• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Засоби РХБ захисту

Торги відмінено

149 293 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 390 600.00 UAH
Період уточнення: 18.07.2025 11:33 - 24.07.2025 13:00
Відповідь надана

Просимо надати уточнення щодо вимоги “довгі манжети” у Лоті №3 (рукавиці)

Номер: f51d94453f9d4707bedc61a61edd8a9d
Дата опублікування: 22.07.2025 13:43
Опис: Яку саме мінімальну довжину манжети (у мм або см) вважає Замовник достатньою для забезпечення заявленої сумісності з костюмом CBRN?
Відповідь: Шановний Учасник. У контексті забезпечення сумісності рукавичок із захисними костюмами CBRN та з урахуванням вимог міжнародних і національних стандартів, повідомляємо наступне: Нормативна база: У чинному національному стандарті України ДСТУ EN 420 «Захисні рукавиці. Загальні вимоги та методи випробування» у пункті 5.1.2 та таблиці 3 чітко встановлено: «Мінімальна довжина рукавички (від зап’ястка до кінця середнього пальця) залежить від розміру руки, якій вона має відповідати. Наприклад, для розміру 9 — не менше 250 мм, для розміру 10 — 260 мм, для розміру 11 — 270 мм». Таким чином, стандарт безпосередньо визначає мінімальні довжини рукавичок, зокрема й для виробів загального призначення. Винятки для спеціального призначення: У пункті 5.1.3 стандарту зазначено, що: «Довжина рукавичок, призначених для спеціального призначення, може не збігатися зі значеннями, наведеними в таблиці 3. Виробник повинен зазначити, що ці рукавички 'придатні для спеціального призначення', вказавши це в інструкції з використання та обґрунтувавши причини невідповідності». Таким чином, CBRN-рукавички, як рукавички спеціального призначення, можуть відхилятися від табличних значень, проте виключно за умови, що це: - чітко зазначено у технічній документації виробника; - підтверджено ефективністю під час сумісного використання з захисним костюмом. Вимоги Замовника: З урахуванням: - вимог ДСТУ EN 420, особливо таблиці 3; - специфіки застосування в умовах CBRN; - необхідності перекриття рукава костюма для запобігання інфільтрації ОР або БЗ; Замовник вважає мінімально достатньою довжину рукавички не менше 250 мм (25 см) — це відповідає 9-му розміру, який є типовим для середньостатистичної чоловічої руки. У разі пропозиції рукавичок коротшої довжини, учасник має: - документально підтвердити, що виріб відноситься до категорії спеціального призначення; - зазначити відповідне обґрунтування в інструкції з експлуатації (як того вимагає п. 7.3 ДСТУ EN 420); - надати протоколи випробувань або сертифікати, які підтверджують ефективну сумісність із костюмом CBRN та збереження захисних властивостей. Висновок: Мінімально допустима довжина рукавички, яка забезпечує сумісність з костюмом CBRN, повинна становити не менше 250 мм, відповідно до ДСТУ EN 420, таблиця 3, та з урахуванням практики застосування ЗІЗ. Якщо рукавички мають інші параметри, вони повинні бути чітко позначені як вироби спеціального призначення та мати відповідне технічне обґрунтування.
Дата відповіді: 23.07.2025 12:15
Відповідь надана

Договір

Номер: 193332c007e04ac6a2991c1e9ef97391
Дата опублікування: 22.07.2025 13:16
Опис: Шановний Замовнику! У п. 2.2 та 2.2.1 проекту договору передбачено, що приймання товару за кількістю та якістю здійснюється відповідно до Інструкцій №П-6 (1965 р.) та №П-7 (1966 р.), затверджених Держарбітражем при Раді Міністрів СРСР. З цього приводу повідомляємо наступне: Вказані інструкції були видані органом іншої держави — СРСР — і не мають правової сили в Україні. Вони не включені до переліку чинних нормативно-правових актів, не були офіційно прийняті чи затверджені українськими органами державної влади після 1991 року. Відповідно до ст. 4 Господарського кодексу України, регулювання господарських зобов’язань здійснюється лише на підставі актів законодавства України. У разі виникнення спору щодо постачання товару, жоден суд в Україні не буде брати до уваги норми інструкцій №П-6 та №П-7, оскільки вони не мають статусу нормативно-правового акту в національному праві. У сучасних умовах правовими підставами для приймання продукції можуть бути: – Господарський кодекс України (ГКУ); – Цивільний кодекс України (ЦКУ); – Постанова КМУ №771 (Технічний регламент ЗІЗ); – накази Мінекономіки, інші діючі НПА України; – за потреби — внутрішні інструкції органу-одержувача, затверджені відповідно до національного законодавства. У зв’язку з викладеним, просимо: - вилучити з проекту договору пункти 2.2 та 2.2.1 в частині посилання на Інструкції №П-6 та №П-7; - замінити їх формулюваннями, що відповідають чинному законодавству України; - забезпечити правову чистоту договору, оскільки укладання договору з умовами, які посилаються на нечинні джерела, суперечить ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно до листа Міністерства економіки України від 17.11.2006 N 91-22/389, постановою Верховної Ради України від 12.09.1991 N 1545-XII "Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР" передбачено, що до прийняття відповідних актів законодавства України на території республіки застосовуються акти законодавства з питань, які не врегульовані законодавством України, за умови, що вони не суперечать Конституції і законам України. Ураховуючи, що на сьогодні законодавством України не врегульовано питання порядку приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю та якістю, на цей час на території України застосовуються Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю та Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю , затверджені відповідно постановами Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 N П-6 та від 25.04.1966 N П-7 ( v0007400-66 ).
Дата відповіді: 23.07.2025 12:14
Відповідь надана

Країна походження

Номер: c9cb79a298ea452d9e7bac96caba1df5
Дата опублікування: 22.07.2025 12:55
Опис: У Додатку 2 технічних вимог зазначено, що у разі постачання імпортного товару країна походження може бути підтверджена одним із таких документів: сертифікат походження (виданий ТПП відповідної країни або ТПП України), сертифікат EUR.1 (у випадках, передбачених міжнародними договорами України), інвойс-фактура із зазначенням country of origin, завірена виробником або експортером, інші документи, на підставі яких у митній декларації була вказана країна походження. Разом із тим зазначаємо наступне: Відповідно до статті 1 Закону України «Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та товарів подвійного використання», продукція, що має подвійне призначення, підпадає під державний експортний контроль. Відповідно до постанови КМУ №86 від 25.01.2012 року, єдиним офіційним підтвердженням країни походження таких товарів для потреб держави є висновок або дозвіл Державної служби експортного контролю України (ДСЕК). Усі згадані документи (сертифікат походження, EUR.1, інвойс) є комерційними або митними документами, які не можуть бути підтвердженням походження продукції військового чи подвійного призначення, особливо коли йдеться про поставку товарів із контролем обігу, відповідно до Єдиного списку (пункт 1A004.b). Сертифікат EUR.1, крім усього, видається виключно на етапі митного оформлення товару і не може бути наданий на момент подання тендерної пропозиції, що робить його згадування в тендерній документації неактуальним або навіть дискримінаційним. Відповідно до зазначеного, просимо: Внести зміни до тендерної документації, виключивши перелік комерційних документів, які не є належним підтвердженням походження товару подвійного призначення Передбачити обов’язкову вимогу подання документа, виданого Державною службою експортного контролю України, як єдиного офіційного підтвердження країни походження товару військового або подвійного призначення.
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Постачальник надає копії документів: сертифікат походження (виданий ТПП відповідної країни або ТПП України)/ або сертифікат EUR.1 (у випадках, передбачених міжнародними договорами України)/ або оригінал інвойс-фактури, в якій зазначено країну походження (country of origin), завірений печаткою виробника або експортера/ або інші документи, на підставі яких в митній декларації була вказана країна походження товару. Хочу зауважити, що достатньо буде надати будь-який документ з вище пепечислених.
Дата відповіді: 23.07.2025 12:09