• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220115 /Т-22-07/-Старосілля - Велика Олександрівка Бериславського району Херсонської області, на ділянці від км 0+000 до км 8+000

Завершена

7 729 688.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 77 296.88 UAH
Період уточнення: 01.08.2025 16:16 - 08.08.2025 00:00
Відповідь надана

щодо досвіду роботи

Номер: 04cdb3b993b9447f86abd173b1df2546
Дата опублікування: 05.08.2025 11:07
Опис: відповідно до документації: 1 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн не менше 50 мм, площею ремонту до 1м2. З попереднім фрезеруваням. м2 96 2 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн не менше 50мм, площею ремонту до 3 м2. З попереднім фрезеруванням. м2 380 3 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн не менше 50 мм, площею ремонту до 10 м2. З попереднім фрезеруванням. м2 646 4 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн не менше 50 мм, площею ремонту до 25 м2. З попереднім фрезеруванням. м2 404 5 Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття при глибині фрезерування не менше 50 мм м2 4478 6 Улаштування шару дорожнього одягу товщиною не менше 5 см із асфальтобетонної суміші м2 4478 7 Ліквідація вибоїн струменевим/пневмоструменевим методом м2 200 8 Планування узбіч м 16000 Аби штучно не звужувати коло потенційних учасників з метою дотримання принципів здійснення закупівель, просимо вас сприяти розширенню конкуренції та прибрати/видалити оті зайві усі глибини в мм, площі з мемонтом в м2, товщини в см і так далі, адже технологія одна й та сама завжди, лише відрізняються показники і по різному прописується в актах виконаних робіт. Вам про це добре відомо, тож не звужуйте конкуренцію. Хоча , напевно, Ви відповісте якусь чергову "нісенітницю" на усі наші питання та вимоги, нібито все відповідно до закону...
Відповідь: Відповідності до ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч.2 ст.16 вказаного Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Частиною 3 статі 22 цього ж Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, відповідно до тендерної документації даної закупівлі, Учасник закупівлі має підтвердити позитивний досвід виконання робіт за предметом закупівлі, оскільки зазначений кваліфікаційний критерій покликаний підтвердити можливість учасника закупівлі виконати умови договору, які будуть визначені в результаті здійснення закупівлі, з огляду на певний позитивний досвід учасника у виконанні робіт за предметом закупівлі. Технічними вимогами в тендерній документації щодо досвіду виконання аналогічних робіт Замовник підходить досить детально лише з метою мати впевненість у спроможності учасників закупівлі забезпечити повне та якісне надання цілісного переліку замовлених послуг. Вказана вимога тендерної документації дасть змогу Замовнику обрати переможцем закупівлі кваліфікованого учасника, що має відповідний позитивний досвід і дозволить забезпечити для Замовника гарантії якості виконуваних робіт (надання послуг). Як наголосив Верховий суд у постановах від 16.10.2023 у справі № 200/7605/21, від 02.03.2023 у справі № 160/4436/21, від 28.09.2023 у справі № 140/13717/21, беручи участь у публічній закупівлі, учасник повинен відповідати усім висунутим Замовником критеріям та подати необхідні підтверджуючі документи, перелік яких міститься у тендерній документації з тим, щоб Замовник мав можливість належним чином перевірити вказані критерії та визначити найвигіднішу пропозицію для відповідної закупівлі. Зазначені вами вимоги тендерної документації не звужують конкуренцію, обґрунтовані технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, визначеними у технічних вимогах до предмета закупівлі (Додаток №2 до тендерної документації), та не суперечать вимогам нормативних документів. Відповідно, зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Дата відповіді: 06.08.2025 12:57
Відповідь надана

Щодо необґрунтованих вимог

Номер: 013cdce82dc24618ac33bb4aa3db5cc0
Дата опублікування: 05.08.2025 10:54
Опис: відповідно до документації: Надати на керівника підприємства та/або особи, що здійснює технічне керівництво підприємством: - документи про проходження навчання з питань охорони праці, а саме: «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» (НПАОП 0.00-7.11-12); «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18); «Вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками» (НПАОП 0.00-7.14-17); «Правила охорони праці під час фарбувальних робіт «(НПАОП 28.0-1.32-13); «Правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг» (НПАОП 63.21-1.01-09); «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13); «ССБП. Охорона праці і промислової безпеки у будівництві» ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12); «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (НПАОП 0.00-1.75-15) «Правил безпеки систем газопостачання» (НПАОП 0.00-1.76-15); «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» (НПАОП 45.2-7.03-17) «Правила охорони праці для працівників бетонних і залізобетонних заводів» (НПАОП 26.6-1.02-00); «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці» (НПАОП 0.00-7.17-18); «Типова інструкція з організації безпечного проведення газонебезпечних робіт (НПАОП 0.00-5.11 -85); «Правила охорони праці на автомобільному транспорті» (НПАОП 0.00-1.62-12); «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» (НПАОП 0.00-1.80-18). Оскільки за технічним завданням згідно предмету закупівлі не всі роботи/послуги потребують наявності таких документів з навчання, відповідно вимагаємо переглянути описані вимоги та видалити зайві. Вимагаємо, аби Замовник не порушував Закон та не виходив за межі своїх же технічних вимог, які зараз суперечать кваліфікаційному критерію наявності парцвників з зайвими документами, що не підкріплені технічними вимогами !
Відповідь: Доброго дня. Звернення розглянуто, зауваження визнанні лушними, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 06.08.2025 12:57
Відповідь надана

Щодо дискримінації

Номер: faeed606d82b472fb50aa064a69c84ab
Дата опублікування: 05.08.2025 10:48
Опис: Добрий день, шановний Замовнику! Відповідно до документації: "Для підтвердження кваліфікації інженера з проєктно-кошторисної роботи надається оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «Будівництво, експлуатація та ремонт автомобільних доріг і аеродромів» та/або «Автомобільні шляхи» та/або «Автомобільні дороги та аеродроми» та/або «Будівництво та цивільна інженерія» та додатково кваліфікація підтверджується сканованим з оригіналу діючим відповідним сертифікатом з наданням договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу для інженера у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці." Виникає питання, що це за дискримінація. що це за "заточки" ? Жодним чинним нормативно-правовим документом не передбачена обовязковість страхування !! Вимагаємо усунути описану дискримінаційну умову.
Відповідь: Шановний заявник, відповідаючи на Ваше звернення, відразу хочу зауважити, що Установу як замовника вказаної закупівлі не цікавлять ні Ваші інтереси, ні інтереси будь-якого іншого потенційного учасника закупівлі. Єдине в чому зацікавлена установа – це в повному, своєчасному та якісному надання послуг у зазначеній закупівлі. Наявність договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу для інженера розцінюється замовником як вища форма відповідальності виконавця. Тому компанія, яка страхує свій штат, викликає більше довіри, оскільки покриття договору страхування поширюється на збиток, який настав внаслідок в тому числі затримок у підготовці або видачі документації замовнику, що призвело до фінансового збитку замовника; невідповідності послуг вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договору про надання послуг. Тому саме з метою досягнення таких результатів було сформовано кваліфікаційні вимоги у тендерній документації. Таке страхування є досить поширеною практико серед суб’єктів господарювання, що надають відповідні послуги, та є ще однією гарантією надання якісних послуг. На питання « що це за "заточки" ?» уповноважена особа Замовника не може дати відповідь, оскільки не розуміє значення слова «Заточки» в контексті запитання так як, на відміну від шановного заявника, не володіє таким специфічним словниковим запасом.
Дата відповіді: 06.08.2025 12:55