• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки.

Торги відмінено

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період уточнення: 06.08.2025 11:28 - 11.08.2025 00:00
Відповідь надана

вимога

Номер: 9134e12bb65e4e6db10a57eaeeca0c8d
Дата опублікування: 08.08.2025 13:25
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф 31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a .
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду вашого звернення повідомляємо: 1. Тендерна документація складена з дотриманням вимог Закону та ніяким чином не порушує вимог Закону, а саме частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону. 2. Вимога, що вказана в тендерній документації Замовника, надати лист-авторизацію не може розглядатись як дискримінація Учасників, так як не вимагає брати лист у конкретного виробника товару, а має альтернативний характер. Учасник може звернутися до будь-якого виробника, офіційного представництва виробника на території України або офіційного дистриб’ютора. Сьогодні ринок України має великий вибір подібного товару. Вимога сформована лише для підтвердження легального походження пропонуємого товару, дає гарантію що товар поставляється офіційно на територію України та буде мати офіційну технічну підтримку та офіційну гарантію (додаткове обґрунтування вимоги буде надано при звернені до Антимонопольного комітету України). 3. Лист-авторизація, якщо має альтернативний характер не зменшує коло потенційних Учасників, а лише зменшує коло недобросовісних Учасників, що намагаються інколи не зовсім коректно спонукати Замовників відмовлятися від законних вимог, що допомагають підтвердити легальність постачання/виробництва товару. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 08.08.2025 13:45