-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія для потреб Комунального підприємства Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва за кодом ДК 021:2015 – 09310000-5 Єдиного закупівельного словника
Завершена
241 275.56
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 412.76 UAH
мін. крок: 1% або 2 412.76 UAH
Період уточнення:
15.07.2025 10:28 - 23.07.2025 00:00
Відповідь надана
незаконна вимога
Номер:
8178206b65a9488eaf3ec4a91d69b33c
Дата опублікування:
17.07.2025 22:30
Опис:
п.2.9 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання копії документу, що посвідчує особу уповноваженого на підписання договору. Просимо видалити дану вимогу, у зв'язку з безпідставним поширенням персональних даних фізичних осіб, для уникнення заволодіння даною інформацію стороніх осіб.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учасник процедури закупівлі. Відповідна вимога буде виключена з тендерної документації задля безпідставного поширення персональних даних фізичної особи. Очікуйте на зміни.
Дата відповіді:
18.07.2025 09:50
Відповідь надана
Порядок вирішення спорів
Номер:
6d544de30c2142c0bdad10264fcc0e12
Дата опублікування:
17.07.2025 09:19
Опис:
Шановний Замовнику! В Розділі 11 проекту Договору необхідно замінити ІКЦ - інформаційно-консультаційний центр на ЦРС- центр розгляду скарг, у звязку зі змінами в законодавстві. Пропонуємо викласти Розділ 11 в наступній редакції: "11.1. Спори та розбіжності, що можуть виникнути при виконанні умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, можуть бути вирішені шляхом звернення Споживача до Центру розгляду скарг, який функціонує на підставі Положення про Центр розгляду скарг, розробленого відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, зазначеного у додатку 19 до ПРРЕЕ (далі - Положення про ЦРС). Під час вирішення спорів Сторони керуються чинним законодавством, зокрема порядком врегулювання спорів, встановленим ПРРЕЕ, та Положенням про ЦРС. 11.2. У разі недосягнення між Сторонами згоди шляхом проведення переговорів або у разі незгоди Споживача із рішенням Центру розгляду скарг чи неотримання ним у встановлені ПРРЕЕ та Положенням про ЦРС строки відповіді Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або до енергетичного омбудсмена, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики та Антимонопольного комітету України. 11.3. Врегулювання спорів Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення Споживача до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права щодо вирішення спору в судовому порядку".
Відповідь:
Шановний Учаснику, в Розділі 11 проекту Договору, будуть проведені зміни та викладені в наступній редакції: "11.1. Спори та розбіжності, що можуть виникнути при виконанні умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, можуть бути вирішені шляхом звернення Споживача до Центру розгляду скарг, який функціонує на підставі Положення про Центр розгляду скарг, розробленого відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, зазначеного у додатку 19 до ПРРЕЕ (далі - Положення про ЦРС). Під час вирішення спорів Сторони керуються чинним законодавством, зокрема порядком врегулювання спорів, встановленим ПРРЕЕ, та Положенням про ЦРС. 11.2. У разі недосягнення між Сторонами згоди шляхом проведення переговорів або у разі незгоди Споживача із рішенням Центру розгляду скарг чи неотримання ним у встановлені ПРРЕЕ та Положенням про ЦРС строки відповіді Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або до енергетичного омбудсмена, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики та Антимонопольного комітету України. 11.3. Врегулювання спорів Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення Споживача до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права щодо вирішення спору в судовому порядку".
Дата відповіді:
17.07.2025 10:18