• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33190000-8 "Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні" Шафа медична для підтримки стерильності ендоскопів з системою сушіння (НК 024:2023: 45635 "Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів").

Завершена

185 370.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 926.85 UAH
Період уточнення: 15.07.2025 21:47 - 20.07.2025 00:00
Відповідь надана

Яка форма торгів

Номер: 5ef226a4c41a4558bb819ee153a2845f
Дата опублікування: 19.07.2025 22:32
Опис: Шановний Замовник! В оголошенні про закупівлю Вами вказано форму проведення закупівлі «відкриті торги з особливостями». На титульній сторінці тендерної документації (сторінка 1) вказано «Процедура торгів - відкриті торги». Проведення закупівлі у формі відкритих торгів регулюється Законом України «Про публічні закупівлі», але на період воєнного стану, відкриті торги проводяться з урахуванням особливостей, передбачених постановою Кабінету Міністрів України» №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Процедура проведення відкритих торгів в порядку, визначеному довоєнним законом і в порядку визначеному постановою КМ України, прийнятій в період воєнного стану, ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ. Якщо Ви до цього часу використовуєте «шаблон» тендерної документації, який розроблений Вами іще до війни, то наразі, на четвертому році війни, саме час виправити помилку, внести зміни до тендерної документації та вказати форму проведення закупівлі «відкриті торги з особливостями», як передбачено чинним на сьогоднішній день законодавством.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178). Зазначаємо, що з 24 лютого 2022 року, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, відкриті торги проводяться з урахуванням "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Це означає, що навіть якщо в закупівлі вказано "відкриті торги", а у тендерній документації містяться посилання на "Особливості", то фактично це є "відкриті торги з особливостями". Тому, якщо при публікації оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інформаційно-телекомунікаційній системі “PROZORRO” про проведення закупівлі обрано тип процедури «відкриті торги з особливостями» – помилки немає.
Дата відповіді: 21.07.2025 21:22
Відповідь надана

Вказано різні коди товару

Номер: 077b4fbb455042aa9ce5e2d1167135a9
Дата опублікування: 19.07.2025 22:31
Опис: Шановний Замовник, відповідно до оголошеної Вами закупівлі, звертаємо увагу на невідповідність коду предмета закупівлі по ДК 021:2015. В оголошенні про закупівлю вказано 33191000-5 Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне, в Тендерній документації та усіх додатках вказано 33190000-8 "Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні". Таким чином, його класифікація за одним із кодів не відповідає суті предмета закупівлі. Віднесення товару до невідповідної категорії безпосередньо впливає на можливість подання пропозицій учасниками, ускладнює аналіз ринку та некоректно відображає обсяги публічних закупівель у даному сегменті. У зв’язку з цим необхідно внести зміни до тендерної документації та змінити код предмета закупівлі на той, що є більш коректним відповідно до класифікації товарів.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).Ураховуючи пункт 22 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” предмет закупівлі (товари, роботи чи послуги), визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 . Згідно з пунктом 3 розділу І "Загальні положення". предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Наказом від 11.06.2020 № 1082 Мінекономіки затвердило Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Відповідно п. 14. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, щодо: коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Дата відповіді: 22.07.2025 12:03
Відповідь надана

Невідповідність вказаного місцезнаходження замовника з даними в ЄДР

Номер: b71e68582fa948fda90fe01758310076
Дата опублікування: 19.07.2025 22:27
Опис: Шановна Уповноважена особа! В тендерній документації зазначено, що вона розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема: місцезнаходження замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. В тендерній документації інформація про замовника торгів вказане місцезнаходження: вул. Львівська, 73, м. Дубно, 35603. В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань містяться такі відомості про місцезнаходження замовника: Україна, 35603, Рівненська область, Дубно, вул. Львівська, буд. 73 Таким чином, в тендерній документації вказано дані, які не співпадають з вказаними в ЄДР, також відсутня інформація про категорію замовника.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу що тендерну документацію оформлено згідно статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Оголошення про проведення відкритих торгів містить інформацію визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням особливостей. Частиною другою статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі: 1)найменування , місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника та його категорія .
Дата відповіді: 21.07.2025 21:21
Відповідь надана

Неспівпадання контактів замовника (номери телефонів)

Номер: aa55eae91bcb4f4b9a97f9c1710fe2fe
Дата опублікування: 19.07.2025 22:27
Опис: В тендерній документації зазначено посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками та, одночасно, зазначено засоби зв’язку: тел.: (03656) 3-26-45; 0957549183. Разом з цим, в оголошенні про закупівлю в електронній системі закупівель «Прозорро» замовником вказано ту ж саму уповноважену особу, але один засіб зв’язку: телефон +380957549183. Таким чином, непорозуміння із засобами зв’язку (номери телефонів) дозволять маніпулювати фактом своєчасного отримання від переможця підписаного договору. Необхідно вказувати одні й ті ж самі засоби зв’язку як в тендерній документації так і в оголошенні опублікованої закупівлі. Прошу виправити неточність. Дякую
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178). У вказаних нормативних актах відсутні вимоги чи рекомендації, які б стосувались засобів зв’язку із Замовником. Додатково зазначаємо, що вказані засоби зв’язку (номера телефонів) є дійсними та ніяким чином не є засобом для маніпуляції своєчасного отримання від переможця підписаного договору. Також зауважимо, що договір відправляється саме за адресою замовника, з додатковим зазначенням номеру телефону отримувача. На даний час технології поштових відправлень дозволяють, в разі потреби, зазначити два і більше номера отримувача. Тому не варто прив’язувати зазначені Замовником два номера як спосіб маніпуляції у публічних закупівлях.
Дата відповіді: 21.07.2025 21:18
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо використання печатки

Номер: a7eedf102f2944e0b3c84805a53783f3
Дата опублікування: 19.07.2025 22:26
Опис: В Тендерній документації зазначено, що, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Разом із цим, п.10.1. проекту договору (додаток 4 ТД) вказано: Зміни до Договору оформлюються в письмовій формі як додаткові угоди, додатки, підписуються уповноваженими представниками обох Сторін та скріпляються печатками Сторін. Я не використовую у своїй діяльності печатку, але враховуючи вказані умови тендерної документації, існують формальні причини для дискваліфікації мне як ймовірного переможця торгів. Таким чином, вимога щодо використання печатки є дискримінаційною та підлягає виправленню.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178). Замовник зважає на Правовий порядок в Україні передбачений законодавством. Оскільки стаття 128 Господарського кодексу України, яка визначає статус громадянина як суб'єкта господарювання, не містить вимог щодо обов'язкової наявності печатки у ФОП. Згідно з частиною 1 статті 581 Господарського кодексу України, суб'єкт господарювання не зобов'язаний використовувати печатку у своїй діяльності. Наявність або відсутність відбитку печатки на документі не створює юридичних наслідків (частина 3 статті 581 ГКУ). Тому вказані умови тендерної документації, не можуть стати формальною причиною для дискваліфікації ймовірного переможця торгів.
Дата відповіді: 21.07.2025 21:15
Відповідь надана

В ТД не вказано обсяг закупівлі

Номер: a69b05aa04f94c358f10d56e684bd41e
Дата опублікування: 19.07.2025 22:25
Опис: В пункті 4.3 Розділу 1 ТД замовником повинно бути зазначено місце, кількість, обсяг поставки товарів, робіт і послуг. Але в ТД вказано лише місце і кількість поставки, і не вказано обсяг поставки товарів. Необхідно внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178). Шановний потенційний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу що тендерну документацію оформлено згідно статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" оголошення повинно містити наступну інформацію: кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. Оскільки предметом даної закупівлі є Товар, то інформація в пункті 4.3 Розділу 1 ТД замовника є повною
Дата відповіді: 21.07.2025 21:14
Відповідь надана

Не зареєстровано документ про затвердження тендерної документації

Номер: cd6abd48a3df4371b32f9a0a6a9f06dd
Дата опублікування: 19.07.2025 22:23
Опис: Постановою Кабінету Міністрів України №55 від 17.01.2018р. «Деякі питання документування управлінської діяльності» затверджено «Типову інструкцію з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади». Ця Інструкція встановлює вимоги щодо документування управлінської інформації та організації роботи з документами, створеними у паперовій формі Секретаріатом Кабінету Міністрів України, центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями, що належать до сфери управління центральних або місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим (далі - установи). Відповідно до інформації, внесеної до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань «Дубенська міську лікарню» є комунальним некомерційним підприємством, засновником якої є Дубенська міська рада. Таким чином, дія вказаної інструкція з діловодства розповсюджується на Дубенську міську лікарню. Пунктом 15. «Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади» встановлено, що документ повинен містити обов’язкові для його певного виду реквізити, що розміщуються в установленому порядку, а саме: найменування установи - автора документа, назву виду документа (крім листів), дату, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту, текст, підпис. Замовником розміщено тендерну документацію по процедурі закупівлі – відкриті торги на закупівлю товарів:ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33190000-8 "Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні" Шафа медична для підтримки стерильності ендоскопів з системою сушіння (НК 024:2023: 45635 "Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів" з порушенням вищевказаного нормативно-правового акту, а саме: вказано, що документацію затверджено Рішенням Уповноваженої особи - Протокол від 15.07.2025 року. Відсутність реєстраційного індексу (номер) документу, яким затверджено тендерну документацію, свідчить, що означена документація не є затверджена і зареєстрована належним чином, та є підставою для оскарження законності проведення оголошених відкритих торгів.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178). Зазначаємо, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до gп.5 п 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом, забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону. Відповідно до абз. 11 п. 10 ст 11 Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Відповідно тендерна документація розробляється та затверджується протоколом уповноваженої особи та оприлюднюється у встановленому законом порядку .
Дата відповіді: 21.07.2025 21:13
Відповідь надана

Незаконне вимагання та розголошення персональних даних

Номер: 316f4e5ea8794bf8bd3a1c0aed2f04c3
Дата опублікування: 19.07.2025 22:16
Опис: Тендерною документацією передбачено надання копії довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та копія паспорту (всіх сторінок) (для фізичних осіб), а у разі надання id-картки – скан-копія id-картки та скан-копія Додатку до id-картки особи. По-перше, звертаю Вашу увагу, що усі необхідні дані по фізичним особам-підприємцям, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. По-друге, паспорт громадянина України, особливо у формі «книжечки» містить персональні дані, які не підлягають розголошенню у формі відкритих даних, тому вимога про надання фізичною особою-підприємцем копії усіх сторінок паспорту (читай: розголосити персональні дані (включаючи дані про військовослужбовців/військовозобов’язаних та членів їх сімей) в системі закупівель «Прозорро», доступ до якої необмежений, в т.ч. в період правового режиму воєнного стану. Тому звертаюсь з вимогою виключити з тендерної документації вимогу про надання копії паспорту.
Відповідь: розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178). Шановний потенційний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу що тендерну документацію оформлено згідно статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до п.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Водночас наголошуємо , що П.2 Дата та час розкриття тендерної пропозиції. Розділу 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції Тендерної документації вказує на п.2 статті 28 Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Тому вимога виключити з тендерної документації вимогу про надання копії паспорту є безпідставною.
Дата відповіді: 21.07.2025 21:13
Відповідь надана

Невірно вказаний строк закінчення прийому пропозицій

Номер: 18ddd84a56c14a06990827eec6e97230
Дата опублікування: 19.07.2025 22:00
Опис: Пунктом 1 розділу IV тендерної документації визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23.07.2025 до 00:00. Загальновідомо, що законодавчим актом, який має вищу юридичну силу, після Конституції України, є Цивільний кодекс України. Частина 1 ст. 251. ЦК визначає, поняття строку: строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Також загальновідомо, що початок та кінець дня визначаються згідно з цивільною добою, яка починається опівночі (00:00) і закінчується опівночі наступного дня (24:00). Враховуючи вказане, в тендерної документації невірно вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 23.07.2025 до 00:00, поскільки фактично до 00:00 годин будь-який календарний день, в т.ч. визначений датою 23.07.2025р. не може настати. ЦЕ АКСІОМА. Таким чином, необхідно внести зміни в ТД, вказавши правильний кінцевий строк подання тендерних пропозицій, зокрема, як варіант, до 24:00 годин 22.07.2025р. або по 23.07.2025р. 00:00 годин.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178). Звертаємо Вашу увагу що в українській мові для позначення часу використовуються порядкові числівники для годин та кількісні для хвилин. Тому, 0:00 годин - це "північ" або "рівно опівночі". Так, можна вказувати дату з часом 0:00 годин, що означає опівніч. Це загальноприйнята практика для позначення початку доби. Тому, вказуючи 0:00 годин, ми чітко вказуєте на початок доби, і це є правильним, згідно розуміння української мови.
Дата відповіді: 21.07.2025 21:08
Відповідь надана

Форма проведення закупівлі

Номер: 769d898efa694fecb0b4e68536499164
Дата опублікування: 19.07.2025 21:58
Опис: Пунктом 10 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. встановлено, що Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Прошу надати відповідь, чому закупівля проводиться через процедуру відкриті торги з особливостями, а не шляхом запиту ціни пропозиції через Прозорро Маркет.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178). Згідно п.п. 11-1. У разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів за переліком згідно з додатком 1, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Зауважуємо, що в даному додатку перелік товару, який планує закупити Замовник відсутній.
Дата відповіді: 21.07.2025 21:07