• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Індивідуальне обмундирування (протигази з гнучким протиосколковим візиром панорамного типу).

Строк поставки: - до 15 грудня 2025 року включно. Умови оплати: - по факту поставки товару протягом поточного бюджетного періоду.

Торги не відбулися

43 932 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 439 320.00 UAH
Період уточнення: 01.08.2025 16:05 - 12.08.2025 00:00
Відповідь надана

Звернення

Номер: 4154ae197f8b435ca0a08e1bad0d36c5
Дата опублікування: 11.08.2025 17:42
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні вимоги мають бути обґрунтовані реальними експлуатаційними потребами та не обмежувати конкуренцію без належної технічної та нормативної підстави. У Технічній специфікації передбачена вимога виключно центрального розташування фільтруючого елемента, без можливості встановлення фільтра зліва чи справа. При цьому у відповіді Замовник аргументував це нібито кращим розподілом ваги та зниженням точкового навантаження на м’язи шиї. Дане твердження викликає серйозні сумніви з огляду на наступне: 1. Міжнародна практика та стандарти o Згідно з EN 136:1998 / ДСТУ EN 136:2003 (Респіратори. Маски. Вимоги, випробування, маркування), жодних обмежень щодо розташування з’єднувального вузла фільтра по центру немає. o Переважна більшість світових виробників (Dräger, MSA, Avon Protection, Scott Safety, Honeywell, 3M) пропонують повнолицеві маски з боковим або двостороннім розташуванням фільтра. Це пов’язано з тим, що під час тактичних дій, роботи зі щитами, використання довгоствольної зброї чи прицілів, центральний фільтр створює фізичну перешкоду, обмежує поле зору та ускладнює прицілювання. 2. Ергономіка та тактична гнучкість o Бокове або двостороннє кріплення фільтрів дозволяє користувачу вибрати оптимальне розташування під конкретну задачу: ліве кріплення для праворуких стрільців, праве — для ліворуких, або симетричне кріплення двох фільтрів для зменшення опору диханню та збільшення тривалості роботи в небезпечному середовищі. o Центральний фільтр створює мертву зону перед ротовою частиною, ускладнює використання прикладу зброї, мікрофонів, переговорних пристроїв, а також може зачіпатися за елементи бронезахисту чи щита. 3. Балансування ваги o Аргумент Замовника про «асиметричне навантаження» при боковому розташуванні фільтра не відповідає фактичним результатам випробувань і досвіду експлуатації. Маса одного фільтра становить близько 300–400 г, що не створює критичного перекосу при правильній підгонці ремінної системи. o До того ж більшість масок з боковим фільтром мають конструктивні елементи, які компенсують цей фактор (зміщений центр тяжіння, підпружинені кріплення тощо). 4. Відповідність законодавству та принципам закупівель o Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні вимоги не повинні встановлювати обмеження конкуренції або призводити до дискримінації учасників. o Жорстка вимога лише центрального розташування фільтра виключає з участі більшість світових виробників, продукція яких сертифікована та активно використовується в поліції, армії та спецслужбах країн НАТО. З огляду на викладене, просимо надати: 1 ) Конкретне посилання на нормативний документ або стандарт, який прямо передбачає заборону використання бокового або двостороннього розташування фільтра. 2) Пояснення, чому проігнорована міжнародна практика, яка визнає бокове або двостороннє кріплення більш ергономічним та тактично доцільним для силових структур. 3) Обґрунтування, чому встановлена вимога не є дискримінаційною та такою, що не обмежує конкуренцію, попри очевидне звуження переліку допустимих моделей. 4) Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду звернення, в порядку визначеному пунктом 54 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації Замовником визначена вимога, яка є необхідною характеристикою предмета закупівлі, що призначений для використання підрозділами поліції, що будуть безпосередньо залучені до виконання спеціальних (бойових) завдань з відсічі збройній агресії російської федерації та здійснення заходів з забезпечення публічної безпеки та порядку. Центральне розташування фільтруючого елемента є конструктивним рішенням, яке забезпечує рівномірний розподіл ваги виробу, підвищену сумісність із захисними елементами спорядження, а також відповідає тактико-технічним вимогам Замовника. Встановлені характеристики є необхідними технічними вимогами, обумовленими специфікою використання предмета закупівлі підрозділами поліції, що безпосередньо залучені до виконання спеціальних (бойових) завдань з відсічі збройній агресії російської федерації та забезпечення публічної безпеки і порядку. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація залишається в чинній редакції.
Дата відповіді: 12.08.2025 16:28
Відповідь надана

Технічні

Номер: 50a3ca0cae34457e96c741b78609c032
Дата опублікування: 11.08.2025 16:29
Опис: Замовник встановив вимогу: "Маска відповідає суттєвим вимогам щодо безпеки та охорони здоров’я третьої категорії ризику засобів захисту «Технічного регламенту засобів індивідуального захисту», затвердженого Постановою КМУ від 21.08.2019 №771, ДСТУ EN 136:2003/поправка №1:2015 (EN136:1998/АС:2003, IDT). Оцінка відповідності проведена за модулем «В» в комбінації з модулем «D»". Яким документом це повинно бути підтверджено? Це повинно бути один документ або два різних документа?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду звернення, в порядку визначеному пунктом 54 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення. Повідомляємо, що згідно з Технічним регламентом ЗІЗ (постанова КМУ № 771 від 21.08.2019), вимога «Оцінка відповідності проведена за модулем B у комбінації з модулем D» підтверджується одним документом — сертифікатом (про)експертизи(-у) зразка, виданим акредитованим органом з оцінки відповідності Технічному регламенту засобів індивідуального захисту.
Дата відповіді: 12.08.2025 16:26
Відповідь надана

Технічні

Номер: 05e85fc6b43a497f9fd4648d8fd4ce15
Дата опублікування: 11.08.2025 16:23
Опис: Замовник встановив вимогу "Протигазова маска з одним гнучким протиосколковим візиром панорамного типу" . Якому стандарту це повинно відповідати. та яким документом підтверджуватись відповдність, а саме гнучність та протиосколковість. Якщо такі стандарти відсутні будь ласка приберіть цю вимогу, або додайте нормативні документи, яким вони повинні відповідати.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду звернення, в порядку визначеному пунктом 54 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення. Повідомляємо, що протигазова маска повинна відповідати вимогам ДСТУ EN 136:2003 (EN 136:1998, IDT), а також вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771, у частині забезпечення суттєвих вимог безпеки та охорони здоров’я для засобів індивідуального захисту III категорії ризику. Крім того, виріб має бути зареєстрований та допущений до обігу на території України відповідно до чинного національного законодавства, з підтвердженням відповідності у встановленому порядку шляхом проведення оцінки відповідності.
Дата відповіді: 12.08.2025 16:25
Відповідь надана

Дискримінація.

Номер: 3cf19f79baaf4f8d9561d2606d4b3abc
Дата опублікування: 11.08.2025 16:14
Опис: Документація пропоисана під одного виробника, що є дискримінацією. З цього приводу є аналогічне рішення АМКУ №15631-р/пк-пз від 02.10.2023 (закупівля UA-2023-09-15-004982-a). З огляду на викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та врахувати попередні звернення щодо викличення вимог щодо гнучкого візиру, топорозмірів тощо.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду звернення, в порядку визначеному пунктом 54 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення. Дякуємо за надану інформацію та посилання на рішення АМКУ, яке, безумовно, є цікавим з точки зору вивчення практики у сфері публічних закупівель. Разом з тим, зазначене рішення стосується іншої процедури закупівлі та інших умов, а тому не має безпосереднього відношення до даної процедури. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням призначення продукції та умов її використання підрозділами поліції, що будуть безпосередньо залучені до виконання спеціальних (бойових) завдань з відсічі збройній агресії російської федерації та здійснення заходів з забезпечення публічної безпеки та порядку. З огляду на викладене, тендерна документація залишається в чинній редакції.
Дата відповіді: 12.08.2025 16:24
Відповідь надана

Звернення

Номер: 44aa270133294432b37269f986626bf2
Дата опублікування: 11.08.2025 15:19
Опис: Шановний Замовнику! Просимо надати обґрунтування вимоги щодо заборони використання полікарбонату у панорамному візорі повнолицевої маски. Яким нормативним документом або чинним стандартом встановлено таку заборону? Просимо надати посилання на конкретні пункти стандартів або нормативних актів, які підтверджують, що застосування полікарбонату у візорах ЗІЗОД не відповідає вимогам безпеки. Наголошуємо, що полікарбонат є загальноприйнятим світовим стандартом для виготовлення панорамних візорів у більшості сертифікованих повнолицевих масок провідних виробників (3M, Dräger, MSA, Avon Protection, Honeywell, Scott Safety тощо), що відповідають EN 136:1998 / ДСТУ EN 136:2003 (Class 3) та застосовуються поліцією, армією, спецпідрозділами і рятувальними службами по всьому світу. Переваги полікарбонатних візорів для використання у підрозділах Національної поліції: Висока ударостійкість та протиосколкові властивості – полікарбонат у 250 разів міцніший за звичайне скло при меншій вазі, витримує значні ударні навантаження без утворення уламків, що критично при роботі у вибухонебезпечних умовах. Антизапотівальні та антивідблискові покриття (чого немає у зазначених вами вимогах) – сучасні технології дозволяють наносити стійкі покриття, що запобігають конденсації та відблискам, підвищуючи видимість у складних умовах. Хімічна стійкість у діапазоні умов, визначених EN 136 Class 3 – полікарбонатні візори у складі сертифікованих ЗІЗ проходять випробування на вплив агресивних газів, парів, рідин та крапель небезпечних речовин. Мінімальна вага - зменшення загальної ваги маски знижує втому працівників при тривалому носінні, що особливо важливо для підрозділів, які несуть службу годинами. Оптична чистота класу 1 (EN 166), яка гарантує відсутність спотворень та максимальну видимість для виконання спеціальних (бойових) завдань. Аргумент про «втрату властивостей під дією органічних розчинників» не враховує, що сертифіковані полікарбонатні візори проходять обов’язкові тести на хімічну стійкість у рамках EN 136, і їх придатність підтверджена як лабораторними випробуваннями, так і багаторічною практикою експлуатації у силових структурах, включно з поліцією, у країнах НАТО та ЄС. Встановлена у тендерній документації вимога фактично унеможливлює участь більшості виробників сертифікованих масок, чим обмежує конкуренцію всупереч ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки характеристика щодо відсутності полікарбонату не є об’єктивно необхідною для досягнення мети закупівлі – забезпечення надійного захисту працівників поліції. З огляду на викладене, просимо: 1) Надати документальне підтвердження нормативної підстави для заборони полікарбонату у візорі. 2) Пояснити, чим сертифіковані полікарбонатні візори, що відповідають EN 136 та застосовуються у поліції та армії країн НАТО, не забезпечують необхідного рівня захисту. 3) Внести зміни до технічних вимог за умови відповідності маски вимогам EN 136 (Class 3) та Технічному регламенту ЗІЗ. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду звернення, в порядку визначеному пунктом 54 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення. Повідомляємо, що Замовником у додатку 4 до Документації технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, у пункті 2 технічних характеристик до предмету закупівлі, визначено що протигазова маска обладнана одним гнучким протиосколковим візиром панорамного типу, який виготовляється без використання полікарбонату та скла. Замовник не встановлює окремих вимог безпеки до полікарбонату чи будь-яких інших матеріалів виготовлення візира. Полікарбонат та скло як матеріали панорамного візира не приймаються Замовником з огляду на їх фізико-хімічні, експлуатаційні та інші властивості, які не забезпечують необхідної стійкості у повному діапазоні впливів, визначених технічними вимогами Замовника. Технічні вимоги сформовані з урахуванням призначення продукції, специфіки її використання підрозділами поліції, передбачуваних факторів впливу в умовах експлуатації, а також положень чинних національних стандартів. Обраний матеріал повинен забезпечувати збереження захисних та оптичних характеристик, герметичність і стійкість до механічних, хімічних та кліматичних впливів протягом усього терміну експлуатації виробу. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Крім того, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 12.08.2025 16:23
Відповідь надана

Звернення

Номер: 0b2e668ef9c34bc8a57c8bd1b7b93142
Дата опублікування: 11.08.2025 12:36
Опис: Шановний Замовнику! Просимо надати обґрунтування вимоги щодо наявності не менше 4 типорозмірів повнолицевої маски. Чому встановлено саме цифру «4» - а не, наприклад, 3 чи 5 типорозмірів? Просимо пояснити, якими нормативними документами чи результатами випробувань підтверджується, що лише за наявності саме 4 типорозмірів можна досягти необхідного рівня герметичності та захисту працівників поліції. Зазначена вимога звужує коло потенційних учасників та виключає з участі у процедурі виробників, чиї моделі повнолицевих масок виконані в універсальному розмірі, але при цьому мають підтверджені результати лабораторних та польових випробувань (EN 136 Class 3 та інші міжнародні стандарти), успішно застосовуються у поліції, армії та рятувальних службах країн НАТО, ЄС, США, а також у силових структурах України (Нацполіція, НГУ, СБУ, ДСНС). Універсальні повнолицеві маски сучасних провідних виробників (3M, MSA, Dräger, Avon Protection, Honeywell тощо) конструктивно передбачають багатоточкову систему кріплення, еластичні силіконові або ТПЕ-обтюратори та регулювання притяжок, що забезпечує герметичне прилягання незалежно від антропометричних параметрів користувача. Такі маски дозволяють миттєво видавати ЗІЗ новому працівнику без додаткового підбору розміру, що критично у підрозділах, де чисельність постійно змінюється (звільнення, переведення, доукомплектування, мобілізація). Аргумент про «недостатнє прилягання» універсальної маски не відповідає світовій практиці та підтвердженим тестам, адже більшість повнолицевих масок у світі саме універсального розміру й успішно використовуються у бойових умовах і ситуаціях з РХБЯ-загрозами. Наявність або відсутність декількох типорозмірів не є єдиним чи вирішальним чинником герметичності – це забезпечується конструктивними особливостями, які перевіряються під час сертифікаційних випробувань. З огляду на викладене, просимо пояснити, чому встановлена саме вимога «не менше 4 типорозмірів», та надати документальне підтвердження того, що ця характеристика є об’єктивно необхідною і не обмежує конкуренцію, як цього вимагає ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». А також, внести необхідні зміни у тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду звернення, в порядку визначеному пунктом 54 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення. Повідомляємо, що Замовником у додатку 4 до Документації технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, у пункті 2 технічних характеристик до предмету закупівлі, визначено що лицева частина маски для більш точного прилягання її до обличчя виготовляється різних типорозмірів (не менше 4-х). Замовником не встановлена норма саме 4 типорозміри, а визначена вимога «не менше 4-х», що дозволяє врахувати антропометричні особливості особового складу, забезпечити гарантовану герметичність та стабільні захисні характеристики у всіх передбачених умовах експлуатації. Всі технічні вимоги у тендерній документації визначені з урахуванням призначення продукції, передбачуваних умов експлуатації та необхідності забезпечення належного рівня захисту особового складу, відповідно до чинних національних стандартів та Технічного регламенту України. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Крім того, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 12.08.2025 16:21
Відповідь надана

звернення

Номер: c062b18f23e14c01a703b5a9b1b58164
Дата опублікування: 08.08.2025 13:09
Опис: Шановні, просимо пояснити, з якою метою у технічному завданні передбачено наявність чотирьох типорозмірів масок. Чи враховували ви, що особовий склад Національної поліції складається з дорослих працівників, а універсальний регульований розмір дозволяє підлаштувати маску під будь-якого користувача? Відреагуйте, будь ласка, на наше зауваження та внесіть зміни до технічної частини тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду звернення, в порядку визначеному пунктом 54 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення. Повідомляємо, що Замовником у додатку 4 до Документації технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, у пункті 2 технічних характеристик до предмету закупівлі, визначено що лицева частина маски для більш точного прилягання її до обличчя виготовляється різних типорозмірів (не менше 4-х). Розподіл протигазової маски/лицевої частини на типорозмірі, дозволяє більш точно адаптувати протигазову маску по лінії обтюрації до конкретної особи з урахуванням її антропологічних особливостей. Протигазова маска універсального розміру не враховує антропологічних особливостей людини, що у такий спосіб може призводити до відчуття дискомфорту, в разі надмірного тиску на обличчя в зоні обтюрації, а у випадку нещільного прилягання маски – виникає великий ризик проникнення небезпечних елементів до дихальних шляхів, шкіри та очей носія, що становлять загрозу його здоров’ю. Також зазначаємо, що універсальний розмір маски не дозволяє її використовувати працівникам з малим обличчям та великим, навіть використовуючи притяжки. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації вказана вимога, яка є необхідною технічною характеристикою предмета закупівлі, який закуповується для використання підрозділами поліції, що будуть безпосередньо залучені до виконання спеціальних (бойових) завдань з відсічі збройній агресії російської федерації та здійснення заходів з забезпечення публічної безпеки та порядку. З огляду на викладене, тендерна документація залишається в чинній редакції.
Дата відповіді: 11.08.2025 12:11
Відповідь надана

звернення

Номер: 78ffe47ac6ea4d83b4f09ea467c424b5
Дата опублікування: 08.08.2025 13:08
Опис: Шановні члени тендерного комітету, чи допускаєте ви, що технічне завдання сформовано на основі параметрів конкретного виробника, що може порушувати принцип добросовісної конкуренції, передбачений ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»? Просимо усунути ознаки дискримінації та змінити технічну частину.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду звернення, в порядку визначеному пунктом 54 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення. Технічні вимоги визначені Замовником відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням призначення продукції, умов експлуатації та чинних національних стандартів і не містять ознак дискримінації. Тендерна документація не містить посилань на конкретні торговельні марки, моделі чи виробників. З огляду на викладене, тендерна документація залишається в чинній редакції.
Дата відповіді: 11.08.2025 12:10
Відповідь надана

Звернення

Номер: d3c15f6d8f5444989aa3c7c5427f6502
Дата опублікування: 08.08.2025 13:08
Опис: Шановний Замовнику, чи враховували ви, що використання полікарбонатного візиру з антивідблисковим і антизапотівальним покриттям забезпечує кращу оглядовість і меншу втому очей? Просимо врахувати наведене та змінити вимоги.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду звернення, в порядку визначеному пунктом 54 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення. Повідомляємо, що Замовником у додатку 4 до Документації технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, визначено технічні вимоги до візиру, які сформовані з урахуванням призначення продукції, умов експлуатації та необхідного рівня захисту. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації вказані вимоги, які є необхідними технічними характеристиками предмета закупівлі, який закуповується. З огляду на викладене, тендерна документація залишається в чинній редакції.
Дата відповіді: 11.08.2025 12:09
Відповідь надана

звернення

Номер: 88dfe4d8bb944cafaaa4c99d987b3ec2
Дата опублікування: 08.08.2025 13:08
Опис: Панове, чи не вважаєте ви, що обмеження конструкції лише до моделей із центральним фільтром звужує конкуренцію і не враховує потреб поліції? Врахуйте функціональні потреби користувачів та внести зміни.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду звернення, в порядку визначеному пунктом 54 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення. Повідомляємо, що Замовником у додатку 4 до Документації технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, у пункті 2 технічних характеристик до предмету закупівлі, визначено що фільтруючий елемент розташовується по центру маски. Вимога щодо центрального розташування фільтруючого елемента встановлена для забезпечення симетричного розподілу ваги та зменшення точкового навантаження на м’язи шиї, що особливо важливо при тривалому носінні засобу. Бічне розташування фільтра створює асиметричне навантаження, викликає дискомфорт, підвищує втому та може негативно вплинути на герметичність прилягання маски. Слід зазначити, що саме центральне розташування фільтруючого елемента забезпечує максимальну зручність та ефективність використання маски під час носіння поліцейськими бронежилету та кулезахисного шолому, а також під час застосування вогнепальної зброї у бойових умовах. Встановлені характеристики жодним чином не обмежують конкуренцію та участь у процедурі закупівлі. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації вказана вимога, яка є необхідною технічною характеристикою предмета закупівлі, який закуповується для використання підрозділами поліції, що будуть безпосередньо залучені до виконання спеціальних (бойових) завдань з відсічі збройній агресії російської федерації та здійснення заходів з забезпечення публічної безпеки та порядку. З огляду на викладене, тендерна документація залишається в чинній редакції.
Дата відповіді: 11.08.2025 12:07