• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Відновлення пропускної здатності зливової мережі (Гідродинамічне очищення мережі зливової каналізації) за адресою: м.Бердичів, Житомирська обл.(коригування)" (Код ДК 021-2015 (CPV): 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів)

Торги не відбулися

1 457 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 285.00 UAH
Період уточнення: 25.07.2025 12:21 - 15.08.2025 00:00
Відповідь надана

щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 55b5c9a6c7804f5dbf81134e5673d72e
Дата опублікування: 25.07.2025 15:54
Опис: Згідно вимог Додатку 2 вимагається: 4.3. Діючий Сертифікат на систему управління якістю відповідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлянні якістю. Вимоги» стосовно послуг за кодом ДКПП 37.00. 4.4. Діючий Сертифікат на систему екологічного управління відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно послуг за кодом ДКПП 37.00. Наведена вимога є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки виконати її зможуть лише учасники, які мають в наявності діючі сертифікати ДСТУ ISO. Це у жодному разі не впливає на ефективність виконання робіт. ISO — добровільна система Сертифікація ISO є добровільною, відповідно до законодавства України (ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»). Наявність або відсутність сертифіката не впливає на законне право суб'єкта господарювання надавати послуги, якщо інше не передбачено законом. Аналогічна вимога була позитивно розглянута рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (№13281-р/пк-пз від 24.08.2023 скаргу було задоволено, оскільки вимога надати ISO при закупівлі послуг з прибирання та утримання каналізаційних мереж не була обґрунтована жодною необхідністю) Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, замовник повинен внести зміни до Тендерної документації в Додаток 2 до Тендерної документації, а саме виключити п.4.3. та п.4.4 Додатку 2, враховуючи те, що діючі сертифікати ДСТУ ISO жодним чином не впливають на можливість виконати встановлені склад та обсяг надання послуги.
Відповідь: Доброго дня. Сертифікати ISO підтверджують відповідність системи управління певної організації вимогам міжнародних стандартів ISO. Ці стандарти охоплюють різні сфери, включаючи якість, екологію, безпеку та інші аспекти управління. Наявність сертифікату ISO може бути вимогою тендерної документації, оскільки він підтверджує здатність компанії забезпечувати стабільний рівень якості продукції або послуг, а також ефективно управляти процесами. Вами не надано доводів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведно, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Дата відповіді: 29.07.2025 08:59
Відповідь надана

щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 45aa3f1661cc473eb6d0dac453b939cc
Дата опублікування: 25.07.2025 15:41
Опис: Згідно вимог Додатку 2 вимагається: п.1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору. До довідки обов’язково включити наступну техніку та обладнання: пп 1.1.2. мулососну техніку (не менш ніж 1 од.) з ємністю для викачування мулу не менше ніж 12 м³ Наведена вимога є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки виконати її зможуть лише учасники, які мають в наявності мулососи з параметрами ємності не менше 12 м³. Учасник може мати декілька мулососів з загальною ємністю для викачування мулу навіть більше 12 м³. Це впливає лише на кількість залученої Учасником техніки та у жодному разі не впливає на ефективність виконання робіт. Аналогічна вимога була позитивно розглянута рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (№ 3233-р/пк-пз від 03.03.2025, № 10476-р/пк-пз від 02.07.2025) Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, замовник повинен внести зміни до Тендерної документації, а саме в пункт 1.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме слова та цифри «з ємністю для викачування мулу не менше ніж 12 м³», що стосуються параметрів мулососів, виключити, враховуючи те, що параметри ємності мулососу жодним чином не впливають на можливість виконати встановлені склад та обсяг надання послуги.
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до п.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Тому, вимоги щодо виключення з технічної документації предмету закупівлі вимоги до обладнання є необґрунтованими. Одночасно зазначаємо, що Вимоги до техніки, за допомогою якої будуть проводитись роботи/надаватись послуги, визначаються або техніко-економічним обґрунтуванням (розрахунком) та/або ж досвідом експлуатації, обслуговування системи. Згідно вимог тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" необхідно виконати відкачування мулу з відстійників мулососом; очищення поверхонь довільної форми гідродинамічними установками високого тиску внутрішні поверхні обладнання; очищення внутрішніх поверхонь трубопроводів каналізації гідродинамічними установками високого тиску Ми, як Замовник вважаємо, що залучена техніка повинна мати максимальний об’єм для відкачування рідин не менше ніж 12м3 (а при можливості навіть і більше), що забезпечить продуктивність та швидкість надання послуг. Крім того, Замовник спирався на свої знання та досвід проведення попередніх аналогічних робіт/послуг, в процесі виконання яких зіткнувся з необхідністю залучення потужної техніки. Тому це зумовлює необхідність використання потужної мулососної техніки з великим об’ємом 12м3/год, а при можливості навіть і більше) на випадок неспроможності виконання робіт з меншими технічними характеристиками. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 29.07.2025 09:01
Відповідь надана

щодо технічного завдання

Номер: e31f0d18e1de4f36affefe9a52eb0b13
Дата опублікування: 25.07.2025 15:31
Опис: Відповідно до вимог передбачених в Додатку № 4 до тендерної документації: «Учасник повинен здійснити попереднє обстеження на території об’єкта Замовника, для вивчення під’їзних шляхів, вибору характеристик необхідного обладнання, визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації та порядку надання послуг. Учасник повинен надати акт огляду у складі пропозиції, підписаний посадовими особами Замовника» Вимога скласти акт обстеження об’єкту є класичною дискримінаційною умовою, спрямованою на відсіювання учасників процедури закупівлі. Адже, Замовник має можливість допустити до відвідування об’єкту і складення акту обстеження об’єкту лише тих учасників, до яких він прихильний, натомість, інших – не допустити до огляду взагалі або не завірити підготовлений ними акт огляду, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників. За таких умов, повнота і відповідність пропозиції учасника поставлена в залежність від волі замовника. Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати такий акт ще до подання пропозиції. Як наслідок, Замовнику ще перед розкриттям пропозицій уже буде відома кількість та склад потенційних Учасників процедури закупівлі. Крім того, встановлена вимога неодноразово була оскаржена у АМКУ (як приклад щодо закупівлі UA-2024-04-30-009462-a). Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині і вилучити вимогу щодо обов’язкового проведення попереднього обстеження і складення акту обстеження об’єкту.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що Замовником було прийнято рішення про встановлення відповідної вимоги , виходячи з негативного досвіду попередньої закупівлі, коли виконавець відмовився надати послуги після підписання договору, що призвело до оголошення нової закупівлі і затягування виконання робіт. В зв'язку з погіршенням погодніх умов роботи не вдалося виконати в повному обсязі. При обстежені об' єкту учасниками закупівлі, Акт обстеження є гарантією , що учасник враховує всі ризики і вчасно виконає свої зобов'язання після заключення договору. В свою чергу Замовник гарантує доступ до відвідування об’єкту і складення акту обстеження об’єкту всім Учасникам закупівлі .
Дата відповіді: 29.07.2025 08:56