-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі променевої терапії КНП "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" ЧОР з метою встановлення медичного лінійного прискорювача на заміну існуючого обладнання за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 211-д. (код за ДК 021:2015 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
37 347 760.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 190 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 190 000.00 UAH
Період уточнення:
16.07.2025 14:56 - 28.07.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
211c3b6f8e13474293d7e9091c070779
Дата опублікування:
23.07.2025 11:08
Опис:
Доброго дня! Просимо прибрати дискримінаціну вимогу, яка міститься у даній закупівлі, а саме: " Сума наявних в Учасника високоліквідних активів, відображена у Балансі Учасника (форма №1) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, в рядку з кодом 1165 «Гроші та їх еквіваленти», є не меншою за суму розміру забезпечення виконання договору про закупівлю, встановленого пунктом 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» даної тендерної документації, із розрахунку вартості такого договору у розмірі очікуваної вартості цієї закупівлі". Дана вимога штучно обмежує конкуренцію, тому що прийняти участь можуть лиші те учасники. котрі віпдповідають саме цій вимозі. Просимо внести відповідні зміни, інакше будемо змущені звернутися до антимонопольного комітету.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за звернення. До ТД будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
25.07.2025 15:26
Відповідь надана
акт огляду
Номер:
8491ea48bfe347d0a315532e93d96253
Дата опублікування:
22.07.2025 15:04
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо Вас прибрати незаконні вимоги, які містить Ваша тендерна документація. 1. «Довідку у довільній формі про відвідування об’єкта, що підтверджується актом огляду об’єкта. (Для огляду об’єкта учаснику необхідно подати заявку у робочий день з 8:00 до 17:00 на електронну адресу Замовника: onco.chern@gmail.com, але не пізніше ніж за 1 робочий день до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До заявки додаються документи, що посвідчують особу та підтверджують повноваження особи учасника.)». Дана вимога є незаконною та суттєво обмежує коло потенційних учасників, оскільки ставить учаснику в залежність від замовника, якщо останній просто не захоче підписати акт огляду. Також, можливість залучення учасників з інших регіонів також відпадає, тому що не кожний учасник може їздити та оглядати обєкти. Підтвердженням незаконності даної вимоги є безліч рішень Антимонопольного комітету.
Відповідь:
Шановний учаснику. Розглянувши вашу вимогу повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 3 ст. 22 Закону передбачено, шо тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога Замовника – надання довідки в довільній формі про відвідування об’єкта, що підтверджується актом огляду об’єкта. (Для огляду об’єкта учаснику необхідно подати заявку у робочий день з 8:00 до 17:00 на електронну адресу Замовника: onco.chern@gmail.com, але не пізніше ніж за 1 робочий день до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До заявки додаються документи, що посвідчують особу та підтверджують повноваження особи учасника). Огляд учасником приміщень, в яких здійснюватимуться роботи визначені відповідно до умов тендерної документації та вимог до предмета закупівлі, не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час (8:00-17:00). Вказана вимога зумовлена потребою передбачити та визначити необхідні обсяги робіт та коректно оцінити вартість робіт за оголошену ціну Замовника вивчити можливість виникнення ризиків проаналізувати, як це передбачено п. 5.32 настанови 281, так як збільшення коштів на капітальний ремонт об’єкта не передбачається. Тому, твердження про те, що дана вимога є незаконною та суттєво обмежує коло потенційних учасників, оскільки ставить учасника в залежність від замовника, якщо останній просто не захоче підписати акт огляду є безпідставною. Зауваження, щодо неможливості залучення учасників з інших регіонів вважаємо також необґрунтованим зважаючи на той факт, що строк подання тендерних пропозицій на закупівлю робіт збільшено до 14 календарних днів, що дозволить за наявності бажання у потенційного учасника не один раз прибути на огляд.
Замовник вважає за необхідне до завершення процедури закупівлі та перед укладенням договору вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи та у строки визначені Замовником. Враховуючи те, що тендерна документація та вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата відповіді:
25.07.2025 15:26