• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з ремонту і ТО офісної техніки

Завершена

110 258.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 551.29 UAH
Період уточнення: 05.08.2025 14:30 - 13.08.2025 00:00
Відповідь надана

Стосовно витратних матеріалів торгової марки Static Control Components

Номер: 2a93d1c821e8439ab649deeac8cce7ee
Дата опублікування: 08.08.2025 16:04
Опис: Шановний Замовнику! Як визначено пунктами 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), серед основних принципів, за якими здійснюються публічні закупівлі, є добросовісна конкуренція, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Щоб не обмежувати коло учасників, замовник у технічних вимогах до предмета закупівлі не повинен посилатися на конкретну марку/виробника/тощо, але якщо таке посилання необхідне, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент», як визначено частиною 4 статті 23 Закону. В Додатку 3 до ТД вимагається конкретна марка конкретного виробника, а саме: "При наданні Послуг учасник повинен використовувати виключно якісні матеріали. Для заправки та відновлення картриджів мають бути використані витратні матеріали торгової марки Static Control Components". Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення розглянуто, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 11.08.2025 12:47
Відповідь надана

Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи України або Держспоживслужби

Номер: d79fecc18e674c8ea53742cc2e0163e9
Дата опублікування: 08.08.2025 16:01
Опис: Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 3 до Тендерної документації зазначено наступне: "13. Для документального підтвердження якості тонера учасник надає висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи України або Держспоживслужби на тонер". Ця вимога є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. Пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України.
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення розглянуто, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 11.08.2025 12:47