-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі захисної споруди ПРУ №50971 на вулиці Львівська, 39-К в місті Ходорів Стрийського району Львівської області
Торги не відбулися
5 215 888.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 158.89 UAH
мін. крок: 1% або 52 158.89 UAH
Період уточнення:
14.07.2025 16:17 - 26.07.2025 00:00
Відповідь надана
Порушення законодавства
Номер:
75e67e39ce744dfeac1a36032df7621d
Дата опублікування:
22.07.2025 10:51
Опис:
Згідно п. 5.1 розділу V Кошторисних норм України. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 № 281, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проєктну документацію.
З метою якісної підготовки тендерної пропозиції прошу виконати вимоги законодавства та розмістити в електронній системі закупівель по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі захисної споруди ПРУ №50971 на вулиці Львівська, 39-К в місті Ходорів Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) відомість ресурсів.
Відповідь:
Доброго дня.
Повідомляємо, що інформація із відомості обсягів робіт (щодо переліку робіт, які необхідно виконати) і відомості обсягів ресурсів (щодо інформації про матеріали, які будуть використовуватись), розміщена в табличному вигляді в додатку №3 до тендерної документації.
Таким чином, замовник не бачить сенсу, окремо розміщувати додаток, із аналогічними даними, які вже зазначені в тендерній документації.
Дата відповіді:
24.07.2025 11:51
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
5aae8424d39a4b3dbee4266da5a9efd1
Дата опублікування:
22.07.2025 10:28
Опис:
Шановний Замовнику
Відповідно до вимог тендерної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі захисної споруди ПРУ №50971 на вулиці Львівська, 39-К в місті Ходорів Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»: «Учасник обов’язково повинен оглянути об’єкт замовника, до кінцевого терміну подання пропозицій, та на підтвердження цього, надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника.»
Встановлюючи відповідну вимогу, Замовник порушує право Учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи замовника.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема Учасника, Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції.
Такі вимоги неодноразово оскаржувались учасниками в Антимонопольний комітет України і по вказаних скаргах винесені рішення на користь скаржника, наприклад: рішення АМКУ № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021; рішення АМКУ від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішення АМКУ від 13.10.2020 № 19212.
Таким чином, вимога Замовника про надання Учасником Акту обстеження є дискримінаційною.
У зв’язку з цим просимо внести зміни до Тендерної документації і зняти вище вказану вимогу про надання Акту обстеження об’єкта.
Також доводимо до відома, що у випадку ігнорування нашого звернення ми будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Доброго дня.
Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
24.07.2025 11:49
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога у Тендерній документації
Номер:
e981ee42a5154e63891df0fc496a8955
Дата опублікування:
22.07.2025 08:56
Опис:
Доброго дня!
Відповідно до вимог тендерної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі захисної споруди ПРУ №50971 на вулиці Львівська, 39-К в місті Ходорів Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», учасник у складі пропозиції повинен надати: документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або договорів.
Замовник визначив, що Аналогічними договорами, відповідно до умов цієї тендерної документації, є завершені договори підряду щодо капітального ремонту, будівництва, добудови,чи реконструкції дорожних об’єктів.
Однак, не зрозуміло, яким чином об’єкт вказаної закупівлі: будівля захисної споруди протирадіаційного укриття відноситься до дорожніх об’єктів.
Відповідно до п.2 ч.3 ст. 32 Кодексу цивільного захисту України: «укриттю підлягають: у протирадіаційних укриттях - населення, зокрема працівники підприємств, установ, організацій, об’єктів критичної інфраструктури, пацієнти, працівники та відвідувачі закладів охорони здоров’я, учасники освітнього процесу, крім тих, хто підлягає укриттю у сховищах».
Таким чином, ПРУ не відноситься до об’єктів дорожнього сервісу, а, отже, до дорожніх об’єктів.
Тому, вимога замовника про подання в Тендерній пропозиції як аналогічного договору підряду щодо капітального ремонту, будівництва, добудови, чи реконструкції дорожних об’єктів є незаконною, безпідставною, такою, що надає перевагу окремим учасниками закупівлі та штучно обмежує участь у закупівлі, а отже, є дискримінаційною.
У зв’язку з цим просимо внести зміни до Тендерної документації і прибрати вище вказану вимогу про подання аналогічних договорів щодо дорожніх об’єктів, як таку, що є дискримінаційною.
Просимо врахувати, що у випадку відсутності належного реагування на дане звернення ми залишаємо за собою право звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Доброго дня.
Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
22.07.2025 16:59