• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Ц_25Т-533_31120000-3 Генератори (Дизельна електростанція)

Завершена

2 827 132.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 70 600.00 UAH
Період уточнення: 24.07.2025 12:13 - 04.08.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо документів

Номер: 54259e1aa44644bcb597b3c7a2c4f152
Дата опублікування: 29.07.2025 12:59
Опис: Доброго дня. Шановний Замовнику, просимо внести зміни в Додаток 3 Частина ІІ, а саме додати документи обов`язкові для завантаження: - «Технічний регламент обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні», постанова КМУ № 139 від 10.03.2017р. зі змінами, на запропонований товар (предмет закупівлі); - «Технічний регламент шумового випромінювання у навколишнє середовище від обладнання, що використовується ззовні приміщень», постанова КМУ № 1186 від 4.12.2019р. зі змінами, на запропонований товар (предмет закупівлі); - «Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання», постанова КМУ №1067 від 16.12.2015. зі змінами, на запропонований товар (предмет закупівлі). Дякуємо.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Відповідні зміни в тендерну документаці будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 30.07.2025 10:36
Відповідь надана

Вимога щодо усунення дискримінаційної умови (розташування вантажопідіймальних точок)

Номер: e05696052ef943229d4c984c53292292
Дата опублікування: 28.07.2025 17:39
Опис: Шановний Замовнику! У технічних вимогах зазначено: «Вантажопідіймальні точки розташовані у верхній частині шумозахисного кожуха ДЕС та забезпечують можливість вантажно‑розвантажувальних операцій без пошкодження зовнішньої поверхні». Вважаємо цю умову надмірно деталізованою та такою, що обмежує конкуренцію, адже конструктив різних виробників передбачає як верхні, так і нижні точки підйому (на базовій рамі, у т. ч. вилкові «кишені» для навантажувача) при дотриманні вимог безпеки. Таке обмеження суперечить принципам недискримінації (ч. 4 ст. 5) і підходу до визначення технічних специфікацій (ст. 22) Закону України «Про публічні закупівлі». Виробники передбачають різні рішення підйому: верхній центральний/двоточковий підйом, точки на базовій рамі та вилкові «кишені». Наприклад, у керівництвах FG Wilson прямо вказано підйом за одну/дві верхні точки або за точки на рамі; у брошурах — стандартні вилкові кишені та сертифікований верхній підйом. Cummins у монтажних інструкціях описує підйом через forklift pockets. Рішення Himoinsa містять раму зі «скід‑рамою»/forklift pockets та заходи для уникнення пошкодження кожуха. Отже, функціонально коректні варіанти існують як зверху, так і знизу, і це не впливає на здатність безпечно виконувати навантаження‑розвантаження без пошкоджень. Вимоги безпеки формуються за ISO 8528‑13 (в Україні — ДСТУ EN ISO 8528‑13), яке визначає вимоги безпеки до генераторних установок; стандарт не нав’язує конкретне місце розташування точок підйому, а фокусується на безпечності конструкції та операцій. Просимо внести зміни до технічної специфікації, виклавши відповідний пункт у результато‑орієнтованій редакції: «Вантажопідіймальні точки, розташовані у верхній частині шумозахисного кожуха або на базовій рамі (включно з вилковими «кишенями»), повинні забезпечувати виконання вантажно‑розвантажувальних операцій без пошкодження зовнішньої поверхні, відповідно до інструкції виробника та вимог ISO 8528‑13 / ДСТУ EN ISO 8528‑13.» Зазначене формулювання зберігають Ваш функціональний критерій — безпечне переміщення без пошкоджень — і водночас не обмежують учасників за конструктивом, що відповідає вимогам Закону щодо недискримінації та належного опису технічних характеристик.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Відповідні зміни в тендерну документаці будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 29.07.2025 16:46
Відповідь надана

Вимога щодо усунення дискримінаційної умови технічної специфікації (кількість віброопор)

Номер: aaae79f075124969a0c43c158d6ec024
Дата опублікування: 28.07.2025 17:24
Опис: Шановний Замовнику! У технічних вимогах до предмета закупівлі дизельного генератора, встановлено умову: «кількість віброопор — не менше 10 шт.». Вважаємо цю умову надмірно деталізованою та дискримінаційною, оскільки вона необґрунтовано обмежує коло учасників, чиї рішення відрізняються конструктивом. Згідно з ч. 4 ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні вимоги мають забезпечувати недискримінацію учасників і формулюватися через функціональні/якісні показники та/або посилання на стандарти. Встановлення фіксованої мінімальної кількості віброопор без прив’язки до результату (рівня вібрацій) суперечить цим принципам. Кількість антивібраційних опор — це конструктивна змінна виробника. Різні виробники застосовують різні рішення: ізолятори між двигуном/альтернатором і рамою; інтегровану/подвійну ізоляцію між рамою та баком/фундаментом; інколи окрему ізоляцію радіатора. Міжнародний стандарт ISO 8528‑9 встановлює методи вимірювання та критерії оцінювання механічних вібрацій генераторних установок, але не визначає обов’язкову кількість віброопор. У документації виробників також прямо описано наявність різних схем (“dual vibration isolation” для 250–500 кВт; інтегрована ізоляція тощо). Отже, вимога «не менше 10 шт.» є надлишковою та конструкційно-орієнтованою, а не результато-орієнтованою. Просимо орієнтуватися на відповідність по рівнях вібрації згідно з ISO 8528‑9. Просимо внести зміни до технічної специфікації, виклавши вимогу в наступній редакції: «Генераторна установка повинна бути встановлена на антивібраційних опорах/ізоляторах у кількості, передбаченій конструкцією виробника, за умови забезпечення рівня вібрацій Просимо врахувати викладене та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Відповідні зміни в тендерну документаці будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 29.07.2025 16:45
Відповідь надана

Стосовно конструкції кожуху

Номер: 8f553466e2e94501beeaaa01bbecc9a6
Дата опублікування: 28.07.2025 11:25
Опис: Просимо уточнити технічну вимогу щодо вантажопідіймальних точок: «Розташовані у верхній частині шумозахисного кожуха ДЕС та забезпечують можливість вантажно-розвантажувальних робіт». Просимо додати до вимог, що кожух повинен бути укріплений (посиленої конструкції), разрахованний на підйом разом з ДЕС, що забезпечить безпечність і надійність таких робіт. Без належного посилення кожух може деформуватись або пошкодитись при підйомі, що створює ризики пошкодження обладнання і небезпеки для персоналу. Просимо відповідні зміни внести до тендерної документації
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Вантажопідіймальні точки розташовані у верхній частині шумозахисного кожуху ДЕС та забезпечують можливість вантажно-розвантажувальних операцій без пошкодження зовнішньої поверхні, це вказує, що кожух повинен бути укріплений (посиленої конструкції), розрахований на підйом разом з ДЕС.
Дата відповіді: 29.07.2025 14:40
Відповідь надана

Стосовно автономності роботи

Номер: ae02dd257dae4ad0832ecd063d6fe78f
Дата опублікування: 28.07.2025 11:23
Опис: У тендерній документації стосовно автономності роботи станції зазначено: «Паливний бак об’ємом не менше 600 л (вмонтований в раму), забезпечує не менше 8 годин безперервної роботи при номінальній потужності». Просимо уточнити, про яку саме номінальну потужність і режим навантаження йдеться: 100% чи 75%? Відповідні зміни просимо внести в тендерну документацію
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Замовником в тендерній документації встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі виходячи з власних потреб та з урахуванням цільового призначення товару. Режим навантаження та номінальна потужність є конфіденційна інформація в умовах військового часу.
Дата відповіді: 29.07.2025 14:39
Відповідь надана

Стосовно кількості циліндрів двигуна

Номер: 404933727eac42518e2a1d0f3c6e42c6
Дата опублікування: 28.07.2025 11:20
Опис: При досягненні потужності дизельної електростанції понад 465 кВт оптимальним з погляду ресурсу, стабільності роботи та навантаження на один циліндр є використання двигунів із кількістю циліндрів від 8 до 12 Двигуни з більшою кількістю циліндрів мають кращі характеристики з точки зору плавності роботи, стійкості до навантажень і довговічності, особливо при тривалій роботі на повному навантаженні. Провисом внести зміни в тендерну документацію щодо кількості циліндрів двигуна внутрішнього згоряння, а саме: кількість циліндрів двигуна внутрішнього згоряння - від 8 до 12
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Замовником в тендерній документації встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі виходячи з власних потреб та з урахуванням цільового призначення товару. У процесі попереднього аналізу ринку, отримано цінові пропозиції від різних виробників, технічні характеристики яких повністю відповідають вимогам тендерної документації. У зв'язку з цим, замовник не вбачає доцільним внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 29.07.2025 14:38