• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі захисної споруди ПРУ №50971 на вулиці Львівська, 39-К в місті Ходорів Стрийського району Львівської області

Торги не відбулися

5 215 888.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 158.89 UAH
Період уточнення: 14.07.2025 16:17 - 26.07.2025 00:00
Відповідь надана

Порушення законодавства

Номер: 75e67e39ce744dfeac1a36032df7621d
Дата опублікування: 22.07.2025 10:51
Опис: Згідно п. 5.1 розділу V Кошторисних норм України. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 № 281, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проєктну документацію. З метою якісної підготовки тендерної пропозиції прошу виконати вимоги законодавства та розмістити в електронній системі закупівель по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі захисної споруди ПРУ №50971 на вулиці Львівська, 39-К в місті Ходорів Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) відомість ресурсів.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що інформація із відомості обсягів робіт (щодо переліку робіт, які необхідно виконати) і відомості обсягів ресурсів (щодо інформації про матеріали, які будуть використовуватись), розміщена в табличному вигляді в додатку №3 до тендерної документації. Таким чином, замовник не бачить сенсу, окремо розміщувати додаток, із аналогічними даними, які вже зазначені в тендерній документації.
Дата відповіді: 24.07.2025 11:51
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 5aae8424d39a4b3dbee4266da5a9efd1
Дата опублікування: 22.07.2025 10:28
Опис: Шановний Замовнику Відповідно до вимог тендерної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі захисної споруди ПРУ №50971 на вулиці Львівська, 39-К в місті Ходорів Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»: «Учасник обов’язково повинен оглянути об’єкт замовника, до кінцевого терміну подання пропозицій, та на підтвердження цього, надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника.» Встановлюючи відповідну вимогу, Замовник порушує право Учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема Учасника, Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Такі вимоги неодноразово оскаржувались учасниками в Антимонопольний комітет України і по вказаних скаргах винесені рішення на користь скаржника, наприклад: рішення АМКУ № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021; рішення АМКУ від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішення АМКУ від 13.10.2020 № 19212. Таким чином, вимога Замовника про надання Учасником Акту обстеження є дискримінаційною. У зв’язку з цим просимо внести зміни до Тендерної документації і зняти вище вказану вимогу про надання Акту обстеження об’єкта. Також доводимо до відома, що у випадку ігнорування нашого звернення ми будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Доброго дня. Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 24.07.2025 11:49
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога у Тендерній документації

Номер: e981ee42a5154e63891df0fc496a8955
Дата опублікування: 22.07.2025 08:56
Опис: Доброго дня! Відповідно до вимог тендерної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі захисної споруди ПРУ №50971 на вулиці Львівська, 39-К в місті Ходорів Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», учасник у складі пропозиції повинен надати: документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або договорів. Замовник визначив, що Аналогічними договорами, відповідно до умов цієї тендерної документації, є завершені договори підряду щодо капітального ремонту, будівництва, добудови,чи реконструкції дорожних об’єктів. Однак, не зрозуміло, яким чином об’єкт вказаної закупівлі: будівля захисної споруди протирадіаційного укриття відноситься до дорожніх об’єктів. Відповідно до п.2 ч.3 ст. 32 Кодексу цивільного захисту України: «укриттю підлягають: у протирадіаційних укриттях - населення, зокрема працівники підприємств, установ, організацій, об’єктів критичної інфраструктури, пацієнти, працівники та відвідувачі закладів охорони здоров’я, учасники освітнього процесу, крім тих, хто підлягає укриттю у сховищах». Таким чином, ПРУ не відноситься до об’єктів дорожнього сервісу, а, отже, до дорожніх об’єктів. Тому, вимога замовника про подання в Тендерній пропозиції як аналогічного договору підряду щодо капітального ремонту, будівництва, добудови, чи реконструкції дорожних об’єктів є незаконною, безпідставною, такою, що надає перевагу окремим учасниками закупівлі та штучно обмежує участь у закупівлі, а отже, є дискримінаційною. У зв’язку з цим просимо внести зміни до Тендерної документації і прибрати вище вказану вимогу про подання аналогічних договорів щодо дорожніх об’єктів, як таку, що є дискримінаційною. Просимо врахувати, що у випадку відсутності належного реагування на дане звернення ми залишаємо за собою право звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Доброго дня. Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 22.07.2025 16:59