-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах міста Білгород-Дністровський Білгород-Дністровського району Одеської області
Завершена
850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період уточнення:
23.07.2025 15:31 - 31.07.2025 00:00
Відповідь надана
Усунення незаконних вимог
Номер:
d77094c2f4d7436894e7f1885fff83e7
Дата опублікування:
28.07.2025 20:47
Опис:
У складі пропозиції Учасник має надати чинні Сертифікати, видані на ім’я учасника, а саме: - на відповідність стандартам на систему управління якістю учасника відповідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», стосовно надання послуг з діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, код КВЕД 71.12. Крім надання Сертифікату ДСТУ ISO9001:2015 «Системи управління якістю», Учасник надає копію документу, підтверджуючого акредитацію органу з сертифікації у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом з акредитації, а також підтвердження страхування відповідальності розробників документації із землеустрою перед третіми особами (відповідно до ст. 28 Закону України «Про землеустрій»).
Зазначені вимоги Замовника незаконні, оскільки технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок не належить до документації із землеустрою.
Види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно Законом України "Про землеустрій". (Стаття 25 цього Закону). Просимо тендерну документацію привести у відповідність до закону.
Відповідь:
Добрий день!
Дякуємо за зауваження, до ДОДАТКУ 1 тендерної документації будуть внесені зміни (щодо пункту 2.5.)
Щодо Пункту 4 Розділу 4 ДОДАТКУ 1 до Тендерної документації:
Керуючись статтею 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії, технічні вимоги та інші умови, що підтверджують спроможність учасника виконати договір про закупівлю. Вимога щодо сертифікату якості не є дискримінаційною, якщо вона обґрунтована специфікою предмета закупівлі.
У зв’язку зі складністю, високою відповідальністю та значним суспільним значенням предмета закупівлі – послуг з нормативної грошової оцінки земель міста – до учасників встановлюються додаткові вимоги щодо підтвердження системи управління якістю. З метою забезпечення належної якості та зниження ризиків неякісного надання послуг, кожен учасник зобов’язаний надати чинний сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 (щодо КВЕД 71.12), а також копію акредитації органу сертифікації, виданої національним органом з акредитації.
Крім того, заявник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права і законні інтереси заявника, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію в цій частині.
Дата відповіді:
29.07.2025 12:54
Відповідь надана
ПРОХАННЯ УЗГОДИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ СТРОК ДІЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА
Номер:
02668cf9319c47779415f38d6e1a4789
Дата опублікування:
27.07.2025 21:58
Опис:
Пунктом 24 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178, в редакції постанови КМУ від 12.05.2023р. №471) визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020р. № 1082, передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Абзацом другим пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020р. № 1082, передбачено що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Розглянувши та порівнявши зміст та умови тендерної документації, яка викладена у вигляді завантажених до в електронній системі закупівель файлів (формату «.doc») зі змістом та умовами цієї ж тендерної документації, розміщеної в електронній системі закупівель шляхом заповнених Замовником електронних полів (тобто в електронній тендерній документації) виявлено розбіжності щодо строку дії тендерної пропозиції учасника процедури публічної закупівлі.
Так, у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, яка завантажена у форматі «.doc» зазначено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (СТА ДВАДЦЯТИ) ДНІВ із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також, у формі ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, яка затверджена додатком № 4 до Тендерної документації у форматі «.doc» визначено, що Учасник має погоджуватись і дотримуватися умов своєї Тендерної пропозиції протягом НЕ МЕНШЕ 120 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ із кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Водночас, в описі пункті 12 «Строк дії тендерної пропозиції» Електронної тендерної документації зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але НЕ МЕНШЕ 90 (ДЕВ’ЯНОСТО) ДНІВ із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи правові норми викладені в абзаці другому пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020р. № 1082, просимо внести зміни до Тендерної документації та до її додатків у форматі «.doc», якими визначити строк дії Тендерних пропозицій учасників дійсними, якщо вони становлять не менше 90 (ДЕВ’ЯНОСТО) ДНІВ, тобто так, як це зазначено Замовником в описі до пункту 12 «Строк дії тендерної пропозиції» Електронної тендерної документації.
Відповідь:
Добрий день!
Все вірно, в "ОПИСІ" пункту 12 «Строк дії тендерної пропозиції» Електронної тендерної документації зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, але не в "ОЧІКУВАНЕ ЗНАЧЕННЯ" - там вказано 120 (СТО ДВАДЦЯТЬ) ДНІВ.
Тому розбіжностей між електронною документацією та документацією в форматі «.doc» розміщеною в закупівлі немає.
Якщо Ви як Учасник "залогінений" у власному кабінеті, Ви будете бачити всю інформацію в цілому, а не на загальній сторінці перегляду.
Звертаємо увагу Учасника, що на Прозорро відображена інформація про 120 днів.
Дата відповіді:
28.07.2025 15:55
Відповідь надана
ПРОХАННЯ ЧІТКО ВИЗНАЧИТИ РОЗМІР БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ, як способу забезпечення виконання договору про закупівлю.
Номер:
7383965b4865454bb849c3e026cec851
Дата опублікування:
27.07.2025 21:56
Опис:
ПИТАННЯ № 1:
Зі змісту пункту 6 Розділу 6 тендерної документації вбачається, що під час здійснення цієї закупівлі її замовником застосовуються положення ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 21 Особливостей. Так, переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору.
Одним із видів забезпечення виконання договору про закупівлю Замовником визначено банківську гарантію, розмір якої має складати НЕ БІЛЬШЕ 5% вартості договору.
Отже, положеннями пункту 6 Розділу 6 тендерної документації не визначено чіткий розмір банківської гарантії, який має надати переможець процедури публічної закупівлі, а лише зазначено, що її розмір має складати НЕ БІЛЬШЕ 5% вартості договору.
З огляду на вищезазначені обставини, ПРОСИМО: внести зміни до пункту 6 Розділу 6 тендерної документації, якими ЧІТКО ВИЗНАЧИТИ РОЗМІР САМЕ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ, як способу забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідь:
Добрий день!
Дякуємо за зауваження, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
28.07.2025 16:11