-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кисневий концентратор (НК 024:2023 12873 – Стаціонарний концентратор кисню)(ДК 021:2015 33157800-3 Киснеподавальні пристрої)); Інгалятор компресорний (НК 024:2023 35457 — Система інгаляційної терапії без підігрівання)(ДК 021:2015 Газотерапевтичні та респіраторні апарати)
Умови закупівлі викладені в тендерній документації з додатками
Завершена
242 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 210.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 210.00 UAH
Період уточнення:
06.08.2025 10:52 - 15.08.2025 00:00
Відповідь надана
Уточнення медико-технічних вимог
Номер:
a8340e7203574d51862acd896eaae9bc
Дата опублікування:
08.08.2025 16:08
Опис:
Шановна пані Наталія!
Наше підприємство, як один із найбільших постачальників небулайзерів та інгаляторів в Україні (як європейських, так і азіатських виробників), під час підготовки технічної документації до закупівлі, зіткнулися з низкою питань, які потребують уточнення.
Пункт 5 медико-технічних вимог містить: «Індикація обраного режиму роботи», але які саме режими роботи мають бути в інгалятора? Мається на увазі налаштування швидкості потоку та швидкості розпилення чи інше?
Пункт 20 медико- технічних вимог: « Розпилювач лікарських препаратів повинен бути придатний до стерилізації кип’ятінням». Але якщо брати інгалятор для стаціонарів, наприклад італійського виробництва, він передбачає метод стерилізації автоклавуванням (що більше відповідає санітарним вимогам). Чи можливо пропонувати інгалятори з іншими методами санітарної обробки деталей та компонентів?
Заздалегідь дякуємо за уточнення із зазначених питань?
Відповідь:
Шановний Учаснику!
З метою виключення будь - яких ознак дискримінації та реалізацїї принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації в частині уточнення медико – технічних вимог, визначених в Додатку 1.1. Дякуємо за Ваше Звернення. З повагою, Уповноважена особа Шаповалова Наталя.
Дата відповіді:
11.08.2025 14:27
Відповідь надана
Щодо медико-технічних вимог
Номер:
9f72a48b4f8f41d3bfca8db5fc8aadd6
Дата опублікування:
07.08.2025 08:28
Опис:
Шановний Замовник!
У медико-технічних вимогах до Інгалятора компресорного прописані технічні параметри, що вказують на інгалятор моделі «Біомед» 403Н, а саме про це свідчать пункти 4,5,6,15 і 16.
Сукупність вимог щодо вищевказаних пунктів медико-технічних вимог штучно обмежує кількість потенційних учасників закупівлі як концентратора стаціонарного, так і інгалятора.
Враховуючи, що більше 90% закупівель інгаляторів та небулайзерів здійснюється через спрощену процедуру – запит (ціни) пропозиції для ефективного та швидкого постачання, дії Замовника носять характер навмисного введення у тендер на закупівлю стаціонарного концентратора інгалятора для дискримінації учасників ринку.
Вимагаємо або виключити дискримінаційні вимоги компресорного інгалятора або зробити закупівлю різними лотами/за різною процедурою закупівлі.
Відповідь:
Шановний Скаржнику!
Медико-технічні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням:
• потреб закладу в забезпеченні сумісності з уже наявним медичним обладнанням;
• уніфікації витратних матеріалів для зменшення витрат на обслуговування;
• гарантування безперервності лікувального процесу та надійності роботи обладнання в умовах інтенсивної експлуатації.
Встановлені параметри не містять посилань на конкретну торговельну марку чи виробника та можуть бути виконані продукцією різних брендів, що виключає ознаки дискримінації (ч. 4 ст. 23 Закону).
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020, Замовник при плануванні та проведенні закупівель формує плани, визначає предмет закупівлі, обирає процедуру закупівлі, формує тендерну документацію, оприлюднює інформацію у спосіб. передбачений нормативними документами. Згідно пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником самостійно, з використанням Єдиного закупівельного словника та з урахуванням існуючих потреб та особливостей товару. Замовник має право визначати предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а також встановлювати поділ на лоти або закуповувати товари без поділу на лоти. При цьому відповідно пункту 6 Особливостей «Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару)». Існуючі роз'яснення Уповноваженого органу, чітко визначають право Замовника самостійно визначати як код предмета закупівлі, так і можливість поділу на лоти, або закупівлю товарів без поділу на лоти (лист Мінекономіки № 3304-04/53972-06 від 03.09.2020).
Вимога Скаржника щодо винесення конкретної одиниці номенклатури товару у окрему закупівлю є виключно спробою змусити Здіяти у спосіб, який може бути вигідний конкретному Учаснику, і не відповідає нормам чинного законодавства та практиці публічних закупівель. Задоволення вимоги Скаржника може розглядатись іншими потенційними учасниками, як зацікавленість Замовника у задоволенні та лобіюванні інтересів Учасника, який з не зрозумілих причин не хоче чи не може запропонувати на торги повний перелік товарів, необхідних Замовнику для покращення матеріально-технічної бази лікарні. З повагою, Уповноважена особа Шаповалова Наталя.
Дата відповіді:
08.08.2025 14:44