-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт сховища №49256 за адресою: м. Львів, вул. Чорновола, 61 (Характер робіт - капітальний ремонт») (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Торги відмінено
2 990 114.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 950.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 950.57 UAH
Період уточнення:
17.07.2025 19:34 - 22.08.2025 00:00
Відповідь надана
Акт огляду
Номер:
63d0af015b62411c928fdd986098d06a
Дата опублікування:
15.08.2025 17:52
Опис:
Шановний Замовнику, відповідно до тендерної документації вказана вимога: "з метою належного виконання технічних умов та обсягів робіт на закупівлю учасник повинен оглянути об’єкт, який буде обслуговуватись, місце та обладнання для ремонту та обслуговування і на підтвердження вказаного надає у складі тендерної пропозиції акт огляду об’єкту, складений та підписаний уповноваженим представником учасника та працівником відділу ПКД та ТН замовника, скріплений печатками учасника і відповідного відділу замовника.", просимо прибрати з даної вимоги печатку відділу Замовника, так як відділ Замовника ставить лише фактично підпис і відмовляється ставити печатку, що є дискримінаційною умовою серед учасників закупівлі, враховуючи вимоги закупівлі викладені в тендерній документації і якщо буде викладено лише у єдиного учасника акт огляду з підписом і печаткою відділу, то буде підтвердження, що дискримінація інших працювала в сторону одного учасника. Дякуємо.
Відповідь:
Добрий день, шановнй учаснику!
Відповідно до вимог Тендерної документації пункт 14) з метою належного виконання технічних умов та обсягів робіт на закупівлю учасник повинен оглянути об’єкт, який буде обслуговуватись, місце та обладнання для ремонту та обслуговування і на підтвердження вказаного надає у складі тендерної пропозиції акт огляду об’єкту, складений та підписаний уповноваженим представником учасника та працівником відділу ПКД та ТН замовника, скріплений печатками учасника і відповідного відділу замовника.
Усі хто здійснює огляд отримує підпис акту і печатку відділу, що засвідчує підпис працівника.
Жодних інших печаток не вимагається.
Дата відповіді:
18.08.2025 22:48
Відповідь надана
Додаток 3
Номер:
cb7bb82c5338483a9268446acc7b8fbf
Дата опублікування:
15.08.2025 17:38
Опис:
Шановний Замовнику, в Додатку 3 до тендерної документації є пропущені позиції, наприклад, 26, 2, 3, 4, 6, 13, 15, 17, 19, 21, 30 та інші, з причини чого не можливо підготувати кошторис відповідно вимог Тендерної документації. Раніше було відмічено Замовником, що номери будуть узгоджені, але зміни не викладені з цього приводу. Просимо Замовника привести Додаток 3 у відповідність. Дякуємо.
Відповідь:
Добрий день.
Зміни будуть здійснені.
Дата відповіді:
18.08.2025 22:41
Відповідь надана
Дискримінація учасників
Номер:
591e7e7609bd4f50ac5fcdb7e18eae7e
Дата опублікування:
29.07.2025 21:13
Опис:
У Тендерній документації Замовника виставлена наступна вимога:
"14) з метою належного виконання технічних умов та обсягів робіт на закупівлю учасник повинен оглянути об’єкт, який буде обслуговуватись, місце та обладнання для ремонту та обслуговування і на підтвердження вказаного надає у складі тендерної пропозиції акт огляду об’єкту, складений та підписаний уповноваженим представником учасника та працівником відділу ПКД та ТН замовника, скріплений печатками учасника і відповідного відділу замовника."
Ваша вимога нам з Вами Замовником зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону.
Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати.
п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу.
2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника.
Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
ВИМОГА
Відповідно до сталої практики АМКУ вимога про обов'язкове оформлення Акту огляду об’єкта, підписання його представниками Замовника та подання Учасниками у складі документів тендерної пропозиції, визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА та така, що НЕ відповідає Закону "Про публічні закупівлі".
РІшення АМКУ № 5567-р/пк-пз від 27.04.2023р.
"У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Додаток 2 містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.
Обов’язковою умовою для Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується поданим в складі тендерної пропозиції актом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін.
З підстав, незалежних від учасника, представники Замовника можуть не допустити учасника до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
Відповідь:
Добрий день, Шановний учаснику!
Огляд обʼєкта є важливою складовою у забезпеченні підготовці пропозиції учасника, що дає можливості в повній мірі скласти кошториси та інші документи.
Жодним чином вказана вимога не є дискримінаційною чи такою, що порушує чинне законодавство.
Дата відповіді:
01.08.2025 23:51
Відповідь надана
Додаток 3 не в повному обсязі
Номер:
d9bae58b56b340f9ad9e4bdc5e941d7d
Дата опублікування:
29.07.2025 19:07
Опис:
Шановний Замовнику, в Додатку 3 до тендерної документації є пропущені позиції, наприклад, 26, 2, 3, 4, 6, 13, 15, 17, 19, 21, 30 та інші, з причини чого не можливо підготувати кошторис відповідно вимог Тендерної документації. Просимо Замовника привести Додаток 3 у відповідність. Дякуємо.
Відповідь:
Добрий день, Шановний учаснику!
Порядкові номери на технічному завданні будуть узгодженні!
Зміни відповідні будуть внесені до ТД.
Дата відповіді:
01.08.2025 23:46