• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт по заміні вікон з улаштуванням укосів в Комунальному закладі професійної (професійно-технічної освіти) "Київський професійний коледж технологій та дизайну" за адресою: м.Київ, пров. Куренівський, 4 (відновлення))

Завершена

2 744 584.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 722.92 UAH
Період уточнення: 17.07.2025 17:05 - 29.07.2025 00:00
Відповідь надана

клас наслідків

Номер: 0332452b7f0d40019de44ee670de9b80
Дата опублікування: 27.07.2025 21:10
Опис: уточніть клас наслідків (відповідальності) об'єкта?
Відповідь: Шановний учаснику! Клас наслідків (відповідальності) визначається учасником при розробленні проєктно-кошторисної документації на основі завдання для проєктування, яке буде видане учаснику-переможцю закупівлі.
Дата відповіді: 28.07.2025 21:02
Відповідь надана

вартість проектно-вишукувальних робіт

Номер: 99927bbb88fd43998ff4a8a36f424f0b
Дата опублікування: 26.07.2025 21:48
Опис: В технічному завданні Додаток №1 до тендерної документації п.3 3.Вимоги до учасника написано : "Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія (не нижче версії 3.8.3) або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, підписана та скріплена печаткою (у разі її наявності) організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) у складі: - Договірна ціна (тверда) та розрахунки до неї завірені підписом повноваженої особи, з урахуванням вартості експертизи кошторисної документації та вартості проєктно-вишукувальних робіт з розрахунком цих витрат. - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту визначається додаванням до договірної ціни гл.10 -утримання служби замовника в розмірі 1,5% з пояснювальною запискою завірену підписом уповноваженої особи, гл.12 – вартість експертизи кошторисної документації та вартість проєктно-вишукувальних робіт з розрахунком цих витрат." Прошу уточнити перелік проєктно-вишукувальних робіт які необхідні для даного проекту? Для складання розрахунку. або вкаазати їх вартість, якщо проектно-вишукувальні роботи вже проведено
Відповідь: Шановний учаснику! Проєктно-вишукувальні роботи - це складання проєктно-кошторисної документації учасником на основі технічного завдання замовника, проведення експертизи цієї кошторисної документації у експертних організаціях та заведення в систему ЄДССБ цієї кошторисної документації капітального ремонту. Вартість проєктно-вишукувальних робіт учасник визначає згідно "Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво" і додає дану витрату до складу зведеного кошторисного розрахунку.
Дата відповіді: 27.07.2025 17:56
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 30ba0253614f461787e3ef0d6d3b3e47
Дата опублікування: 21.07.2025 16:37
Опис: Шановний замовник. Якщо участь планує прийняти Фізична-особа підприємець, яка відповідно до чинного законодавства не може мати документів, які передбачені п. 1.1.3. На підтвердження наявності власної техніки, обладнання надати оригінали або завірені копії таких документів: балансову відомість за останній звітний період або інвентаризаційний опис необоротних активів. Що у такому випадку повинен надати учасник? Внесіть зміни!
Відповідь: Шановний учаснику! Якщо учасником є фізична особа-підприємець, яка відповідно до чинного законодавства не веде бухгалтерський облік у формі, що передбачає складення балансової відомості або інвентаризаційного опису необоротних активів, така особа може надати інші документи, що підтверджують наявність у неї відповідної техніки чи обладнання. У такому випадку, для підтвердження наявності техніки/обладнання, фізична особа-підприємець може надати, зокрема (але не виключно): копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію техніки (у разі, якщо йдеться про транспортні засоби чи спеціалізовану техніку); договори купівлі-продажу, видаткові накладні, акти приймання-передачі; інші документи, що підтверджують право власності або користування (наприклад, договори оренди, лізингу тощо), за наявності. Водночас усі подані документи повинні чітко ідентифікувати техніку чи обладнання та належність їх учаснику. Зміни буде внесено до документації.
Дата відповіді: 22.07.2025 12:05
Відповідь надана

Уточнення

Номер: eb5489fa66274d51a2582cb8dec65535
Дата опублікування: 21.07.2025 16:33
Опис: Шановний замовник. Надайте відповідь на питання: ЩО ЦЕ ЗА НАВЧАННЯ НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 40.1- 1.07-01, НПАОП 40.1-1.21-98? І навіщо вони потрібні?
Відповідь: Шановний учаснику! Навчання за НПАОП 0.00-1.15-07, що стосується Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, потрібне для забезпечення безпеки працівників при виконанні робіт на висоті. Це навчання допомагає працівникам отримати необхідні знання та навички для безпечного виконання таких робіт, запобігаючи нещасним випадкам та травматизму. Навчання за НПАОП 40.1-1.07-01 потрібне для забезпечення безпечної експлуатації електрозахисних засобів в електроустановках та запобігання нещасним випадкам. Ці правила визначають вимоги до використання, зберігання, випробувань та перевірок електрозахисних засобів, що використовуються при роботі з електрообладнанням. Навчання за НПАОП 40.1-1.21-98, або "Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів", є обов'язковим для працівників, що обслуговують електроустановки. Мета цього навчання – забезпечити безпеку праці, запобігти нещасним випадкам та професійним захворюванням, пов'язаним з електрообладнанням. Навчання передбачає вивчення правил безпечної роботи в електроустановках, надання першої допомоги при електротравмах та інших нещасних випадках, а також засвоєння знань про будову електроустановок та принципи їхньої роботи.
Дата відповіді: 22.07.2025 12:26
Відповідь надана

Корупційний замовник

Номер: 0ba78aecb23b4db0a2e388d4014eed23
Дата опублікування: 21.07.2025 16:32
Опис: Шановний КОРУПЦІЙНИЙ замовник. У документації, ви вимагаєте надати у складі пропозиції копію договору страхування цивільної відповідальності та страхового полісу інженера-проектувальника. Просимо вас почитати уважно для він необхідний та прибрати його з даної документації, оскільки до даного предмету закупівлі він не застосовується. Чудово розуміємо, що вам прислали дану документацію, і ви нічого не розуміючи оприлюднили її. Наголошуємо про те, що за правопорушення скоєні у період військового стану для корумпованої уповноважена особа та її керівниця несуть персональну КРИМІНАЛЬНУ відповідальність. ОТЯМТЕСЯ та не порушуйте законодавство. Радимо на майбутнє, перед тим, як щось публікувати, уважно читати та як мінімум вникати у Законодавство України!
Відповідь: Шановний учаснику! Договір страхування цивільної відповідальності та страховий поліс інженера-проектувальника потрібні для захисту фінансової безпеки інженера-проектувальника в разі пред'явлення претензій третіми особами через професійні помилки, які призвели до збитків. Для чого потрібне таке страхування: Відшкодування збитків: Страхування покриває збитки, які можуть виникнути внаслідок професійних помилок або недоліків у проектуванні, що призвели до шкоди майну або здоров'ю третіх осіб (фізичних або юридичних). Фінансова стабільність: Це забезпечує фінансову безпеку інженера-проектувальника, оскільки покриває витрати на відшкодування збитків, які можуть бути значними і призвести до фінансових труднощів або банкрутства. Професійна довіра: Наявність такого полісу підвищує довіру до інженера-проектувальника з боку клієнтів та партнерів, демонструючи його відповідальність та професіоналізм. Виконання професійних обов'язків: У багатьох випадках, особливо при роботі з державними замовленнями або великими будівельними проєктами, страхування професійної відповідальності є обов'язковою вимогою. Також обов'язкова цивільна відповідальність перед третіми особами зазначена в уставі Гільдії проектувальників, членами якого вони є.
Дата відповіді: 22.07.2025 16:00
Відповідь надана

Корупційний замовник

Номер: 2cb17ddb18ca4b6f8b922d34fb896bb1
Дата опублікування: 21.07.2025 16:29
Опис: Шановний КОРУПЦІЙНИЙ замовник. У документації, ви вимагаєте 1.2.4 1.2.4 У довідці про наявність працівників обов’язково мають бути зазначені такі працівники: • головний інженер; • виконроб; • монтажник металопластикових конструкцій; • маляр-штукатур; • електрик; • інженер-проектувальник в частині кошторисної документації. Просимо вас почитати уважно для чого що саме ви написали. Геть не зрозуміло до чого для встановлення вікон електрик, виконроб і т.д.. Чудово розуміємо, що вам прислали дану документацію, і ви нічого не розуміючи оприлюднили її. Наголошуємо про те, що за правопорушення скоєні у період військового стану для корумпованої уповноважена особа та її керівниця несуть персональну КРИМІНАЛЬНУ відповідальність. ОТЯМТЕСЯ та не порушуйте законодавство.
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник вимагає згідно п. 1.2.4. додатку 2 «У довідці про наявність працівників обов’язково мають бути зазначені такі працівники: головний інженер, виконроб, монтажник металопластикових конструкцій, маляр-штукатур, електрик, інженер-проектувальник в частині кошторисної документації». При проведенні капітального ремонту вимагається складання проектно-кошторисної документації, проведення експертизи та публікація на порталі ЄДЕССБ (інженер-проектувальник, головний інженер). При проведенні капітального ремонту в складі документації має бути журнал робіт та складання актів прихованих робіт (виконроб). Для встановлення вікон мається на увазі наявність монтажника металопластикових конструкцій. Для відновленням внутрішніх та зовнішніх укосів наявність маляра-штукатура. Про проведенні капітального ремонту електрик мається на увазі для монтажу проводки та встановлення світильників при монтажі підвісних стель на 438 квадратних метрів.
Дата відповіді: 22.07.2025 12:02
Відповідь надана

Корупційний замовник

Номер: 1ce56d6854ca48b9a47c15e1ee85e120
Дата опублікування: 21.07.2025 16:26
Опис: Шановний КОРУПЦІЙНИЙ замовник. У документації, ви вимагаєте надати у складі пропозиції ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» та звіт за результатами останнього аудиту. Просимо вас почитати уважно для чого застосовується даний сертифікат та прибрати його з даної документації, оскільки до даного предмету закупівлі він не застосовується. Чудово розуміємо, що вам прислали дану документацію, і ви нічого не розуміючи оприлюднили її. Наголошуємо про те, що за правопорушення скоєні у період військового стану для корумпованої уповноважена особа та її керівниця несуть персональну КРИМІНАЛЬНУ відповідальність. ОТЯМТЕСЯ та не порушуйте законодавство.
Відповідь: Шановний учаснику! ДСТУ ISO 14001:2015: Зменшення впливу на довкілля: Стандарт допомагає організаціям ідентифікувати та зменшити негативний вплив своєї діяльності на навколишнє середовище, такий як забруднення повітря, води, ґрунту, викиди парникових газів, утворення відходів. Підвищення екологічної ефективності: Впровадження стандарту дозволяє організації оптимізувати використання ресурсів (енергії, води, сировини), знижувати витрати та підвищувати ефективність виробничих процесів. Стандарт сприяє зменшенню негативного впливу на довкілля, зокрема, при виробництві та встановленні вікон, шляхом оптимізації процесів, зменшення відходів та раціонального використання ресурсів. Також стандарт вимагає ідентифікувати всі екологічної аспекти, пов'язані з життєвим циклом підвісної стелі, включаючи транспортування, монтаж, експлуатацію та утилізацію.
Дата відповіді: 22.07.2025 16:04