• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбук з програмним забезпеченням

Торги не відбулися

644 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 220.00 UAH
Період уточнення: 17.07.2025 17:13 - 28.07.2025 00:00
Відповідь надана

вимога

Номер: 37626333567b430f917ca4952d8878f3
Дата опублікування: 19.07.2025 16:35
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф 31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a .
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Наголошуємо, що вимога щодо надання авторизаційного (гарантійного) листа від виробника або його уповноваженого представника чітко обґрунтована законодавчо та має на меті захист інтересів держави й забезпечення добросовісності закупівлі. По‑перше, відсутність такої вимоги створює значні ризики: постачальники можуть запропонувати неякісний або навіть контрафактний товар без підтвердження офіційного імпорту, що суперечить вимогам до якості, безпеки та гарантійного обслуговування обладнання, передбачених технічними умовами. Авторизаційний лист відображає легальність походження, митне оформлення та підтвердження сервісної підтримки. По‑друге, ця вимога сформульована нейтрально — лист може бути наданий не тільки виробником, а й офіційним представником, дилером або дистриб’ютором. Тобто, всі учасники, які мають законні підстави постачати відповідну продукцію, мають рівний доступ. У порівнянні з критеріями, які фактично обмежують круг учасників, наша формулювання не носить дискримінаційного характеру. Щодо згаданих Вами 32 рішень АМКУ про виключення вимог авторизаційних листів: важливо розуміти, що Комітет оцінює кожний випадок індивідуально — виходячи з чітких формулювань документації, характеру закупівлі і ринку. У багатьох випадках встановлено дискримінаційний характер вимоги через виключні ускладнення її виконання або фактичне обмеження кола учасників. Натомість у нашій процедурі вимога сформульована прозоро, враховує альтернативні джерела підтвердження, містить чіткі вимоги щодо змісту листа (назва Учасника, номер закупівлі, перелік товарів, гарантії). Отже, вилучення вимоги авторизаційного листа призведе до: • можливості постачання контрафактного або несертифікованого обладнання; • відсутності гарантій виробника або сервісної підтримки; • збільшення ризику закупівлі товарів з невідомим, потенційно незаконним походженням. Це суперечить принципу ефективного, прозорого й безпечного витрачання бюджетних коштів, закріпленого в Законі про публічні закупівлі. У зв’язку з викладеним, вважаємо, що вимога авторизаційного (гарантійного) листа законна, обґрунтована, не має дискримінаційних ознак і спрямована на захист інтересів Замовника та держави.
Дата відповіді: 22.07.2025 09:20
Відповідь надана

Підтвердження легальної поставки Microsoft

Номер: dabe57e147f14f8ab74672c282cdc5df
Дата опублікування: 17.07.2025 17:28
Опис: Шановний Замовник! Останнім часом почастішали випадки постачання контрафактної продукції Microsoft недобросовісними учасниками торгів, яка пропонується сумнівними компаніями. Для убезпечення від поставки нелегальної продукції просимо вас доповнити технічні вимоги наступним пунктом: «У разі, якщо програмне забезпечення Microsoft встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою, та надати лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Якщо програмне забезпечення Microsoft встановлюється Учасником, то він повинен надати лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання відповідного програмного забезпечення Microsoft в необхідній кількості та якості (зазначити конкретні назви продуктів Microsoft та їх кількість) з можливістю подальшої перевірки серійних номерів поставлених продуктів. Листи мають бути адресовані замовнику та містити назву учасника, перелік запропонованого учасником обладнання та номер оголошення в електронній системі закупівель Prozorro. На запит Замовника дистриб’ютор надає перелік всіх серійних номерів програмної продукції, що була поставлена переможцю торгів, з метою забезпечення Замовнику можливості порівняння фактичних даних з інформацією, якою володіє офіційний дистриб’ютор Microsoft в Україні.» Якщо ви не включите дану вимогу до тендерної документації, то це означатиме вашу згоду на отримання нелегальної продукції…а це може призвести до негативних наслідків при проведенні перевірок відповідними контролюючими органами. Сподіваємось, що ви долучитеся до боротьби з недобросовісними учасниками, адже без вашої активної участі подолати цю проблему практично неможливо… З повагою, Учасник торгів
Відповідь: Ваше звернення прийнято до розгляду та буде враховано в подальшій роботі.
Дата відповіді: 19.07.2025 19:28