-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплекс робіт за об’єктом «Нове будівництво когенераційних газопоршневих установок загальною електричною потужністю 75,2 МВт, розташованих на території *** АТ «Криворізька Теплоцентраль» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг***»
інформація про технічні характеристики предмету закупівлі відображені в додатку І до тендерної документації; строк виконання робіт обумовлений в проєкті договору та додатку до нього.
Торги відмінено
1 207 753 333.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 038 766.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 038 766.67 UAH
Період уточнення:
25.07.2025 18:59 - 13.08.2025 00:00
Відповідь надана
Аналогічний досвід
Номер:
65fbf9ec839d45bda1b994f153bebaa6
Дата опублікування:
08.08.2025 16:30
Опис:
Шановний Замовнику!
Вами в частині 2 Додатку ІІ до тендерної документації встановлені наступні вимоги:
«2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
* Під аналогічним договором слід розуміти: наявність досвіду виконання договорів з будівельно-монтажних робіт (в т.ч. пуско-налагоджувальні роботи) на будівництво когенераційних газових установок від 5 МВт або нове будівництво електростанцій або ТЕЦ або ТЕС не менше 5 МВт».
У нас, як в потенційного учасника процедури закупівлі, є значний досвід виконання різного роду робіт, зокрема й робіт, які передбачали встановлення когенераційної установки загальною потужністю 3,12 МВт, а саме наявний досвід виконання «Реконструкції об’єкту шляхом встановлення когенераційної установки на базі двох газопоршневих генераторів … загальною потужністю 3,12 МВт». Проте, через встановлені Вами надмірні вимоги ми не можемо взяти участь в даній процедурі закупівлі, з огляду на наступне:
1. Щодо визначення предмету аналогічного договору та потужності
Зазначена вимога є надмірно обмежувальною, оскільки вона безпідставно звужує можливості підтвердження аналогічного досвіду лише до нового будівництва та лише до об’єктів потужністю від 5 МВт, що унеможливлює участь суб’єктів, які мають належний досвід реконструкції чи капітального ремонту об’єктів з встановленням когенераційних установок меншої потужності, але з подібною складністю та технічними характеристиками.
Враховуючи предмет закупівлі, технічну специфіку об’єкта та необхідність дотримання принципів відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас внести зміни до тендерної документації, шляхом надання можливості потенційним учасникам процедури закупівлі на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надати аналогічний договір, предметом якого є капітальний ремонт, реконструкція або нове будівництво об’єкта із встановленням когенераційної установки загальною потужністю не менше 3 МВт.".
Таке формулювання:
Враховує фактичну здатність учасника виконувати роботи, аналогічні за технічним характером та складністю;
Не створює дискримінаційних бар’єрів для учасників з релевантним досвідом;
Не знижує технічних чи якісних вимог до виконання закупівлі;
Дозволить допускати до участі фахових учасників з реальним досвідом виконання аналогічних робіт;
Забезпечить відкриту конкуренцію;
Відповідатиме принципам пропорційності, добросовісної конкуренції та недискримінації (відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Наше підприємство суворо дотримувалось, дотримується та й надалі буде дотримуватись законодавства України, у тому числі положень Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація, у тому числі і вимоги щодо аналогічного досвіду, викладені з суворим дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям та зловживанням, передбачених статтею 5 Закону. Встановлені критерії щодо аналогічного договору не є надмірними та, навпаки, відповідають об’єму, специфіці та складності майбутніх робіт.
Встановлені в тендерній документації вимоги щодо аналогічних договорів кореспондуються та повністю відповідають за своїми показниками (об’єм, складність, технічні та якісні характеристики) з технічними завданням предмета закупівлі (робіт, які будуть виконуватися) та свідчать про спроможність Учасника дійсно виконати роботи на якісному рівні з дотриманням строків. Враховуючи викладене, у нашого підприємства відсутні підстави для задоволення вашого звернення.
Дякуємо за звернення.»
Дата відповіді:
11.08.2025 18:00
Відповідь надана
Умови тендерної документації
Номер:
ff094f29b3a642f6b4dafe8f6f6a7a6c
Дата опублікування:
05.08.2025 20:16
Опис:
Шановний Замовнику.
Вимагаємо внести зміни п.8 Розділу І Додатку ІІ до Тендерної документації, а саме викласти його в наступній редакції:
Для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне. Пункт 8 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації має наступний зміст:
«8. Для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.»
Відповідно до ч. 5 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Крім того, п. 28 Особливостей передбачено, що для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей.
Таким чином, зазначений пункт 8 за своїм змістом відповідає положенням Закону та Особливостям та є аналогічним редакції, яка запропонована Вами. Дякуємо за звернення
Дата відповіді:
07.08.2025 16:59
Відповідь надана
Умови договору
Номер:
b5e12d4a2da345f887c0d9ac9965e4e8
Дата опублікування:
05.08.2025 20:14
Опис:
Шановний Замовнику.
В п.7.2 Договору зокрема зазначено:
Збільшення ціни договору не допускається.
Зі слів Замовника на відкритому обговоренні було зазначено про наявність у нього Технічних умов на електропостачання та висновку інженерно-геологічних та інженерно-геодезичних вишукувань.
До даної тендерної документації (Додаток І) вихідні дані, які зазначені в вище перелічених документах не включені. Враховуючи це неможливо правильно розрахувати ціну тендерної пропозиції, а пункт Договору 7.2 забороняє збільшувати ціну договору.
Незрозуміло, яким чином, Замовник буде компенсовувати витрати Генпідрядника за виконані додаткові роботи з урахуванням вимог документів, які перелічені вище.
Додаткові роботи – це роботи, які виникли при виконанні робіт та про які ні Замовник ні Генпідрядник не могли знати перед початком виконання робіт.
З урахуванням вище викладеного Учасник вбачає в діях Замовника порушення Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», принципів здійснення закупівель. Основними принципами є: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивне та неупереджене оцінювання тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням.
Разом з тим пункт 7.2 Договору суперечить іншим умовам Договору, які посилаються на ч.5 ст.41 Закону України про публічні закупівлі.
Вимагаємо внести зміни в Договір та вилучити пункт 7.2 з умов Договору.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне. Наше підприємство суворо дотримувалось, дотримується та й надалі буде дотримуватись законодавства України, у тому числі положень Закону України «Про публічні закупівлі». Ми жодним чином не порушуємо принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивне та неупереджене оцінювання тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням, передбачених статтею 5 Закону. Окрім цього, пункт 7.2 Договору повністю кореспондується з іншими умовам Договору та не суперечить їм. Пункт 7.2 Договору повністю відповідає вимогам Закону.
З огляду на вищевикладене, у нашого підприємства відсутні правові підстави щодо вилучення пункту 7.2 Договору
Дата відповіді:
07.08.2025 16:56
Відповідь надана
Вимоги до оформлення банківської гарантії тендерної пропозиції
Номер:
af4c28e975ed44a2b96d0817012e7eb3
Дата опублікування:
05.08.2025 16:57
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо надати роз'яснення щодо вимог до оформлення забезпечення пропозиції учасників. В тендерній документації в п.13 Зведеної інформації про закупівлю сказано, що "Банківська гарантія (оригінал електронної банківської гарантії, що оформлена в електронному вигляді з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис).
Тендерне забезпечення повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VI до тендерної документації, зі строком дії не менше 120 (ста двадцяти) днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій", але в Додатку VI до тендерної документації наведені лише вимоги та форми до банк. гар. виконання договору нова редакція, а не вимоги до Забезпечення тендерної пропозиції. Просимо внести зміни до тендерної документації, де викласти окремим пунктом вимоги до оформлення Забезпечення тендерної пропозиції, саме пропозиції, а не гарантії виконання договору та/або авансового платежу. Дякую.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне. В тендерній документації наявне посилання, а саме: https://www.naftogaz.com/bank-guarantee, за яким міститься вичерпна інформація щодо оформлення банківської гарантії (як банківської гарантії забезпечення виконання зобов’язань за договором, так і забезпечення тендерної пропозиції) постачальниками для підприємств групи компаній АТ «НАК «Нафтогаз України».
Однак, шановний учаснику, для забезпечення більшої зручності для Вас, нами буде внесено відповідні зміни до тендерної документації, у тому числі щодо включення окремого додатку стосовно вимог до забезпечення тендерної пропозиції. Дякуємо за звернення
Дата відповіді:
07.08.2025 16:55
Відповідь надана
Забезпечення тендерної пропозиції
Номер:
c15877d8eb144ecb92987ff6697639d4
Дата опублікування:
05.08.2025 16:40
Опис:
Шановний Замовнику, згідно тендерної документації, а саме п. 13 Зведена інформація про закупівлю, Вами зазначено: «Тендерне забезпечення повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VI до тендерної документації, зі строком дії не менше 120 (ста двадцяти) днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій.».
Ознайомившись з Додатком VI до тендерної документації виявлено, що вимоги цього додатку відносяться до банківських гарантій як забезпечення виконання зобов'язань за договорами закупівлі / повернення авансового платежу за договорами закупівлі, що надаються на користь юридичних осіб Групи Нафтогаз.
Просимо Вас внести зміни, а саме привести додатки до відповідності та надати Додаток з Вимогами до банківської гарантії, яка є забезпеченням тендерної пропозиції.
Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне. В тендерній документації наявне посилання, а саме: https://www.naftogaz.com/bank-guarantee, за яким міститься вичерпна інформація щодо оформлення банківської гарантії (як банківської гарантії забезпечення виконання зобов’язань за договором, так і забезпечення тендерної пропозиції) постачальниками для підприємств групи компаній АТ «НАК «Нафтогаз України».
Однак, шановний учаснику, для забезпечення більшої зручності для Вас, нами буде внесено відповідні зміни до тендерної документації, у тому числі щодо включення окремого додатку стосовно вимог до забезпечення тендерної пропозиції. Дякуємо за звернення
Дата відповіді:
07.08.2025 16:54
Відповідь надана
Прошу подовжити строк подання пропозиції
Номер:
6842a387d366428381d14e38993b90d7
Дата опублікування:
05.08.2025 15:23
Опис:
Доброго дня. Шановний замовнику, приєднуюсь до вищеопублікованого звернення і також прошу продовжити строк подання пропозицій мінімум до 16.08. 2025. Закупівля серйозна, а робота дуже складна. Вкрай необхідно надати більше часу на попередній аналіз ринку та супутніх ризиків.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Ваше звернення розглянуто, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни щодо визначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій до 00 год. 00 хв. 16 серпня 2025 року за київським часом. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
07.08.2025 16:53
Відповідь надана
Щодо подовження строку подання тендерної пропозиції
Номер:
a68edb2c39f84e20aa619ae3e6a2143b
Дата опублікування:
04.08.2025 13:28
Опис:
Шановний Замовнику, у процесі підготовки тендерної документації та збирання необхідних документів зіткнулися з тим, що прорахування цін та надання необхідних документів потребує більше часу, ніж зазначений час прийому тендерної пропозиції.
В звязку з вищеописаним просимо: перенести кінцеву дату прийому пропозиції з 09.08.2025 р. 00:00 до 00:00 16.08.2025р.
Ми переконані, що це дозволить забезпечити здорову конкуренцію, відповідність вимогам Замовника, а також високий рівень відповідальності з боку учасників.
Заздалегідь вдячні за позитивне вирішення цього питання.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Ваше звернення розглянуто, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни щодо визначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій до 00 год. 00 хв. 16 серпня 2025 року за київським часом. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
07.08.2025 16:53
Відповідь надана
Зміни до вимоги про досвід учасників
Номер:
7466857ffa9441c1822ede787dfc46e4
Дата опублікування:
01.08.2025 10:11
Опис:
Відповідно до роз'яснень Мінекономіки, аналогічність договору рекомендовано визначати за кодом ДК. Внесіть зміну, щоб взяти участь могли учасники з виконаним договором за кодом ДК 45250000-4. Це розширить конкуренцію і дозволить нашій компанії прийняти участь.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Щодо поставленого вами питання повідомляємо наступне, що роз'яснення Мінекономіки носять рекомендаційний характер, у той же час відповідно до вимог Законодавства, практики АМКУ та ДАСУ, замовник має право визначати кваліфікаційні вимоги на власний розсуд (самостійно) за умови їх обґрунтованості та не створювати дискримінації для участі учасникам ринку. Надання договору лише за визначеним кодом ДК закупівлі не підтвердить можливість і досвід учасника забезпечити реалізацію даного критичного об'єкту.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
01.08.2025 17:58
Відповідь надана
Щодо вимоги згідно п.1.2. Додатку 2 до ТД
Номер:
eb71e068525e4d72aa4a4accb8a27d12
Дата опублікування:
30.07.2025 17:07
Опис:
Шановний Замовнику, згідно додатку 2 до Тендерної документації, а саме: «п. 1.2. Діючий дозвіл державної служби з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки* (або Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці):
- земляні роботи;
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м;
- зведення та монтаж споруд;
- роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти;
- газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах;
- зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я;
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- балони із стисненим (кисень, ацетилен) та зрідженим (пропан-бутан) газом.»
Видача дозволів державної служби з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці керується Постановою Кабінету Міністрів України №77 від 3 лютого 2021 р. (зі змінами від 25.03.2022 р.). Деякі види робіт підвищеної небезпеки зазначені Вами в п. 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації відсутні у цій постанові, зокрема: - зведення та монтаж споруд; балони із стисненим (кисень, ацетилен) та зрідженим (пропан-бутан) газом.
Просимо Вас привести документацію відповідно до чинних норм законодавства та внести зміни в тендерну документацію.
Також просимо з цього пункту виключити вимогу «роботи в зонах дії струму високої частоти», оскільки роботи, що є предметом закупівлі не включать в себе такі роботи. Високочастотні струми (ВЧ-струми) — це змінні струми з частотою від кількох десятків кілогерц і вище, котрим стають суттєвими такі явища, як випромінювання електромагнітних хвиль і скін-ефект, у якому струм концентрується лежить на поверхні провідника. ВЧ-струми знаходять широке застосування в різних галузях: у машинобудуванні для зварювання та термообробки, у металургії для плавки металів, у медицині для УВЧ- та мікрохвильової терапії, а також у радіозв'язку та радіолокації. Так як нововстановлені газопоршневі установки з двигунами потужністю 9,4 МВт, кожна, напругою 10,5 кВ, мають змінний струм з частотою 50 Гц, що не перевищує частоту від кількох десятків кілогерц і вище. Внаслідок вищезначеного ця вимога документації не є доцільною.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Щодо поставленого вами питання повідомляємо наступне, що згідно з вимогами статті 21 Закону України «Про охорону праці» (далі – Закон) роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі – дозвіл).
Процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання дозволів визначає Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Порядок).
Пунктом 6 Порядку визначено, що дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається, зокрема, роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77.
Постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 №77 затверджено Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Перелік).
Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 №357 (далі – ПКМУ №357) визначено деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану.
У пункті 1 ПКМУ №357 визначено види та машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки групи А Переліку та роботи підвищеної небезпеки групи А додатку 2 до Порядку, експлуатація та виконання яких здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація).
Якщо суб'єкт господарювання під час здійснення будівельно-монтажних робіт з КГУ виконує роботи підвищеної небезпеки, а саме:
земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій (пункт 8 Група А додатку 2 до Порядку);
з монтажу машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (пункт 11 групи А додатку 2 до Порядку);
роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В (пункт 9 Група А додатку 2 до Порядку);
газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах (пункт 3 групи А додатку 2 до Порядку);
роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо) (пункт 7 групи А додатку 2 до Порядку);
вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів (пункт 20 групи А додатку 2 до Порядку);
зберігання балонів та інших ємностей із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечним, інертним газом (пункт 10 групи А додатку 2 до Порядку),
то йому необхідно одержати відповідні дозволи.
Якщо суб'єкт господарювання під час здійснення будівельно-монтажних робіт з КГУ виконує роботи підвищеної небезпеки, а саме:
роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (пункт 3 Група Б додатку 2 до Порядку), зварювальні, газополум'яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум'я (пункт 19 Група Б додатку 2 до Порядку), то виконання цих робіт здійснюються на підставі Декларації.
Крім цього, з урахуванням вимог ПКМУ №357, наприклад, на газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах (пункт 3 групи А додатку 2 до Порядку), на роботи з монтажу машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (пункт 11 групи А додатку 2 до Порядку) - вимагається дозвіл, а роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В можуть виконуватися на підставі Декларації.
Стосовно дозволу (або Декларації) на роботи підвищеної небезпеки - в зонах дії струму високої частоти.
У пункті 9 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки Група А додатку 2 до Поряду зазначено такі роботи:
роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти.
Отже, якщо під час виконання робіт з монтажу КГУ будуть виконуватися електротехнологічні роботи такі, як індукційний нагрів, зварювання, сушіння тощо буде відсутня дія ВЧ-струму, тоді дозвіл на роботи в зонах дії струму високої частоти не вимагається.
Враховуючи вищенаведене, підрядником повинні бути надані відповідні дозволи та Декларації згідно з вимогами Закону, Порядку, Переліку та ПКМУ №357, тобто ті, що зазначені в тендерній документації
Дата відповіді:
01.08.2025 17:55
Відповідь надана
п.3.5 Додатку 2 до Тендерної документації
Номер:
2c3b665ff83248d6acdd2e83d3e32bbe
Дата опублікування:
30.07.2025 16:37
Опис:
Шановний Замовнику, згідно п. 3.5. Додатку 2 до Тендерної документації Вами зазначено: «Документ/и, що підтверджує стартову (початкову) ціну тендерної пропозиції введеної/внесеної учасником в електронній формі через електронну систему закупівель при поданні тендерної пропозиції, яка наведена у продовженні V Додатка ІІ до тендерної документації (у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо).
Дане продовження відсутнє у складі тендерної документації.
Просимо Вас додати це продовження шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі, у тому числі за пильність. Замовник розгляне можливість внесення змін до тендерної документації відповідно до поставленого вами питання.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
01.08.2025 17:50