• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Надання послуг із технічної інвентаризації та виготовлення загально технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна, а також виготовлення технічних паспортів на квартири об’єктів нерухомого майна за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Завершена

398 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 992.00 UAH
Період уточнення: 17.07.2025 16:53 - 26.07.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 478b893a588b453ba37999aa71447815
Дата опублікування: 18.07.2025 17:48
Опис: Шановний Замовник, вимагаємо прибрати вимогу щодо обов'язкового особистого огляду об'єкта до подачі пропозиції та складання акту огляду з підписом Замовника. Ця вимога має дискримінаційний характер: порушує принцип недискримінації учасників, оскільки Замовник може відмовити у доступі або підписі, створюючи нерівні умови, також Порушення конфіденційності: Вимога розкриває інформацію про потенційних учасників до розкриття пропозицій, що суперечить принципу конфіденційності в публічних закупівлях, а також Відсутність механізму взаємодії: Законодавство про публічні закупівлі не передбачає механізму взаємодії Замовника та Учасника поза електронною системою до укладення договору. Практика АМКУ: Антимонопольний комітет України вже неодноразово визнавав подібні вимоги дискримінаційними та зобов'язував Замовників їх виключити (Рішення №16458-р/пк-пз від 16.10.2023 в закупівл, Рішення № 592-р/пк-пз від 10.01.2024 в закупівлі UA-2023-12-25-002726-a). У разі невиконання цієї вимоги, Скаржник буде змушений звернутися зі скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь: Добрий день! Відповідь буде надана найближчим часом.
Дата відповіді: 21.07.2025 09:33
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 22520ddc7a2343c3a272b17d543a0e4b
Дата опублікування: 18.07.2025 10:41
Опис: Шановний Замовнику! З повагою звертаємося до Вас, у зв'язку з порушеннями законодавства про закупівлю, а саме ЗУ"Про публічні закупівлі": 1. Згідно з пунктом 1 частини 1 ст.5 Закону, замовник забов'язаний забеспечити рівність і недискримінацію та прозорість Учасників процедури закупівлі. Однак у тендерній документації встановлено вимогу щодо особистого відвідування об'єкта потенційними Учасниками та складання акту обстеження, що суперечить приципу анонімності пропозицій на етапі їх подання( ч.2 ст.5Закону) Це -порушення, тому, що- 1. Вимога до особистої присутності перед поданням пропозицій призводить до розголошення інформації про Учасників замовнику до оголошення переможця, що є прямим порушенням принципу конфіденційності; 2. Акт обстеження, який містить дані про учасника, створює ризик упередженного ставлення; 3. Витрати на відвідування об'єкта не компенсуються, що може обмежити доступ до участі малих підприємств, що суперечить принципу конкурентності ((ч.1 ст.5 ЗУ); Ми вимагаємо : скасувати вимогу до учасників щодо обов'язкоого особистого відвідування об'єкта, та подання акту обстеження з персональними даними на етапі подачі пропозиції. Забеспечити анонімність пропозицій до моменту їх офіційного розкриття, згідно з ч2. ст.22 Закону. Опублікувати оновлену документацію з усуненням дискримінаційних умов. У разі невиконання цих вимог ми змушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на порушення процедури закупівлі.
Відповідь: Дякуємо за звернення. У зв'язку з військовою агресією ворога проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року введено воєнний стан в Україні. Воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень. Наразі держава та державні органи вимушені діяти в значно відмінних від мирного часу умовах. З огляду на вказані обставини, об’єктивно доцільною є вимога Замовника встановлена у Додатку № 2 до тендерної документації для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, місця знаходження об’єктів та враховуючи особливості правового режиму їх функціонування, учаснику в період роз’яснень, зазначеної Замовником в оголошенні про проведення тендерної процедури закупівлі, необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги, про що скласти акт огляду об’єкта. Варто зазначити, що дану вимогу встановлено з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом послуг, та з врахуванням того, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів їх якісного виконання. Зазначена вимога не порушує права учасників, оскільки кожен УЧАСНИК НАДІЛЕНИЙ РІВНОЗНАЧНИМ ПРАВОМ виконати зазначену умову. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Європейський суд з прав людини визначає дискримінацію як відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації. Відповідні висновки суду можна знайти в рішенні суду у справі №42184/05 від 16.03.2010 р. та рішенні у справі №13378/05 від 29.04.2008 р. Враховуючи зазначене, оскільки при розробці змісту тендерної документації не було допущено порушень Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно вимога щодо внесення запропонованих змін відхилена Замовником. З огляду на викладене, нагадуємо, що Законодавство не містить визначення дискримінаційних вимог. Наділений повноваженнями визначати дискримінаційні вимоги тендерної документації лише АМКУ в особі Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Дякуємо за звернення, просимо врахувати нашу позицію як таку , що відповідає вимогам законодавства.’
Дата відповіді: 18.07.2025 14:45
Відповідь надана

Старі тех.паспорти та доступ до об'єктів

Номер: 07215249fc184dd3b7dbd7496db8148b
Дата опублікування: 18.07.2025 10:32
Опис: Добрий день, Шановний замовник! 1. Чи є старі технічні паспорти на дані об'єкти? 2. Чи є вільний доступ до даних об'єктів? Дані квартири є заселеними?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за питання! Технічні паспорти на об'єкти відсутні. Що стосується відповіді на 2 (друге) питання відповідь на нього знаходиться у Додатку № 2 до тендерної документації. Так, квартири є заселені.
Дата відповіді: 18.07.2025 14:48