-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Завершена
165 983.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 659.83 UAH
мін. крок: 1% або 1 659.83 UAH
Період уточнення:
18.07.2025 16:19 - 24.07.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо сервісного центру
Номер:
96fea816493e4be39025574b9031f590
Дата опублікування:
22.07.2025 14:18
Опис:
Чому учасник має підтвердити наявність сервісного центру або представництва чи іншої структурної одиниці, яка забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну за місцем знаходження Замовника (з адресою і контактним телефоном) та договір з даним сервісним центром? Чи можна надати гарантійний талон та гарантійний лист щодо наявності сервісного центру та виконання гарантійних обовязків, замість підтвердження наявності сервісного центру за місцем знаходження Замовника - документом, що підтверджує право користування сервісним центром (договір оренди тощо)?. Данна вимога обмежує учасників в прийнятті участі у тендері. Тобто надається перевага місцевим підприємствам. Прошу виправити.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику, в тендерній документації вимагається підтвердження наявності сервісного центру або представництва чи іншої структурної одиниці, яка забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну за місцем знаходження Замовника (з адресою і контактним телефоном) та договір з даним сервісним центром з наступних обґрунтованих причин:
1. Забезпечення гарантійної підтримки: Тендерна документація чітко вказує на необхідність наявності офіційного сервісного центру або представництва, які здійснюють гарантійну підтримку (обслуговування) Товару протягом встановленого гарантійного терміну. Це є ключовою вимогою для забезпечення працездатності придбаного обладнання.
2. Документальне підтвердження: Від учасника вимагається надання довідки про наявність офіційного сервісного центру (у довільній формі) або представництва, або іншої структурної одиниці, яка забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну за місцем знаходження Замовника (з адресою і контактним телефоном) та договір з цим сервісним центром. Це необхідно для того, щоб Замовник мав чітке розуміння, куди звертатися у разі виникнення проблем з обладнанням та які саме суб'єкти несуть відповідальність за гарантійне обслуговування.
3. Оперативність та ефективність обслуговування: Наявність сервісного центру або його представництва за місцем знаходження Замовника дозволить забезпечити оперативне та ефективне усунення можливих несправностей. Це мінімізує час простою обладнання та забезпечить безперебійну роботу, що є критично важливим для ДСНС України, враховуючи, що кожен пожежний автомобіль має бути обладнаний відеореєстратором.
4. Захист інтересів Замовника: Договір із сервісним центром є юридичним підтвердженням зобов'язань щодо гарантійного обслуговування. Це захищає інтереси Замовника, оскільки надає йому правові підстави для вимагання якісного та своєчасного ремонту або заміни Товару у разі виникнення несправностей протягом гарантійного періоду.
5. Відсутність дискримінації місцевих підприємств: Вимога щодо наявності сервісного центру за місцем знаходження Замовника не обов'язково означає, що учасник повинен володіти цим центром. Вимога дозволяє надати договір з сервісним центром, а не документ, що підтверджує право користування (наприклад, договір оренди). Це дає можливість співпрацювати з будь-яким сервісним центром, який має можливість та бажання надавати послуги в зазначеному регіоні, незалежно від його форми власності чи місцезнаходження головного офісу. Таким чином, це не надає переваг місцевим підприємствам та не обмежує участь інших постачальників, які можуть укласти договір з відповідним сервісним центром.
Отже, вимога щодо підтвердження наявності сервісного центру та укладення з ним договору є обґрунтованою та спрямована на забезпечення якісної та своєчасної гарантійної підтримки придбаного Товару, що відповідає потребам Замовника та чинному законодавству. Надання лише гарантійного талону та гарантійного листа без підтвердження договірних відносин із сервісним центром не надає Замовнику достатніх гарантій належного обслуговування.
Дата відповіді:
24.07.2025 15:45