• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Завершена

21 657 093.25 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 108 285.47 UAH
Період уточнення: 15.07.2025 16:52 - 20.07.2025 00:00
Відповідь надана

Порядок вирішення спорів

Номер: 63c8e85ded104349b3112158f492aa62
Дата опублікування: 17.07.2025 15:37
Опис: Шановний Замовнику! В Розділі 11 проекту Договору необхідно замінити ІКЦ - інформаційно-консультаційний центр на ЦРС- центр розгляду скарг, у звязку зі змінами в законодавстві. Пропонуємо викласти Розділ 11 в наступній редакції: "11.1. Спори та розбіжності, що можуть виникнути при виконанні умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, можуть бути вирішені шляхом звернення Споживача до Центру розгляду скарг, який функціонує на підставі Положення про Центр розгляду скарг, розробленого відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, зазначеного у додатку 19 до ПРРЕЕ (далі - Положення про ЦРС). Під час вирішення спорів Сторони керуються чинним законодавством, зокрема порядком врегулювання спорів, встановленим ПРРЕЕ, та Положенням про ЦРС. 11.2. У разі недосягнення між Сторонами згоди шляхом проведення переговорів або у разі незгоди Споживача із рішенням Центру розгляду скарг чи неотримання ним у встановлені ПРРЕЕ та Положенням про ЦРС строки відповіді Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або до енергетичного омбудсмена, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики та Антимонопольного комітету України. 11.3. Врегулювання спорів Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення Споживача до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права щодо вирішення спору в судовому порядку".
Відповідь: Шановний можливий Учаснику! В оголошенні про закупівлю відкритих торгів з особливостями розміщено проєкт договору. При подальших діях щодо підписання договору ваші зауваження будуть враховані.
Дата відповіді: 18.07.2025 12:29
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 0b019d7ccf4d46e097354eeca5bc5779
Дата опублікування: 16.07.2025 13:56
Опис: Шановний Замовнику, задля підтвердження фінансової спроможності учасників Ви передбачили у пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації надання учасниками фінансової звітності за 2023 рік. Чи не вважає Замовник доцільним та більш коректним, щоб учасники надали фінансову звітність за останній звітний рік, а саме за 2024 рік?
Відповідь: Дякую за звернення. Допущено механічну помилку.
Дата відповіді: 17.07.2025 13:28
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги щодо якості

Номер: 61388a4ba8644449994c670585260c2a
Дата опублікування: 16.07.2025 11:58
Опис: Шановний Замовник. Пунктом 19 Розділу «Перелік документів/та або інформації, які надаються усіма Учасниками» передбачено надання учасниками: "протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам пунктів 11.4.7-11.4.12 глави 11.4 Розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310". Дана вимога є дискримінаційною та прописана під обмежено коло електропостачальників з наступних причин. 1. Відповідальність за відповідність якості електричної енергії Кодексу системи розподілу лежить виключно на відповідному оператору системи розподілу та взагалі не залежить від електропостачальника. Саме тому Ви не передбачии даної вимоги в технічних характеристиках, прописавши лише вимоги, що стосуються електропостачальників, а саме: "Учасник зобов'язується забезпечити комерційну якість постачання електричної енергії, що передбачає вчасне та повне інформування Замовника про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз'яснень положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків із Замовником, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання." також в проекті договору Вами передбачено: "9.4. Постачальник не відповідає за будь-які перебої у передачі або розподілі електричної енергії, які стосуються функціонування, обслуговування та/або розвитку системи передачі та/або системи розподілу електричної енергії, що сталися з вини відповідального оператора системи." Тобто прописавши дискримінаційну вимогу наявності у Учасника вищевказаного протоколу Ви самі в подальшому підтверджуєте нікчемність вимоги про наявність у Учасників даного протоколу. 2. Аналіз попередньої аналогічної закупівлі № UA-2024-12-03-011443-a показує, що переможцем на виконання аналогічної вимоги надано протокол перевірки якості електричної енергії, виданий ПАТ "Черкасиобленерго" з наступною адресою пункту, де проводився контроль: м. Черкаси, вул. Володимира Ложешнікова, 18. При цьому усі об'єкти постачання Замовника знаходяться в Полтавській області та живляться від мереж АТ "Полтаваобленерго". Але даний факт не засмутив Замовника, що вказує на його намір прописати вищевказану дискрімінаційну вимогу під конкретного електропостачальника з метою усунення конкуренції. Враховуючи вищевикладене вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу щодо наявності у Учасників протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам пунктів 11.4.7-11.4.12 глави 11.4 Розділу XI Кодексу систем розподілу. В іншому разі будемо вимушені заернутися до Держаудитслужби та правоохоронних органів.
Відповідь: Дякую за звернення, шановний Учаснику! Вказане питання буде розглянуто та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.07.2025 12:51