-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комплекс робіт по розробленню технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації 200 земельних ділянок комунальної власності, на яких розташовані об’єкти нерухомості КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», з подальшою реєстрацією земельних ділянок в базі даних Державного земельного кадастру та отримання рішень Київської міської ради про передачу земельних ділянок КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на праві постійного користування
Торги не відбулися
9 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 96 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 96 000.00 UAH
Період уточнення:
27.09.2018 10:04 - 23.10.2018 11:00
Відповідь надана
Сторона у Проекті Договору
Номер:
90286b1d5b434d22b18652a398ee19ce
Дата опублікування:
17.10.2018 10:01
Опис:
Шановний Замовник, у Проекті договору (Додаток №6 до ТД) з однієї сторони виступає Замовник, а з іншої - Підрядник, але у тексті зустрічається ще і Виконавець (а саме - Розділ 7,8,11, 12).
Відповідно до ч.4. ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
У зв'язку з цим, просимо відредагувати Проект договору, для запобігання порушення умов законодавства.
Відповідь:
Замовником враховано зауваження та заплановано унести зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
19.10.2018 12:58
Відповідь надана
Щодо визначення ціни згідно з ДБН Д.1.1-7-2000
Номер:
6bd4a650fd834fdd840cfc5eb0ea8368
Дата опублікування:
16.10.2018 12:51
Опис:
"1.7.2. Учасник визначає ціну згідно з ДБН Д.1.1-7-2000, вимогами діючих нормативних документів з ціноутворення для даного виду робіт, які він пропонує виконати за договором з урахуванням всіх своїх витрат, податків і зборів, дозволів та експертиз, що сплачуються або мають бути сплачені. 1.7.3 Учасник надає у складі тендерної пропозиції розрахунки на виконання робіт, зазначених в п. 1.4 цих технічних вимог по 1 (одній) земельній ділянці"
Даний нормативно-правовий акт втратив чинності від 01.01.2014, тому визначення ціни не відповідатиме вимогам Тендерної документації!
Також, слід зазначити, для того щоб надати розрахунки по 1 (одній) земельній ділянці потрібно знати площу кожної земельної ділянки із 200. (Пункт 1.7.1. Технічних вимог: "Розрахункова площа однієї земельної ділянки становить від 100 до 20 000 кв.м." )
Просимо роз'яснити, яким чином розробляти Розрахунки на виконання робіт, щоб відповідати вимогам Тендерної документації та чинному законодавству?
Відповідь:
Щодо пункту 1.7.1.
Переліки земельних ділянок буде надано після укладення договору.
Щодо пункту 1.7.2. Замовником враховано зауваження та заплановано внести зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
19.10.2018 13:00
Відповідь надана
Щодо усунення дискримінуючих положень тендерної документації
Номер:
93280901eb2e45519ad91d1c438fe7ce
Дата опублікування:
02.10.2018 16:07
Опис:
Комунальному підприємству виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
Бойко Інні Гаврилівні
щодо порушення законодавства
та усунення дискримінаційних
вимог у Тендерній документації
Комунальним підприємством виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) оголошено процедуру закупівлі послуг за ДК 021:2015: 79420000-4 - Управлінські послуги– «Комплекс робіт по розробленню технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації 200 земельних ділянок комунальної власності, на яких розташовані об’єкти нерухомості КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», з подальшою реєстрацією земельних ділянок в базі даних Державного земельного кадастру та отримання рішень Київської міської ради про передачу земельних ділянок КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на праві постійного користування» (ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-27-000217-b).
Ми плануємо взяти участь у процедурі закупівлі послуг, але під час вивчення Тендерної документації були виявлені положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні державних закупівель та дискримінують учасників процедури.
Відповідно до загальних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами і доповненнями), метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Також необхідно врахувати норми ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, що принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та інше.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Беручи до уваги ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право вимагати від учасників подання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Дана вимога є розміщена у ч. 1 Додатку 2 до Тендерної документації.
Згідно з ч. 4 ст. 22 цього ж Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. До уваги взято положення з Тендерної документації (ч. 1 Додаток 2): «Документально підтверджену інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору: - оригінал або копія аналогічного договору, який було укладено в 2015-2018 роках; - оригінали або копії підтвердних документів щодо виконання такого договору; Допускається надання діючого договору. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання робіт у сфері надання послуг, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, у м. Києві для енергетичних підприємств (енергетичні об’єкти підвищеної небезпеки). Копії відгуків у кількості не менше 3 (трьох) про виконання робіт для організацій, розташованих в м. Києві; досвід виконання за останні 2 роки аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі».
1.1. У Тендерній документації у ч. 4.1 Розділу І, Замовник визначив назву предмета закупівлі, як «ДК 021:2015: 79420000-4 Управлінські послуги (Комплекс робіт по розробленню технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації 200 земельних ділянок комунальної власності, на яких розташовані об’єкти нерухомості КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», з подальшою реєстрацією земельних ділянок в базі даних Державного земельного кадастру та отримання рішень Київської міської ради про передачу земельних ділянок КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на праві постійного користування)». Також у ч.1 Технічного завдання у Додатку 3 до Тендерної документації зазначено: «Умови надання послуг:
1.4.1 Пошук та аналіз вихідної інформації стосовно земельної ділянки.
1.4.2 Виконання топографо-геодезичної зйомки в М 1:500 з перерізом рельєфу через 0,5 м, звичайна з погодженням в департаменті містобудування та архітектури КМДА
1.4.3 Виконання кадастрової зйомки земельної ділянки.
1.4.4Трансформація та прив'язка растрових картографічних зображень до математичних координат рамок трапецій;
1.4.5 Створення єдиного поля картографічної інформації по існуючих матеріалах різних масштабів.
1.4.6 Обстеження земельної ділянки на місцевості.
1.4.7 Визначення цільового використання земельної ділянки.
1.4.8 Вирахування загальної площі ділянки.
1.4.9 Прокладання теодолітних ходів точністю 1:2000.
1.4.10 Координування кутів повороту землекористувань.
1.4.11 Складання експлікацій у відповідності до форми 6-зем.
1.4.12 Опрацювання геодезичних вимірювань.
1.4.13 Виготовлення плану земельної ділянки та іншої картографічної інформації.
1.4.14 Написання пояснювальної записки.
1.4.15 Складання та оформлення технічної документації.
1.4.16 Підготовка матеріалів для погодження документації в погоджувальних службах м. Києва.
1.4.17 Контрольна перевірка та здача технічної документації у базу даних державного земельного кадастру. Отримання витягу з державного земельного кадастру про реєстрацію земельної ділянки. Отримання нормативної грошової оцінки земельної ділянки;
1.4.18 Реєстрація технічної документації в міському земельному кадастрі. Підготовка матеріалів для державної реєстрації права комунальної власності на земельну ділянку.
1.4.19 Підготовка матеріалів та подання документації для затвердження на сесії Київради з отриманням рішення Київради про надання земельних ділянок в постійне користування КП «Київтеплоенерго», що у кінцевому підсумку призводить до розбіжностей, а саме що потрібно розуміти під поняттям «аналогічний договір за аналогічним предметом».
У ст.ст. 47, 50, 55 ЗУ « Про землеустрій» визначено склад та зміст документації із землеустрою. Виходить, що склад та зміст документацій із землеустрою залишаються незмінними незалежно від цільового призначення земельної ділянки (відповідно до Наказу Держкомзему «Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель» № 548 від 23.07.2010 р.).
Також, слід зазначити, що реєстрація технічної документації в міському земельному кадастрі по всій території України здійснюється відповідно до Порядку ведення Державного земельного кадастру затвердженого постановою КМУ №1051 від 17 жовтня 2012 р. № 1051. Тому вказуючи місцем виконання робіт м. Київ Замовник навмисно встановлює дискримінуючу норму, оскільки наведені види робіт в Технічному завданні Тендерної документації можна виконувати в інших містах по всій території України.
Враховуючи вищезазначене, вимога щодо аналогічного договору є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи здійснення закупівель, визначених у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як обмежує коло Виконавців.
У зв'язку з викладеним вище вимагаємо:
1) усунути правопорушення в процедурі закупівлі шляхом внесення змін до Тендерної документації (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення UA-2018-09-27-000217-b), а саме:
змінити положення щодо визначення аналогічних договорів і викласти їх у наступній редакції: «Аналогічним буде вважатися договір по розробленню технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності».
Відповідь:
Відповідно до Конституції України, Земельного кодексу України, Законів України «Про
Державний земельний кадастр», «Про оренду землі», «Про землеустрій» та інших нормативно-
правових актів, що регулюють земельні правовідносини, керуючись статтею 26 Закону України
«Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 22 Закону України «Про столицю України –
місто-герой Київ», з метою визначення особливостей землекористування у місті Києві як
столиці України Київською міською радою рішенням від 20 квітня 2017 року № 241/2463
затверджено «Порядок набуття прав на землю із земель комунальної власності у місті Києві»,
що в свою чергу обумовлює специфічний порядок відведення земельних ділянок у місті Києві.
Відповідно до статті 57 Закону України «Про землеустрій» до складу документації, у разі
формування земельної ділянки, входить перелік обмежень у використанні земельних ділянок,
акти перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони,
санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель за їх наявності, які
неможливо скласти в повному обсязі без актуалізованого топографічного плану масштабу 1:500
з відображенням усіх підземних комунікації на земельній ділянці, охоронні зони яких
встановлюються відповідно до цього плану. Для складання, нанесення червоних ліній вулиць (у
разі наявності) та подальшої реєстрації актуалізованого топографічного плану масштабу 1:500
необхідно отримати вихідні картографічні матеріали у Департаменті містобудування та
архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації), який в свою чергу здійснює видачу матеріалів тільки акредитованим в
вищезазначеному Департаменті установам, організаціям та підприємствам.
Цільове призначення земельної ділянки залежить від функціонального використання
об’єкта, що розташований на земельній ділянці, тому роботи передбачають проведення
топографо-геодезичних вишукувальних робіт в натурі (на місцевості) на об’єктах
енергетичного підприємства (енергетичні об’єкти підвищеної небезпеки) з дотриманням
чинних нормативних актів, в зв’язку з чим є необхідність виявлення наявності досвіду у
виконавця з проведення аналогічних робіт з виконанням усіх правил безпеки.
Технічні вимоги до предмета закупівлі включають реєстрацію технічної документації в
міському земельному кадастрі м. Києва, що регулюється рішеннями Київської міської ради від
18 квітня 2013 року № 194/9251 «Про ведення міського земельного кадастру» та від 20 квітня
2017 року № 241/2463 «Про затвердження Порядку набуття прав на землю із земель
комунальної власності у місті Києві», підготовку матеріалів для державної реєстрації права
комунальної власності на земельну ділянку, підготовку матеріалів для подання документації на
затвердження Київською міської радою з отриманням відповідного рішення про надання
земельних ділянок в постійне користування КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», тому у зв’язку з
умовами набуття прав на землю, які діють в м. Києві відповідно до вищезазначених рішень для
підтвердження та гарантованого виконання умов та термінів закупівлі (за рахунок бюджетних
коштів) від учасника торгів вимагаються документи наявності необхідного досвіду та знань з
проведення аналогічних робіт у м. Києві.
Дата відповіді:
08.10.2018 09:15