• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Канцелярські товари для закладів культури Подільського району міста Києва» (за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015: 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне»)

Завершена

168 940.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 844.70 UAH
Період уточнення: 05.08.2025 14:00 - 10.08.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 4aef767dc4fa48fe9df8c090677b7f92
Дата опублікування: 08.08.2025 11:42
Опис: Просимо прибрати дискримінаційні вимоги з технічної специфікації, зокрема: - розширити докустимі параметри на папір; - виключити вимогу надання авторизаційного листа; - виключити вимогу надання протоколів лабораторних випробувань; - виключити вимогу надання документів на підтвердження якості датованих виключно 2025 роком Інші вимоги, якими обмежується конкуренція
Відповідь: Відповідь на звернення: Технічна частина (далі - ТХ) тендерної документації та тендерна документація (далі - ТД) зроблена на підставі норм Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей» (затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 у редакції зі змінами). 1. Закон України «Про публічні закупівлі» (чинна редакція) 1. Стаття 22 — Вимоги до тендерної документації - Ч. 2 п. 2: ТД містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. - Ч. 3: Технічна специфікація містить опис усіх необхідних характеристик товарів/робіт/послуг, включаючи функціональні та технічні вимоги. - Ч. 4: Заборонено посилання на конкретну торговельну марку чи виробника, якщо це не обґрунтовано специфікою предмета закупівлі; - у разі посилання — обов’язково додано вираз «або еквівалент». 2. Стаття 23 — Технічні специфікації - Ч. 1: Замовник визначає технічну специфікацію з урахуванням стандартів, технічних регламентів та інших нормативно-правових актів. - Ч. 2: Характеристики забезпечують рівні умови для всіх учасників та не створюють дискримінації. 3. Стаття 5 — Принципи здійснення закупівель - Принципи недискримінації, рівної конкуренції та максимальної економії відображені в технічній частині. 2. Постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей публічних закупівель…» (зі змінами, чинна у 2025 році) ● Пункт 28: ТД зформована з урахуванням вимог статті 22 Закону, а технічна специфікація — з урахуванням статті 23 Закону. ● Пункт 29: Замовник може встановлювати окремі технічні та якісні характеристики з урахуванням воєнного стану, але вони не повинні обмежувати конкуренцію. ● Пункт 31: Допускається визначення окремих вимог за міжнародними чи національними стандартами, якщо вони не дискримінаційні. ● Пункт 32: Якщо є обмеження щодо країни походження товару (локалізація), вони повинні ґрунтуватися на постановах КМУ (наприклад, № 861, № 782). 3. Інші нормативні документи, що можуть застосовуватись ● Технічні регламенти України (затверджені постановами КМУ для окремих видів продукції, наприклад, безпека машин, низьковольтне обладнання тощо). ● ДСТУ, EN, ISO — національні та міжнародні стандарти, якщо Замовник їх обирає як основу. ● Постанова КМУ № 861 (щодо ступеня локалізації) — якщо закупівля підпадає під її дію. ● Постанова КМУ № 782 від 02.07.2025 — новий перелік товарів з локалізацією. Висновок: Технічна частина тендерної документації виконана в першу чергу на підставі ст. 22 та ст. 23 Закону «Про публічні закупівлі» і пунктів 28–32 Особливостей (Постанова № 1178), із урахуванням відповідних технічних регламентів, стандартів (ДСТУ, ISO) та постанов КМУ щодо локалізації або обмежень тощо. Підсумовуючи вищевказане, констатуємо про те, що - Товар, який наведено у ТХ, виробляє не менше двох виробників (вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості). Стосовно: - виключити вимогу надання авторизаційного листа; - виключити вимогу надання протоколів лабораторних випробувань; - виключити вимогу надання документів на підтвердження якості датованих виключно 2025 роком - Інші вимоги, якими обмежується конкуренція Вимоги ТД та ТХ ґрунтуються та викладені на підставі ст. 22 і 23 Закону та п. 28–32 Особливостей, також констатуємо про те, що будь-який потенційний учасник має цілковите право звернутись до виробників або правовласників торгових марок наведених товарів (в Україні представлені всі виробники та правовласники торгових марок) для отримання документів, інформації тощо. Враховуючи військовий стан та з метою запобігання закупівлі неякісного товару та отримання гарантій на своєчасне постачання у великій кількості та належної якості товару, яких вимагає ця документація, замовник були викладені вищевказані вимоги у ТХ та ТД.
Дата відповіді: 11.08.2025 12:41