• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини автомобільні)

Завершена

1 400 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період уточнення: 01.08.2025 15:42 - 14.08.2025 00:00
Відповідь надана

Технічна частина

Номер: 87b96af8b1004d45a29ef9929ecd9abf
Дата опублікування: 12.08.2025 10:05
Опис: Шановний Замовник, виправіть будь-ласка позицію 21-Шина всесезонна Triangle TR685 (рульова вісь) 235/75 R17.5 143/141J PR18 , в таблиці додатку 2 та тендерній документації в колонці Зчеплення на мокрій поверхні вказано помилково літеру J . Шкала позначення індексу зчеплення EPREL не має літери J взагалі. Просимо прибрати цю маленьку неточність для уникнення можливих непорозумінь.
Відповідь: Доброго дня, будуть внесенні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 12.08.2025 14:35
Відповідь надана

Кількість товару

Номер: fcadf673eb9a40e099112b5134812cdf
Дата опублікування: 12.08.2025 09:46
Опис: Шановний замовник, просимо уточнити інформацію по тендерній документації, а саме по кількості шин. На сторінці закупівлі та в тендерній документації вказана кількість шин - 250 штук. Але при підборі шин згідно вказаної Вами кількості шин у вашій тендерній документації, фактична кількість шин - 350 штук. Перевірте та зазначте будь-ласка точну кількість шин. Або вкажіть в зверненнях на яку кількість шин орієнтуватись учасникам закупівлі, щоб уникнути непорозумінь. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за Ваше зврнення.Кількість шин має бути 350 штук. Будуть внесенні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 12.08.2025 14:34
Відповідь надана

тех

Номер: f062f4cb27124979abb1d82d827ddb31
Дата опублікування: 09.08.2025 23:58
Опис: Шановний Замовнику! Сербські шини Orium Kormoran Tigar Taurus зимові в розмірі 195/75 R16C 107/105R мають рівень шуму 73дБ.
Відповідь: Дякуємо за запитання, до тендерної документації будуть внесенні зміни.
Дата відповіді: 11.08.2025 12:20
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога у Технічній документації

Номер: 5b34d38e411d4e76a521159a1051310a
Дата опублікування: 07.08.2025 10:51
Опис: Звертаємо вашу увагу на те, що в Додатку №2 до тендерної документації ви вимагаєте в окремому стовпчику таблиці, надати товар, країна походження якого повинна бути з вичерпного переліку країн який вами зазначається. Однак це є дискримінаціною вимогою, оскільки Замовник не має право надавати вичерпний перелік країн з яких иає походить товар, це порушує чинне Законодавство України, а саме Закон України «Про публічні закупівлі», стаття 5 п. 4 ч. 1 цієї статті «недискримінація учасників та рівне ставлення до них» та ч. 4 ст. 23 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне МІСЦЕ ПОХОДЖЕННЯ чи спосіб виробництва. Просимо Вас прибрати цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації, шляхом внесення змін згідно чинного законодавтва України
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання! Уповноваженою особою до Тендерної документації будуть внесенні відповідні зміни.
Дата відповіді: 08.08.2025 11:16
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: f6a9886ce7624889b1080929e146e535
Дата опублікування: 06.08.2025 20:40
Опис: Шановний Замовнику! Ознайомившись з вимога ТД, повідомляє, що в ній місться дискримінаційні вимоги, що порушують чинне Законодавство, а саме: 1. В додатку 2 до ТД, ви вимагаєте конкретне найменування товару (модель, бренд), що зоборонено чинним законодавством. 2. В додатку 2 також зазначено малюнки протектору шин повідомляє, що відповідний малюнок відносить до конктретної моделі та бренду (тобто це пряме посилання на конкренту шину), мають може бути тільки аналогічний за сезонністю або за типом. Вимагаючи від Учасника надання товарів лише конретну модель відповідного бренду, Замовник тим самим порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п. 4 ч. 1 цієї статті «недискримінація учасників та рівне ставлення до них» та ч. 4 ст. 23 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"», адже тим самим Замовник штучно обмежує конкуренцію та звужує коло Учасників, чим не дає можливості прийняти участь в закупівлі Учасникам, зокрема і Скаржнику, які можуть та планують запропонувати Замовнику товар, який вироблений вшшим БРЕНДОМ/ВИРОБНИКОМ, що не входять до обмеженого списку, визначеного Замовником, але повністю відповідають визначеним Замовником технічним, кількісним та якісним характеристикам. Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного керуючись п. 55-59 Особливостей, повыдомляэмо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами). Подібного висновку дійшла Колегія АМКУ Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-23-012409-a Рішення № 5793-р/пк-пз від 01.04.2024 Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-11-011617-a Рішення від 25.03.2025 № 4653. З вищенаведено повідомлямо, що дана є дискримінаціна яка прошує чинне законодавство та права Учасників, та має бути усунена.
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання: 1. В Додатку 2 до Тендерної документації, не вимагаєтеся конкретне найменування товару (модель, бренд). Вказані в таблиці Додатку 2 до Тендерної документації бренди та моделі шини вказані для прикладу, як зразок. Додатково, в Таблиці в полі Виробник шин та модель Додатку 2 до Тендерної документації зазначено «або еквівалент». Еквівалент – товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Учасник може запропонувати товар характеристики якого повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Таблиці Додатку 2 до Тендерної документації (що додатково прописано в Додатку 2 до Тендерної Документації). 2. Малюнки протектору в таблиці Додатку 2 до Тендерної документації також вказані для прикладу, як зразок, який учасники повинні надавати до запропонованого товару (або еквіваленту). Але задля уникнення хибного трактування і відношення до конкретної моделі або бренду дана вимога буде прибрана відповідними змінами до Тендерної документації.
Дата відповіді: 07.08.2025 10:15