• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховище) у комунальному закладі «Чернігівське вище професійне училище» Чернігівської обласної ради, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Кільцева, 20)

Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - інструмент Ukraine Facility), передбаченого Рамковою Угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі - Рамкова угода). Закупівля фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility

Торги не відбулися

40 441 951.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 202 209.76 UAH
Період уточнення: 15.07.2025 16:08 - 31.07.2025 00:00
Відповідь надана

п. 3.14 «Заключний акт…»

Номер: 70d7eb0ca1364ca48a45d107f702e9f5
Дата опублікування: 25.07.2025 15:38
Опис: Ознайомившись із тендерною документацією, просимо надати роз’яснення до пункту 3.14, а саме: «Заключний акт про проходження працівниками, які зазначені в довідці про працівників, “Ukraine Facility” відповідно до Закону України №3786-IX від 05.06.2024». Просимо надати відповідь на такі запитання: 1. Який саме документ мається на увазі під «заключним актом»? 2. Чи існує встановлена форма такого акту або інші нормативні роз’яснення щодо його змісту? 3. Яким органом або установою має бути виданий вказаний акт? 4. Чи є цей документ обов’язковим для подання на етапі подання тендерної пропозиції, чи допускається його подання на етапі укладення договору?
Відповідь: Шановний учаснику просимо уважно ознайомитись з тендерною документацією замовника, у пункті 3.14. йдеться про надання заключного акту про проходження працівниками, які зазначені в довідці про працівників, які будуть залучені до виконання ремонтних робіт, медичного огляду відповідно затвердженого списку працівників (із наданням списку), або довідка медичного закладу про проходження працівниками медичного огляду. Такі документи мають бути оформлені відповідним органом, який повноважний про проведення медичних оглядів працівників. Цей документ учасник подає у складі тендерної пропозиції разом з іншими документами зазначеними у тендерній документації.
Дата відповіді: 26.07.2025 23:58
Відповідь надана

Уточнення по позиції 843 — ліфт вантажопідйомністю 250 кг з гвинтовим приводом

Номер: 7ef2266199cc46c98ff6907e14319142
Дата опублікування: 25.07.2025 12:44
Опис: Шановний Замовнику! Просимо надати уточнення щодо технічних параметрів позиції 843. Ліфт вантажопідйомністю 250 кг з гвинтовим приводом, зазначеної у підсумковій відомості ресурсів. Зокрема, просимо надати наступну інформацію: 1. Яка загальна висота шахти (від рівня нижньої до верхньої зупинки)? 2. Скільки зупинок (поверхів) передбачено для встановлення ліфта? Надані уточнення необхідні для коректного розрахунку вартості та підбору обладнання відповідно до технічних вимог.
Відповідь: Шановний Учаснику, щодо технічних параметрів - Ліфт вантажопідйомністю 250 кг з гвинтовим приводом, надаємо інформацію: 1. Загальна висота шахти 5 метрів. 2. Для встановлення ліфта передбачено 2 зупинки. Технічні характеристики містяться в робочому проекті (аркуш 21) даної закупівлі (назва документа ТОМ-2 ТХ_ ГП_ АБ_ ЗВК_ ВК_ОВ_ЕТР.pdf )
Дата відповіді: 26.07.2025 23:58
Відповідь надана

Походження товару

Номер: 62ca5ab942ee40bda96f274aea1c74ee
Дата опублікування: 24.07.2025 23:48
Опис: Запит на роз’яснення (щодо узгодженості вимог до походження товару) Тема: Щодо можливості постачання товарів з прийнятних країн згідно п. 13.4 договору та п. 3.18 ТД Шановний Замовнику! Просимо надати офіційне роз’яснення щодо узгодженості вимог, викладених у тендерній документації та проєкті договору, а саме: 🔹 У пункті 3.18 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання документів, що підтверджують походження товарів саме з України, відповідно до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (за посиланням на Prozorro). Це створює враження, що постачання можливе виключно від українських виробників, включених до відповідного Переліку. 🔹 Водночас у пункті 13.4 проєкту договору передбачено, що усі товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівлі робіт повинні походити з прийнятних країн, перелік яких оприлюднений Міністерством економіки України згідно зі статтею 5 Рамкової угоди в рамках Ukraine Facility. Тобто, допускається постачання товарів з країн, що не є Україною, але належать до переліку прийнятних. ❗ У зв’язку з цим просимо уточнити: 1. Чи допускається участь у закупівлі та постачання товару не українського виробництва, але з прийнятної країни згідно з вимогами пункту 13.4 договору? 2. У разі якщо товар не включено до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації на Prozorro, але має документи щодо походження з прийнятної країни та сертифікати якості, — чи буде такий товар вважатися відповідним умовам закупівлі? 3. Просимо повідомити, чи передбачає Замовник внесення змін або уточнень до тендерної документації чи проєкту договору для гармонізації вимог.
Відповідь: Шановний Учаснику, у пункті 3.18 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання документів, що подаються Учасником для підтвердження поставки товару з підтвердженим ступенем локалізації виробництва: Довідка в довільній формі, яка містить інформацію щодо найменування товару, назви виробника, ID номенклатурної позиції згідно з Переліком товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва,запропонованого учасником предмету закупівлі (за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/search/products ). Копія (-ї) сертифікату (-ів) відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності виробнику товару. Документ, що підтверджує країну походження товару (сертифікат про походження товару або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару)(у разі якщо країною походження товару є країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналась відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі» та/або з якими Україна уклала угоди про вільну торгівлю»). Відповідно до цього пункту, для постачання товару, до якого застосовується вимога щодо ступеня локалізації виробництва, не українського виробництва, тобто у разі якщо країною походження товару є країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналась відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі» та/або з якими Україна уклала угоди про вільну торгівлю», Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, що підтверджує країну походження товару (сертифікат про походження товару або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару). Також, у п.9 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що ступінь локалізації виробництва у 2025 році становить 25%. Пункт 13.4 ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ окрім вимог пункту 13 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (до форм № КБ-2в та № КБ-3, що містять товар який підлягає локалізації, Підрядник надає Замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, яка буде оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель разом зі звітом про виконання договору про закупівлю на виконання) містить вимоги статті 5 Рамкової угоди, згідно з якими усі товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівлі робіт, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн. Перелік прийнятних країн оприлюднений на офіційному сайті Міністерства економіки України за посиланням https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaa-ca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain. Відповідно до цього пункту, усі товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівлі робіт, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн.
Дата відповіді: 26.07.2025 23:57
Відповідь надана

Технічне обслуговування

Номер: c5065a8527db477b8b3cf536d266e42a
Дата опублікування: 24.07.2025 23:46
Опис: Добрий день! Ми, як підрядна організація, маємо необхідність у чіткому трактуванню умов договору, а саме просимо надати офіційне роз’яснення щодо змісту пункту 4.4 договору, а саме: «Підрядник зобов’язаний здійснювати технічне обслуговування встановленого обладнання протягом трьох років з моменту підписання остаточного акту приймання-передачі виконаних робіт.» З метою належного планування виконання умов договору просимо уточнити: 1. Які саме дії включаються до поняття “технічне обслуговування”? Зокрема, чи мається на увазі: • заміна оливи, фільтрів або інших витратних матеріалів у встановленому обладнанні (наприклад, вентиляційні установки, генератори, тощо); • регламентна перевірка та діагностика обладнання без заміни складових; • виконання профілактичних заходів згідно з технічною документацією виробника. 2. За чий рахунок здійснюється технічне обслуговування у вказаний трирічний період? • Якщо йдеться про повне обслуговування, включно із заміною витратних матеріалів, просимо вказати, чи компенсує Замовник відповідні витрати; • Чи йдеться виключно про технічний нагляд і консультаційний супровід? 3. Чи охоплює технічне обслуговування обов’язок підрядника здійснювати фізичну заміну витратних частин (наприклад, фільтрів у вентиляційній системі), чи лише надання рекомендацій щодо їх заміни?
Відповідь: Добрий день! До поняття «технічне обслуговування» включаються всі дії, що забезпечать протягом трьох років безперебійну експлуатацію всього обладнання сховища, тобто повне обслуговування, в тому числі регламентовані технічною документацією виробника профілактичні заходи, діагностика, додаткова наладка, фізична заміна оливи, фільтрів та інших витратних матеріалів. Технічне обслуговування обладнання протягом трьох років здійснюється за рахунок Підрядника без компенсації від Замовника.
Дата відповіді: 26.07.2025 23:57
Відповідь надана

Відповідність систем протипожежного захисту на обʼєкті

Номер: 01ede5282d304264a5385d1bdb21a6bd
Дата опублікування: 24.07.2025 23:42
Опис: Шановний замовник, у проєкті договору, що розглядається, в пункті 4.4 зазначено: «Підрядник зобов’язаний забезпечити підписання акту підтвердження відповідності систем протипожежного захисту на об’єкті». У зв’язку з цим, просимо надати офіційне роз’яснення щодо наступного: 1. Чи передбачено покриття витрат, пов’язаних з оформленням та підписанням відповідного акту (у тому числі послуг органів сертифікації, технічного обстеження, погоджень тощо), за рахунок Підрядника? 2. Чи мають ці витрати бути включені до загального кошторису об’єкта на етапі його формування? Для належного планування та уникнення додаткових неузгоджених витрат, просимо надати письмову відповідь із чітким визначенням, чи покриваються вищевказані витрати в межах затвердженого бюджету проєкту, чи мають бути окремо враховані у кошторисній частині як складова вартості робіт підрядника.
Відповідь: Шановний учасник, Підрядник зобов’язаний забезпечити підписання акту підтвердження відповідності систем протипожежного захисту на об’єкті. Послуги органів сертифікації, технічного обстеження, погоджень та інші оплачує замовник.
Дата відповіді: 26.07.2025 23:56
Відповідь надана

п.п. 2.3 проєкту договору

Номер: 9d0ac0043846492cae919bd3749822c9
Дата опублікування: 24.07.2025 23:34
Опис: Вітаємо! Просимо надати відповідь щодо прохання внесення змін до пункту 2.3 проєкту договору У проєкті договору, що наразі розглядається, у пункті 2.3 передбачено можливість перегляду строків виконання робіт у разі виникнення обставин, що не залежать від Підрядника, зокрема: «…обставини непереборної сили, обставини, за яких відповідає Замовник, відсутність фінансування будівництва…» Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що станом на сьогодні в Україні офіційно діє правовий режим воєнного стану, а в окремих регіонах мають місце військові (бойові) дії або їх наслідки, що можуть прямо чи опосередковано впливати на можливість своєчасного виконання робіт, постачання матеріалів, переміщення персоналу та безпеку виконання будівельно-монтажних робіт. У зв’язку з викладеним, просимо внести відповідні доповнення до пункту 2.3 проєкту договору, а саме — передбачити, що наслідки воєнних дій, терористичних актів, загроз ракетних обстрілів, евакуації персоналу та/або інші обставини, пов’язані з воєнним станом в Україні, визнаються форс-мажорними обставинами, які можуть бути підставою для перегляду календарного графіку виконання робіт. Запропонована редакція доповнення: «До обставин непереборної сили, що можуть бути підставою для перегляду строків виконання робіт, також належать: військові (бойові) дії, введення воєнного або надзвичайного стану, загроза або фактичні ракетні/артилерійські обстріли, руйнування інфраструктури, евакуаційні заходи, заборона на пересування чи виконання робіт, інші наслідки, спричинені війною в Україні, що унеможливлюють або суттєво ускладнюють виконання робіт Підрядником.» Впевнені, що врахування зазначених обставин забезпечить баланс інтересів сторін та правову визначеність у виконанні договірних зобов’язань в умовах воєнного стану.
Відповідь: Вітаємо, шановний Учаснику. Строк виконання робіт встановлений максимальний і замовник обмежений в часі вимогами, визначеними до використання дотації.
Дата відповіді: 26.07.2025 23:56
Відповідь надана

питання по Додатку 3

Номер: ad41342f98cc45ef8c169c4245540270
Дата опублікування: 24.07.2025 11:16
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, чи можуть відомості ресурсів учасника відрізнятись від відомостей ресурсів замовника, так як учасник надає свою цінову пропозицію посилаючись на перелік робіт надану замовником згідно ДОДАТОК 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, з переліком матеріалів та механізмів, які пропонує учасник?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. У п.6 розділу ІІІ тендерної документації вказано, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Технічній специфікації на закупівлю: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховище) у комунальному закладі «Чернігівське вище професійне училище» Чернігівської обласної ради, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Кільцева, 20) (Додаток3). Відповідно, Учасник надає свою цінову пропозицію згідно Додатку 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата відповіді: 26.07.2025 23:55
Відповідь надана

щодо аналогічних договорів

Номер: 74105821326d4d70a121f7849040f6b3
Дата опублікування: 24.07.2025 11:04
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до вимог тендерної документації, зокрема пункту щодо аналогічного договору, зазначено: «Аналогічним договором є договір щодо капітального/поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту (сховище, ПРУ, найпростіше укриття)». Водночас у розділі «Інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що об'єкт має клас наслідків СС3, який є характерним виключно для об'єктів нового будівництва або капітального ремонту, але не застосовується до поточного ремонту, оскільки для останнього визначення класу наслідків не передбачено законодавством. Таким чином, виникає протиріччя між вимогами до аналогічних договорів (які допускають поточний ремонт) та технічними характеристиками об'єкта (які вимагають наявність досвіду виконання робіт класу наслідків СС3, що виключає поточний ремонт). Просимо надати роз’яснення, яким чином учасник може підтвердити досвід поточного ремонту об'єкта, якщо клас наслідків СС3 на нього не поширюється, і чи допускається надання договорів виключно капітального ремонту захисних споруд з підтвердженим класом наслідків СС3? Також просимо уточнити, чи не порушує така вимога принцип недискримінації учасників та дотримання рівних умов участі, визначені статтями 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання. Зауважуємо, чинне законодавство не містить конкретного визначення "аналогічний договір". Фактично, аналогічний договір - це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015). Під таку ознаку підпадають як капітальні, так і поточні ремонти. У тендерній документації Замовником уточнено, які саме договори вважаються аналогічним. Також зауважуємо, що не всі капітальні ремонти мають клас наслідків СС3. Замовником не вимагається підтвердження досвіду за класом наслідків СС3.
Дата відповіді: 24.07.2025 13:25
Відповідь надана

Локалізація

Номер: da651f278331457d90e501af595c43a3
Дата опублікування: 23.07.2025 11:51
Опис: Постанова КМУ №861 (раніше №719) чітко регулює перелік товарів з локалізацією лише для закупівель товарів.“Вимоги щодо локалізації не застосовуються до товарів, що постачаються в рамках виконання робіт або надання послуг. Листом № 3323‑04/62315‑06 від 30.08.2022 Мінекономіки уточнює, що пункт 61 розділу X Закону (локалізація) застосовується до закупівель товарів, а також до робіт чи послуг — лише за умови, якщо під час їх виконання замовник набуває у власність товари, включені в перелік локалізації. В зв'язку з наявністю умови щодо локалізації товару в ТД, просимо уточнити, які саме позиції з переліку матеріалів/обладнання/устаткування, наведених у додатку №3 та підсумковій відомості ресурсів, відповідно до умов тендерної документації будуть передані у власність замовника та/або відносяться до товарів, що підпадають під вимоги щодо локалізації згідно з Постановою КМУ №861. У разі якщо жодна з позицій не переходить у власність, або не підпадає під дію п. 6-1 Закону, просимо підтвердити це в офіційній відповіді. Дякуємо за роз’яснення, це дозволить забезпечити рівну оцінку та єдині критерії при оцінці пропозицій учасників без ризику оскарження в АКМУ неправомірних рішень Замовника в зв'язку з розмитими вимогами ТД.
Відповідь: Замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону або додатковим переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України (у разі його затвердження), а також робіт та послуг (у разі якщо виконання робіт чи надання послуг передбачає набуття Замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону), з урахуванням особливостей, встановлених пунктом 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Вимоги щодо локалізації товарів, передбачені Постановою Кабінету Міністрів України №861 від 02.08.2022 року, застосовуються до товарів, що закуповуються Замовником як готова продукція та передаються у його власність. Згідно з додатком №3 до тендерної документації та підсумковою відомістю ресурсів, до таких товарів належать матеріали, обладнання та устаткування, які є кінцевою продукцією (виробами), що постачаються Учасником в рамках договору та не споживаються в процесі виконання робіт, а залишаються на об’єкті після завершення робіт як складова частина закінченого об’єкта будівництва. Перелік таких позицій Учасник повинен визначити самостійно з урахуванням наданої у документації інформації, при цьому керуючись додатком №3 Інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі та відповідними положеннями законодавства, зокрема Постановою КМУ №861. Замовник, зі свого боку, звертає увагу, що обов’язок дотримання вимог локалізації покладається на Учасника, а тому саме Учасник несе відповідальність за правильне визначення переліку товарів, на які поширюються вимоги щодо локалізації. Згідно з Додатком №3 під локалізацію можуть підпасти: насосна станція AQUAJET 82 M-G (або еквівалент), насосна станція пожежогасіння FireSet 2 Compact ІA/6 DPC (або еквівалент), насос для стічних вод KKCW080HE+001161N3/L (або еквівалент), насосна установка Hisewift 3-15 (або еквівалент), установка для перекачки дизеля REWOLT RE SL001B-12V (насос, топливний пістолет, шланги) 12в (або еквівалент), дизельний генератор Рн=18/20 кВт 380/220В Matari MR20 (або еквівалент), ліфт 1250х950мм вантажепідйомністю 250кг з гвинтовим приводом (Виробник Компанія ТОВ "Форстор" (або еквівалент), підйомник вертикальний для людей з обмеженими можливостями вантажністю 250кг виробництва НОГ"Інваком-МНС" (або еквівалент), підйомник для маломобільних груп населення OMEGA горизонтальна платформа з похилим підйомником (або еквівалент), припливна установка AeroStarGreen STR-7 (або еквівалент), припливна установка AeroStar SKYStar-2 з автоматикою (або еквівалент), припливна установка AeroStarSKYStar 4 з автоматикою (або еквівалент).
Дата відповіді: 25.07.2025 20:31
Відповідь надана

Інформація щодо товару

Номер: 1b94639fa2554b0e888e3462c2bf3b91
Дата опублікування: 17.07.2025 06:46
Опис: Вітаємо! Ознайомившись з ТД, просимо надати офіційне роз’яснення до вимог, викладених у пункті 3.18 тендерної документації, а саме: «Інформація та документи, що подаються Учасником для підтвердження поставки товару з підтвердженим ступенем локалізації виробництва: – Довідка в довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника, ID номенклатурної позиції відповідно до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (https://prozorro.gov.ua/uk/search/products); – Копія сертифіката відповідності системи управління якістю виробника (ISO 9001:2015 або 2018); – Документ, що підтверджує країну походження товару (сертифікат або декларація)». Згідно з кошторисною документацією (підсумкова відомість ресурсів), у складі предмета закупівлі передбачено понад 900 позицій будівельних товарів, виробів та комплектуючих. У зв’язку з вищезазначеним просимо надати відповідь на наступне питання: 👉 Чи вимагається надання підтвердження ступеня локалізації виробництва, а також відповідних документів, передбачених п. 3.18, щодо кожної позиції товару, що входить до кошторису, чи лише щодо основних позицій або товарів, які входять до Переліку з підтвердженим ступенем локалізації на порталі Prozorro?
Відповідь: Вітаємо! Пункт 3.18 додатку 1 до тендерної документації містить інформацію та документи, що подаються Учасником для підтвердження поставки товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, як вказано у пункті 9 розділу ІІІ тендерної документації, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів: за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#n2169) або додатковим переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України (у разі його затвердження), а також робіт чи послуг (у разі якщо виконання робіт чи надання послуг передбачає набуття Замовником у власність товарів, визначених пунктом 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Додаткова інформація щодо локалізації в публічних закупівлях (за посиланнями https://infobox.prozorro.org/articles/lokalizaciya https://infobox.prozorro.org/articles/shchodo-lokalizaciji)
Дата відповіді: 17.07.2025 14:17