-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в закладах загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади (кейтеринг)»
Завершена
1 378 380.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 891.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 891.90 UAH
Період уточнення:
22.07.2025 15:17 - 18.08.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо кількості обладнання
Номер:
74f7766fdd2d403fbeeec16dcc05a830
Дата опублікування:
26.07.2025 09:32
Опис:
У Додатку 1 до ТД зазначено ● Власне або залучене обладнання:
Для забезпечення роботи потужностей Учасника (Виконавця послуг) Учасник має забезпечити наявність наступного обладнання:
● Теплове: піч пароконвекційна (не менше трьох), мультифункційна сковорода (не менше трьох), варочний котел (не менше двох).
● Холодильне обладнання (не менше п’яти) та обладнання для шокового охолодження (не менше двох).
● Посудомийне обладнання (не менше одного).
Також Учасник повинен забезпечити встановлення обладнання в приміщеннях харчоблоків кожного закладу загальної середньої освіти Замовника:
● Піч пароконвекційна (не менше одного) та марміт (не менше одного) для нагрівання страв);
● Посудомийне обладнання (не менше одного) для миття та дезінфекції посуду та інвентарю;
● Холодильне обладнання (не менше одного) для зберігання готових страв до розігріву.»
У нас, як у потенційних учасників наявне відповідне обладнання, але у меншій кількості, ніж зазначено в умовах ТД.
Хочемо звернути Вашу увагу, що Антимонопольний комітет, надавав рішення щодо незаконної вимоги стосовно необґрунтованого встановлення в умовах ТД КОНКРЕТНОЇ кількості обладнання для надання послуг.
Відтак, ми хочемо прийняти участь в даній закупівлі та розуміємо важливість наявності обладнання, але у меншій кількості, ніж встановленою вимогою ТД.
Враховуючи вищенаведене вважаємо, що для належної організації процесу надання послуг у рамках даної закупівлі достатньо буде значно меншої кількості обладнання, а тому встановлену у ТД вимога є такою, що порушує наші права, як учасника та інших потенційних учасників, які знаходяться у такій же ситуації. Просимо видалити вимогу щодо кількості кількості обладнання з ТД, в протилежному випадку невнесення відповідних змін до обіду понеділка 28.07.2025, враховуючи строки для оскарження, будемо звертатись до антимонопольного комітету для захисту наших прав.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені Замовником у встановлений чинним законодавством України термін.
Дата відповіді:
29.07.2025 16:56
Відповідь надана
Щодо кількості ТЗ
Номер:
a5b7cc2529cd49dea7ee92d9427de3cd
Дата опублікування:
26.07.2025 09:30
Опис:
У Додатку 1 до ТД зазначено «У довідці повинна бути вказана інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із організації харчування учнів у закладі освіти (кейтерингу), протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: … Вантажні транспортні засоби (у кількості не менше 4-ох одиниць) обладнані рефрижераторами або термобоксами для доставки готових страв.».
У нас, як у потенційних учасників наявний вантажний транспортний засіб обладнаний рефрижераторами та термобоксами для доставки готових страв, але у кількості менше 4 одиниць.
Хочемо звернути Вашу увагу, що Антимонопольний комітет, надавав рішення щодо незаконної вимоги стосовно необґрунтованого встановлення в умовах ТД КОНКРЕТНОЇ кількості транспортних засобі для надання послуг.
Відтак, ми хочемо прийняти участь в даній закупівлі та розуміємо важливість наявності вантажний транспортних засобів обладнаних рефрижераторами або термобоксами для доставки готових страв, але у меншій кількості, ніж встановленою вимогою ТД.
Враховуючи вищенаведене вважаємо, що для належної організації процесу надання послуг у рамках даної закупівлі достатньо буде значно меншої кількості вантажного транспортного засобу, а тому встановлену у ТД вимога є такою, що порушує наші права, як учасника та інших потенційних учасників, які знаходяться у такій же ситуації. Просимо видалити вимогу щодо кількості вантажних транспортних засобів з ТД, в протилежному випадку невнесення відповідних змін до обіду понеділка 28.07.2025, враховуючи строки для оскарження, будемо звертатись до антимонопольного комітету для захисту наших прав.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені Замовником у встановлений чинним законодавством України термін.
Дата відповіді:
29.07.2025 16:57
Відповідь надана
Щодо досвіду інженера-технолога
Номер:
1b49fdc977094882849ee16d14ad6cad
Дата опублікування:
26.07.2025 09:28
Опис:
У Додатку 1 до ТД зазначено «Учасник повинен мати у штаті технолога (з вищою освітою та кваліфікацією інженера-технолога та досвідом роботи не менше 3-х років). На підтвердження надати скан-копію з оригіналу диплому про освіту технолога, наказ про призначення та трудову книжку.».
В потенційного учасника є інженер-технолог з досвідом роботи МЕНШЕ 3-х років з наявним дипломом про освіту технолога, наказом про призначення та трудовою книжкою.
Звертаємо увагу, що вимога про досвід роботи САМЕ НЕ МЕНШЕ 3-років не підтверджує зв'язок між якістю надання послуг та обсягом досвіду конкретного фахівця, адже інженер-технолог, який має меншу кількість досвіду може мати вищу кваліфікацію, ніж той хто працював формально не менше 3-х років, але без оновлення знань. Окрім цього, встановлена вимога штучно звужує коло фахівців і може створити перевагу для певних учасників, які мають потрібний досвід «на папері», але не обов’язково – в якості.
Отже, умова щодо наявності у інженера-технолога досвіду роботи не менше 3-х років є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників, у яких наявний інженер-технолог, проте з меншим досвідом роботи.
Тому, просимо Замовника видалити дискримінаційну вимогу щодо досвіду роботи та викласти у наступній редакції: «Учасник повинен мати у штаті технолога (з вищою освітою та кваліфікацією інженера-технолога). На підтвердження надати скан-копію з оригіналу диплому про освіту технолога, наказ про призначення та трудову книжку.» до понеділка 28.07.2025, оскільки враховуючи строки для оскарження, у випадку невнесення відповідних змін, дана умова буде оскаржена до АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення щодо вимоги, викладеної у Додатку 1 до тендерної документації, а саме — наявності у штаті учасника інженера-технолога з вищою освітою та досвідом роботи не менше 3-х років, повідомляємо наступне.
Вказана вимога встановлена виключно з міркувань забезпечення належної якості послуг з організації харчування в закладах освіти, оскільки саме технолог є ключовим фахівцем, відповідальним за:
• розроблення та адаптацію меню відповідно до чинного законодавства;
• організацію та контроль технологічного процесу приготування страв;
• забезпечення дотримання санітарно-гігієнічних норм, у тому числі вимог HACCP;
• контроль за безпечністю харчових продуктів на всіх етапах — від закупівлі до подачі.
Наявність практичного досвіду щонайменше 3 роки є об’єктивним критерієм, що свідчить про достатній рівень компетентності спеціаліста у сфері харчування саме в освітніх закладах, де діють особливі санітарні вимоги, зокрема щодо харчування дітей молодшого шкільного віку та учнів пільгових категорій.
Щодо твердження про можливу дискримінаційність вимоги — повідомляємо, що встановлення мінімальних кваліфікаційних вимог до ключових фахівців є передбаченим Законом України «Про публічні закупівлі» та ґрунтується на принципі досягнення якісного результату закупівлі. Така вимога не є обмеженням конкуренції, а навпаки — інструментом забезпечення відповідності послуг визначеним стандартам безпеки та якості, особливо коли мова йде про харчування дітей.
З огляду на викладене, Замовник не вбачає підстав для зміни вимоги щодо досвіду роботи інженера-технолога, оскільки така вимога прямо відповідає об’єктивним потребам Замовника та завданням закупівлі.
Дата відповіді:
29.07.2025 16:54
Відповідь надана
Щодо погодження меню
Номер:
87698ac10e1b4b03bb50dcf791cd05e1
Дата опублікування:
23.07.2025 23:52
Опис:
Шановний Замовнику!
У додатку 1 до ТД встановлена вимога надати «сезонне чотиритижневе меню для організації разового харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в закладі освіти на період до кінця 2025 року згідно постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», та погоджене територіальним органом управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Бучанського району.»
Відповідно до п. 36 постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»: «Примірне чотиритижневе сезонне меню та асортимент буфету дозволено використовувати після погодження з територіальним органом Держпродспоживслужби. Без такого погодження дозволено використовувати меню, рекомендоване МОЗ». А відтак можна дійти висновку, що законодавство не встановлює обов’язку погоджувати меню лише по місцю знаходження Замовника або по іншому місцю на розсуд Замовника.
Хочемо звернути Вашу увагу, що Антимонопольний комітет, також неодноразово надавав рішення щодо дискримінаційності вимоги стосовно надання меню, яке погоджене КОНКРЕТНИМ органом Держпродспоживслужби України, зокрема у рішенні АМКУ № 6073-р/пк-пз від 04.04.2024.
Тому, вважаємо, що вимога є такою, що порушує наші права, як учасника та інших потенційних учасників. Просимо задля дотримання принципу публічних закупівель, видалити вимогу з тендерної документації щодо погодження меню територіальним органом управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини САМЕ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до абзацу четвертого пункту 36 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку": Примірне чотиритижневе сезонне меню та асортимент буфету дозволено використовувати після погодження з територіальним органом Держпродспоживслужби. Без такого погодження дозволено використовувати меню, рекомендоване МОЗ. Порядком організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку", передбачена можливість використання або примірного чотиритижневого сезонного меню, погодженого територіальним органом Держпродспоживслужби, або меню, рекомендованого МОЗ, без погодження з територіальним органом Держпродспоживслужби. Враховуючи викладене, Порядком організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку", передбачено право Замовника обрати примірне чотиритижневе сезонне меню, погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби. Крім того, вимога погодження з органом управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства (управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Бучанського району) гарантує: - відповідність меню встановленим нормам безпеки та якості харчування; - забезпечення якості та раціональності харчування. Наявність заздалегідь розробленого меню дозволяє гарантувати збалансованість, різноманітність та відповідність раціональним вимогам у харчуванні дітей. Це важливо для забезпечення належного рівня поживності, здоров’я та розвитку дітей у закладах освіти; - контроль за виконанням договірних зобов’язань: Вимога надання меню у складі тендерної пропозиції дозволяє замовнику попередньо оцінити здатність учасника забезпечити регулярне та якісно організоване харчування на визначений період (до кінця 2025 року). Це сприяє зниженню ризиків порушення умов договору та гарантує стабільність надання послуг; - планування та довгострокова перспектива: Меню, яке охоплює період до кінця 2025 року, сприяє ретельному плануванню та організації харчування, що дозволяє забезпечити безперебійну роботу системи харчування у закладах освіти протягом всього визначеного періоду. Таким чином, на думку Замовника, вимога щодо подання чотиритижневого меню є обґрунтованою з точки зору дотримання чинного законодавства, забезпечення якості та безпеки харчування, а також для попередньої оцінки спроможності учасників тендеру виконувати договірні зобов’язання. Замовник звертає увагу на те, що погоджене органом управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Бучанського району не є дискримінаційною, оскільки замовник знаходиться на території Бучанського району, в свою чергу замовник не вимагає розташування виробничих потужностей в Бучанському районі, що мало б дискримінаційний характер вимоги за відсутності наявних складських приміщень і відсутності змоги виконати дану вимогу в період подання тендерної пропозиції. В свою чергу учасник виконанням даного пункту засвідчує кваліфікацію свого адміністративнотехнічного персоналу, змогу адаптувати меню відповідно до вимог Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку", середньостатистичної вартості на окремі продовольчі товари в регіоні згідно статистичних даних Головного управління статистики у Київській області та норми виділення коштів на окремі вікові групи, які є предметом даної закупівлі.
Дата відповіді:
25.07.2025 13:15