• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

комп’ютерне обладнання

Закупівля здійснюється без ПДВ відповідно до ст.25, ст.26 Угоди між Урядом України та Організацією Північноатлантичного договору про статус представництва НАТО в Україні (Угоду ратифіковано згідно Закону України №989-VIII від 04.02.2016).

Завершена

471 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 355.00 UAH
Період уточнення: 06.08.2025 11:48 - 12.08.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги_Додаток 3 п. 18

Номер: 520776116b724993be0e97612b3ce9ba
Дата опублікування: 08.08.2025 17:32
Опис: Шановний Замовнику Уважно вивчивши вимоги, що викладені в Додатку 3 до тендерної документації, а саме: п. 18 Достовірна інформація у вигляді гарантійного листа довільної форми, у якому Учасник підтверджує наявність власного сервісного центру на території м. Дніпра, із зазначенням адреси та контактного номеру телефону, або наявність підписаного договору з сервісним центром на сервісне обслуговування у м. Дніпрі (копія договору додається). У разі надання копії договору на сервісне обслуговування, Учасник додатково надає лист-гарантію від сервісного центру (м. Дніпро) щодо здійснення гарантійних зобов’язань фахівцями за адресою Замовника не пізніше, ніж через один робочий день з моменту надходження заявки в робочий день з 9:00 до 16:00 години, а у разі надходження заявки у неробочий день або після 16:00 години, часом надходження заявки вважається 9:00 година наступного робочого дня. Вважаємо, що така умова є дискримінаційною та обмежує кількість потенційних Учасників у даній закупівлі, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають сервісний центр у власності або оренді лише на території м. Дніпра. У зв’язку з цим, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації (Додаток 3 п. 18) та виключити вимогу щодо наявності власного або орендованого сервісного центру на території м. Дніпра, а саме: п. 18 Достовірна інформація у вигляді гарантійного листа довільної форми, у якому Учасник підтверджує наявність власного сервісного центру на території України, із зазначенням адреси та контактного номеру телефону, або наявність підписаного договору з сервісним центром на сервісне обслуговування на території України (копія договору додається). У разі надання копії договору на сервісне обслуговування, Учасник додатково надає лист-гарантію від сервісного центру на території України щодо здійснення гарантійних зобов’язань фахівцями за адресою Замовника не пізніше, ніж через один робочий день з моменту надходження заявки в робочий день з 9:00 до 16:00 години, а у разі надходження заявки у неробочий день або після 16:00 години, часом надходження заявки вважається 9:00 година наступного робочого дня.
Відповідь: Відповідь Шановний Учаснику. Згідно з п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не дає чіткого визначення того, що конкретно можна вважати дискримінаційними вимогами. Враховуючи необхідність своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування закупленого обладнання тендерна документація та вимоги до предмета закупівлі сформовані з огляду на характер предмета закупівлі. Звертаемо Вашу увагу , що замовник не має однозначної вимоги у тендерній документації про наявність власного сервісного центру. Вимогами тендерної документації допускається, що потенційний постачальник може обслуговувати техніку у своїх партнерів з якими укладено договір на сервісне обслуговування техніки (та не має вимоги про оренду такого сервісного центру), яка постачатиметься Учасником у разі визначення його переможцем. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або обмежене коло Учасників. Враховуючи значну кількість сервісних центрів в м. Дніпро (що можна перевірити у відкритих джерелах), це дає змогу потенційним Учасникам з усієї України забезпечити обслуговування товару сервісним центром у місті Дніпрі на умовах, які прописані в ТД та не створюють перешкод для залучення учасником субпідрядних організацій для фактичного здійснення гарантійного ремонту. Відсутність сервісного центру на території м. Дніпро обумовить потребу надмірних витрат замовника для звернення до сервісного центру, комунікації з ним, а у разі задіяння послуг логістичної компанії додаткових витрат для доставки у місце відправлення, часу та ризиків(втрата , пошкодження обладнання і т.і. ) пов’язаних з доставкою логістичною компанією (яка не є стороною договору) , що суперечить принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, запропоновані Учасником зміни не є доцільними та не можуть бути задоволені. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 10.08.2025 22:04