• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Кибальчича, 3-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Колісник Володимир Петрович - заступник директора, Кривша Тетяна Федорівна - начальник відділу організації та проведення закупівель, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kpkievbudrec@gmail.com. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 5 до тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Миколи Кибальчича, 3-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва. Місце знаходження замовника (фактичне): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.

Завершена

6 603 082.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 015.41 UAH
Період уточнення: 14.07.2025 15:16 - 26.07.2025 00:00
Відповідь надана

Сертифікати ISO

Номер: e212369970104323adf8d54c9a307158
Дата опублікування: 18.07.2025 14:20
Опис: Шановний Замовнику! Вивчивши тендерну документацію, повідомляємо про наявність положень, що можуть обмежувати конкуренцію та створювати дискримінаційні умови участі. 1. Встановлено обов’язкову вимогу щодо наявності сертифіката ISO 14001:2015. Даний стандарт регламентує систему екологічного управління, яка не є обов’язковою згідно з чинним законодавством України для виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі. Просимо надати обґрунтування потреби саме в цьому сертифікаті або дозволити надання еквівалентного підтвердження дотримання екологічних вимог. 2. Вимога щодо того, щоб усі сертифікати були видані лише органами, акредитованими НААУ, є надмірною. В Україні також діють органи, акредитовані міжнародними структурами (TÜV, SGS тощо), які визнаються на міжнародному рівні. Враховуючи принципи недискримінації (ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі"), просимо передбачити можливість подання сертифікатів, виданих органами, акредитованими в інших державах, членах Міжнародного форуму з акредитації (IAF). 3. Щодо вимоги про надання ISO 10012:2005 або сертифіката визнання вимірювальних можливостей — просимо дозволити також надання: - договору з електротехнічною лабораторією, що має відповідну акредитацію; - або документів субпідрядної організації, яка виконує ці вимірювання. Просимо врахувати вищезазначене та внести відповідні зміни до тендерної документації для забезпечення добросовісної конкуренції та дотримання норм законодавства.
Відповідь: 1. Сертифікована система екологічного менеджменту дозволяє більш раціонально використовувати природні ресурси, мінімізувати збитки і витрати. Впровадження системи екологічного менеджменту за стандартом ISO 14001 надає наступні економічні вигоди: зменшення витрат на матеріали, сировину і енергію; оптимізація витрат за рахунок переробки різних відходів; зниження ризиків судових розглядів, пов’язаних з природоохоронним законодавством, і екологічних штрафів. Еквівалентного підтвердження дотримання екологічних вимог не існує. 2. В Україні також діють органи, акредитовані міжнародними структурами (TÜV, SGS тощо), які визнаються на міжнародному рівні. Сертифікати, видані органами, акредитованими в інших державах, членах Міжнародного форуму з акредитації (IAF) визнаються на міжнародному рівні.. 3. Вимоги про надання ISO 10012:2005 або сертифіката визнання вимірювальних можливостей регулюються Законом України від 05.06.2014 № 1314-VII «Про метрологію та метрологічну діяльність».
Дата відповіді: 21.07.2025 15:57
Відповідь надана

принцип недискримінації учасників (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»)

Номер: d5e51e32388e461c8a9f47105396b47b
Дата опублікування: 18.07.2025 13:49
Опис: Шановний Замовнику! Дякуємо за надану відповідь. Разом з тим, звертаємо увагу, що згідно з п. 3.9 та 3.10 НПАОП 0.00-4.12-05, вимога щодо мінімум трьох навчених осіб є актуальною виключно для підприємств, які створюють внутрішню комісію з перевірки знань своїх працівників. Проте чимало суб’єктів господарювання, в тому числі потенційні учасники процедури закупівлі, проходять відповідне навчання у зовнішніх навчальних центрах, які мають відповідну ліцензію. Враховуючи це, просимо надати можливість: - або підтверджувати спроможність створення комісії на підприємстві (наявністю трьох сертифікованих працівників), - або надати альтернативу у вигляді договору з ліцензованим навчальним центром, що забезпечує проведення навчання з охорони праці/пожежної безпеки. Вважаємо, що така альтернатива сприятиме дотриманню принципу недискримінації учасників (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), особливо для малого та середнього бізнесу, який закон не зобов’язує створювати внутрішню комісію. Просимо врахувати зазначене та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності (п.1.3. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05)).
Дата відповіді: 18.07.2025 17:11
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 572c5169d7fe41ae9279d21bf065934a
Дата опублікування: 18.07.2025 10:47
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 2 пункт 2.4. тендерної документації зазначено, « Для підтвердження можливості створення внутрішньої комісії для проведення навчання з охорони праці та пожежної безпеки/пожежнотехнічного мінімуму серед працівників підприємства, відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.12-05 «Тимпове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», Учасник надає посвідчення та протоколи, що видані організаціями, що мають право проводити відповідне навчання, мінімум на 3-х працівників на знання: - НПАОП 0.0-1.71-13; - НПАОП 0.0-1.80-18; - НПАОП 45.2-7.02-12; - законів і державних нормативно-правових актів України з охорони праці, гігієни праці, безпеки праці, виробничої санітарії, охорони праці в галузі, вибухопожежо- та електробезпеки, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування»,дії при аварійних ситуаціях на виробництві, надання домедичної допомоги у разі нещасного випадку або загального курсу з охорони праці; - вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежно безпеки в України (затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 №1417),29 знань з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожеженої безпеки на об’єктах, основних причин пожеж, заходів пожежної безпеки на робочому місці, сповіщення про пожежу та виклик підрозділів ДСНС України, засобів пожежогасіння, протипожежного устаткування та інвентарю, порядку їх використання під час пожежі, дій під час пожежі, заходів пожежної безпеки в побуті.» Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що безпідставно обмежує коло потенційних учасників, з таких причин: По-перше, відповідно до п. 3.4 НПАОП 0.00-4.12-05: «Для перевірки знань працівників на підприємстві створюється постійно діюча комісія. До складу комісії входять спеціалісти, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці...» Законодавство не визначає мінімальну кількість осіб у складі такої комісії, окрім загальної вимоги до наявності відповідного рівня підготовки та уповноваження. З практики підприємств та офіційних роз’яснень достатньо одного компетентного працівника, що пройшов відповідне навчання, для створення внутрішньої комісії у малих чи середніх організаціях. По-друге, обов’язковість навчання саме трьох працівників, незалежно від реального обсягу робіт і чисельності підприємства, є необґрунтованим завищенням кваліфікаційного бар’єру. По-третє, це суперечить принципам, визначеним у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - недискримінації учасників; - добросовісної конкуренції серед учасників; - максимальної економії та ефективності. Просимо Замовника: 1. Надати нормативне обґрунтування необхідності саме трьох працівників з відповідними посвідченнями; 2. Або внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість підтвердження цієї вимоги на одного працівника, що відповідає чинним нормативно-правовим актам.
Відповідь: Доброго дня! На ваше звернення повідомляємо наступне: вимога п.п. 2.4. п. 2.4. додатку 2 тендерної документації не є дискримінаційною. Нормативним обґрунтуванням необхідності саме трьох працівників з відповідними посвідченнями є п.3.9 та п.3.10 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», а саме: «пункт 3.9. Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов'язків яких входить організація роботи з охорони праці, а в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник. {Абзац перший пункту 3.9 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 140 від 30.01.2017} До складу комісії підприємства входять спеціалісти служби охорони праці, представники юридичної, виробничих, технічних служб, представник профспілки або уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці. До складу комісії підприємства можуть залучатися страхові експерти з охорони праці відповідного робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України (далі - Фонд) та викладачі охорони праці, які проводили навчання. {Абзац другий пункту 3.9 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 140 від 30.01.2017} {Абзац третій пункту 3.9 глави 3 виключено на підставі Наказу Міністерства соціальної політики № 140 від 30.01.2017} Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб. пункт 3.10. Усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці.»
Дата відповіді: 18.07.2025 13:21