• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Авіаційні оливи, мастила та рідини

Завершена

648 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 242.40 UAH
Період уточнення: 23.07.2025 14:02 - 30.07.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо обмеження року виготовлення

Номер: 3ac1529dd97a4cab93b6fbd44bf9ed81
Дата опублікування: 25.07.2025 22:04
Опис: Враховуючи гарантійний строк зберігання оливи, що становить 10 років з дати виготовлення, підхід компанії Airbus, яка приймає від постачальників на подальшу реалізацію товари із залишком не менше 75 відсотків (документ ADS.E.0570 параграф 3.12) та досвід нашої закупівлі у офіційних дистриб’юторів, які зазвичай реалізуюсь продукцію що має більше п’ятдесяти відсотків залишку у звичайному порядку. Прошу переглянули свою вимогу щодо обмеження року виготовлення оливи та встановити його на рівні 50 відсотків, що еквівалентно п’яти рокам залишку терміну гарантійного зберігання. Це має спростити закупівлю та збільшити конкуренцію, шо потенційно вплине на кінцевий результат аукціону в бік зменшення.
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення, Замовником прийнято рішення визначити рік виготовлення оливи – не раніше 2021 року. Відповідні зміни до Тендерної документації внесено.
Дата відповіді: 28.07.2025 15:36
Відповідь надана

Відсутність еквівалента

Номер: a391803169644162b543271acbd3cccb
Дата опублікування: 23.07.2025 14:33
Опис: Шановний Замовник, Вами зазначено предмет закупівлі олива Mobil Jet Oil II, 336 кварт з бюджетом 648480.00грн з ПДВ. Тобто ціна за 1 кварту складає 1930грн ! Відповідно до методу TOP- OFF який затверджений американським регулятором FAA в виданнях («Advisory Circular) №20-24D від 20.02.2018р, метод дозволяє доливати оливу для заміщення одна одної за однаковим стандартом. Таким чином олива Mobil Jet Oil II MIL PRF 23699 STD може бути заміщена за цим методом оливами одного стандарту, наприклад оливою Eastman Turbo Oil 2380 MIL PRF 23699 STD, або AeroShell Turbine Oil 560 MIL PRF 23699 STD, та іншими оливами. Ціна нашої оливи - 1140грн/1 кварту, з ПДВ та доставкою в Краків. Таким чином Державна компанія "УКРАЇНА" заощадить тільки на цій закупівлі - 265 440 00грн! Офіційно звертаємося до Васз проханням - внести зміни в ТД в частині предмету закупівлі та внести можливість постачання аналогів які зазначені вище. Під час війни, під час коли на засіданні РАМШТАЙН Держава Україна просить іноземних партнерів надати 38 мільярдів долларів допомоги для утримання бюджету України, Ви зможете не на словах, а на ділі підтвердити Вашу державницьку позицію та зекономити Державному бюджету України - 265 440 .00 грн.
Відповідь: Шановний Учаснику! Інформуємо Вас про наступне. FAA – це Федеральне авіаційне управління США, відповідно, правила і методи, які регулює та публікує це управління, застосовні до літаків і операторів, які виконують свою діяльність на території США. ДАП «Україна» керується законами і правилами, які встановлені центральним органом виконавчої влади України, який реалізує державну політику у сфері цивільної авіації, а саме: Державною авіаційною службою України, а також європейським органом управління – EASA. Технічною документацією ПС А319 не передбачено долив оливи іншої марки, про що візуально є інформація біля місць заправки у вигляді відповідних ідентифікаційних табличок про тип мастила, яке використовується в даній системі. Стосовно переходу на інший бренд оливи в технічній документації виробника ПС наявна наступна інформація. Стосовно допоміжної силової установки долив оливи іншої марки не передбачено: необхідно буде зливати наявну оливу в масляному резервуарі і змінювати на новий бренд оливи (безпідставна витрата оливи та фінансів). Також відповідно до Керівництва з технічного обслуговування ПС необхідно провести заміну двох фільтр-елементів (очищення та змащення), а також заміну їх ущільнень. Вартість кожного фільтр-елемента згідно з даними, розміщеними на сайті виробника ПС, становить від 2 410,00 USD за одиницю. Вартість ущільнень незначна, але також призведе до додаткових витрат. Додатково необхідно буде замінити ідентифікаційну табличку, що також призведе до додаткових фінансових витрат. Крім того, є рекомендації виробника ПС, а саме: "ця рекомендація ґрунтується на досвіді кількох операторів, які змінили тип оливи та зіткнулися з численними автоматичними зупинками через засмічення масляного фільтра. Подальший аналіз масляних фільтрів показав наявність коксових відкладень у фільтруючих елементах. Двигун з коксовими відкладеннями після зміни марки оливи може призвести до того, що деякі з цих відкладень відшаровуються та потрапляють у масляний фільтр. Подальший досвід показав, що перехід з однієї марки оливи на іншу може спричинити те, що називається «відкиданням коксу». В свою чергу, можливість даної події має безпосередній вплив на безпеку польотів. Стосовно вбудованого генератора приводу (Integrated Drive Generator (IDG)): також необхідно буде зливати наявну оливу в масляному резервуарі і змінювати на новий бренд оливи (безпідставна витрата оливи). Також відповідно до Керівництва з технічного обслуговування необхідно буде провести заміну ущільнень та виконати промивку системи мастилом обсягом по 1,85 л. Обґрунтування посилання на конкретного виробника/торговельну марку міститься у Додатку 3 до Тендерної документації. Таким чином, саме з метою економії державних коштів, для уникнення додаткових значних витрат Замовником, до яких призведе заміна авіаційної оливи, з метою забезпечення безпеки польотів, Замовник у Тендерній документації посилається на конкретного виробника/торговельну марку, оскільки за основними характеристиками товар є таким, що оптимально відповідає потребам Замовника. Тендерну документацію складено відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель. З огляду на вищезазначене, внесення змін до Тендерної документації не є доцільним.
Дата відповіді: 25.07.2025 16:05