-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЦЗВ-25Т_238_ВО: Колодка гальмівна фосфориста для електропоїздів (тип Ф) (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Торги не відбулися
11 070 187.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 350.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 55 350.94 UAH
Період уточнення:
25.07.2025 14:04 - 01.08.2025 00:00
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
f138e4145e1e4feba4c0f19351d3862c
Дата опублікування:
29.07.2025 10:50
Опис:
Просимо поділити лот на дві частини у зв'язку із завантаженням підприємства.
Відповідь:
Шановний учаснику.
Відповідно до п. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета
закупівлі (лотів) (за наявності);
Відповідно до ч. 2 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Враховуючи, що після оголошення закупівлі у замовника відсутня технічна можливість внести зміни до річного плану, а саме зазначити найменування кожного лоту та код за Єдиним закупівельним словником, то замовник не може здійснити поділ на лоти.
Дата відповіді:
01.08.2025 15:26
Відповідь надана
Проект Договору
Номер:
32c969e4de5f4ba49c1b6322860cf600
Дата опублікування:
29.07.2025 10:41
Опис:
Шановний Замовник, просимо видалити п. 2.12 проекту договору про закупівлю МТР, так як гранічні терміни зберігання та експлуатації розписані в ТУ.
Відповідь:
Замовником прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін.
Дата відповіді:
01.08.2025 15:27
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
14c31468b56344dab559c754387dfd0b
Дата опублікування:
29.07.2025 09:34
Опис:
У зв'язку із завантаженням підприємства просимо розбити лот на дві частини.
Відповідь:
Шановний учаснику.
Відповідно до п. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета
закупівлі (лотів) (за наявності);
Відповідно до ч. 2 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Враховуючи, що після оголошення закупівлі у замовника відсутня технічна можливість внести зміни до річного плану, а саме зазначити найменування кожного лоту та код за Єдиним закупівельним словником, то замовник не може здійснити поділ на лоти.
Дата відповіді:
01.08.2025 15:26
Відповідь надана
Проект Договору
Номер:
2c8bba77714c4d02a1c896cb2677a851
Дата опублікування:
28.07.2025 10:38
Опис:
Для підтримання принципу рівності і свободи договору, просимо переглянути та встановити аналогічну відповідальність ЗАМОВНИКА перед ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та викласти п. 9.2 в наступній редакції:
При порушенні строків оплати ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ штраф у розмірі 15 (п’ятнадцять) % від вартості поставленого в строк ТОВАРУ, а за прострочення понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1 (нуль цілих, одна десята) % від вартості поставленого в строк ТОВАРУ, яка нараховується за кожен день прострочення оплати.
Відповідь:
Замовником прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін, так як дана вимога є необґрунтованою та безпідставною. Одночасно, інформую вас, що відповідно до п.п. 9.2 п.9 «Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ПОКУПЦЯ за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) % річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.
Дата відповіді:
31.07.2025 09:48
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
0678f6ee5938446e98985c4d8732469e
Дата опублікування:
28.07.2025 10:34
Опис:
Шановний Замовник просимо доповнити розділ 5 проекту договору, пунктом в якому буде вказано граничний термін приймання продукції та вхідного контролю, адже згідно п. 7.3 оплата проводиться в тому числі після наявності документів вхідного контролю, тобто невизначені терміни приймання можуть впливати на фактичний термін оплати.
Відповідь:
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Дата відповіді:
31.07.2025 09:46
Відповідь надана
проект договору
Номер:
db38dfc714634e619894b14014c69258
Дата опублікування:
28.07.2025 10:23
Опис:
Шановний Замовник, просимо видалити п. 2.12 проекту договору адже правила приймання товару прописані в пунктах 5.1 та 5.2
Відповідь:
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Дата відповіді:
31.07.2025 09:45