-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV): 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів)
Завершена
2 355 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 775.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 775.00 UAH
Період уточнення:
29.07.2025 23:57 - 24.08.2025 00:00
Відповідь надана
Вісь коліс повинна мати упор в не менше ніж 6-ть ребер жорсткості, які розподіляють навантаження на днище корпусу.
Номер:
63a27d4dd4844ee98eeb1a7fad9ebd75
Дата опублікування:
23.08.2025 09:03
Опис:
Просимо Замовника обгрунтувати вимогу - Вісь коліс повинна мати упор в не менше ніж 6-ть ребер жорсткості, які розподіляють навантаження на днище корпусу. Просимо пояснити на підставі чого Замовни к зробив висновок, що Вісь коліс повинна мати упор в не менше ніж 6-ть ребер жорсткості, які розподіляють навантаження на днище корпусу. Чому днище , а рне весь контейнер ? На підставі яких документів зроблено висновок, що упори розподіляють навантаження на днище корпус саме на днище ?
Відповідь:
Шановний учаснику ! Найбільше навантаження контейнер отримує саме у нижній частині – на днище, в місцях кріплення осі коліс. Під час експлуатації (переміщення, завантаження, підйому та спорожнення) вага відходів передається на колісну базу і, відповідно, на вісь. Якщо дана зона не підсилена достатньою кількістю ребер жорсткості, виникає ризик деформації днища корпусу. Ребра жорсткості виконують функцію передачі та розподілу ваги на більшу площу днища, що зменшує точковий тиск та запобігає пошкодженню корпусу в місцях упору осі.
Стандарт EN 840 передбачає випробування контейнерів на міцність, у тому числі навантаження на вузол кріплення коліс. Виробники, які дотримуються цього стандарту, застосовують різні технічні рішення для підсилення днища. Одним з ефективних рішень є наявність системи ребер жорсткості.
Контейнер дійсно має систему ребер жорсткості по всьому корпусу, але критичною точкою є саме вузол опори осі коліс, де навантаження є найбільшим. Тому вимога стосується конкретно днища контейнера в зоні кріплення осі.
Таким чином, дана вимога спрямована на забезпечення довговічності, надійності та безпечної експлуатації контейнерів.
Дата відповіді:
25.08.2025 13:33
Відповідь надана
Рік виготовлення – не раніше 2025 року
Номер:
bd633acc004844b3b75faabe68ad9a24
Дата опублікування:
23.08.2025 08:58
Опис:
Проимо пояснити та обгрунтувати вимогу Рік виготовлення – не раніше 2025 року. Чим може бути гірший товар який виготовлений в 2024 році ? ( при належному зберіганні).
Відповідь:
Шановний учаснику ! У контейнерів для відходів, як і в іншого обладнання, відлік гарантійного строку та терміну експлуатації починається з дати виготовлення. Якщо продукція виготовлена у 2024 році, навіть за належного зберігання частина гарантійного ресурсу фактично вже використана.
Закупівля контейнерів 2025 року виготовлення мінімізує ризики придбання продукції, що вже певний час перебувала на складі, могла піддаватися впливу зовнішніх факторів (температурних коливань, вологи тощо), що може негативно позначитись на її довговічності.
Таким чином, вимога року виготовлення «не раніше 2025 року» спрямована виключно на забезпечення якості та довговічності продукції, а також на захист інтересів Замовника і кінцевих користувачів такої продукції громади.
Дата відповіді:
25.08.2025 13:26
Відповідь надана
На контейнері має бути маркування, яке підтверджує що пройшов випробування згідно EN 840-1
Номер:
49f00d5615de445999e39ab6199e6d2c
Дата опублікування:
23.08.2025 08:56
Опис:
Просимо пояснити має бути маркування випробування чи маркування EN 840-1 ? Просимо внести зміни , дякую.
Відповідь:
Шановний учаснику ! На контейнері має бути маркування EN 840-1. Маркування на контейнері, свідчить, що контейнер сертифікований, тобто пройшов випробування.
Дата відповіді:
25.08.2025 13:23
Відповідь надана
Колір - коричневий
Номер:
98658d7b758a4be3ad5a25da0593b695
Дата опублікування:
31.07.2025 12:55
Опис:
Просимо пояснити чому вимагається Колір - коричневий ? з чим це повязано ?
Відповідь:
Шановний учаснику ! Вибір коричневого кольору контейнера є усвідомленим рішенням замовника, що ґрунтується на практичних міркуваннях та естетичних вподобаннях громади, на території якої ці контейнери будуть використовуватись, а також унеможливить змішування із контейнерами із сусідних громад, де використовуються переважно сірі та чорні контейнери.. Окрім цього: коричневий є нейтральним, немарким кольором, що добре поєднується з міським середовищем та менш помітно забруднюється у процесі експлуатації.
Така вимога не створює штучних бар’єрів для участі, оскільки на ринку достатньо пропозицій контейнерів у вказаному кольорі, а виробники, як правило, мають гнучкість у виготовленні виробів потрібного відтінку. Дякуємо за запитання
Дата відповіді:
02.08.2025 19:48
Відповідь надана
Гірший товар (товар гіршої якості) – товар, технічні і якісні характеристики якого є меншими, більшими, значно відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності): інший колір; менша вантажопідйомність; інший матеріал; не новий; не відповідає EN 840-1; менша кількість коліс; інша кришка; відсутність ситовидного контуру ребр на двоступеневій планці; менше ребр жорсткості на які опирається вісь; ручка для перекачування не суцільна; ручка для перекачування кріпиться на меншій кількості шарнірів; відсутність необхідних маркувань тощо. Не гірше вважаються будь-які технічні характеристики товару, які не зазначені Замовником у цьому Додатку як «гірший товар», тобто не є гіршими технічними характеристиками.
Номер:
1e8b19cf86794e7893b7287f369a69c2
Дата опублікування:
31.07.2025 12:55
Опис:
Поясніть як може бути Гірший товар (товар гіршої якості) – менша вантажопідйомність; менше ребр жорсткості на які опирається вісь; ручка для перекачування не суцільна; ручка для перекачування кріпиться на меншій кількості шарнірів. Нагадуємо, що відповідно EN 840-1 може бути менша вантажопідйомність; менше ребр жорсткості на які опирається вісь; ручка для перекачування не суцільна; ручка для перекачування кріпиться на меншій кількості шарнірів.
Відповідь:
Шановний учаснику ! Незважаючи на те, що стандарт EN 840-1 встановлює мінімальні вимоги до конструкції контейнерів для твердих побутових відходів, він не обмежує замовника у праві встановлювати вищі експлуатаційні характеристики, що відповідають конкретним умовам використання, зокрема: менша вантажопідйомність безпосередньо означає нижчу міцність та меншу стійкість до деформацій при інтенсивному завантаженні. Враховуючи те, що в умовах експлуатації у сільській місцевості, контейнери можуть часто бути перевантажені (будівельним сміттям, тощо), і це впливатиме на ресурс виробу та безпечність експлуатації.
Менша кількість ребер жорсткості під віссю означатиме гірший розподіл навантаження, що призводить до деформації днища, порушення геометрії корпусу, зміщення осі, що в свою чергу призводить до виходу з ладу коліс, і відповідно призводить до скорочення строку служби контейнера. Ручка для перекочування, яка не є суцільною, втрачатиме жорсткість і надійність при інтенсивному використанні, що ускладнюватиме експлуатацію та збільшуватиме ризик травматизму персоналу.
Менша кількість точок кріплення (шарнірів) ручки — це менша стійкість до навантаження і розхитування, що призводить до її передчасного виходу з ладу.
Таким чином, технічно менш досконалий контейнер, навіть якщо формально відповідає EN 840-1, об’єктивно є товаром гіршої якості з точки зору експлуатаційної надійності, довговічності та зручності використання.
Дата відповіді:
02.08.2025 19:44
Відповідь надана
Вісь коліс повинна мати упор в не менше ніж 6-ть ребер жорсткості, які розподіляють навантаження на днище корпусу.
Номер:
5fc97819fdd247cca8ca621ada3726ea
Дата опублікування:
31.07.2025 12:51
Опис:
Вимога : Вісь коліс повинна мати упор в не менше ніж 6-ть ребер жорсткості, які розподіляють навантаження на днище корпусу. це обмеження участі. Проосимо пояснити вимогу та внести зміни.
Відповідь:
Шановний учаснику ! Вимога щодо наявності упору вісі в не менше ніж 6-ть ребер жорсткості, які розподіляють навантаження на днище корпусу, встановлена виключно з технічних міркувань, що випливають із умов експлуатації контейнера, оскільки контейнери будуть регулярно піддаватися динамічному навантаженню під час переміщення, навантаження та вивантаження сміттєвозом, що створюватиме підвищений тиск у зоні кріплення осі; наявність щонайменше 6-ти ребер жорсткості забезпечує рівномірний розподіл навантаження, знижує ризик деформації днища та пошкодження осі в процесі тривалої експлуатації. Така конструкція забезпечить довговічність і безпеку використання, а також відповідатиме галузевим стандартам та практиці експлуатації аналогічних виробів, а тому Ваше припущення щодо обмеження участі, є безпідставним, а тому відсутні підстави щодо внесення змін в умови закупівлі
Дата відповіді:
02.08.2025 19:35
Відповідь надана
Вага не більше 6,8 кг - обмеження участі
Номер:
68eeb6a750a649fe8d3e58c745d74be9
Дата опублікування:
31.07.2025 12:49
Опис:
Просимо пояснити: чому вимагаються Вага не більше 6,8 кг які обмежуть участь ? просимо внести зміни.
Відповідь:
Шановний учаснику ! Вимога щодо ваги контейнера не більше 6,8 кг є технічно обґрунтованою та прямо пов’язана з особливостями експлуатації. Зокрема, вивантаження контейнерів передбачається здійснювати механізованим способом шляхом зачеплення та підйому сміттєвозом із заднім завантаженням, згідно з регламентом вивезення твердих побутових відходів. У зв’язку з цим: контейнер має бути достатньо легким для ручного встановлення в положення захоплення без залучення додаткових осіб або техніки; надмірна вага контейнера ускладнює його щоденне використання та створює додаткове навантаження на людей, а також механізми сміттєвоза, що може призвести до передчасного зносу техніки; на ринку наявні контейнери, що повністю відповідають цій технічній вимозі, що підтверджує відсутність дискримінації.
Таким чином, вказана характеристика є необхідною та обґрунтованою, а тому Ваше припущення щодо обмеження участі, є безпідставним, отже відсутні підстави щодо внесення змін в умови закупівлі. Дякуємо за запитання
Дата відповіді:
02.08.2025 19:37