• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки(Сервісне (технічне) обслуговування 2-х когенераційних установок)

Завершена

3 522 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 224.00 UAH
Період уточнення: 16.07.2025 11:51 - 21.07.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 10d8d976c68d4516b9fd10de14120aeb
Дата опублікування: 18.07.2025 14:38
Опис: Публічні закупівлі в Україні здійснюються на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Керуючись положеннями наведеного Закону, повідомляємо про те, що за наведеною публічною закупівлею в тендерній документації вбачаються дискримінаційні вимоги. Зокрема, згідно зі змістом Додатку 1.1 до Тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) Замовник зазначив про те, що п. 1.1. Якщо Виконавець не є виробником Обладнання – він в своїй тендерній пропозиції надає дилерський договір або сертифікат дистриб’ютора, або лист виробника про представництво його інтересів, або інші документи, в яких зазначається характер взаємовідносин з виробником, лист погодження заводу-виробника когенераційних установок на надання послуг та встановлення запасних частин та у п.2 Виконавець забезпечує надання послуг власними силами з використанням власних оригінальних запасних частин, чим Замовник власноруч умисно обмежив коло можливих учасників. Отже, все вище наведене свідчить про те, що Замовник звузив коло охочих взяти участь у даному тендері. Враховуючи вище викладене, виходячи із принципів здійснення публічних закупівель та керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Усунути дискримінаційну вимогу шляхом виключення (або внесення змін) п.1.1 та п.2 Додатку 1.1 до Тендерної документації, в якому наведено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічні вимоги до предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ).
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику, дякуємо за звернення. По суті викладених у вашому зверненні питань, хочу вказати наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації. Ремонт та технічне обслуговування КГУ займає значний обсяг робочого часу та серйозні фінансові витрати, а також для уникнення аварійних простоїв КГУ, ми як замовник, що експлуатує зазначене обладнання та несе прямі збитки у разі виходу його з ладу вимагаємо від Виконавця, що надає послуги та постачає запасні частини, документи-підтвердження повної відповідності запасних частин до типу КГУ, погоджених з заводом виробником. На переконання Замовника, вищевикладена вимога, в даному випадку, не є дискримінаційною, виходячи з того, що Замовник, а саме об’єкти товариства відноситься до об’єкта критичної інфраструктури Мінінфраструктури сектору системи життєзабезпечення, які затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури від 21.07.2023 року №49/ДСК «Про затвердження секторального переліку об’єктів критичної інфраструктури сектору системи життєзабезпечення» у редакції наказу Мінінфраструктури від 21.05.2024 №29/ДСК «Про внесення змін до секторальних переліків об’єктів критичної інфраструктури секторів транспорту і пошти та системи життєзабезпечення». Крім того, віднесення об’єктів Замовника до об’єктів критичної інфраструктури підтверджується розпорядженням начальника Чернігівської обласної військової адміністрації від 19.02.2025 року №330 «Про визначення підприємства критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період». Потреба у швидкому та оперативному реагуванні в разі виходу з ладу КГУ, особливо в опалювальний період, та швидкість усунення виявлених неполадок, відіграє вирішальну роль для інфраструктури міста та його жителів.
Дата відповіді: 21.07.2025 07:50