-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові вироби
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період уточнення:
18.07.2025 12:38 - 27.07.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо технічного завдання!
Номер:
fab175ff01b84c0bb5d9530eda7bc8b8
Дата опублікування:
24.07.2025 12:24
Опис:
Шановний Замовник! Щодо вашої відповіді, в технічних описах не зазначено які само документи потрібно подовати учаснику на підтвердження тех.умовам
Відповідь:
Ви подаєте довідку у довільній формі про з году з технічними умовами.
Дата відповіді:
24.07.2025 12:41
Відповідь надана
Щодо додатку 4
Номер:
0cd8194a2deb437b83e6f6a070afc466
Дата опублікування:
24.07.2025 11:50
Опис:
Шановний Замовник! Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ ТД учасники повинні підтвердити технічні характеристики відповідно до додатку 4 ТД. Але сам додаток 4 відсутній. Просимо надати відповідь як само підтвердить тех.характеристики?
Відповідь:
Добрий день! У складі тендерної документації надано документи «Технічний опис предмету закупівлі» окремо для вікон та окремо для дверей - це і є додаток 4 (для зручності ці ж документи надані в форматі Word).
Дата відповіді:
24.07.2025 12:12
Відповідь надана
Порушення у сфері закупівель
Номер:
b6672cf51d0a4e9180fdcaa5fc1954a5
Дата опублікування:
23.07.2025 20:07
Опис:
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які були затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 : «п.7. Централізовані закупівельні організації, у тому числі утворені під час дії правового режиму воєнного стану в Україні, організовують і проводять в інтересах замовників процедури закупівлі відкриті торги (далі - відкриті торги) відповідно до цих особливостей та закупівлі за рамковими угодами відповідно до умов, визначених Законом». Водночас Закон України «Про публічні закупівлі» ст.5 ч.1 Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також згідно з ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог. Крім того ч.4 ст.22 Закону говорить, що тендерна документація не повинна містити вимог , що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про складання акту огляду порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт обстеження за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення Замовником цієї дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необґрунтованою, що суперечить вимогам Закону , адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не надати наведений вище акт , що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок та не має бути обов’язкового складання акту за підписом уповноваженої особи. Також зазначаємо, що встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом Замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період подачі пропозицій з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 13.08.2021 №18643 5. Рішення від 15.09.2021 №21047 6. Рішення від 06.09.2022 №5702 7. Рішення від 29.04.2022 № 4172 8. Рішення від 22.02.2022 № 3635 9. Рішення від 10.04.2023 №4466 10. Рішення від 10.04.2023 № 4470 11. Рішення від 10.04.2023 № 4456 12. Рішення від 26.06.2023 № 9320 13. Рішення від 26.06.2023 №9329. 14. Рішення від 26.03.2024 № 5479 15. Рішення від 05.04.2024 № 6152 Аналогічного ж висновку, щодо дискримінаційної даної вимоги дійшла і Державна аудиторська служба України , що відображено у моніторингу № UA-M-2021-09-08-000126, оголошення № UA-2021-08-02-001396-a та № UA-M-2021-01-05-000024, оголошення № UA-2020-11-16-006274-с. Дана позиція також була підтримана Господарським судом Волинської області по справі 903/432/21 Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу
Відповідь:
Добрий день! Просимо вибачення за дану помилку. Тендерну документацію змінили, тепер акт огляду обʼєкта вимагається після публікації повідомлення про намір укласти договір, це робиться для того щоб вам як переможцю (майбутньому виконавцю робіт) було легше сприйняти обʼєми роботи.
Дата відповіді:
24.07.2025 10:59
Відповідь надана
Загальне звернення по закупівлі
Номер:
1bfdfbd4b6cd40b2a97ff514c4b2fe1c
Дата опублікування:
22.07.2025 11:59
Опис:
На якому поверсі будуть встановлюваться двері та вікна? Чи є ліфт?
На якій висоті від підлоги знаходяться вікна?
Яка шарина відкосів?
Відповідь:
Добрий день! В тендерній документації зазначений акт огляду об'єкту, в тендерній документації вказаний номер Уповноваженої особи з ним ви можете домовитися про відвідини.
Дата відповіді:
22.07.2025 13:13
Відповідь надана
Тендрна документація
Номер:
09e57ec4dd3c4f439a9578acaa46dd77
Дата опублікування:
21.07.2025 17:10
Опис:
Шановний замовнику, згідно Тендерної докуметації а саме пунк 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівліви вимагаєте надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4 до тендерної документації).
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації
продивившись документи ми не знайшли Додаток 4, просимо додати його до ТД
також просимо додати Додадок 6 (Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 6 тендерної документації);)
Відповідь:
Добрий день! У складі тендерної документації надано документи «Технічний опис предмету закупівлі» окремо для вікон та окремо для дверей - це і є додаток 4 (для зручності ці ж документи надані в форматі Word).
Дата відповіді:
21.07.2025 17:30