• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Відеоендоскопічний комплекс (35616 Система ендоскопічної візуалізації) - 1 шт.

Строк поставки товарів: 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника, але не пізніше 19.12.2025.

Завершена

6 466 928.35 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 334.64 UAH
Період уточнення: 23.07.2025 13:51 - 12.08.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо надання інформації про ПДВ

Номер: 203a643df8b242cfa2de281619a57f33
Дата опублікування: 06.08.2025 10:54
Опис: Шановний Замовнику! Наша компанія має намір прийняти участь у закупівлі, але в зв’язку з суперечностями, які містяться у тендерній документації та оголошенні про проведення процедури закупівлі не може сформувати пропозицію. Відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено, що «ціна тендерної пропозиції вказується із ПДВ (стосується учасників, які є платниками ПДВ. Учасники, які не є платниками ПДВ, подають тендерну пропозицію без ПДВ)», в той же час, відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі зазначено, що очікувана вартість закупівлі визначена без ПДВ, та відповідно при подання тендерної пропозиції автоматично ціна буде зазначено всіма учасниками без ПДВ. Окрім того, пунктом 3.1. проєкту договору який міститься у Додатку 3 до тендерної документації, встановлено, що ціна договору зазначається з ПДВ, з урахуванням розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України. Розділом V Податкового кодексу України не передбачено звільнення від ПДВ товар, що є предметом закупівлі. Виходячи з наведеного, незрозуміло, на якій підставі процедуру закупівлі оголошено без ПДВ? Якими нормативно-правовими актами передбачено звільнення від ПДВ товару, який є предметом закупівлі? Просимо зазначити у тендерній документації, проєкті договору відповідні нормативно-правові акти якими передбачено звільнення від оподаткування ПДВ предмету закупівлі, та внести зміни в частині визначення ціни учасниками процедури закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику! Враховуючи норми постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2022 року № 1447 «Про затвердження переліків лікарських засобів та медичних виробів, що ввозяться та постачаються на митну територію України під час воєнного стану», відповідно до абзацу третього пункту 32 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, медичне обладнання, що є предметом закупівлі, не підлягає оподаткуванню податком на додану вартість.
Дата відповіді: 08.08.2025 15:08
Відповідь надана

Щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі

Номер: 568b7c69782540e08a967a24e21f69ca
Дата опублікування: 30.07.2025 14:15
Опис: Шановний замовник! Висловлюємо Вам свою повагу, та звертаємось з наступним проханням. Наша компанія має намір прийняти участь у закупівлі та запропонувати сучасне, надійне обладнання. Звертаємо Вашу увагу на те, що станом на сьогодні, вартість обладнання, яке відповідає встановленим Вами вимогам, є вищою, ніж розрахована очікувана вартість закупівлі. Окрім того, просимо Вас врахувати, що товар, який закуповується, імпортується, та відповідно його вартість залежить від курсу гривні до євро, який останнім часом значно виріс. Попередню процедуру закупівлі, а саме по Лоту № 3 № UA-2025-07-07-010036-a, що містить ідентичні вимоги до предмету закупівлі - відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції. По вказаній процедурі також було звернення щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі. У відповідь на це звернення (по Лоту № 3 № UA-2025-07-07-010036-a), Вами зазначалось, що відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, одним з методів визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може бути метод порівняння ринкових цін. Вами, також, надано перелік процедур закупівель аналогічного товару в електронній системі закупівель «ProZorro» згідно з цінами яких, як вказано, сформовано очікувану вартість закупівлі, а саме: UA-2025-04-03-009415-a; UA-2025-02-26-005990-a; UA-2024-12-09-009706-a; UA-2024-10-17-015988-a; UA-2024-11-19-015890-a; UA-2024-11-19-016896-a. Якщо розраховувати по формулі за методом порівняння ринкових цін на аналогічні товари в електронній системі закупівель «ProZorro», що наведені вище, отримуємо очікувану вартість за одиницю - 7 963 757,67 грн. з ПДВ, що є середньою ринковою ціною на аналогічні товари. Враховуючи наведене, звертаємось до Вас з проханням збільшити очікувану вартість закупівлі по даній процедурі до актуальної середньої ринкової ціни на аналогічні товари, а саме – 7 963 757,67 грн. з ПДВ.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, одним з методів визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може бути метод порівняння ринкових цін. Очікувану вартість предмета закупівлі щодо тендеру: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Відеоендоскопічний комплекс (35616 Система ендоскопічної візуалізації) - 1 шт.), ідентифікатор UA-2025-07-23-006399-a, залишено без змін, оскільки її сформовано відповідно до цінових пропозицій постачальників конкретного товару, а саме: 1) комерційна пропозиція «Tontarra GmbH» (Німеччина) - 6 429 364,49 гривень; 2) комерційна пропозиція ТОВ «Медінтекс» - 6 429 364,49 гривень; 3) комерційна пропозиція ТОВ «Ліатем» - 6 542 056,07 гривень; 4) (6 429 364,49 + 6 429 364,49 + 6 542 056,07) / 3 = 6 466 928,35 гривень.
Дата відповіді: 01.08.2025 14:42