно для формування цінової пропозицію рекомендуємо детально вивчати Додаток №1 до Тендерної документації із інформацією про про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Щодо тези із питання від 18.08.2025 “...про те тендерною документацією не визначено та не підтверджено порядок визначення рекомендаційної , а не обов’язкової до застосування Учасниками ( Переможцями) відкритих торгів” Замовник зазначає наступне. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Згідно зі статтею 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Вимоги до укладення договорів будівельного підряду визначені в Постанові Кабміну № 668 від 1 серпня 2005 р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі - Постанова №668). Стаття 638 ЦКУ визначає, що договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Водночас пункт 2 Постанови №668 визначає, що загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). При цьому, в пункті 5 Постанови №668 наведені істотні умови договору підряду, серед яких: умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва. З огляду на дану норму, Замовник в проєкті договору про закупівлю капітального ремонту котельні з заміною твердопаливного котла КНП “Романівська лікарня” Романівської селищної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, смт.Романів, вул.Медична,2 враховано зазначене положення Постанови №668 та передбачено в проєкті договору істотні умови, які визначені в пункті 5 Постанови №668, серед яких: умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва. Відповідно до пункту 31 Постанови №668 підрядник зобов'язаний забезпечити страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва, якщо це встановлено договором підряду. Просимо зауважити, що до учасника / переможця закупівлі в розумінні цих понять згідно статті 1 Закону не встановлено жодних додаткових вимог щодо виконання умов страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва. Дана умови встановлена проєктом договору про закупівлю та буде поширюватися на сторони договору - Замовника та Підрядника (переможця, який набуде статусу сторони договору лише після його підписання).
Дата відповіді: 20.08.2025 11:07
Відповідь надана

страхування ризиків

Номер: 75d5880e3a4f4059b5af36a82708a81a
Дата опублікування: 11.08.2025 16:27
Опис: 1. Шановний Замовник! Просимо надати роз’яснення щодо встановленої Вами вимоги , передбаченої проектом Договору про закупівлю (Додаток №2) до тендерної документації, а саме: стосовно п. 4. УМОВИ СТРАХУВАННЯ РИЗИКІВ ВИПАДКОВОГО ЗНИЩЕННЯ АБО ПОШКОДЖЕННЯ ОБ'ЄКТА БУДІВНИЦТВА. Дана умова є рекомендаційною та передбачена рекомендацією зі страхування ризиків у будівництві, додаток до наказу Мінрегіонбуду від 30.05.2008 № 230 (схвалено рішення науково-технічної ради Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.02.2008 № 2), вимоги якого рекомендуються, а не є обовязком для використання під час укладання та виконання договорів страхування в процесі підготовки страховиками Правил страхування ризиків у будівництві. Окрім того, вимагаємо надати підтвердження того, що кошти на страхування ризиків замовника будівництва включені до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва в обґрунтованих випадках за відповідними розрахунками (п.4.42 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281). Адже з урахуванням встановлених Вами вимог, такі витрати мають бути включені Учасником до поданого розрахунку договірної ціни.
Відповідь: Абзац 1 пункту 28 Особливостей визначає, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Частиною 1 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та / або суміжних прав. Відповідно до пункту 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання наведених вимог Замовником оприлюднено тендерну документацію за предметом закупівлі Капітальний ремонт котельні з заміною твердопаливного котла КНП “Романівська лікарня” Романівської селищної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, смт.Романів, вул.Медична, 2 за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація у визначені Особливостями строки та складену у порядку, що визначений Законом із урахуванням Особливостей. Тобто, вся інформація, що передбачена законодавством як обов'язкова, розміщена замовником в електронній системі закупівель за ID: UA-2025-08-07-010665-a/ Згідно зі статтею 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Вимоги до укладення договорів будівельного підряду визначені в Постанові Кабміну № 668 від 1 серпня 2005 р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі - Постанова №668). Стаття 638 ЦКУ визначає, що договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Водночас пункт 2 Постанови №668 визначає, що загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). При цьому, в пункті 5 Постанови №668 наведені істотні умови договору підряду, серед яких: умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва. З огляду на дану норму, Замовник в проєкті договору про закупівлю капітального ремонту котельні з заміною твердопаливного котла КНП “Романівська лікарня” Романівської селищної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, смт.Романів, вул.Медична,2 враховано зазначене положення Постанови №668 та передбачено в проєкті договору істотні умови, які визначені в пункті 5 Постанови №668, серед яких: умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва. Відповідно до пункту 31 Постанови №668 підрядник зобов'язаний забезпечити страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва, якщо це встановлено договором підряду. Крім того, із аналізу моніторингів проведених ДАСУ вбачається дослідження контролюючим органом включення замовником всіх істотних умов згідно Постанови №668 до проєкту договору підряду. Тому, Замовником під час складання проєкту договору підряду було також враховано практик контролюючого органу.
Дата відповіді: 14.08.2025 09:59