-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області та перебувають у користуванні Сумського обласного агролісогосподарського підприєства “Сумиоблагроліс» (його дочірних підприємств) та супроводу державної реєстрації права власності на ці земельні ділянки за територіальною громадою Сумської області в особі Сумської обласної ради)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишився день (до 21.09.25 00:00)
4 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
22
год
05
хв
59
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення:
29.07.2025 16:21 - 18.09.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо виконання рішення АМКУ
Номер:
8c8fa07989d04e8897f26840de98a890
Дата опублікування:
20.08.2025 21:18
Опис:
Шановні Замовнику!
12.08.2025 року КОМІСІЯ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ прийняла рішення № 12437-р/пк-пз у справі за скаргою щодо процедури закупівлі № UA-2025-07-29-009758-a.
У зазначеному рішенні було встановлено, що вимога тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів виключно у випадку, якщо кількість об’єктів (площа земельних ділянок) становить не менше 100% обсягу предмета закупівлі, є дискримінаційною та зазначено що замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині., оскільки:
• суперечить принципам недискримінації учасників та відкритості й прозорості на всіх стадіях закупівель, визначеним ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• порушує ч. 4 ст. 5 Закону, якою встановлено пряму заборону встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників;
• не відповідає вимогам ч. 4 ст. 22 Закону, яка прямо передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників;
• є невідповідною п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель, яким визначено, що документація формується замовником виключно у відповідності до Закону та зазначених принципів.
З огляду на наведене, рішенням АМКУ було зобов’язано замовника усунути зазначені порушення шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Однак, станом 20.08.2025 року Замовник не вніс зміни до тендерної документації в даній частині та не виконав рішення АМКУ, а тендерна документація не приведена у відповідність до законодавства, а дискримінаційні умови залишаються чинними (кількість об’єктів (площа земельних ділянок) за одниманалогічним аналогічним (ми) договором договором (ами) по сукупності повинна складати не менше 100% обсягу даної закупівлі).
Наголошуємо, що згідно з ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження є обов’язковим для виконання замовником. Його невиконання:
• є порушенням норм чинного законодавства;
• може бути підставою для проведення моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України;
• створює підстави для притягнення винних осіб до відповідальності, передбаченої ст. 164-14 КУпАП (порушення законодавства про закупівлі);
У зв’язку з викладеним, просимо замовника:
1. Виконати рішення колегії АМКУ № 12437-р/пк-пз від 12.08.2025 р.
2. Внести відповідні зміни до тендерної документації процедури закупівлі № UA-2025-07-29-009758-a та виключити вимогу щодо кількість об’єктів (площі земельних ділянок) за одниманалогічним аналогічним (ми) договором договором (ами) по сукупності повинна складати не менше 100% обсягу даної закупівлі).
Відповідь:
Шановний учаснику, ми дуже вдячні Вам за зацікавленість нашою закупівлею. Щодо Вашого питання повідомляємо, що відповідно до рішення колегії АМКУ № 12437-р/пк-пз від 12.08.2025 р. Замовник повинен усунути наведені невідповідності в частині надання аналогічного договору, тобто ОДНОГО ДОГОВОРУ. Дана вимога нами виконана. Зміни внесені до Документації.
Якщо у Учасника виникають проблеми у підтвердженні та наданням аналогічним (ми) договором (ами) щодо кількість об’єктів (площі земельних ділянок) , але є бажання взяти участь у Торгах, Законом не заборонено Учаснику залучити до надання послуг інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців та підтвердити виставлені вимоги Замовника, або звернутись до колегії АМКУ.
Дата відповіді:
22.08.2025 14:40
Відповідь надана
Щодо персоналу
Номер:
0a55b88c57e94ccebcc1364639aeb5e5
Дата опублікування:
01.08.2025 19:36
Опис:
Шановний Замовнику!
У тендерній документації за предметом закупівлі: «Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-29-009758-a), встановлена наступна вимога до кваліфікації персоналу учасника: не менше одного фахівця із вищою землевпорядною освітою, досвід роботи не менше 10 років (окрім сертифікованих інженерів-землевпорядників); не менше одного фахівця із вищою геодезичною освітою, досвід роботи не менше 5 років (окрім сертифікованих інженерів-землевпорядників).
Повідомляємо, що ця вимога є дискримінаційною, оскільки освітня спеціальність «Геодезія та землеустрій» (код 193) включає одночасно компетенції як із геодезії, так і із землеустрою, що підтверджується типовими освітніми програмами в українських ВНЗ, відповідними професійними стандартами, класифікацією спеціальностей вищої освіти.
Таким чином, фахівець, який має диплом за спеціальністю «Геодезія та землеустрій», здатен повноцінно виконувати завдання, що охоплюють як геодезичні, так і землевпорядні аспекти, передбачені предметом закупівлі.
Вимога про наявність двох окремих фахівців із вузькою спеціалізацією (окремо по геодезії і землеустрою) та досвідом роботи не менше 5 та 10 років обмежує коло потенційних учасників, звужує конкуренцію, порушує принцип недискримінації учасників, закріплений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищевикладеним, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти у наступній редакції «Фахівці, які мають вищу освіту за спеціальністю «Геодезія та землеустрій», та перебувають з Учасником в трудових відносинах.
Відповідь:
Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею. Щодо поставленого запитання повідомляємо, що Вимога про наявність двох окремих фахівців із вузькою спеціалізацією (окремо по геодезії і землеустрою) викликана необхідністю недопущення помилок у процесі проведення інвентаризації земель. Тому зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дата відповіді:
03.08.2025 01:19
Відповідь надана
тендерна документація містить дискримінаційні умови
Номер:
f765046e4a0f4473ab43f29706bbef56
Дата опублікування:
01.08.2025 15:11
Опис:
Шановний Замовник! Повідомляємо, що тендерна я документація містить дискримінаційні вимоги, а саме:
1. Дискримінаційні територіальні обмеження досвіду та матеріально-технічної бази
Замовник вимагає, щоб аналогічні договори, офісне приміщення та досвід виконання робіт були лише в межах Сумської області. Це є порушенням:
- ч. 3 ст. 5 та ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»,
- практики Антимонопольного комітету України (рішення № 922-р/пк-пз від 27.10.2020),
- ч. 1 ст. 3 Закону України «Про захист економічної конкуренції», яка забороняє дії, що можуть призвести до обмеження конкуренції.
2. Завищені вимоги щодо обсягу аналогічного договору
У тендерній документації вимагається, щоб один аналогічний договір дорівнював за обсягом предмету закупівлі. Це порушує:
- ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (необґрунтованість та непропорційність вимог),
- Принцип добросовісної конкуренції, закріплений у ст. 5 Закону.
3. Надмірні та дискримінаційні вимоги до персоналу
Встановлено обов’язкову наявність 7 категорій працівників із досвідом до 10 років та вимога до наявності агрономів, юристів, які не передбачені жодним профільним законодавством:
- Закон України «Про землеустрій» (ст. 26),
- Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» (ст. 5),
- Постанова КМУ № 554 від 17.06.2015 року,
- Закон України «Про публічні закупівлі» — ст. 5, 16.
4. Непропорційні вимоги до офісного приміщення
Умови, що вимагають наявності офісу лише у підвальному або напівпідвальному приміщенні з двома виходами — є необґрунтованими. Вони не передбачені:
- жодною нормою ЗУ «Про публічні закупівлі»,
- ДСТУ або профільним законодавством.
5. Вимога сертифікату ISO 9001 в інжинірингу/геодезії
Сертифікат ISO 9001:2015 не є обов’язковим згідно:
- Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»,
- ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
АМКУ неодноразово визнавав дискримінаційною вимогу ISO в конкретній галузі без технічної необхідності (рішення № 150-р/пк-пз від 04.02.2021).
На підставі викладеного, відповідно до статей 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 3, 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», статті 19 Конституції України — прошу:
1. Визнати окремі положення тендерної документації дискримінаційними.
2. Усунути порушення та внести зміни до тендерної документації.
3. Зупинити проведення процедури закупівлі UA-2025-07-29-009758-a до моменту усунення виявлених порушень.
Відповідь:
Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею. Щодо поставлених запитань повідомляємо, що дані вимоги пов’язані із місцерозташуванням Сумської області в прифронтовій зоні та проведенням бойових дій. Тому, враховуючи об’єм проведення інвентаризації земель та складність надання послуг, у зв’язку із можливим виникненням питань, які необхідністю дуже швидко, мобільно та оперативно узгоджувати із Замовником в процесі надання послуг і встановлені вищевказані вимоги.
Дата відповіді:
03.08.2025 01:08
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
75228fc80e764407b5627d683f6cbeaf
Дата опублікування:
01.08.2025 14:58
Опис:
Шановний Замовнику!
Вивчивши вимоги тендерної документації за предметом закупівлі «Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення…)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-29-009758-a, повідомляємо про наявність ознаки дискримінації у встановлених Вами критеріях щодо персоналу Учасника, а саме:
У Додатку «Критерії» до тендерній документації вимагається наявність:
• сертифікованих інженерів-геодезистів і землевпорядників із досвідом роботи не менше 10 років,
• інших фахівців (геодезистів, землевпорядників, юристів) із вищою профільною освітою та відповідним стажем (від 5 до 10 років),
• при цьому до фахівців з агрономічною освітою взагалі не висувається вимога досвіду, що є нелогічним і суперечливим.
Зазначена вимога є надмірною, непропорційною предмету закупівлі, і встановлює нерівні умови доступу для потенційних учасників.
10-річний досвід роботи для сертифікованих фахівців (інженерів-геодезистів та землевпорядників) не передбачений законом як обов’язкова умова. Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» не містить вимоги про стаж роботи саме 10 років для сертифікованого інженера-геодезиста. Закон «Про землеустрій» також не містить обов’язкової норми про десятирічний стаж для виконання відповідних робіт, а тим більше - для всіх двох фахівців.
Звертаємо Вашу увагу що згідно зі ст. 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник (щонайменше один), який є відповідальним за якість робіт із землеустрою. Вимога щодо наявності двох і більше таких фахівців Законом не встановлена.
Також Закон визначає, що сертифікованим інженером-землевпорядником може бути особа зі стажем роботи за спеціальністю від двох років до отримання сертифіката; законодавчої вимоги щодо десятирічного стажу немає.
Вимога замовника щодо досвіду інженера-геодезиста не менше 10 років, суперечить положенням Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та Порядку сертифікації інженерів-геодезистів (наказ Мінагрополітики № 317 від 27.10.2021). Цей нормативний акт не обмежує правом виконання робіт осіб із меншим досвідом, якщо вони мають підтверджену освіту, кваліфікацію та чинний сертифікат.
Отже в чинному законодавстві України не передбачено обов’язкової наявності стажу роботи, а тому вимога 10-річного досвіду є надмірною та обмежує доступ до участі в закупівлі осіб, які мають кваліфікацію та сертифікат, але не мають формального десятирічного стажу.
Встановлення обов’язкової наявності одночасно і сертифікованих, і несертифікованих працівників з аналогічними кваліфікаціями, при цьому — з однаковим або більшим досвідом (5, 10 років), є надмірним дублюванням та не обґрунтованим необхідністю закупівлі.
Вибірковий підхід до вимог досвіду (наприклад, агрономам – не потрібно досвіду взагалі) демонструє непослідовність вимог замовника, що ставить учасників у нерівні умови. Згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник повинен забезпечити недискримінаційний підхід, рівні умови участі, об’єктивність критеріїв, а також пропорційність вимог меті закупівлі.
Практика органу оскарження свідчить, що встановлення завищених або фіксованих кількісних вимог до персоналу без належного обґрунтування визнається дискримінаційним.
У зв’язку з викладеним просимо внести зміни до тендерної документації та скасувати вимогу щодо наявності не менше 2-х (двох) сертифікованих інженерів-землевпорядників (достатньо одного) та обов’язкового 10-річного стажу для сертифікованих інженерів-геодезистів, сертифікованих інженерів-землевпорядників та інших спеціалістів зі стажем від 5 до 10 років, та уніфікувати підхід до кваліфікаційних вимог, встановивши однакові, обґрунтовані, пропорційні критерії (наприклад, не менше 2 або 3 років досвіду для всіх фахівців, або відмовитися від фіксованих термінів стажу).
Відповідь:
Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею. Щодо поставленого запитання повідомляємо, що
дані вимоги пов’язані із місцерозташуванням Сумської області в прифронтовій зоні та проведенням бойових дій. Тому, враховуючи об’єм проведення інвентаризації земель та складність надання послуг встановлені вищевказані критерії. . Тому При цьому зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дата відповіді:
03.08.2025 00:58
Відповідь надана
Щодо аналогічних договорів
Номер:
66ed72626b3e4480b91cbd74e8cdb9d0
Дата опублікування:
01.08.2025 14:11
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до ст. 5 і ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити вимоги, які не дискримінують учасників.
У п. 1.1. «Додаток критерії» тендерної документації зазначено, що як підтвердження аналогічного досвіду допускаються договори з інвентаризації земель лісогосподарського призначення **та/або** встановлення меж територій.
Звертаємо увагу, що ці два види робіт є різними за суттю, нормативною базою та технологічним виконанням. Предмет закупівлі — саме інвентаризація земель лісогосподарського призначення, тому досвід лише з "встановлення меж територій" є не допустимим та суперечить предмету закупівлі.
Встановлення меж територій (наприклад, меж земельної ділянки чи населеного пункту) - це інший вид робіт, інші методики, інше технічне та правове регулювання;
Це не доводить досвіду саме з інвентаризації земель лісогосподарського призначення, яка є специфічною процедурою, особливо у контексті лісового фонду, лісгоспів, обліку лісових кварталів тощо;
учасник, який має виключно досвід встановлення меж, не підтверджує спроможність виконати предмет закупівлі належним чином.
Просимо привести вимогу у відповідність до предмета закупівлі — **залишити обов’язковим досвід саме з інвентаризації земель лісогосподарського призначення**.
Відповідь:
Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею. Щодо поставленого запитання повідомляємо, що
Тендерна документація розроблена з урахуванням сьогодення. Тому зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дата відповіді:
03.08.2025 00:45
Відповідь надана
Дискримінаційні умови
Номер:
98822b6b35c44f1bb9bf7d21a6a8d7a5
Дата опублікування:
01.08.2025 11:10
Опис:
Шановний Замовнику!
У тендерній документації вимагається подання договорів саме з надання послуг (робіт) з управління нерухомістю (код за ДК 021-2015 70330000-3-Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах) як підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт з інвентаризації земель лісогосподарського призначення. Дана вимога суперечить предмету закупівлі, а саме: науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області та перебувають у користуванні Сумського обласного агролісогосподарського підприєства “Сумиоблагроліс» (його дочірних підприємств) та супроводу державної реєстрації права власності на ці земельні ділянки за територіальною громадою Сумської області в особі Сумської обласної ради (ДК 021:2015: 71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії)
Звертаємо увагу, що така вимога суперечить ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки створює дискримінаційні обмеження для учасників. Договори на "управління нерухомістю" не охоплюють за змістом виконання інвентаризації земель, яка належить до категорії науково-технічних послуг в галузі інженерії.
На підставі вищевикладеного просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до предмета закупівлі
Відповідь:
Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею. Щодо поставленого запитання повідомляємо, що
Тендерна документація розроблена з урахуванням вимог Закону України. Тому зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дата відповіді:
03.08.2025 00:39
Відповідь надана
Щодо антиконкурентних дій
Номер:
2322adaa15b4434a9a714b6f002590c5
Дата опублікування:
01.08.2025 10:58
Опис:
Шановний Замовник! Пунктом 5.2. Додатку №1 до тендерної документації Вами було встановлено вимогу щодо того, що місцезнаходження та реєстрація Учасника має бути на території Сумської області. Однак, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 2 статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» встановлено, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Так, встановивши в Тендерній документації вищевказану вимогу, Вами було надано можливість прийняти участь в торгах та відповідно укласти договір і надати послуги лише групі суб’єктів господарювання, які зареєстровані та знаходяться виключно на території Сумської області (група 1), при цьому суттєво обмеживши в правах контрагентів, які або зареєстровані, або знаходяться в інших регіонах України (за виключенням окупованих територій) (група 2). Цим самим Замовник поставив першу групу в привілейоване становище по відношенню до другої групи, обмежив конкуренцію на даних торгах та створив несприятливі/дискримінаційні умови діяльності підприємств з інших регіонів порівняно з конкурентами з групи 1. Варто зазначити, що жодним нормативним документом не передбачено обмежень щодо здійснення господарської діяльності подібних до встановлених Замовником в Тендерній документації. Також відповідно до частини 3 статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції»: «Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом». Враховуючи вищевикладене, просимо Вас, внести зміни до Тендерної документації в частині видалення вимог що порушують норми Закону України «Про захист економічної конкуренції», а саме видалити вимогу щодо обов’язкового місцезнаходження та реєстрація Учасника на території Сумської області.
Відповідь:
Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею. Щодо поставлених запитання повідомляємо, що
дані вимоги пов’язані із необхідністю дуже швидко, мобільно та оперативно узгоджувати питання із Замовником в процесі надання послуг. Тому зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дата відповіді:
03.08.2025 00:28
Відповідь надана
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
7914835f887c45d4a1d552f0d1ab316b
Дата опублікування:
01.08.2025 10:42
Опис:
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з тендерною документацією, повідомляємо про наявність дискримінаційних вимог, які, на нашу думку, обмежують конкуренцію та суперечать вимогам чинного законодавства України, зокрема:
Виявлені порушення:
1. Вимога щодо досвіду аналогічного договору на 100% обсягу закупівлі одним договором.
Така умова є надмірною та не пропорційною предмету закупівлі. Вона штучно обмежує коло потенційних учасників, які мають належний досвід, але не в такому обсязі в рамках одного договору.
2. Обмеження досвіду лише установами Сумської області.
Вимога надавати досвід лише з установами однієї області суперечить принципам рівного доступу та добросовісної конкуренції, адже учасники з інших регіонів України можуть мати релевантний досвід.
3.Вимога обов’язкової наявності матеріально-технічної бази (офісу) у Сумській області.
Це обмежує можливості участі компаній, які можуть надавати послуги якісно без наявності стаціонарного офісу в регіоні.
4.Надмірно деталізована вимога до обладнання, з фіксованою кількістю одиниць.
Таке формулювання без технічного обґрунтування звужує коло учасників та суперечить принципу пропорційності.
На підставі викладеного, керуючись частиною 4 статті 5 та частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1.Внести зміни до тендерної документації, виключивши або пом’якшивши дискримінаційні вимоги, а саме:
-дозволити надання декількох аналогічних договорів, які сукупно покривають 100% обсягу послуг;
-зняти територіальне обмеження досвіду лише Сумською областю;
-дозволити наявність матеріально-технічної бази поза межами Сумської області;
-уточнити перелік обладнання відповідно до реальних потреб та дозволити використання еквівалентів.
2.Оприлюднити оновлену редакцію тендерної документації відповідно до внесених змін.
Відповідь:
Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею. Щодо поставлених запитання повідомляємо, що
дані вимоги пов’язані із необхідністю дуже швидко, мобільно та оперативно узгоджувати питання із Замовником в процесі надання послуг. Тому зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дата відповіді:
03.08.2025 00:25
Відповідь надана
Обгрунтування вимоги про наявність фахівців із вищою агрономічною освітою
Номер:
74d9cd9f5c6346a0a12e53202a33b58a
Дата опублікування:
01.08.2025 10:40
Опис:
Шановний Замовнику!
У складі тендерної документації встановлена вимога щодо наявності у складі учасника не менше двох фахівців із вищою агрономічною освітою.
Водночас, згідно з технічним завданням (додаток №3), предмет закупівлі стосується виключно:
-проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення,
-розроблення технічної документації із землеустрою,
-ведення кадастрової інформації,
-реєстрації права власності.
Просимо надати обґрунтування:
1.Які саме функції повинні виконувати фахівці з агрономічною освітою в межах надання послуг з інвентаризації земель лісогосподарського призначення?
2.Якими нормативно-правовими актами обґрунтована необхідність залучення таких фахівців саме до цього виду робіт?
У разі відсутності законодавчого та технічного обґрунтування зазначеної вимоги вимагаємо виключити її з тендерної документації як таку, що:
-не має безпосереднього зв’язку з предметом закупівлі,
-не відповідає вимогам статті 5 та частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
-створює необґрунтовані бар’єри для участі добросовісних учасників та обмежує конкуренцію.
Відповідь:
Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею. Щодо поставленого запитання повідомляємо, що наявність фахівців із вищою агрономічною освітою викликана для недопущення включення земель іншого призначення для проведення інвентаризації. Дана вимога із тендерної документації виключатись не буде. У разі не згоди Ви можете звернутись із скаргою до АМКУ.
Дата відповіді:
03.08.2025 00:24