• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

38430000-8 Детектори та аналізатори (мундштуки)

Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог пункту 10 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).

Торги не відбулися

91 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 916.00 UAH
Період уточнення: 23.07.2025 16:45 - 17.08.2025 00:00
Без відповіді

ПИТАННЯ: КОМУ САМЕ З ПОСАДОВИХ ОСІБ ГУНП в КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ВИГІДНА ТАКА СИТУАЦІЯ (із «несанкціонованим зламом» приладів та незаконним використанням китайських мундштуків «YUYAO RISING PLASTIC & HARDWARE FACTORY») ТА ЯК ДОВГО ТАКА СИТУАЦІЯ БУДЕ ПРОДОВЖУВАТИСЯ ?

Номер: 9e42e81ce41b44cdaa9e029f35cfc29c
Дата опублікування: 16.08.2025 21:14
Опис: Шановний Замовнику ! З огляду на те що, відповідно до офіційної інформації під час розгляду СКАРГИ №UA-2025-07-23-010851-a.a1 поліцейськими ГУНП в КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ на даний час незаконно використовуються несанкціоновано «зламані» неуповноваженими особами (за оцінками у кількості 37 штук) спеціальні технічні засоби Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820 разом з незаконними підробками - китайськими мундштуками «YUYAO RISING PLASTIC & HARDWARE FACTORY», і, як наслідок - ВСІ РЕЗУЛЬТАТИ на даний момент оглядів (тестів) НА СТАН АЛКОГОЛЬНОГО СП’ЯНІННЯ ВОДІЇВ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ЗА СТАТТЕЮ 130 КУпАП, які були проведені ГУНП в КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у період 2022-2025 років із застосуванням зазначених приладів та зазначених мундштуків - Є НЕЗАКОННИМИ, зокрема: • із застосуванням алкотестерів Dräger Alcotest 6810 з серійними номерами: ARBE-0064, ARCE-0236, AREE-0679, AREM-0240, ARAM-3566, ARLJ-0481, ARCE-0235, ARBL-0864, ARBL-0889, ARBL-0854, ARBF-0438, ARCE-0177, ARCE-0180, ARBL-0821, ARAK-0922, ARBL-0885; • із застосуванням алкотестерів Dräger Alcotest 6820 з серійними номерами: ARLJ-0485, ARLJ-0496, ARLJ-0488, ARBL-0855, ARLJ-0491, ARLJ-0492, ARLJ-0489, ARLJ-0483, ARLJ-0482, ARLJ-0480, ARLJ-0484, ARLJ-0487, ARLJ-0478, ARLJ-0494, ARLJ-0479, ARPK-0171, ARPK-0172, ARSC-0086, ARSM-0066, ARSM-0067, • що є порушенням норм пункту 3 статті 4 розділу II Закону України №1023-XII від 12.05.1991 «Про захист прав споживачів» та статті 172 «Кодексу України про адміністративні правопорушення»: «Порушення правил застосування засобів вимірювальної техніки, які використовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб - підприємців від трьох до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян», - ТОМУ ЧЕРЕЗ ЦЕ виникає ПИТАННЯ: КОМУ САМЕ З ПОСАДОВИХ ОСІБ ГУНП в КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ВИГІДНА ТАКА СИТУАЦІЯ (із «несанкціонованим зламом» приладів та незаконним використанням китайських мундштуків «YUYAO RISING PLASTIC & HARDWARE FACTORY») ТА ЯК ДОВГО ТАКА СИТУАЦІЯ БУДЕ ПРОДОВЖУВАТИСЯ ?
Без відповіді

ПИТАННЯ: ЧИ НЕ Є ігнорування УПОВНОВАЖЕРОЮ ОСОБОЮ ЗАМОВНИКА норм чинного законодавства України УМИСНОЮ ПІДМІНОЮ ПОНЯТЬ З МЕТОЮ ПІДМІНИ законних сертифікованих аксесуарів (компонентів, комплектуючих, запасних частин, допоміжних засобів), що виробляються відомими надійними виробниками у країнах партнерах України та яким саме заслужено довіряє суспільство, на незаконні підробки - несертифіковані аксесуари (компоненти, комплектуючі, запасні частини, допоміжні засоби) виробництва країн, які підтримують країну-агресора у період воєнного стану, з метою отримання неправомірної вигоди ?

Номер: 1b21213da73a4ee4a50f2768ada2fca6
Дата опублікування: 16.08.2025 21:12
Опис: Шановний Замовнику ! 24 липня 2025 о 22:57 УЧАСНИКОМ було розміщено звернення «ЗВЕРТАЄМОСЯ З ПРОХАННЯМ внести зміни до Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом внесення доповнення, а саме: «Документи: копія декларації про відповідність предмета закупівлі вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013». З огляду на викладене та з урахуванням вищезазначених вимог чинного законодавства. Внести зміни до Додатку №2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом внесення доповнення, а саме: «Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013»» з обґрунтуванням, що тільки таке формулювання буде законним з огляду на норми: Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 та Особливостей №1178 від 12.10.2022; Статті 3 Конституції України; Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». 15 серпня 2025 о 16:38 УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ЗАМОВНИКА надала відповідь, що «Доброго дня, шановний Учасник! Замовником розглянуто ваше звернення. Враховуючи, що предметом закупівлі не є медичні вироби, відповідні зміни до тендерної документації не будуть внесені», АЛЕ, нажаль, ЗАЗНАЧЕНЕ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ЗАМОВНИКА НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ, адже, алкотестери Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820 виробництва концерну Dräger Safety AG & Co. KGaA (Німеччина), до яких ЗАМОВНИК закуповує МУНДШТУКИ, ВВОДИЛИСЯ В ОБІГ ЯК МЕДИЧНІ ВИРОБИ ТА Є МЕДИЧНИМИ ВИРОБАМИ. Допоміжні засоби - Мундштуки Dräger Alcotest Mouthpieces Standard, які використовуються разом з алкотестерами Dräger Alcotest, також є медичними виробами, що підтверджується Реєстром осіб, відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro на офіційному веб-сайті ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ТА КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ (ДЕРЖЛІКСЛУЖБА), доступ до якого є відкритим і загальнодоступним. Статтею 3 Конституції України встановлено, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави. Статтею 9 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 встановлено, що : «Цілями прийняття технічних регламентів є захист життя та здоров’я людей, тварин і рослин, охорона довкілля та природних ресурсів, забезпечення енергоефективності, захист майна, забезпечення національної безпеки та запобігання підприємницькій практиці, що вводить споживача (користувача) в оману». Предмет закупівлі МУНДШТУКИ призначені для використання з законодавчо регульованими засобами вимірювальної техніки медичними виробами - алкотестерами Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820 виробництва концерну Dräger Safety AG & Co. KGaA (Німеччина), тому код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: становить код «ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали», НК 024:2023 – 44545 Одноразовий загубник для дихального апарату (Національного класифікатора України «Класифікатор медичних виробів НК 024:2023» - https://politekhmed.ua/wp-content/uploads/2023/06/nk-024-2023-nova-redakcziya.pdf). Через це виникає ПИТАННЯ: ЧИ НЕ Є ігнорування УПОВНОВАЖЕРОЮ ОСОБОЮ ЗАМОВНИКА норм чинного законодавства України УМИСНОЮ ПІДМІНОЮ ПОНЯТЬ З МЕТОЮ ПІДМІНИ законних сертифікованих аксесуарів (компонентів, комплектуючих, запасних частин, допоміжних засобів), що виробляються відомими надійними виробниками у країнах партнерах України та яким саме заслужено довіряє суспільство, на незаконні підробки - несертифіковані аксесуари (компоненти, комплектуючі, запасні частини, допоміжні засоби) виробництва країн, які підтримують країну-агресора у період воєнного стану, з метою отримання неправомірної вигоди ?
Без відповіді

ПИТАННЯ: ЧИ НЕ Є невиконання УПОВНОВАЖЕРОЮ ОСОБОЮ ЗАМОВНИКА свого обов`язку щодо надання чіткої відповіді по суті на ЗВЕРНЕННЯ УЧАСНИКА ПРОЯВОМ НЕЗАКОННОГО ЛОБІЮВАННЯ ІНТЕРЕСІВ НА КОРИСТЬ ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (ЄДРПОУ 36408462), ПКВФ «СОРБПОЛІМЕР» (ЄДРПОУ 23856614), ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БРОМ» (ЄДРПОУ 36449430) шляхом введенням в оману з метою незаконної закупівлі не сертифікованої не дозволеної до застосування ПІДРОБКИ - виробництва «YUYAO RISING PLASTIC & HARDWARE FACTORY» (Китай) за фіктивними документами, ЗАМІСТЬ законної закупівлі ДОЗВОЛЕНИХ до використання законних аксесуарів (компонентів, комплектуючих, запасних частин, допоміжних засобів) - МУНДШТУКІВ Dräger Alcotest Mouthpieces Standard (або еквіваленту), які офіційно дозволені для використання виробником алкотестерів Dräger Alcotest 6810 і Dräger Alcotest 6820 (як єдиної загальної вимірювальної системи «мундштук-прилад») концерном Dräger Safety AG & Co. KGaA (Німеччина) ?

Номер: a25478fe2c2e48cd8efe9ae59c539424
Дата опублікування: 16.08.2025 21:10
Опис: Шановний Замовнику ! 24 липня 2025 о 22:00 УЧАСНИКОМ було розміщено звернення «ЗВЕРТАЄМОСЯ з ПРОХАННЯМ внести зміни до ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів №UA-2025-07-23-010851-a та ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ в частині НАЗВИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, а саме: МУНДШТУКИ Dräger Alcotest Mouthpieces Standard (або еквівалент)» з обґрунтуванням, що тільки таке формулювання буде законним з огляду на норми: частини 2 статті 8 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» №1314-VII від 05.06.2014; пункту 4 розділу ІІ Інструкції про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, яка затверджена спільним наказом МВС та МОЗ №1452/735 від 09.11.2015; розділу «Специфікація замовлення» експлуатаційних документів на алкотестери Dräger Аlcotest 6810 та Dräger Аlcotest 6820; статті 266 КУпАП; Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 та Особливостей №1178 від 12.10.2022. 15 серпня 2025 о 16:35 УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ЗАМОВНИКА надала відповідь, що «предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником … за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг», але, нажаль, як вбачається, зазначене НЕ Є ВІДПОВІДДЮ ПО СУТІ ЗВЕРНЕННЯ. Через це виникає ПИТАННЯ: ЧИ НЕ Є невиконання УПОВНОВАЖЕРОЮ ОСОБОЮ ЗАМОВНИКА свого обов`язку щодо надання чіткої відповіді по суті на ЗВЕРНЕННЯ УЧАСНИКА ПРОЯВОМ НЕЗАКОННОГО ЛОБІЮВАННЯ ІНТЕРЕСІВ НА КОРИСТЬ ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (ЄДРПОУ 36408462), ПКВФ «СОРБПОЛІМЕР» (ЄДРПОУ 23856614), ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БРОМ» (ЄДРПОУ 36449430) шляхом введенням в оману з метою незаконної закупівлі не сертифікованої не дозволеної до застосування ПІДРОБКИ - виробництва «YUYAO RISING PLASTIC & HARDWARE FACTORY» (Китай) за фіктивними документами, ЗАМІСТЬ законної закупівлі ДОЗВОЛЕНИХ до використання законних аксесуарів (компонентів, комплектуючих, запасних частин, допоміжних засобів) - МУНДШТУКІВ Dräger Alcotest Mouthpieces Standard (або еквіваленту), які офіційно дозволені для використання виробником алкотестерів Dräger Alcotest 6810 і Dräger Alcotest 6820 (як єдиної загальної вимірювальної системи «мундштук-прилад») концерном Dräger Safety AG & Co. KGaA (Німеччина) ?
Без відповіді

ЗВЕРТАЄМОСЯ Уповноваженої особи Замовника з ВИМОГОЮ внести зміни до Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом внесення змін до пункту 3.8, а саме: «3.8. Документ/и (сертифікат відповідності вимогам конкретного технічного регламенту, що виданий призначеним акредитованим на відповідну діяльність органом оцінки відповідності»; «сертифікат якості та/або паспорт якості, що виданий виробником»; «декларація відповідності виробника»; та «які повинні бути підтверджені (визнані) виробником приладів Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820 концерном Dräger Safety AG & Co. KGaA (Німеччина), для застосування з якими призначений предмет закупівлі»; ПОВНОВАЖЕННЯ призначених акредитованих на відповідну діяльність органів оцінки відповідності, які видали сертифікат або протокол відповідності повинні бути підтверджені копіями відповідних СВІДОЦТВ ПРО УПОВНОВАЖЕННЯ, СВІДОЦТВ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ОРГАНУ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, СЕРТИФІКАТІВ, АКРЕДИТАЦІЙ; ПОВНОВАЖЕННЯ призначених акредитованих на відповідну діяльність органів оцінки відповідності, які видали сертифікати або протоколи відповідності повинні бути підтверджені копіями відповідних СВІДОЦТВ ПРО УПОВНОВАЖЕННЯ, СВІДОЦТВ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ОРГАНУ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, СЕРТИФІКАТІВ, АКРЕДИТАЦІЙ»

Номер: 0c82f7ab74114812ab895f3b26464489
Дата опублікування: 16.08.2025 21:08
Опис: Шановний Замовнику ! У СКАРЗІ №UA-2025-07-23-010851-a.a1 містилася вимога: «Згідно до вимог статті 22 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015, Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» №124-VIII від 15.01.2015, інших вищезазначених вимог чинного законодавства з огляду на вищевикладене у Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ потрібно виключити пункт 3.8: «Документ/и (сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості, та/або паспорт якості, та/або декларація виробника, та/або декларація відповідності, та/або протокол досліджень, та/або протокол випробовувань, та/або протокол аналізу, та/або протокол огляду Товару та/або будь-який документ, завірений учасником належним чином), що підтверджує/ють відповідність запропонованого товару», адже загальні формулювання цієї вимоги щодо надання неконкретних документів на відповідність вимогам невідомо яких технічних регламентів та ДСТУ з загальними назвами, які видані невідомо якими особами з невідомо якими уповноваженнями та тільки ЗАВІРЕНІ УЧАСНИКОМ – надають взагалі 100% можливість введення в оману, не заміняють оцінку відповідності товару вимогам Технічних регламентів та ДСТУ, не передбачені чинним законодавством, створюють можливість дискримінації будь-якого учасника на власний розсуд уповноваженою особою ЗАМОВНИКА через маніпулятивні та не чітко визначені вимоги через що повинні бути виключені (формулювання повинні бути з законними чіткими вимогами з посиланнями на конкретні Технічні регламенти та ДСТУ). На виконання вимог статті 22 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015, Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» №124-VIII від 15.01.2015, інших вищезазначених вимог чинного законодавства з огляду на викладене у Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ потрібно усунути невідповідності та вищезазначені порушення, зокрема, виконати вимоги щодо надання повного опису предмету закупівлі: «сертифікат відповідності вимогам конкретного технічного регламенту, що виданий призначеним акредитованим на відповідну діяльність органом оцінки відповідності»; «сертифікат якості та/або паспорт якості, що виданий виробником»; «декларація відповідності виробника»; та «які повинні бути підтверджені (визнані) виробником приладів Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820 концерном Dräger Safety AG & Co. KGaA (Німеччина), для застосування з якими призначений предмет закупівлі»; ПОВНОВАЖЕННЯ призначених акредитованих на відповідну діяльність органів оцінки відповідності, які видали сертифікат або протокол відповідності повинні бути підтверджені копіями відповідних СВІДОЦТВ ПРО УПОВНОВАЖЕННЯ, СВІДОЦТВ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ОРГАНУ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, СЕРТИФІКАТІВ, АКРЕДИТАЦІЙ; ПОВНОВАЖЕННЯ призначених акредитованих на відповідну діяльність органів оцінки відповідності, які видали сертифікати або протоколи відповідності повинні бути підтверджені копіями відповідних СВІДОЦТВ ПРО УПОВНОВАЖЕННЯ, СВІДОЦТВ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ОРГАНУ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, СЕРТИФІКАТІВ, АКРЕДИТАЦІЙ», протилежне може свідчити про виконання можливого злочинного наміру здійснити незаконну закупівлю несертифікованих мундштуків сумнівного походження за бюджетні кошти в період воєнного стану шляхом введення в оману з використанням документів з ознаками фіктивності за попередньою змовою групи осіб, зокрема, можливо, несертифікованих мундштуків YUYAO RISING PLASTIC & HARDWARE FACTORY (Китай), які не є еквівалентом мундштуків Dräger Alcotest Mouthpieces Standard виробництва Концерну Dräger Safety AG&Co. KGaA (Німеччина), які призначені для використання як одноразові змінні аксесуари (допоміжні засоби) разом із законодавчо регульованими засобами вимірювальної техніки медичними виробами - алкотестерами Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820 виробництва концерну Dräger Safety AG & Co. KGaA (Німеччина).» Рішенням ОРГАНУ ОСКАРЖЕННЯ (АМКУ) №12208-р/пк-пз від 07.08.2025 було поставлено: «Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині». АЛЕ, нажаль, вимога та рішення не виконані, а нова редакція Технічної документації Замовника НЕ відповідає Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», згідно до якого - САМЕ ДО ОБОВ’ЯЗКІВ ВИРОБНИКА, ЯКИЙ МАЄ ПОВНИЙ ДОСТУП ДО ТЕХНІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ВІДПОВІДНУ ПРОДУКЦІЮ, НАЛЕЖИТЬ ВИЗНАЧЕННЯ, ДІЯ ЯКИХ ТЕХНІЧНИХ РЕГЛАМЕНТІВ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА ТАКУ ПРОДУКЦІЮ, З ОГЛЯДУ НА ЇЇ КОНСТРУКЦІЮ, ПРИЗНАЧЕННЯ ТА РИЗИКИ, ЯКІ ЦЯ ПРОДУКЦІЯ МОЖЕ СТАНОВИТИ, тому можливість застосування аксесуарів (компонентів, комплектуючих, запасних частин, допоміжних засобів) може бути підтверджена тільки виробником товару, для якого призначені ці аксесуари (компоненти, комплектуючі, запасні частини, допоміжні засоби). ПОВТОРНО ЗВЕРТАЄМОСЯ Уповноваженої особи Замовника з ВИМОГОЮ внести зміни до Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом внесення змін до пункту 3.8, а саме: «3.8. Документ/и (сертифікат відповідності вимогам конкретного технічного регламенту, що виданий призначеним акредитованим на відповідну діяльність органом оцінки відповідності»; «сертифікат якості та/або паспорт якості, що виданий виробником»; «декларація відповідності виробника»; та «які повинні бути підтверджені (визнані) виробником приладів Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820 концерном Dräger Safety AG & Co. KGaA (Німеччина), для застосування з якими призначений предмет закупівлі»; ПОВНОВАЖЕННЯ призначених акредитованих на відповідну діяльність органів оцінки відповідності, які видали сертифікат або протокол відповідності повинні бути підтверджені копіями відповідних СВІДОЦТВ ПРО УПОВНОВАЖЕННЯ, СВІДОЦТВ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ОРГАНУ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, СЕРТИФІКАТІВ, АКРЕДИТАЦІЙ; ПОВНОВАЖЕННЯ призначених акредитованих на відповідну діяльність органів оцінки відповідності, які видали сертифікати або протоколи відповідності повинні бути підтверджені копіями відповідних СВІДОЦТВ ПРО УПОВНОВАЖЕННЯ, СВІДОЦТВ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ОРГАНУ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, СЕРТИФІКАТІВ, АКРЕДИТАЦІЙ», протилежне може свідчити про виконання можливого злочинного наміру здійснити незаконну закупівлю несертифікованих мундштуків сумнівного походження за бюджетні кошти в період воєнного стану шляхом введення в оману з використанням документів з ознаками фіктивності за попередньою змовою групи осіб, зокрема, можливо, несертифікованих мундштуків YUYAO RISING PLASTIC & HARDWARE FACTORY (Китай), які не є еквівалентом мундштуків Dräger Alcotest Mouthpieces Standard виробництва Концерну Dräger Safety AG&Co. KGaA (Німеччина), які призначені для використання як одноразові змінні аксесуари (допоміжні засоби) разом із законодавчо регульованими засобами вимірювальної техніки медичними виробами - алкотестерами Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820 виробництва концерну Dräger Safety AG & Co. KGaA (Німеччина).
Відповідь надана

ЗВЕРТАЄМОСЯ З ПРОХАННЯМ внести зміни до Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом внесення доповнення пунктом наступного змісту: «Якщо на закупівлю пропонується еквівалентний Товар інший, ніж визначений у тендерній документації, то для підтвердження Учасник торгів повинен надати в у складі пропозиції ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ З ІНФОРМАЦІЄЮ про: Повне найменування виробника товару. Повну адресу виробника товару та посилання на офіційний сайт виробника товару. Найменування країни походження товару. Повне найменування товару в країні походження товару. Посилання на опис товару (назва, технічні характеристики) на офіційному сайті виробника товару. та ДОКУМЕНТАЛЬНІ ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАДАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ».

Номер: 74baaa70b8ed4927a3e66257bed1769b
Дата опублікування: 25.07.2025 14:10
Опис: Шановний Замовнику ! Нажаль, на ринку України на сьогодні існує ганебна практика порушення норм чинного законодавства окремими посадовими особами та державними установами в частині незаконної експлуатації законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, зокрема, алкотестерів Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820 з несертифікованими мундштуками сумнівного походження, зокрема, з несертифікованими мундштуками YUYAO RISING PLASTIC & HARDWARE FACTORY (Китай), які не є еквівалентом мундштуків Dräger Alcotest® Mouthpieces Standard виробництва Концерну Dräger Safety AG&Co. KGaA (Німеччина). Алкотестери Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820 виробництва концерну Dräger Safety AG & Co. KGaA (Німеччина) є надчутливими прецизійними вимірювальними приладами, в яких для отримання високих метрологічних та санітарно-епідеміологічних характеристик використано багато запатентованих конструктивних, матеріалознавчих, механічних, електронних рішень як безпосередньо в самих приладах, так і при розробці та виробництві аксесуарів (допоміжних засобів), що використовуються разом з приладами, наприклад, мундштуків. Де-які з технічних характеристик неможливо скопіювати та відтворити для роботи на рівні оригінальних аксесуарів (допоміжних засобів), без втрати чутливості, швидкості та точності вимірювань через наявність юридичних, технологічних та інших обмежень. Алкотестери Dräger Alcotest 6810 і Dräger Alcotest 6820 виробництва концерну Dräger Safety AG & Co. KGaA (Німеччина) та мундштуки до них Dräger Alcotest Mouthpieces Standard є єдиною загальною вимірювальною системою «мундштук-прилад». З метою забезпечення чутливості та точності вимірювання, додержання санітарно-гігієнічних вимог, інших важливих параметрів - до матеріалу та конструкції мундштуків Dräger Alcotest Mouthpieces Standard висувається чимало суттєвих вимог, зокрема: спеціально розроблена та випробувана конструкція мундштука для забезпечення необхідних напряму та швидкості потоку повітря, щільності контакту ніпеля приладу та мундштука; стійкість та інертність полімерного матеріалу мундштука до газової суміші, що містить спирт щоб убезпечити абсорбцію; відсутність викидів сторонніх газів при експлуатації пластика мундштука; відсутність алергічних реакцій людини при контакті з пластиком мундштука; тощо. Мундштуки Dräger Alcotest Mouthpieces Standard разом з алкотестерами Dräger Alcotest 6810 і Dräger Alcotest 6820 як єдиною загальною вимірювальною системою «мундштук-прилад» пройшли процедури оцінки відповідності вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що затверджений Постановою КМУ №94 від 13.01.2016, та Технічного регламенту щодо медичних виробів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013. Відповідно до листа виробника від 16.02.2021 дозвіл на використання алкотестерів Dräger Alcotest 6810 і Dräger Alcotest 6820 та мундштуків Dräger Alcotest Mouthpieces Standard завжди відбувається відповідно до національних і міжнародних норм та правил. Керівництво (настанова) з експлуатації для алкотестерів Dräger Alcotest 6810 і Dräger Alcotest 6820 завжди є частиною сертифікаційної документації. Усі вимірювання, виконані з іншими типами мундштуків, ніж зазначені в керівництвах (настановах) з використання алкотестерів Dräger Alcotest 6810 і Dräger Alcotest 6820, є недійсними, оскільки ці вимірювання не виконуються згідно з положеннями, стандартами чи дозволами для алкотестерів Dräger Alcotest 6810 і Dräger Alcotest 6820. Тому використання оригінальних мундштуків Dräger Alcotest Mouthpieces Standard є обов`язковим, щоб уникнути непорозумінь щодо правильності результатів вимірювань. Мундштуки є частиною сертифікованої системи вимірювання «мундштук-прилад» – законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, зокрема, Dräger Alcotest. Мундштук хоч і є змінною частиною, але штучно відокремлювати мундштук від цієї вимірювальної системи як окремий безвідносний виріб невірно. Систему вимірювання «мундштук-прилад» неможливо сертифікувати без конкретного визначеного виробником типу та конструкції мундштука, виробленого з певними ноу-хау та технологічними секретами. Інакше було б можливим трактувати, що будь-яка саморобна трубка чи соломинка може виконувати функцію мундштука із приладами Dräger Alcotest - законодавчо регульованими засобами вимірювальної техніки. У іншому випадку порушуються всі принципи забезпечення в Україні єдності вимірювань та простежуваності і здійснення державного регулювання стосовно вимірювань, одиниць вимірювання та засобів вимірювальної техніки, що передбачені Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність», та порушуються права осіб, яких перевіряють з використанням сторонніх мундштуків, та призводить до оскарження результатів тестування у судовому порядку. Тільки система вимірювання «мундштук Dräger Alcotest Mouthpieces Standard - прилад Dräger Alcotest» пройшла оцінку на відповідність законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, жодні інші типи мундштуків інших виробників не проходили оцінки на відповідність законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки разом з приладами Dräger Alcotest і не мають права на сумісне використання. З даного приводу необхідно також зазначити, що використання бувших у використанні мундштуків Dräger Alcotest Mouthpieces Standard та, так званих «еквівалентів-замінників» оригінальних мундштуків, що не проходили офіційний процес метрологічної та медичної сертифікації разом із алкотестерами Dräger Alcotest 6810 і Dräger Alcotest 6820 як єдиної загальної вимірювальної системи «мундштук-прилад», призводить до систематичних похибок із отриманням хибного результату тесту (через різні зазори при нештатному кріпленні мундштука до ніпеля, іншу швидкість потоку та інші умови отримання проби для тесту, тощо) і може призвести до виходу приладів з ладу та епідеміологічних ризиків. Таким чином, недотримання вищезазначених вимог може призвести як до некоректної роботи засобів вимірювальної техніки алкотестерів Dräger Alcotest 6810 і Dräger Alcotest 6820, фактичних необ’єктивних тестів, так і до епідеміологічних ризиків, та, як наслідок, буде порушувати конституційні права та інтереси людини. У той же час, в період всесвітньої пандемії COVID-19 окремі суб’єкти господарювання в Україні, зокрема, ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (ЄДРПОУ 36408462), ПКВФ «СОРБПОЛІМЕР» (ЄДРПОУ 23856614), ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БРОМ» (ЄДРПОУ 36449430) у гонитві за грошима вводять покупців в оману, а саме пропонують так звані «еквіваленти-замінники» оригінальних мундштуків Dräger, зокрема, китайські мундштуки YUYAO RISING PLASTIC & HARDWARE FACTORY. Мундштуки YUYAO RISING PLASTIC & HARDWARE FACTORY, Китай (No. 127 Qiaoxi, Jiangjiadu Village, Lizhou Street, Yuyao City, Ningbo, Zhejiang, China (Mainland)/315400) не є еквівалентом мундштуків Dräger Alcotest® Mouthpieces Standard (без клапана та зі зворотним клапаном) виробництва Концерну Dräger Safety AG&Co. KGaA (Німеччина). Задля «легалізації» цих так званих «еквівалентів-замінників» та введення покупців в оману їх продавці пропонують документи з неконкретними загальними формулюваннями, що надані на продукцію з невідомо з якою реальною назвою, наприклад: «мундштуки універсальні»; надають документи на зразок «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи», тощо, хоча такі документи ніяким чином не можуть замінити процедуру оцінки на відповідність вимогам Технічного регламенту №753 та декларацію про відповідність Технічному регламенту №753. Також вважаємо за необхідне відмітити, що копія сертифікату, який надається дистриб`юторами мундштуків YUYAO RISING PLASTIC & HARDWARE FACTORY (Китай), наприклад: CERTIFICATE OF COMPLIANCE No.: IT061623RS170608, TCF(S) No.: TCF(17)-184-MDD ((СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ №IT061623RS170608 TCF(S) №:TCF(17)-184-MDD) від 08.06.2017) нібито виданий компанією ISET S.r.l. має ознаки фіктивності та не є чинним в Україні. Так, на сайті ISET S.r.l. даний сертифікат не підтверджено, а сама фірма ISET S.r.l. не мала права на оцінку відповідності за європейською директивою Directive 93/42/EEC, тощо. Правовий статус «сертифіката відповідності» за №IT061623RS170608 та підприємства ISET S.r.l. в Україні, як органу з оцінки відповідності, яким нібито видано зазначений «сертифікат відповідності», жодним чином не підтверджено. У Реєстрі осіб, відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro, Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками відсутні відомості про особу, відповідальну за введення медичних виробів в обіг та про медичні вироби вироби: «Мундштук універсальний (100шт.в уп.) 6510, КНР» та/або «Мундштук універсальний 6510» виробника «Yuyao Rising Plastic&Hardware Factory» (країна походження товару Китайська Народна Республіка), які призначені для роботи з медичними виробами алкотестерами Dräger Аlcotest® 6820 (3000, 5510, 5820, 6510, 6810, 6820, 7510 та інші). Вироби «Мундштук універсальний (100шт.в уп.) 6510, КНР» та/або «Мундштук універсальний 6510» виробника «YUYAO RISING PLASTIC & HARDWARE FACTORY» (країна походження товару Китайська Народна Республіка) не є медичними виробами. «Висновок ДСЕЕ № 12.2-18/24542 від 27.10.2020» (у додатку) та «Certificate of compliance No.: IT061623RS170608, TCF(S) No.: TCF(17)-184-MDD від компанії ISET S.r.l. від 08.06.2017» не замінюють процедуру оцінки відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013. Тому, використання мундштуків YUYAO RISING PLASTIC & HARDWARE FACTORY (Китай) разом із алкотестерами Dräger Alcotest 6810 і Dräger Alcotest 6820 є порушенням частини 2 статті 8 Закону України №1314-VII від 05.06.2014 «Про метрологію та метрологічну діяльність» та пункту 4 розділу ІІ Інструкції про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції. Всі вищезазначені дії ПКВФ «СОРБПОЛІМЕР» (код ЄДРПОУ 23856614) та ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ 36408462) мають ознаки нечесної підприємницької практики, яка заборонена статтею 19 Закону України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 12.05.1991 (далі – Закон-1023-XII). Підприємницька практика є такою, що вводить в оману, якщо під час пропонування продукції споживачу не надається або надається у нечіткий, незрозумілий або двозначний спосіб інформація, необхідна для здійснення свідомого вибору. Згідно з частини 2 статті 19 Закону підприємницька практика вважається такою, що вводить в оману, якщо вона спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б, шляхом надання йому неправдивої чи неповної інформації або ненадання інформації, зокрема, про: основні характеристики продукції, методи використання; потреби у заміні складових чи ремонті; небезпеку, що загрожує споживачу у зв’язку з покупкою та/або використанням продукції; права споживача, у тому числі право відмовитися від продукції (для відповідних видів товарів, робіт і послуг), право на заміну продукції або відшкодування збитків. Вищезазначені дії ПКВФ «СОРБПОЛІМЕР» (код ЄДРПОУ 23856614) та ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ 36408462) містять ознаки шахрайства та привласнення майна (заволодіння бюджетними коштами) в умовах воєнного стану, які передбачені статтями 190 та 191 Кримінального Кодексу України. Прикро, але своїми діями ПКВФ «СОРБПОЛІМЕР» (код ЄДРПОУ 23856614) та ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ 36408462) окрім всього наражають добросовісних споживачів на небезпеку, адже: Відповідно до пункту 3 статті 4 розділу II Закону України №1023-XII від 12.05.1991 «Про захист прав споживачів»: споживач (користувач) зобов'язаний перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником документації на товар; до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця; користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації. Відповідно до статті 172 «Кодексу України про адміністративні правопорушення»: «Порушення правил застосування засобів вимірювальної техніки, які використовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб - підприємців від трьох до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» Здійснення та сприяння недобросовісній конкуренції, протидія законній господарській діяльності може мати кваліфікацію за статтею 206 КК України. Службове підроблення (складання, видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів) підпадає під кваліфікацію за статтею 366 КК України. Службова недбалість підпадає під кваліфікацію за статтею 367 КК України. Окрім вищезазначеного, відповідно до інформації, отриманої з відкритих джерел, зокрема, за посиланням: https://frontnews.eu/ua/news/details/78402, ключовою країною у підтримці військово-промислового комплексу країни-агресора на сьогодні є Китай. Отже, у такому випадку складається дивна ситуація, коли в України власних бюджетних коштів не вистачає, кошти на допомогу бюджету України надходять від країн-партнерів із ЄС та Америки, і на цю фінансову допомогу країн-партнерів правоохоронні органи купують товари не ЄС та Америки, а Китаю. Також відомо, що країна-агресор постачає до Китаю сировину, з якої, як може з часом з’ясуватися, виготовлені мундштуки YUYAO RISING PLASTIC & HARDWARE FACTORY (Китай), та які продаються на ринку України дорожче, ніж оригінальні мундштуки Dräger Alcotest Mouthpieces Standard (без клапана). При побудові правової держави, будь-яка діяльність повинна проводитися з суворим дотриманням вимог законодавства України, без створення загрози життю та здоров’ю фізичних осіб, громадянам України тощо, які відповідно до статті 3 Конституції України є найвищою цінністю і головним обов’язком держави. З огляду на викладене, з урахуванням вищезазначених вимог чинного законодавства, з метою недопущення введення в оману та незаконних витрат державних коштів, запобігання привласнення майна (заволодіння бюджетними коштами) в умовах воєнного стану ЗВЕРТАЄМОСЯ З ПРОХАННЯМ внести зміни до Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом внесення доповнення пунктом наступного змісту: «Якщо на закупівлю пропонується еквівалентний Товар інший, ніж визначений у тендерній документації, то для підтвердження Учасник торгів повинен надати в у складі пропозиції ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ З ІНФОРМАЦІЄЮ про: Повне найменування виробника товару. Повну адресу виробника товару та посилання на офіційний сайт виробника товару. Найменування країни походження товару. Повне найменування товару в країні походження товару. Посилання на опис товару (назва, технічні характеристики) на офіційному сайті виробника товару. та ДОКУМЕНТАЛЬНІ ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАДАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ».
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Замовником розглянуто ваше звернення. Зміни до тендерної документації внесені відповідно до чинного законодавства та з урахуванням ваших зауважень.
Дата відповіді: 15.08.2025 16:36
Відповідь надана

ЗВЕРТАЄМОСЯ З ПРОХАННЯМ внести зміни до Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом внесення доповнення до пункту 3.8, а саме: «ПОВНОВАЖЕННЯ призначених акредитованих на відповідну діяльність органів оцінки відповідності, які видали протокол досліджень, та/або протокол випробовувань, та/або протокол аналізу, тощо повинні бути підтверджені копіями відповідних СВІДОЦТВ ПРО УПОВНОВАЖЕННЯ, СВІДОЦТВ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ОРГАНУ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, СЕРТИФІКАТІВ, АКРЕДИТАЦІЙ».

Номер: 654d4fa4bd214e4ebfa80004228bfaae
Дата опублікування: 25.07.2025 13:52
Опис: Шановний Замовнику ! Відповідно до статті 1 розділу 1 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" №124-VIII від 15.01.2015 (далі - Закон №124-VIII): виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг); документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності; об’єкт оцінки відповідності - конкретний матеріал, продукція, установка, процес, послуга, система, особа чи орган, до яких застосовується оцінка відповідності; орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування; орган, що призначає, - центральний орган виконавчої влади, що призначає органи з оцінки відповідності, розширює чи скорочує сферу їх призначення, призупиняє, анулює або поновлює їх призначення, а також забезпечує оцінювання та моніторинг таких органів з оцінки відповідності; оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані; підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене; призначення - надання органом, що призначає, органу з оцінки відповідності права здійснювати певну діяльність з оцінки відповідності; продукція - речовина, препарат або товар, виготовлений у ході виробничого процесу (крім послуг); процедура оцінки відповідності - будь-яка процедура, яка безпосередньо чи опосередковано використовується для визначення того, що задані вимоги виконуються; сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; система оцінки відповідності - правила, процедури та управління для проведення оцінки відповідності; сфера призначення - перелік процедур оцінки відповідності та видів продукції, стосовно яких згідно з відповідним технічним регламентом призначено орган з оцінки відповідності; технічна специфікація - документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна задовольняти продукція, процес або послуга; технічне регулювання - правове регулювання відносин у сфері визначення та виконання обов’язкових вимог до характеристик продукції або пов’язаних з ними процесів та методів виробництва, а також перевірки їх додержання шляхом оцінки відповідності та/або державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції чи інших видів державного нагляду (контролю); технічний регламент - нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методу виробництва; уповноважений представник - будь-яка фізична чи юридична особа - резидент України, яка одержала від виробника письмове доручення діяти від його імені стосовно визначених завдань. Відповідно до Статті 11 Закону №124-VIII: Продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, крім випадків, визначених у статті 12 цього Закону та у відповідних технічних регламентах. Відповідність продукції вимогам технічних регламентів може бути забезпечена шляхом застосування національних стандартів та/або інших технічних специфікацій, посилання на які містяться у відповідних технічних регламентах. У технічному регламенті зазначається, чи відповідність продукції таким національним стандартам та/або іншим технічним специфікаціям є єдиним способом, чи одним із способів задоволення вимог цього технічного регламенту. Саме до обов’язків виробника, який має повний доступ до технічної документації на відповідну продукцію, належить визначення, дія яких технічних регламентів поширюється на таку продукцію, з огляду на її конструкцію, призначення та ризики, які ця продукція може становити. Вимога щодо надання протоколу огляду Товару та/або будь-якого документу (не зрозуміло якого документу) завіреного учасником не заміняє оцінку відповідності товару вимогам Технічних регламентів, та тому повинна бути виключена. З огляду на викладене та з урахуванням вищезазначених вимог чинного законодавства ЗВЕРТАЄМОСЯ З ПРОХАННЯМ внести зміни до Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом внесення доповнення до пункту 3.8, а саме: «ПОВНОВАЖЕННЯ призначених акредитованих на відповідну діяльність органів оцінки відповідності, які видали протокол досліджень, та/або протокол випробовувань, та/або протокол аналізу, тощо повинні бути підтверджені копіями відповідних СВІДОЦТВ ПРО УПОВНОВАЖЕННЯ, СВІДОЦТВ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ОРГАНУ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, СЕРТИФІКАТІВ, АКРЕДИТАЦІЙ».
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Замовником розглянуто ваше звернення. Зміни до тендерної документації внесені відповідно до чинного законодавства та з урахуванням ваших зауважень.
Дата відповіді: 15.08.2025 16:13
Відповідь надана

ЗВЕРТАЄМОСЯ З ПРОХАННЯМ внести зміни до Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом виключення пункту 3.9, а саме: «3.9. Учасником надається гарантійний лист, що у разі обрання його Переможцем торгів, Учасник-Переможець зобов’язується надіслати зразки запропонованого товару для випробування технічних та якісних характеристик виробу».

Номер: 6ed60b8a801f4f4cb6763fadb2ee0f52
Дата опублікування: 24.07.2025 23:21
Опис: Шановний Замовнику ! Відповідно до статті 1 розділу 1 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" №124-VIII від 15.01.2015 (далі - Закон №124-VIII): виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг); документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності; об’єкт оцінки відповідності - конкретний матеріал, продукція, установка, процес, послуга, система, особа чи орган, до яких застосовується оцінка відповідності; орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування; орган, що призначає, - центральний орган виконавчої влади, що призначає органи з оцінки відповідності, розширює чи скорочує сферу їх призначення, призупиняє, анулює або поновлює їх призначення, а також забезпечує оцінювання та моніторинг таких органів з оцінки відповідності; оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані; підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене; призначення - надання органом, що призначає, органу з оцінки відповідності права здійснювати певну діяльність з оцінки відповідності; продукція - речовина, препарат або товар, виготовлений у ході виробничого процесу (крім послуг); процедура оцінки відповідності - будь-яка процедура, яка безпосередньо чи опосередковано використовується для визначення того, що задані вимоги виконуються; сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; система оцінки відповідності - правила, процедури та управління для проведення оцінки відповідності; сфера призначення - перелік процедур оцінки відповідності та видів продукції, стосовно яких згідно з відповідним технічним регламентом призначено орган з оцінки відповідності; технічна специфікація - документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна задовольняти продукція, процес або послуга; технічне регулювання - правове регулювання відносин у сфері визначення та виконання обов’язкових вимог до характеристик продукції або пов’язаних з ними процесів та методів виробництва, а також перевірки їх додержання шляхом оцінки відповідності та/або державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції чи інших видів державного нагляду (контролю); технічний регламент - нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методу виробництва; уповноважений представник - будь-яка фізична чи юридична особа - резидент України, яка одержала від виробника письмове доручення діяти від його імені стосовно визначених завдань. Відповідно до Статті 11 Закону №124-VIII: Продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, крім випадків, визначених у статті 12 цього Закону та у відповідних технічних регламентах. Відповідність продукції вимогам технічних регламентів може бути забезпечена шляхом застосування національних стандартів та/або інших технічних специфікацій, посилання на які містяться у відповідних технічних регламентах. У технічному регламенті зазначається, чи відповідність продукції таким національним стандартам та/або іншим технічним специфікаціям є єдиним способом, чи одним із способів задоволення вимог цього технічного регламенту. Саме до обов’язків виробника, який має повний доступ до технічної документації на відповідну продукцію, належить визначення, дія яких технічних регламентів поширюється на таку продукцію, з огляду на її конструкцію, призначення та ризики, які ця продукція може становити. Замовник - ГУНП в Кіровоградській області не є органом з оцінки відповідності та не є уповноваженим на проведення випробування технічних та якісних характеристик виробу. З огляду на викладене та з урахуванням вищезазначених вимог чинного законодавства ЗВЕРТАЄМОСЯ З ПРОХАННЯМ внести зміни до Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом виключення пункту 3.9, а саме: «3.9. Учасником надається гарантійний лист, що у разі обрання його Переможцем торгів, Учасник-Переможець зобов’язується надіслати зразки запропонованого товару для випробування технічних та якісних характеристик виробу».
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Замовником розглянуто ваше звернення. Зміни до тендерної документації внесені відповідно до чинного законодавства та з урахуванням ваших зауважень.
Дата відповіді: 15.08.2025 16:12
Відповідь надана

ЗВЕРТАЄМОСЯ З ПРОХАННЯМ внести зміни до Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом внесення змін до пункту 3.8, а саме: «3.8. Документ/и (сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості, та/або паспорт якості, та/або декларація виробника, та/або декларація відповідності, та/або протокол досліджень виданий призначеним акредитованим на відповідну діяльність органом оцінки відповідності, та/або протокол випробовувань виданий призначеним акредитованим на відповідну діяльність органом оцінки відповідності, та/або протокол аналізу виданий призначеним акредитованим на відповідну діяльність органом оцінки відповідності), що підтверджує/ють відповідність запропонованого товару вимогам Замовника та які повинні бути підтверджені (визнані) виробником приладів Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820 фірми Dräger Safety AG & Co. KGaA (Німеччина), для застосування з якими призначений предмет закупівлі».

Номер: 14bf336589da4dbc8af097407f79c3ad
Дата опублікування: 24.07.2025 23:17
Опис: Шановний Замовнику ! Відповідно до статті 1 розділу 1 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" №124-VIII від 15.01.2015 (далі - Закон №124-VIII): виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг); документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності; об’єкт оцінки відповідності - конкретний матеріал, продукція, установка, процес, послуга, система, особа чи орган, до яких застосовується оцінка відповідності; орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування; орган, що призначає, - центральний орган виконавчої влади, що призначає органи з оцінки відповідності, розширює чи скорочує сферу їх призначення, призупиняє, анулює або поновлює їх призначення, а також забезпечує оцінювання та моніторинг таких органів з оцінки відповідності; оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані; підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене; призначення - надання органом, що призначає, органу з оцінки відповідності права здійснювати певну діяльність з оцінки відповідності; продукція - речовина, препарат або товар, виготовлений у ході виробничого процесу (крім послуг); процедура оцінки відповідності - будь-яка процедура, яка безпосередньо чи опосередковано використовується для визначення того, що задані вимоги виконуються; сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; система оцінки відповідності - правила, процедури та управління для проведення оцінки відповідності; сфера призначення - перелік процедур оцінки відповідності та видів продукції, стосовно яких згідно з відповідним технічним регламентом призначено орган з оцінки відповідності; технічна специфікація - документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна задовольняти продукція, процес або послуга; технічне регулювання - правове регулювання відносин у сфері визначення та виконання обов’язкових вимог до характеристик продукції або пов’язаних з ними процесів та методів виробництва, а також перевірки їх додержання шляхом оцінки відповідності та/або державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції чи інших видів державного нагляду (контролю); технічний регламент - нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методу виробництва; уповноважений представник - будь-яка фізична чи юридична особа - резидент України, яка одержала від виробника письмове доручення діяти від його імені стосовно визначених завдань. Відповідно до Статті 11 Закону №124-VIII: Продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, крім випадків, визначених у статті 12 цього Закону та у відповідних технічних регламентах. Відповідність продукції вимогам технічних регламентів може бути забезпечена шляхом застосування національних стандартів та/або інших технічних специфікацій, посилання на які містяться у відповідних технічних регламентах. У технічному регламенті зазначається, чи відповідність продукції таким національним стандартам та/або іншим технічним специфікаціям є єдиним способом, чи одним із способів задоволення вимог цього технічного регламенту. Саме до обов’язків виробника, який має повний доступ до технічної документації на відповідну продукцію, належить визначення, дія яких технічних регламентів поширюється на таку продукцію, з огляду на її конструкцію, призначення та ризики, які ця продукція може становити. Вимога щодо надання протоколу огляду Товару та/або будь-якого документу (не зрозуміло якого документу) завіреного учасником не заміняє оцінку відповідності товару вимогам Технічних регламентів, та тому повинна бути виключена. З огляду на викладене та з урахуванням вищезазначених вимог чинного законодавства ЗВЕРТАЄМОСЯ З ПРОХАННЯМ внести зміни до Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом внесення змін до пункту 3.8, а саме: «3.8. Документ/и (сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості, та/або паспорт якості, та/або декларація виробника, та/або декларація відповідності, та/або протокол досліджень виданий призначеним акредитованим на відповідну діяльність органом оцінки відповідності, та/або протокол випробовувань виданий призначеним акредитованим на відповідну діяльність органом оцінки відповідності, та/або протокол аналізу виданий призначеним акредитованим на відповідну діяльність органом оцінки відповідності), що підтверджує/ють відповідність запропонованого товару вимогам Замовника та які повинні бути підтверджені (визнані) виробником приладів Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820 фірми Dräger Safety AG & Co. KGaA (Німеччина), для застосування з якими призначений предмет закупівлі».
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Замовником розглянуто ваше звернення. Зміни до тендерної документації внесені відповідно до чинного законодавства та з урахуванням ваших зауважень.
Дата відповіді: 15.08.2025 16:35
Відповідь надана

ЗВЕРТАЄМОСЯ З ПРОХАННЯМ внести зміни до Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом внесення доповнення, а саме: «Документи: копія декларації про відповідність предмета закупівлі вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013». З огляду на викладене та з урахуванням вищезазначених вимог чинного законодавства. Внести зміни до Додатку №2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом внесення доповнення, а саме: «Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013».

Номер: 824fddc5c5394e0786b4ea04ff6ad659
Дата опублікування: 24.07.2025 22:57
Опис: Шановний Замовнику ! Відповідно до статті 1 розділу 1 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" №124-VIII від 15.01.2015 (далі - Закон №124-VIII): виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг); документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності; об’єкт оцінки відповідності - конкретний матеріал, продукція, установка, процес, послуга, система, особа чи орган, до яких застосовується оцінка відповідності; орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування; орган, що призначає, - центральний орган виконавчої влади, що призначає органи з оцінки відповідності, розширює чи скорочує сферу їх призначення, призупиняє, анулює або поновлює їх призначення, а також забезпечує оцінювання та моніторинг таких органів з оцінки відповідності; оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані; підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене; призначення - надання органом, що призначає, органу з оцінки відповідності права здійснювати певну діяльність з оцінки відповідності; продукція - речовина, препарат або товар, виготовлений у ході виробничого процесу (крім послуг); процедура оцінки відповідності - будь-яка процедура, яка безпосередньо чи опосередковано використовується для визначення того, що задані вимоги виконуються; сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; система оцінки відповідності - правила, процедури та управління для проведення оцінки відповідності; сфера призначення - перелік процедур оцінки відповідності та видів продукції, стосовно яких згідно з відповідним технічним регламентом призначено орган з оцінки відповідності; технічна специфікація - документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна задовольняти продукція, процес або послуга; технічне регулювання - правове регулювання відносин у сфері визначення та виконання обов’язкових вимог до характеристик продукції або пов’язаних з ними процесів та методів виробництва, а також перевірки їх додержання шляхом оцінки відповідності та/або державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції чи інших видів державного нагляду (контролю); технічний регламент - нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методу виробництва; уповноважений представник - будь-яка фізична чи юридична особа - резидент України, яка одержала від виробника письмове доручення діяти від його імені стосовно визначених завдань. Відповідно до Статті 11 Закону №124-VIII: Продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, крім випадків, визначених у статті 12 цього Закону та у відповідних технічних регламентах. Відповідність продукції вимогам технічних регламентів може бути забезпечена шляхом застосування національних стандартів та/або інших технічних специфікацій, посилання на які містяться у відповідних технічних регламентах. У технічному регламенті зазначається, чи відповідність продукції таким національним стандартам та/або іншим технічним специфікаціям є єдиним способом, чи одним із способів задоволення вимог цього технічного регламенту. Саме до обов’язків виробника, який має повний доступ до технічної документації на відповідну продукцію, належить визначення, дія яких технічних регламентів поширюється на таку продукцію, з огляду на її конструкцію, призначення та ризики, які ця продукція може становити. Прилади Dräger Alcotest 6810 постачалися в Україну відповідно до «Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення», що затверджений постановою Кабінету Міністрів України №1497 від 09.11.2004. Прилади Dräger Alcotest 6820 постачалися в Україну відповідно до Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013. Реєстр осіб, відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг розміщено на офіційному веб-сайті Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба), доступ до якого є відкритим і загальнодоступним та містить інформацію про Dräger Alcotest 6820 ТА Dräger Alcotest Mouthpieces Standard: https://mpr.dls.gov.ua/?device=d7074d71-b184-43d5-bdb3-8ee4e422bd2d https://mpr.dls.gov.ua/?device=1b800a13-dcc5-438d-b838-36c81b8f2fec https://mpr.dls.gov.ua/?device=12101f9e-ac6f-45c7-82e4-f5e209123b4d https://mpr.dls.gov.ua/?device=694fd60f-c119-4319-94ff-452128ec87a2 https://mpr.dls.gov.ua/?device=5d2953b2-d489-4f19-b2ed-d8a1bd5de126, тощо. З огляду на викладене та з урахуванням вищезазначених вимог чинного законодавства ЗВЕРТАЄМОСЯ З ПРОХАННЯМ внести зміни до Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом внесення доповнення, а саме: «Документи: копія декларації про відповідність предмета закупівлі вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013». З огляду на викладене та з урахуванням вищезазначених вимог чинного законодавства ЗВЕРТАЄМОСЯ З ПРОХАННЯМ внести зміни до Додатку №2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом внесення доповнення, а саме: «Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013».
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Замовником розглянуто ваше звернення. Враховуючи, що предметом закупівлі не є медичні вироби, відповідні зміни до тендерної документації не будуть внесені.
Дата відповіді: 15.08.2025 16:38
Відповідь надана

ЗВЕРТАЄМОСЯ З ПРОХАННЯМ внести зміни до Додатку №2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом внесення доповнення до абзацу 3, а саме:   «Якщо на закупівлю пропонується еквівалентний Товар інший, ніж визначений у тендерній документації, то якісні характеристики еквівалентного товару, який пропонується Учасником на закупівлю, повинні відповідати якісним характеристикам товару, який вказаний в тендерній документації або бути кращими. Для підтвердження Учасник торгів повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження цього факту у вигляді таблиці з порівняльними характеристиками та гарантійний лист від виробника приладів Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820  фірми Dräger Safety AG & Co. KGaA  (Німеччина) та/або від уповноваженого виробником представника Dräger Safety AG & Co. KGaA  (Німеччина) в Україні, що запропонований еквівалентний товар підходить для використання в роботі з алкотестерами Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820».

Номер: 25def1b901864f7eb8790b3c4fb92685
Дата опублікування: 24.07.2025 22:42
Опис: Шановний Замовнику ! Відповідно до статті 1 розділу 1 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" №124-VIII від 15.01.2015 (далі - Закон №124-VIII): виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг); документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності; об’єкт оцінки відповідності - конкретний матеріал, продукція, установка, процес, послуга, система, особа чи орган, до яких застосовується оцінка відповідності; орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування; орган, що призначає, - центральний орган виконавчої влади, що призначає органи з оцінки відповідності, розширює чи скорочує сферу їх призначення, призупиняє, анулює або поновлює їх призначення, а також забезпечує оцінювання та моніторинг таких органів з оцінки відповідності; оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані; підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене; призначення - надання органом, що призначає, органу з оцінки відповідності права здійснювати певну діяльність з оцінки відповідності; продукція - речовина, препарат або товар, виготовлений у ході виробничого процесу (крім послуг); процедура оцінки відповідності - будь-яка процедура, яка безпосередньо чи опосередковано використовується для визначення того, що задані вимоги виконуються; сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; система оцінки відповідності - правила, процедури та управління для проведення оцінки відповідності; сфера призначення - перелік процедур оцінки відповідності та видів продукції, стосовно яких згідно з відповідним технічним регламентом призначено орган з оцінки відповідності; технічна специфікація - документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна задовольняти продукція, процес або послуга; технічне регулювання - правове регулювання відносин у сфері визначення та виконання обов’язкових вимог до характеристик продукції або пов’язаних з ними процесів та методів виробництва, а також перевірки їх додержання шляхом оцінки відповідності та/або державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції чи інших видів державного нагляду (контролю); технічний регламент - нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методу виробництва; уповноважений представник - будь-яка фізична чи юридична особа - резидент України, яка одержала від виробника письмове доручення діяти від його імені стосовно визначених завдань. Відповідно до Статті 11 Закону №124-VIII:  Продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, крім випадків, визначених у статті 12 цього Закону та у відповідних технічних регламентах. Відповідність продукції вимогам технічних регламентів може бути забезпечена шляхом застосування національних стандартів та/або інших технічних специфікацій, посилання на які містяться у відповідних технічних регламентах. У технічному регламенті зазначається, чи відповідність продукції таким національним стандартам та/або іншим технічним специфікаціям є єдиним способом, чи одним із способів задоволення вимог цього технічного регламенту. Алкотестери Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820 виробництва концерну Dräger Safety AG & Co. KGaA (Німеччина) відносяться до категорії законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, на які розповсюджується дія Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» №1314-VII від 05.06.2014.   Саме до обов’язків виробника, який має повний доступ до технічної документації на відповідну продукцію, належить визначення, дія яких технічних регламентів поширюється на таку продукцію, з огляду на її конструкцію, призначення та ризики, які ця продукція може становити.   З огляду на викладене та з урахуванням вищезазначених вимог чинного законодавства ЗВЕРТАЄМОСЯ З ПРОХАННЯМ внести зміни до Додатку №2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ шляхом внесення доповнення до абзацу 3, а саме:   «Якщо на закупівлю пропонується еквівалентний Товар інший, ніж визначений у тендерній документації, то якісні характеристики еквівалентного товару, який пропонується Учасником на закупівлю, повинні відповідати якісним характеристикам товару, який вказаний в тендерній документації або бути кращими. Для підтвердження Учасник торгів повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження цього факту у вигляді таблиці з порівняльними характеристиками та гарантійний лист від виробника приладів Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820  фірми Dräger Safety AG & Co. KGaA  (Німеччина) та/або від уповноваженого виробником представника Dräger Safety AG & Co. KGaA  (Німеччина) в Україні, що запропонований еквівалентний товар підходить для використання в роботі з алкотестерами Dräger Alcotest 6810 та Dräger Alcotest 6820».
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дата відповіді: 15.08.2025 16:39