-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з повірки лабораторного обладнання
Торги не відбулися
8 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 41.00 UAH
Період уточнення:
06.08.2025 17:22 - 12.08.2025 10:00
Відповідь надана
Додаток 5
Номер:
6dde51b02e2644c4ab19581c0c0101b6
Дата опублікування:
08.08.2025 10:56
Опис:
Шановний замовнику!
Прошу роз’яснити п. 6.5 проекту договору, так як не можна встановити відсоток у розмірі 0 (нуль) відсотків за ч.2 ст.625 ЦК України. Ст.625 ЦК України не є штрафною санкцією, а є мірою відповідальності, що носить компенсаторний характер і пов`язаний особливою природою грошей, що мають властивість знецінюватись. На відміну від штрафних санкцій метою яких є збагачення кредитора, 3% річні будучи акцесорними до основного зобов`язання у свої природі є особливого роду збиткам, (сателітні), що не вимагають доведення та існують в силу змісту грошового зобов`язання, завданням яких є відновлення майнових прав кредитора.
.Пропонуємо у п.6.5 проекту договору встановити 1%. Тим більше, що п.7.9 проекту договору передбачено звільнення замовника від відповідальності. Дякуємо!
Відповідь:
Ваше звернення надійшло та розглянуто!
Роз’яснюємо, що вимогами частини 2 статті 625 Цивільного кодексу України визначено, що боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Вимогами стаття 1 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань» передбачено, що платники грошових коштів сплачують на користь
одержувачів цих коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що
встановлюється за згодою сторін.
Таким чином, сторонам в договорі надається право та можливість встановити інший розмір процентів та пені за прострочення грошового зобов’язання.
У зв’язку із можливістю неналежного фінансування видатків Замовника з боку вищого розпорядника бюджетних коштів внаслідок непередбачуваних обставин, які пов’язані з оголошеним в Україні воєнним станом та збройною агресією російської федерації, а також неможливістю Замовника вплинути на вказані обставини, з метою уникнення можливості притягнення Замовника до відповідальності з причини прострочення грошового зобов’язання та утворення додаткового навантаження на державний бюджет, підпунктом 6.5. проекту договору передбачено що штрафні санкції (в т.ч. неустойка, пеня) за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань Замовником застосовуються в розмірі – 0 (нуль) відсотків.
Участь в закупівлі та укладанні за її результатами договору закупівлі носять добровільний характер, а тому в разі якщо Учасника не влаштовують визначені Замовником в Оголошенні умови, він має право не приймати участь в закупівлі.
За вказаної вище мотивації, не вбачається підстав для внесення змін в проект договору визначений додатком №5 до Оголошення,
Запрошуємо до участі в закупівлі!
Дата відповіді:
09.08.2025 09:16
Відповідь надана
Додаток 5
Номер:
681bf19cd9654de5ac51f78837c59a49
Дата опублікування:
08.08.2025 10:56
Опис:
Шановний замовнику!
Нормами пп.18) п.3 р. 4 «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затв. Наказом Мінекономіки № 193 від 08.02.2016, передбачено, що «для ЗВТ, які визнані за результатами повірки такими, що не відповідають установленим вимогам, оформлюють довідку про непридатність ЗВТ».
Просимо привести пункти 3.15, 3.17-3.18 проекту договору у відповідність до приписів чинного законодавства, а саме: після слів «свідоцтва про повірку ЗР ЗВТ» доповнити словосполученням «або довідку про непридатність ЗВТ». Дякуємо!
Відповідь:
Ваше звернення надійшло та розглянуто!
Пунктом 4 додатку №1 до Оголошення передбачено, що послуги надаються згідно з вимогами Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 р. № 1314-VII зі змінами, наказу Мінекономрозвитку від 08.02.2016р. № 193 «Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів» і відповідно до чинної нормативної документації у сфері метрології та діючих документів щодо методики повірки.
Аналогічні вимоги передбачені пунктом 3.1. проекту договору, який викладено в додатку №5 до оголошення.
Таким чином, у разі якщо законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки за результатами повірки будуть визнані такими, що не відповідають встановленим вимогам, Виконавець за договором має діяти відповідно до вимог вказаних нормативних актів.
У зв’язку із викладеним поставлене Вами запитання охоплюється наявними положеннями проекту договору та закупівлі, а тому підстав для внесення змін в проект договору не вбачається.
Запрошуємо до участі в закупівлі!
Дата відповіді:
09.08.2025 09:16