• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в закладах загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади (кейтеринг)

Завершена

5 385 043.12 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 925.22 UAH
Період уточнення: 23.07.2025 15:48 - 18.08.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо кількості обладнання

Номер: bdb799b37fa9419e86aa7750da8ee5cf
Дата опублікування: 26.07.2025 09:24
Опис: У Додатку 1 до ТД зазначено «● Власне або залучене обладнання: Для забезпечення роботи потужностей Учасника (Виконавця послуг) Учасник має забезпечити наявність наступного обладнання: ● Теплове: піч пароконвекційна (не менше трьох), мультифункційна сковорода (не менше трьох), варочний котел (не менше двох). ● Холодильне обладнання (не менше п’яти) та обладнання для шокового охолодження (не менше двох). ● Посудомийне обладнання (не менше одного). Також Учасник повинен забезпечити встановлення обладнання в приміщеннях харчоблоків кожного закладу загальної середньої освіти Замовника: ● Піч пароконвекційна (не менше 6 (по одній одинці на кожний заклад) та марміт (не менше одного на кожний заклад) для нагрівання страв); ● Посудомийне обладнання (не менше одного на кожний заклад) для миття та дезінфекції посуду та інвентарю; ● Холодильне обладнання (не менше одного на кожний заклад) для зберігання готових страв до розігріву.». У нас, як у потенційних учасників наявне відповідне обладнання, але у меншій кількості, ніж зазначено в умовахТД. Хочемо звернути Вашу увагу, що Антимонопольний комітет, надавав рішення щодо незаконної вимоги стосовно необґрунтованого встановлення в умовах ТД конкретної кількості обладнання для надання послуг. Відтак, ми хочемо прийняти участь в даній закупівлі та розуміємо важливість наявності обладнання, але у меншій кількості, ніж встановленою вимогою ТД. Враховуючи вищенаведене вважаємо, що для належної організації процесу надання послуг у рамках даної закупівлі достатньо буде значно меншої кількості обладнання, а тому встановлену у ТД вимога є такою, що порушує наші права, як учасника та інших потенційних учасників, які знаходяться у такій же ситуації. Просимо видалити вимогу щодо кількості кількості обладнання з ТД, в протилежному випадку невнесення відповідних змін до обіду понеділка 28.07.2025, враховуючи строки для оскарження, будемо звертатись до антимонопольного комітету для захисту наших прав.
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення щодо змісту тендерної документації, зокрема, стосовно встановленої вимоги щодо мінімальної кількості обладнання, необхідного для надання послуг з організації харчування, розглянуто. Повідомляємо, що Замовник, формуючи технічні умови, діяв відповідно до власної потреби, з урахуванням кількості закладів загальної середньої освіти, кількості учнів, графіка видачі гарячих страв, а також з метою дотримання санітарних вимог та вимог до безпечності харчування. Встановлена в тендерній документації кількість обладнання обґрунтована реальною потребою в безперебійному приготуванні, зберіганні, охолодженні та митті посуду/інвентарю у рамках визначеного обсягу послуг у шести навчальних закладах одночасно. Зокрема, йдеться не лише про базове обладнання, а також про його наявність окремо в кожному харчоблоці, що передбачено структурою організації харчування у відповідних закладах. Замовник завжди діє в межах чинного законодавства, і розуміє необхідність уникнення дискримінаційних вимог. Водночас, згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право встановлювати технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, необхідні для якісного надання послуг. З огляду на викладене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації в частині зменшення мінімально необхідної кількості обладнання, оскільки це може поставити під ризик якість та безпечність харчування дітей, а також унеможливити виконання послуг в необхідних обсягах.
Дата відповіді: 28.07.2025 16:57
Відповідь надана

Щодо кількості ТЗ

Номер: 90cfeff2df9c4a71bbbc1fde327194bd
Дата опублікування: 26.07.2025 09:23
Опис: У Додатку 1 до ТД зазначено «У довідці повинна бути вказана інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (кейтерингу), протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: … Вантажні транспортні засоби (у кількості не менше 4-ох одиниць) обладнані рефрижераторами або термобоксами для доставки готових страв.». У нас, як у потенційних учасників наявний вантажний транспортний засіб обладнаний рефрижераторами та термобоксами для доставки готових страв, але кількості менше 4 одиниць. Хочемо звернути Вашу увагу, що Антимонопольний комітет, надавав рішення щодо незаконної вимоги стосовно необґрунтованого встановлення в умовах ТД КОНКРЕТНОЇ кількості транспортних засобі для надання послуг. Відтак, ми хочемо прийняти участь в даній закупівлі та розуміємо важливість наявності вантажний транспортних засобів обладнаних рефрижераторами або термобоксами для доставки готових страв, але у меншій кількості, ніж встановленою вимогою ТД. Враховуючи вищенаведене вважаємо, що для належної організації процесу надання послуг у рамках даної закупівлі достатньо буде значно меншої кількості вантажного транспортного засобу, а тому встановлену у ТД вимога є такою, що порушує наші права, як учасника та інших потенційних учасників, які знаходяться у такій же ситуації. Просимо видалити вимогу щодо кількості вантажних транспортних засобів з ТД, в протилежному випадку невнесення відповідних змін до обіду понеділка 28.07.2025, враховуючи строки для оскарження, будемо звертатись до антимонопольного комітету для захисту наших прав.
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення щодо тендерної документації, а саме — положення про наявність не менше чотирьох одиниць вантажного транспорту, обладнаного рефрижераторами або термобоксами для доставки готових страв, повідомляємо наступне. Зазначена вимога обумовлена практичною необхідністю забезпечення своєчасної, безперервної, одночасної доставки гарячих страв до шести закладів загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади з урахуванням санітарно-гігієнічних вимог та принципу поділу потоків доставки. Доставка страв здійснюється у фіксовані часові інтервали, відповідно до графіка харчування учнів, що не дозволяє використовувати один чи два автомобілі для послідовного обслуговування всіх закладів. Враховуючи географію розташування об’єктів, обмеження часу доставки та вимоги до температурного режиму готових страв, наявність не менше чотирьох окремих одиниць транспорту є обґрунтованою та критично важливою для якісного надання послуг. Водночас, Замовник розуміє необхідність уникнення дискримінаційних вимог. Проте, відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право встановлювати технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, виходячи з об’єктивних потреб. З огляду на викладене, Замовник не вбачає підстав для зменшення мінімальної кількості вантажних транспортних засобів у тендерній документації, оскільки це безпосередньо впливає на своєчасність, якість та безпеку надання послуг з харчування дітей.
Дата відповіді: 28.07.2025 16:58
Відповідь надана

Щодо досвіду інженера-технолога

Номер: bfca3be146d3407c8a2b0a77d72f36c2
Дата опублікування: 26.07.2025 09:23
Опис: У Додатку 1 до ТД зазначено «Учасник повинен мати у штаті технолога (з вищою освітою та кваліфікацією інженера-технолога та досвідом роботи не менше 3-х років). На підтвердження надати скан-копію з оригіналу диплому про освіту технолога, наказ про призначення та трудову книжку.». В потенційного учасника є інженер-технолог з досвідом роботи МЕНШЕ 3-х років з наявним дипломом про освіту технолога, наказом про призначення та трудовою книжкою. Звертаємо увагу, що вимога про досвід роботи САМЕ НЕ МЕНШЕ 3-років не підтверджує зв'язок між якістю надання послуг та обсягом досвіду конкретного фахівця, адже інженер-технолог, який має меншу кількість досвіду може мати вищу кваліфікацію, ніж той хто працював формально не менше 3-х років, але без оновлення знань. Окрім цього, встановлена вимога штучно звужує коло фахівців і може створити перевагу для певних учасників, які мають потрібний досвід «на папері», але не обов’язково – в якості. Отже, умова щодо наявності у інженера-технолога досвіду роботи не менше 3-х років є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників, у яких наявний інженер-технолог, проте з меншим досвідом роботи. Тому, просимо Замовника видалити дискримінаційну вимогу щодо досвіду роботи та викласти у наступній редакції: «Учасник повинен мати у штаті технолога (з вищою освітою та кваліфікацією інженера-технолога). На підтвердження надати скан-копію з оригіналу диплому про освіту технолога, наказ про призначення та трудову книжку.» до понеділка 28.07.2025, оскільки враховуючи строки для оскарження, у випадку невнесення відповідних змін, дана умова буде оскаржена до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення щодо вимоги, викладеної у Додатку 1 до тендерної документації, а саме — наявності у штаті учасника інженера-технолога з вищою освітою та досвідом роботи не менше 3-х років, повідомляємо наступне. Вказана вимога встановлена виключно з міркувань забезпечення належної якості послуг з організації харчування в закладах освіти, оскільки саме технолог є ключовим фахівцем, відповідальним за: • розроблення та адаптацію меню відповідно до чинного законодавства; • організацію та контроль технологічного процесу приготування страв; • забезпечення дотримання санітарно-гігієнічних норм, у тому числі вимог HACCP; • контроль за безпечністю харчових продуктів на всіх етапах — від закупівлі до подачі. Наявність практичного досвіду щонайменше 3 роки є об’єктивним критерієм, що свідчить про достатній рівень компетентності спеціаліста у сфері харчування саме в освітніх закладах, де діють особливі санітарні вимоги, зокрема щодо харчування дітей молодшого шкільного віку та учнів пільгових категорій. Щодо твердження про можливу дискримінаційність вимоги — повідомляємо, що встановлення мінімальних кваліфікаційних вимог до ключових фахівців є передбаченим Законом України «Про публічні закупівлі» та ґрунтується на принципі досягнення якісного результату закупівлі. Така вимога не є обмеженням конкуренції, а навпаки — інструментом забезпечення відповідності послуг визначеним стандартам безпеки та якості, особливо коли мова йде про харчування дітей. З огляду на викладене, Замовник не вбачає підстав для зміни вимоги щодо досвіду роботи інженера-технолога, оскільки така вимога прямо відповідає об’єктивним потребам Замовника та завданням закупівлі.
Дата відповіді: 28.07.2025 16:59
Відповідь надана

Щодо погодження меню

Номер: 338b1786b65441d49f14eed8b4f19c6e
Дата опублікування: 26.07.2025 07:14
Опис: Шановний Замовнику! У додатку 1 до ТД встановлена вимога надати «сезонне чотиритижневе меню для організації разового харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в закладах загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади на період до кінця 2025 року згідно постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», та погоджене територіальним органом управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Бучанського району.» Відповідно до п. 36 постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»: «Примірне чотиритижневе сезонне меню та асортимент буфету дозволено використовувати після погодження з територіальним органом Держпродспоживслужби. Без такого погодження дозволено використовувати меню, рекомендоване МОЗ». А відтак можна дійти висновку, що законодавство не встановлює обов’язку погоджувати меню лише по місцю знаходження Замовника або по іншому місцю на розсуд Замовника. Хочемо звернути Вашу увагу, що Антимонопольний комітет, також неодноразово надавав рішення щодо дискримінаційності вимоги стосовно надання меню, яке погоджене КОНКРЕТНИМ органом Держпродспоживслужби України, зокрема у рішенні АМКУ № 6073-р/пк-пз від 04.04.2024. Тому, вважаємо, що вимога є такою, що порушує наші права, як учасника та інших потенційних учасників. Просимо задля дотримання принципу публічних закупівель, видалити вимогу з тендерної документації щодо погодження територіальним органом управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини САМЕ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ. Враховуючи строки для оскарження, у випадку невнесення відповідних змін до обіду понеділка 28.07.2025, дана умова буде оскаржена до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до абзацу четвертого пункту 36 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку": Примірне чотиритижневе сезонне меню та асортимент буфету дозволено використовувати після погодження з територіальним органом Держпродспоживслужби. Без такого погодження дозволено використовувати меню, рекомендоване МОЗ. Порядком організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку", передбачена можливість використання або примірного чотиритижневого сезонного меню, погодженого територіальним органом Держпродспоживслужби, або меню, рекомендованого МОЗ, без погодження з територіальним органом Держпродспоживслужби. Враховуючи викладене, Порядком організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку", передбачено право Замовника обрати примірне чотиритижневе сезонне меню, погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби. Крім того, вимога погодження з органом управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства (управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Бучанського району) гарантує: - відповідність меню встановленим нормам безпеки та якості харчування; - забезпечення якості та раціональності харчування. Наявність заздалегідь розробленого меню дозволяє гарантувати збалансованість, різноманітність та відповідність раціональним вимогам у харчуванні дітей. Це важливо для забезпечення належного рівня поживності, здоров’я та розвитку дітей у закладах освіти; - контроль за виконанням договірних зобов’язань: Вимога надання меню у складі тендерної пропозиції дозволяє замовнику попередньо оцінити здатність учасника забезпечити регулярне та якісно організоване харчування на визначений період (до кінця 2025 року). Це сприяє зниженню ризиків порушення умов договору та гарантує стабільність надання послуг; - планування та довгострокова перспектива: Меню, яке охоплює період до кінця 2025 року, сприяє ретельному плануванню та організації харчування, що дозволяє забезпечити безперебійну роботу системи харчування у закладах освіти протягом всього визначеного періоду. Таким чином, на думку Замовника, вимога щодо подання чотиритижневого меню є обґрунтованою з точки зору дотримання чинного законодавства, забезпечення якості та безпеки харчування, а також для попередньої оцінки спроможності учасників тендеру виконувати договірні зобов’язання. Замовник звертає увагу на те, що погоджене органом управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Бучанського району не є дискримінаційною, оскільки замовник знаходиться на території Бучанського району, в свою чергу замовник не вимагає розташування виробничих потужностей в Бучанському районі, що мало б дискримінаційний характер вимоги за відсутності наявних складських приміщень і відсутності змоги виконати дану вимогу в період подання тендерної пропозиції. В свою чергу учасник виконанням даного пункту засвідчує кваліфікацію свого адміністративнотехнічного персоналу, змогу адаптувати меню відповідно до вимог Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку", середньостатистичної вартості на окремі продовольчі товари в регіоні згідно статистичних даних Головного управління статистики у Київській області та норми виділення коштів на окремі вікові групи, які є предметом даної закупівлі.
Дата відповіді: 28.07.2025 17:00