• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

код за ДК 021:2015 - 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2023: 40768 — Давач системи екстракорпоральної ультразвукової візуалізації ручний)

Торги не відбулися

865 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 328.50 UAH
Період уточнення: 22.07.2025 08:31 - 27.07.2025 00:00
Відповідь надана

Необгрунтований додатковий кваліфікаційний (неціновий) критерій

Номер: 616a3dbac73c4b07b8a19630291e9a20
Дата опублікування: 26.07.2025 23:12
Опис: Навіщо в додатках до ТД встановлено неціновий критерій: оригіналом листів авторизації від виробника (або листом авторизації від представника товаровиробника в Україні/або дилера/або дистриб’ютора (інформація щодо відповідного представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника)? Будете підбирати виробника? Вимагаємо виключити вказану вимогу із ТД.
Відповідь: Доброго дня! Крім обов’язкового переліку документів, які передбачені для надання учасником Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та Постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 є також право для Замовника передбачити перелік інших документів. Надання у складі тендерної пропозиції листа авторизації від виробника (або листа авторизації від представника товаровиробника в Україні/або дилера/або дистриб’ютора (інформація щодо відповідного представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) дозволить гарантувати отримання замовником оригінального медичного обладнання із отриманням гарантійного сервісного обслуговування. Зважаючи на вищевикладене, підстави для внесення змін у тендерну документацію відсутні.
Дата відповіді: 28.07.2025 15:12
Відповідь надана

Чим передбачено використання «фірмового бланку»?

Номер: c44a3fdd2de149ebbfb82ac03b78b406
Дата опублікування: 26.07.2025 23:11
Опис: Пунктами 10.4-10.6 Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Замовником вимагається надання: 10.4. Лист на фірмовому бланку Учасника про те що, Учасник погоджується з умовами договору і гарантує його укладення відповідно до умов проекту договору у тендерній документації 10.5. Лист на фірмовому бланку Учасника про те що, Учасник надає свою згоду на обробку персональних даних 10.6. Лист на фірмовому бланку Учасника про те що, Учасник гарантує достовірність інформації, вказаної в тендерній пропозиції та несе повну персональну відповідальність за надану інформацію. Прошу пояснити, на підставі якого закону вимагається надання листа на фірмовому бланку? Як бути ФОПу, який не має фірмового бланку?
Відповідь: Доброго дня! Крім обов’язкового переліку документів, які передбачені для надання учасником Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та Постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 є також право для Замовника передбачити перелік інших документів. Фірмовий бланк - це аркуш паперу, оформлений у корпоративному стилі юридичної особи (фізичної особи-підприємця), що містить її назву, логотип, контактну інформацію та банківські реквізити. Він є невід'ємною частиною діловодства та використовується для оформлення різних документів, таких як листи, комерційні пропозиції, претензії, інструктивні листи та інші.  Фізична особа підприємець, який не має фірмового бланку, має право подати на виконання вищевказаної вимоги листи, які відповідають загальноприйнятим нормам діловодства.
Дата відповіді: 28.07.2025 15:12
Відповідь надана

Протиправна норма ТД

Номер: 44b7ff278aca4079aa7568471ea2d5f5
Дата опублікування: 26.07.2025 23:06
Опис: Шановна уповноважена особа – начальник юридичного відділу Комунального підприємства «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади»! Доводимо до Вашого відому, що 23.03.2017 року було прийнято Закон України № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями». Приписами вказаного закону із законодавства виключено вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання).
Відповідь: Доброго дня! У вимогах тендерної документації відсутні вимоги щодо обов'язкового засвідчення документів печатками
Дата відповіді: 28.07.2025 15:16
Відповідь надана

В ТД не вказано вартість закупівлі

Номер: fb4f75fedc9e49abb2347ec7f0cdf591
Дата опублікування: 26.07.2025 23:04
Опис: В пункті 4.3 Розділу 1 ТД замовником повинна бути зазначено місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт). Але в ТД вказано лише місце і кількість поставки, і не вказано обсяг поставки товарів. Необхідно внести зміни до ТД та вказати вартість закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Замовником складено тендерну документацію до закупівлі відповідно до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 06.12.2024 № 27593 (із змінами, внесеними Наказом Мінекономіки від 22.01.2025 № 614). Підстави для внесення змін у тендерну документацію відсутні
Дата відповіді: 28.07.2025 15:17
Відповідь надана

Дискримінаційні технічні вимоги

Номер: 219e5bb014e64b84995f4fa0fa02ba5e
Дата опублікування: 26.07.2025 22:59
Опис: Додаток 1.1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить, технічні характеристики предмета закупівлі. Тобто, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції лише ті вироби, що повністю відповідають технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку №1.1 до тендерної документації. До предмету закупівлі відповідно до Додатку №1.1 до тендерної документації Замовником включено вироби, що не мають еквівалентів, тобто є «ексклюзивним» на ринку України та виробляються виключно одним виробником. Дії Замовника в частині встановлення в Додатку №1.1 наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників. Тобто прийняти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Встановлені у додатку 1.1. Тендерної документації технічні параметри дозволяють взяти участь у процедурі закупівлі постачальникам продукції різних виробників, що забезпечує дотримання Замовником принципів публічних закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». В оголошеній закупівлі відсутні дискримінаційні умови, оскільки учасники згідно існуючого законодавства у сфері публічних закупівель можуть запропонувати товар, технічні характеристики якого відповідають встановленим вимогам, або характеристики якого є кращі. Крім того, потенційні учасники тендеру можуть запропонувати товар будь-якого виробника, що відповідає вимогам і має не гірші технічні характеристики, ніж визначені.
Дата відповіді: 28.07.2025 12:01
Відповідь надана

Які інші вимоги і в якому додатку вони вказані

Номер: b5b46ce3f33642ab8a61a6e331647b19
Дата опублікування: 26.07.2025 22:21
Опис: Шановний Замовник! В тендерній документації (Розділ 1.) Вами зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до порядку та умов, установлених Законом України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Пунктом 5 розділу V ТД встановлено, що Замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію. У разі якщо інша інформація містить вимоги щодо документів та/або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, або документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, така інформація зазначається в додатку 1 або в додатку 2 до тендерної документації відповідно до вимог законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Враховуючи викладене, прошу роз’яснити яка конкретно «Інша інформація», що містить вимоги щодо документів та/або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, або документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, зазначено в додатку 1 або в додатку 2 до тендерної документації відповідно до вимог законодавства.
Відповідь: Доброго дня! Конктерний перелік документів, які надаються учасником, та вимоги щодо їх оформлення вказані у Додатку 1 тендерної документації. Конкретний перелік документів, які надаються переможцем закупівлі, та вимоги щодо їх оформлення вказані у додатку 2 тендерної документації
Дата відповіді: 28.07.2025 15:19
Відповідь надана

В тендерній документації не зазначено істотні умови, які обов’язково включаються до договору

Номер: f92d461d448f4fc0809ac73d9b167959
Дата опублікування: 26.07.2025 21:46
Опис: Згідно з ч.2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Поряд з цим тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п.30 ч.1 ст.1 Закону). У свою чергу, відповідно до п.5 ч.1 ст. 1 Закону договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Згідно з ч.1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому відповідно до ч.4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених у цій статті Закону. Таким чином, ЗАМОВНИК УКЛАДАЄ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ З УЧАСНИКОМ-ПЕРЕМОЖЦЕМ ВІДПОВІДНО ДО ТИХ ВИМОГ, ЯКІ ВИЗНАЧЕНІ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Відповідно до ч.3 статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Поскільки Замовник у Тендерної документації взагалі не зазначив істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю, необхідно внести зміни в Тендерну документацію в цій частині.
Відповідь: Доброго дня! Розглянувша Ваше звернення повідомляємо наступне. Істотні умови договору про закупівлі передбачені проектом договору (Додаток 3 до тендерної документації), який є невід'ємною складовою всієї тендерної документації. Зважаючи на вищевикладене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 28.07.2025 12:08
Відповідь надана

Форма проведення закупівлі

Номер: 0dc7901820464d41ab8b95f674706db9
Дата опублікування: 26.07.2025 21:38
Опис: Пунктом 10 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. встановлено, що Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Прошу надати відповідь, чому закупівля проводиться через процедуру відкриті торги з особливостями, а не шляхом запиту ціни пропозиції через Прозорро Маркет.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до норм перерахованих Вами нормативно-правових актах закупівля могла бути здійснена шляхом проведення відкритих торгів або використання електронного аукціону. Замовником було використано своє право вибору процедури закупівлі та оголошено відкриті торги з дотриманням норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 28.07.2025 12:08
Відповідь надана

Невідповідність ТД вимогам законодавства

Номер: b1127457ab3543b7b5572b7a9caa052c
Дата опублікування: 26.07.2025 21:35
Опис: Шановний Замовник! В тендерній документації (Розділ 1.) Вами зазначено, що її розроблено відповідно до порядку та умов, установлених Законом України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).. Пунктом 26 Особливостей встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною другою статті 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Пункт 2 «Інформація про замовника» розділу І тендерної документації НЕ МІСТИТЬ інформації про ідентифікаційний код замовника і також відсутні відомості про його категорію. Враховуючи викладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства шляхом доповнення (внесення змін) ідентифікаційного коду та відомостей про категорію.
Відповідь: Доброго дня! На виконання пп.1 п.26 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 оголошення про проведення відкритих торгів містить наступну інформацію, зокрем найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Тендерна документація до закупівлі UA-2025-07-03-000630-a складена відповідно до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 06.12.2024 № 27593 (із змінами, внесеними Наказом Мінекономіки від 22.01.2025 № 614). Чинним законодавством не передбачено вимог для Замовника щодо зазначення у тендерній документації категорії Замовника чи його ідентифікаційного коду. Зважаючи на вищевикладене, підстав для внесення змін в тендерну документацію немає
Дата відповіді: 28.07.2025 12:22
Відповідь надана

Невірно вказаний строк закінчення прийому пропозицій

Номер: e041a88d3d294eb99708435fb73e1b32
Дата опублікування: 26.07.2025 21:28
Опис: Пунктом 1 розділу IV тендерної документації визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30.07.2025 до 00:00 за київським часом; Загальновідомо, що законодавчим актом, який має вищу юридичну силу, після Конституції України, є Цивільний кодекс України. Частина 1 ст. 251. ЦК визначає, поняття строку: строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Також загальновідомо, що початок та кінець дня визначаються згідно з цивільною добою, яка починається опівночі (00:00) і закінчується опівночі наступного дня (24:00). Враховуючи вказане, в тендерної документації невірно вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 30.07.2025 до 00:00 за київським часом, поскільки фактично до 00:00 годин будь-який календарний день, в т.ч. визначений датою 30.07.2025р. не може настати. ЦЕ АКСІОМА. Таким чином, необхідно внести зміни в ТД, вказавши правильний кінцевий строк подання тендерних пропозицій, в т.ч., як варіант, до 24:00 годин 29.07.2025р. або по 30.07.2025р. 00:00 годин за київським часом.
Відповідь: Доброго дня! Пунктами 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено порядок оскарження відкритих торгів (в т.ч. тендерної документації). Згідно чинного законодавства Вам було надано можливість скористатися наданим правом в терміни передбачені чинним законодавством. Факт неоскарження з Вашого боку оголошеної закупівлі, а «засипання» Замовника однотипними питання по усіх закупівлях, які не впливають на процедуру закупівлі, вважаємо методом втручання у діяльність Замовника та свідомого затягування (через внесення несуттєвих змін у тендерну документацію) процедури закупівлі витратних матеріалів, які необхідні для функціонування діяльності закладу охорони здоров’я. Зважаючи на вищевикладене, підстав для внесення змін у тендерну документацію немає.
Дата відповіді: 28.07.2025 14:48