-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Реконструкція будівлі відокремленого структурного підрозділу КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР обласний центр реабілітації та відновного лікування за адресою вул. В’ячеслава Чорновола, 24 в м.Чернігові (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)
Розмір бюджетних призначень на 2025 рік складає 67 000 000.00 гривень.
Торги не відбулися
715 293 315.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 576 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 576 500.00 UAH
Період уточнення:
18.07.2025 16:14 - 06.08.2025 00:00
Відповідь надана
The tender documentations/тендерна документація
Номер:
a39ec8e70bcc4c4390ef18bf7214d0e3
Дата опублікування:
05.08.2025 12:02
Опис:
Dear Customer,
We are a European company and would like to participate in this tender. We see that you have a discriminatory requirement regarding the presence of an asphalt plant, which has already been indicated by another participant. In order to increase competition, we ask that this requirement be excluded.
Шановний Замовник,
Ми є європейською компанією і бажаємо прийняти участь в цьому тендері. Ми бачимо що у вас є дискримінаційна вимога щодо наявності асфальтного заводу, на яку вже вказав інший учасник. З метою розширення конкуренції просимо виключити цю вимогу
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник!
ДОДАТКОМ 8 «Технічне завдання (Специфікація)» Тендерної документації, передбачено роботи з улаштування покриття асфальтобетонних сумішей, обсяг яких становить 773,72 тонни.
Для такого об’єкту будівництва, як «Реконструкція будівлі відокремленого структурного підрозділу КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР обласний центр реабілітації та відновного лікування за адресою вул. В’ячеслава Чорновола, 24 в м.Чернігов», вказаний обсяг асфальтобетонної суміші є суттєвим.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог нормативно-правових актів, а саме ДБН В.2.3-5 час транспортування асфальтобетонних сумішей від місця їх виготовлення до місця укладання не повинен перевищувати трьох годин та відстань транспортування не повинна перевищувати 150 км.
У зв’язку з вищевикладеним, враховуючи положення частини 3 статті 22 Закону та ДБН В.2.3-5, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, Замовником було встановлено вимогу: наявність асфальтобетонного заводу (-ів) у відповідності до вимог ДОДАТКУ 10 Тендерної документації, для виконання вимог ДОДАТКУ 8 «Технічне завдання (Специфікація)».
Для підтвердження наявності асфальтобетонного заводу(-ів) учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про наявність асфальтобетонного заводу(-ів) (далі - АБЗ) та інші документи передбачені Тендерною документацією. Вимогами тендерної документації передбачено, що АБЗ може бути власністю учасника, чи орендуватися, чи бути отриманим у лізинг, чи залучений на інших правах користування, або ж може закупатись Учасником готова асфальтобетонна суміш.
Враховуючи вищенаведене, не вважаємо цю вимогу дискримінаційною.
Дата відповіді:
06.08.2025 17:38
Відповідь надана
Deadlines for submitting a tender offer/Строки подачі тендерної пропозиції
Номер:
50dfbfbb4dfb4e3e86bb4b9df1574736
Дата опублікування:
05.08.2025 11:59
Опис:
Dear Customer,
We are a European company and would like to participate in this tender. We do not have enough time to prepare a tender proposal. In order to increase competition, we ask that you extend the tender deadline by 2 weeks.
Шановний Замовник,
Ми є європейською компанією і бажаємо прийняти участь в цьому тендері. Нам мало часу для підготовки тендерної пропозиції. З метою розширення конкуренції просимо продовжити строк тендеру на 2 тижні
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник!
Управління капітального будівництва Чернігівської державної обласної адміністрації здійснює закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).
Відповідно до пункту 3-7 розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону, встановлено, що особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Відповідно до п. 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.
Оголошення на проведення відкритих торгів було опубліковано 18.07.2025. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.08.2025, тобто для підготовки потенційними Учасниками документів тендерної пропозиції надано 21 день, що не суперечить чинному закупівельному законодавству України.
Дата відповіді:
06.08.2025 17:37
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
196f6a0fd3d94e4797b0b4f610d93d40
Дата опублікування:
05.08.2025 11:53
Опис:
Шановний Замовник!
Тендерною документацією встановлена дискримінаційна вимоги щодо наявності АБЗ. Слід зазначити, що згідно ТЗ даного предмета закупівлі асфальтобетон не є основним будівельним матеріалом.Так від загальної вартості закупівлі вартість асфальтобетону складе не більше 0,6% від очікуваної вартості закупівлі. Крім того предметом даної закупівлі є реконструкція будівлі, а не дороги. Встановлюючи вимогу щодо наявності АБЗ замовник істотньо звужує коло потенційних учпсників та штучно обмежує конкуренцію.Крім того вимагаючи підтвердження АБЗ, який взагалі не є основним матеріалом. Таким чином грубо порушуються принципи закупівель, встановлені ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі".Просимо виключити дану дискримінаційну вимогу
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник!
ДОДАТКОМ 8 «Технічне завдання (Специфікація)» Тендерної документації, передбачено роботи з улаштування покриття асфальтобетонних сумішей, обсяг яких становить 773,72 тонни.
Для такого об’єкту будівництва, як «Реконструкція будівлі відокремленого структурного підрозділу КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР обласний центр реабілітації та відновного лікування за адресою вул. В’ячеслава Чорновола, 24 в м.Чернігов», вказаний обсяг асфальтобетонної суміші є суттєвим.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог нормативно-правових актів, а саме ДБН В.2.3-5 час транспортування асфальтобетонних сумішей від місця їх виготовлення до місця укладання не повинен перевищувати трьох годин та відстань транспортування не повинна перевищувати 150 км.
У зв’язку з вищевикладеним, враховуючи положення частини 3 статті 22 Закону та ДБН В.2.3-5, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, Замовником було встановлено вимогу: наявність асфальтобетонного заводу (-ів) у відповідності до вимог ДОДАТКУ 10 Тендерної документації, для виконання вимог ДОДАТКУ 8 «Технічне завдання (Специфікація)».
Для підтвердження наявності асфальтобетонного заводу(-ів) учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про наявність асфальтобетонного заводу(-ів) (далі - АБЗ) та інші документи передбачені Тендерною документацією. Вимогами тендерної документації передбачено, що АБЗ може бути власністю учасника, чи орендуватися, чи бути отриманим у лізинг, чи залучений на інших правах користування, або ж може закупатись Учасником готова асфальтобетонна суміш.
Враховуючи вищенаведене, не вважаємо цю вимогу дискримінаційною.
Дата відповіді:
06.08.2025 17:34
Відповідь надана
щодо фінансової звітності
Номер:
643b0a2e10e54fbe82f2fdcbf3ec07c8
Дата опублікування:
21.07.2025 13:26
Опис:
Шановний Замовнику!
У тендерній документації встановлено вимогу щодо надання підтвердження того, що сума річного доходу (виручки) Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати (форма №2) за останній звітний період, становить не менше 50% очікуваної вартості закупівлі, тобто понад 357 646 657,50 грн.
Вважаємо цю вимогу такою, що порушує принцип недискримінації учасників та обмежує коло потенційних учасників, що суперечить ч. 4 ст. 5, ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, високий дохід не завжди є гарантією якісного виконання робіт.
Просимо:
1. Уточнити обґрунтування встановлення саме такого порогу річного доходу (50% від очікуваної вартості).
2. Внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши або скоригувавши зазначену вимогу, щоб вона відповідала вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципам добросовісної конкуренції, відкритості та недискримінації.
Відповідь:
Відповідно пункту 3 статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, Замовник може встановити в тендерній документації вимогу підтвердити Учасником його обсяг річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості або менше неї. За таких умов, Замовник встановивши вимогу тендерної документації щодо обсягу річного доходу (виручки) не менше 50% очікуваної вартості закупівлі, не порушив вимогу Закону в цій частині, чим не порушив принципів здійснення публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Зазначаємо, що вимога фінансової спроможності в процедурах закупівель необхідна для підтвердження здатності учасника виконати фінансові зобов’язання за договором. Це гарантує, що Учасник має достатньо ресурсів для реалізації проєкту (виконання робіт, закупівлю устаткування та матеріалів) та успішного завершення проєкту, знижуючи ризики для Замовника. Також, ця вимога забезпечує, що Учасник має фінансову стабільність та не зіткнеться з проблемами при виконанні робіт, що може призвести до зриву термінів або невиконання зобов’язань.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутня необхідність у внесенні змін до тендерної документації в цій частині, у зв'язку з дотриманням ним вимог Закону.
Дата відповіді:
24.07.2025 16:44