• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки у комплекті з мишею – 31 шт

Торги відмінено

887 450.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 437.25 UAH
Період уточнення: 23.07.2025 15:32 - 29.07.2025 00:00
Відповідь надана

до увагу контролюючих органів та представників МО України!

Номер: 5493a48fb05143f89e33b5a60aae1cbd
Дата опублікування: 24.07.2025 13:31
Опис: Замовник військова частина А2896 - знищує конкуренцію прописуючи вимоги про підтвердження, від виробника або від офіційного представника виробника в Україні, терміну гарантії на ноутбук 3 (три) роки з вказаними партнерами (артикулами). Замовник прописує вимоги, які відповідають лише одній моделі: ноутбук Lenovo ThinkBook 16 G6 ABP (21KK008PRA), Якій коштує 24 035,00 грн для оптових покупців та в рознічній мережі 25 599,00 грн. Подібні вимоги знищують конкуренцію та призводять до закупівлі товару без конкуренції у одного учасника, з ким був погоджений даний тендер та дані вимоги! Пропонуємо вам ознайомитись з рішенням №6561-р/пк-пз від 24.04.2025 по закупівлі UA-2025-04-04-008651-a де доведено, що подібні вимоги є дискримінаційними порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Чому громадяни України мають допомагати армії, коли в армії процвітають корупційні схеми? Вимагаємо прибрати дану вимогу, яка я корупційною та зробити торги вільними для усчасті добросовісних учасників!
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимоги зазначені у додатку 1 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель гарантують, що Замовник отримає саме оригінальну, сертифіковану продукцію з належним рівнем гарантійного обслуговування, а не підроблені або сумнівні товари, походження та якість яких неможливо відстежити. Щодо твердження Скаржника, що Замовник прописує вимоги, які відповідають лише одній моделі: ноутбук Lenovo ThinkBook 16 G6 ABP (21KK008PRA), Якій коштує 24 035,00 грн для оптових покупців та в рознічній мережі 25 599,00 грн, хочемо відзначити, що абзацом 2 частини 4 статті 15 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовником у вимогах до предмету закупівлі не передбачено посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, таким чином Замовник жодним чином не позбавив учасників подавати пропозиції, що відповідають вимогам до предмету закупівлі. Додатково повідомляємо, що ця практика не обмежує конкуренцію, навпаки, вона формує прозорий, передбачуваний і безпечний ринок, захищаючи його від сірого імпорту та неякісної продукції, яка загрожує інформаційній безпеці, фінансовим ресурсам та стабільності роботи замовників. Усі відповідальні виробники, серед яких Dell, HP, ASUS, Lenovo та інші, застосовують таку практику як обов’язковий елемент своєї діяльності для захисту власної репутації та якості продукції, що постачається замовникам. Особливої актуальності така практика набуває у зв’язку з великою кількістю товарів, завезених в Україну з порушенням митного законодавства, що створює значні ризики для державних закупівель та безпеки інфраструктури. Саме тому отримання листів від виробника або його офіційного представника є сталою практикою закупівельних організацій, які у своїй діяльності системно застосовують механізми захисту замовника від ризиків придбання нелегальної або неякісної продукції та забезпечує гарантоване виконання гарантійних зобов’язань перед бюджетними установами, організаціями, унеможливлюючи зловживання і непрозорі схеми під час проведення закупівель. Також зазначаємо, що крім принципу недискримінації, Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено також інші рівнозначно важливі принципи, зокрема максимальну економію та ефективність, пропорційність, відкритість та прозорість. Виконання цих принципів означає, що замовник має діяти з урахуванням усіх можливих ризиків, пов’язаних із експлуатацією, сервісним обслуговуванням та ремонтом техніки протягом усього терміну її використання, мінімізуючи витрати бюджету та захищаючи інтереси держави. З цієї причини замовник зацікавлений у придбанні виключно якісного, офіційного товару з гарантією виробника або офіційного представника, а не у придбанні товару сумнівного походження, за який постачальник у разі власної ліквідації чи банкрутства у нинішніх тяжких умовах воєнного стану не нестиме жодної відповідальності. Нагадуємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» у статті 5 визначає не лише принцип недискримінації, а й обов’язок забезпечення добросовісної конкуренції, відкритості та об’єктивності на всіх стадіях закупівлі. Вимога підтвердження правомірності поставок товару та наявності гарантійних зобов’язань не порушує ці принципи, оскільки застосовується до всіх потенційних учасників без винятку. Також відповідно до статті 14 Закону «Про публічні закупівлі», яка регулює спрощені закупівлі, відсутні будь-які обмеження для встановлення вимог щодо підтвердження правомірності поставки та гарантійних зобов’язань від виробника, або його представника.
Дата відповіді: 25.07.2025 09:36