44210000-5 Конструкції та їх частини (Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб)
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ».
2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001.
4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Начальник відділу ЦЗ та МР Сергій Білов тел. 380930886737 e-mail: S.Belov@imtp.ua
5. Вид предмета закупівлі: товар.
6. Конкретна назва предмета закупівлі: Первинне мобільне укриття
7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Конструкції та їх частини, за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5
8. Кількість товарів, робіт послуг: 1 штука
9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м.Чорноморськ, ДП « МТП «Чорноморськ», вул.Півнична 4/1
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 60 календарних днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки
11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом протягом 30 робочих днів з дати підписання Акту прийому-передачі змонтованого Товару
12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 903 232,97грн без ПДВ.
13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється.
14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1%
16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується.
17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться.
18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.07.2025 о 00-00 год.
19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Розгорнути
Завершена
1 903 232.97UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 19 032.33 UAH
Період уточнення:16.07.2025 16:41 - 23.07.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) (чи більш нових версій стандартів)
Номер:69eb4ed3cf634b4dad9af53f4dc08937
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:22.07.2025 11:29
Опис:Згідно п.9 Додатку 1/3 до тендерної документації, учасник повинен надати діючий сертифікат на систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, виданий органом з сертифікації виробнику, що підтверджує відповідність системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, стосовно виробництва виробів з бетону для будівництва пропонованого Учасником товару, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) (чи більш нових версій стандартів). Зазначимо, що вказаний вами, стандарт має назву ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), відтак термінологія "менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці" не є коректною. Просимо привести дану вимогу у відповідність.
Відповідь:Шановний учасник!
Дякуємо за ваше звернення!
Повідомляємо, що нині діють:
Міжнародна версія ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування»
Державна версія стандарту - ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)
ISO 45001 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» — це стандарт ISO для систем управління охороною здоров’я та безпекою праці (OHSAS), опублікований у березні 2018 року. Метою ISO 45001 є зменшення професійних травм та захворювань.
В Україні стандарт прийнятий 26.12.2019 р. Наказом 502 ДП УНДІНЦПССЯ як ДСТУ ISO 45001:2019.
Таким чином, використання у сертифікаті формулювання «управління» замість «менеджменту» не суперечить вимогам тендерної документації, оскільки відображає точну назву затвердженого стандарту, що регламентує відповідну систему.
Також, відповідно до п.3 розділу «Опис формальних (несуттєвих) помилок» тендерної документації, помилкою не вважається невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації». Тобто, якщо в тендерній документації використано термін «менеджмент», а в наданому Учасником сертифікаті зазначено «управління» (тобто згідно з офіційною назвою стандарту ДСТУ ISO 45001:2019), така невідповідність не є підставою для відхилення, оскільки зміст документа відповідає вимогам тендерної документації.
Дата відповіді:24.07.2025 12:10
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:57429cdf6f764634b899574e29cb85f5
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:22.07.2025 11:06
Опис:Шановний замовнику!
Згідно Додатку №1 до тендерної документації, під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір за умовами якого здійснено поставку товару, а саме: первинного мобільного укриття. На даний час єдиним національним стандартом для захисних споруд цивільного захисту модульного типу є ДСТУ 9195:2022, на який ви і посилаєтесь у Технічній специфікації. Згідно з вищезазначеним стандартом, використовується термін - швидкоспоруджувані захисні споруди. Разом з тим повідомляємо, що ДСТУ 9329:2025 "Первинні (мобільні) укриття. Основні параметри та методи випробування" буде діяти з 1 серпня 2025 року. До цього первинні мобільні укриття не були стандартизовані, відтак потенційні учасники не мали обов’язку вказувати у предметі угоди – первинне мобільне укриття. Чи може учасник на виконання вимоги щодо аналогічного досвіду надати угоди, де предметом поставки була швидкоспоруджувана захисна споруда?
Відповідь:Шановний Учаснику!
Дякуємо за ваше звернення.
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації, під аналогічним за предметом закупівлі договором мається на увазі договір, за умовами якого здійснено поставку товару — первинного мобільного укриття.
Звертаємо увагу, що вимога щодо наявності досвіду постачання саме первинного мобільного укриття встановлена Замовником з метою забезпечення відповідності предмета закупівлі специфічним конструктивним, технічним та експлуатаційним характеристикам, передбаченим тендерною документацією.
Крім того, термін «первинне мобільне укриття» визначений у ч.2 ст. 32 Кодексу цивільного захисту України (в редакції Закону № 3441-IX від 08.11.2023) з 2022 року. Тому наявність у Учасника аналогічного договору на поставку саме первинного мобільного укриття не суперечить діючому законодавству України. У юридичній системі закон має вищу юридичну силу, ніж стандарт. Закон – це нормативно-правовий акт, що приймається законодавчим органом, а стандарти, як правило, є добровільними технічними документами, що розробляються для забезпечення якості, безпеки та сумісності. Стандарт, містить правила, вказівки або характеристики для забезпечення відповідності продукції, послуг або процесів. Хоча стандарти можуть бути обов'язковими, якщо вони включені в законодавство, вони, як правило, є добровільними та розробляються для забезпечення певних рівнів якості та безпеки.
Відповідно до Закону, первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій. І саме цей виріб є предметом закупівлі. А найпростіше укриття - це цокольне або підвальне приміщення, інша споруда підземного простору, в якій створені умови для тимчасового перебування людей (не менше 48 годин) у разі виникнення небезпеки їх життю та здоров’ю з метою зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів.
Тож ці споруди є різними за конструктивними, технічними та експлуатаційними характеристиками.
Дата відповіді:24.07.2025 12:39
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору
Номер:76c6b095c5df40c99258f324651d3b2e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:20.07.2025 14:17
Опис:Шановний Замовнику!
Відповідно до пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що під аналогічним договором розуміється договір на поставку найпростішого укриття у вигляді модульної залізобетонної споруди, що не відповідає предмету закупівлі - «Первинне мобільне укриття».
У зв’язку з вищезазначеним, просимо Вас внести зміни щодо вимог до аналогічного договору та привести його у відповідність до предмету закупівлі.
Відповідь:Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені у тендерну документацію