• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015–50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання». Послуги з ремонту службового автотранспорту БПОП(С) ГУНП в Одеській області (50112100-4 Послуги з ремонту автомобілів)

Завершена

1 139 476.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 394.76 UAH
Період уточнення: 31.07.2025 17:08 - 05.08.2025 00:00
Відповідь надана

Неприйнятні умови проєкту договору

Номер: e88b5545c4674b0d8a3f3a78c1241419
Дата опублікування: 04.08.2025 09:38
Опис: У межах ознайомлення з проєктом договору, що додається до тендерної документації, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на пункт 4.16, який суперечить чинному законодавству та є таким, що не може бути виконаний без порушення фінансової дисципліни, а також принципів рівного договірного регулювання. Зокрема, зазначеним пунктом передбачено, що у разі необхідності надання Замовнику послуг, які не передбачені та не зазначені у тендерній документації та договорі, але є необхідними для забезпечення належного технічного стану транспортних засобів, Учасник зобов’язується надати такі послуги в межах загальної ціни договору. Зазначена умова є неприйнятною з огляду на те, що вона фактично зобов’язує Виконавця виконувати додаткові роботи без відповідного коригування обсягу закупівлі, без погодження змін до договору у передбаченому законом порядку, та без гарантій оплати за такі роботи. Це прямо суперечить принципу оплати лише фактично наданих та передбачених умовами договору послуг і може бути розцінене як нав'язування обов’язку здійснювати безоплатне надання додаткових послуг або як завуальоване розширення предмета договору поза межами визначеного обсягу. Більше того, така норма створює ризики перевищення договірної суми за рахунок прихованих зобов’язань, що прямо суперечить статті 180 Господарського кодексу України, яка вимагає чіткого визначення предмета та вартості договору, а також порушує принципи публічності, прозорості та передбачуваності витрачання бюджетних коштів. Виконання робіт, не передбачених умовами тендерної документації та договору, в межах фіксованої договірної суми, суперечить також статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», яка встановлює вичерпний перелік підстав для внесення змін до договору. У зв’язку з викладеним, наполягаємо на вилученні пункту 4.16 з проєкту договору, як такого, що порушує норми чинного законодавства та створює істотну юридичну невизначеність у взаємовідносинах сторін.
Відповідь: Шановний Учасник! Пункт 4.16 проекту договору не має на меті розширення предмета договору чи нав’язування Учаснику обов’язку надавати безоплатні послуги, не передбачені тендерною документацією. Вказане положення стосується лише забезпечення повноти та належної якості надання послуг, визначених у межах предмета закупівлі, а також виконання окремих супутніх технічних дій, що прямо випливають із характеру та специфіки заявлених робіт (наприклад, регламентні огляди, дрібні регулювання або перевірки, які є невід’ємною частиною обслуговування). Зазначене положення не передбачає виконання додаткових робіт, які виходять за межі обсягу закупівлі або потребують додаткового фінансування. Усі дії Виконавця мають здійснюватися виключно в межах погодженого предмета договору, обсягу закупівлі та ціни, що відповідає нормам: • статті 180 Господарського кодексу України; • статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі виникнення потреби у наданні послуг, які виходять за межі визначеного предмета або обсягу договору, такі послуги можуть надаватися лише після внесення відповідних змін до договору у порядку, передбаченому законодавством. Таким чином, положення пункту 4.16 не суперечить вимогам чинного законодавства, не створює фінансових ризиків для Виконавця та не передбачає безоплатного виконання додаткових робіт.
Дата відповіді: 06.08.2025 09:25
Відповідь надана

Конкретизація технічного завдання

Номер: 1d2417debea345b9af7491539c409f70
Дата опублікування: 04.08.2025 09:37
Опис: У процесі ознайомлення з тендерною документацією, а саме з додатком 3, що містить технічне завдання, встановлено, що окремі позиції в переліках робіт сформульовані загально, без належної деталізації, яка є критично важливою для формування обґрунтованої та конкурентної тендерної пропозиції. Зокрема, в таблицях технічного завдання щодо обслуговування транспортних засобів зазначені роботи під загальною назвою «ремонт електрообладнання» або «ремонт заднього редуктора», без будь-яких розшифровок обсягу таких робіт, без переліку супутніх операцій, які неминуче пов’язані з їх виконанням (наприклад, демонтаж/монтаж агрегатів, розбирання/збирання вузлів, заміна прокладок, мастильних матеріалів, регулювання тощо), а також без зазначення запасних частин, які зазвичай є необхідними при проведенні таких ремонтів. Крім того, відсутність детального опису робіт і матеріалів унеможливлює об’єктивне формування вартості виконання таких робіт, що створює нерівні умови участі для потенційних учасників, знижує прозорість закупівлі та може призвести до зловживань під час приймання робіт або укладення додаткових угод. Враховуючи викладене, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом деталізації кожної позиції з розшифруванням конкретного переліку операцій, що входять до обсягу зазначених ремонтів, а також зазначити перелік запасних частин і витратних матеріалів, які підлягають заміні або можуть бути необхідними при виконанні таких робіт. Це забезпечить відповідність тендерної документації вимогам законодавства та дозволить забезпечити рівні умови участі в процедурі закупівлі. Наводимо пункти з технічного завдання (Додаток 3) які необхідно конкретизувати: - п. 16 (ремонт заднього редуктора), п. 17 (ремонт електрообладнання) Автомобіля № 2 (Модель: TOYOTA HILUX; Кузов № (VIN) AHTFR22G006092099. Рік випуску: 2014, р/н 161993) - п. 7 Автомобіля (ремонт електрообладнання) № 3 (Модель: IVECO 4010; Кузов № (VIN) ZCFD4078209012972. Рік випуску: 2010, р/н 162552) - п. 11 (ремонт електропроводки) Автомобіля № 5 (Модель: FORD TRANSIT; Кузов № (VIN) WF0XXXTTFX9E53198. Рік випуску: 2010, р/н 162402) - п. 14 (слюсарні роботи) Автомобіля № 7 (Модель: RENAULT DUSTER; Кузов № (VIN) VF1HSRC8547106628. Рік випуску: 2012, р/н 161438) - п. 9 (ремонт заднього редуктора), п. 10 (ремонт роздатки) Автомобіля № 8 (Модель: FORD RANGER; Кузов № (VIN) WF0UMFE907W708036. Рік випуску: 2007, р/н 162779)
Відповідь: Шановний Учасник! Ознайомившись із зауваженнями до технічного завдання, викладеного у Додатку 3, повідомляємо наступне:Технічне завдання сформульовано повністю, чітко та детально, із вичерпним переліком запланованих робіт. Щодо зауваження стосовно використання загальних формулювань, таких як «ремонт електрообладнання» або «ремонт заднього редуктора», зазначаємо, що подібні формулювання зумовлені особливостями зазначених робіт. Зазначені вузли та агрегати (електрообладнання, задній редуктор тощо) є закритими технічними системами, внутрішній стан яких не може бути об’єктивно оцінений без їх демонтажу та розбирання. Тому визначення точного переліку ремонтних дій всередині кожного вузла можливе лише після їхньої дефектації. У зв’язку з цим, загальні назви робіт є технічно обґрунтованими та відповідають типовій практиці формування технічного завдання при виконанні подібних ремонтів. Отже, вважаємо подані формулювання у Додатку 3 коректними та такими, що не потребують уточнення до моменту проведення відповідних діагностичних процедур. Додатково зазначаємо, що всі роботи, зазначені у тендерній документації, повністю відповідають вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель та спрямовані на забезпечення принципів відкритості, прозорості та добросовісної конкуренції. Формулювання умов участі є однаковими та рівними для всіх потенційних Учасників, що унеможливлює дискримінацію або надання переваг окремим суб’єктам господарювання.
Дата відповіді: 06.08.2025 09:24