• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стаціонарний туалетний модуль (код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини)

Торги не відбулися

884 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 420.00 UAH
Період уточнення: 14.07.2025 13:50 - 19.07.2025 00:00
Відповідь надана

протокол радіаційного обстеження

Номер: d0f4cf27e6984903a8eb6259ab25dbb4
Дата опублікування: 17.07.2025 18:58
Опис: Шановний Замовнику, у додатку 7 до Тендерної документації Ви вимагаєте: 4.5.протокол радіаційного обстеження блок-контейнеру, з якого складається Стаціонарний туалетний модуль; Даний протокол надається відповідними органами після вимірювання у вже ГОТОВОМУ виробі. Предмет Закупівлі- Стаціонарний туалетний модуль не є стандартним виробои, та виготовляється під кожне кокретне замовлення і креслення. Таким чином проглядається корупційна складова , а саме Ви хочете бачити учасника, який вже виготовив даний модуль та провів у ньому радіаційне обстеження. Вимагаючи даний протокол Ви порушуєте Закон про публічні закупівлі обмежуючи конкуренцію серед учасників. Вимагаємо внести змсіни в ТД, видалити даний протокол з ТД, або вимагати його разом з поставкою Товару.
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Замовник встановив вимогу на підтвердження відповідності продукції з урахуванням національного стандарту ДСТУ Б В.2.2-22:2008 "Будинки і споруди. Будівлі мобільні (інвентарні). Загальні технічні умови", а саме розділу 9 «ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ», що в свою чергу передбачає дотримання вимог: 9.3 Санітарно-гігієнічні показники повітря робочої зони нормуються згідно з ГОСТ 12.1.005. 9.4 Рівень шуму у робочій зоні не повинен перевищувати значень, які наведені у ГОСТ 12.1.003. 9.5 Рівень концентрації шкідливих речовин у повітрі робочої зони і контроль за їх вмістом мають здійснюватись згідно з ГОСТ 12.1.005. 9.6 Будівлі за радіаційними параметрами повинні відповідати вимогам ДБН В.1.4-1.01. У відповідності до Додатку 4 тендерної документації, вимога про надання протоколу концентрації формальдегіду в атмосферному повітрі блок-контейнеру та протоколу радіаційного обстеження є частиною технічної специфікації, яка спрямована на підтвердження безпечності матеріалів, що використовуються при виготовленні стаціонарного туалетного модуля, зокрема, з урахуванням впливу на здоров’я користувачів та вимог чинного законодавства. Замовник не вимагає надання протоколів виключно з готового виробу. Учасник має право надати вищевказані протоколи, які отримані у виробах аналогічного типу, виготовлених із тих самих матеріалів, що і модуль, який пропонується до постачання, або за результатами випробувань матеріалів, які будуть використані. Таким чином, вимога не є дискримінаційною і не обмежує конкуренцію. Замовник, діючи відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечує відкритість, добросовісну конкуренцію та рівні умови для всіх учасників. Зазначена вимога є такою, що забезпечує належну якість та безпечність продукції, яка буде використовуватися у публічному просторі, зокрема, з постійною присутністю людей. Крім того, пунктом 2.13 проекту договору передбачено, що постачальник зобов’язується на вимогу замовника надати «документи, що мають відношення до товару (щодо маркування, технічних характеристик, сертифікати, тощо)». Тобто при постачанні готового виробу надаються всі необхідні сертифікати, протоколи, інші документи, які зазначені в тендерній документації та видані на стаціонарний туалетний модуль, що постачається і встановлюється згідно договору.
Дата відповіді: 20.07.2025 19:42
Відповідь надана

дозвіл Держпраці

Номер: 256a5fd3a29a4aba9fda939b6d0d1751
Дата опублікування: 17.07.2025 18:55
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 2 до ТД Ви вимсагаєте: - дозвіл територіального органу Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А додатка 2 Порядку, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 р. №77, за формою згідно з додатком 1 Порядку (діючі або продовжені дозволи згідно Порядку). згідно Постанови група А містить наступні види робіт: Група А 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху, утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки, виготовлення, випробування, транспортування, зберігання та використання промислових вибухових матеріалів та їх знешкодження. 3. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах. 4. Підземні гірничі роботи на шахтах, підземні роботи на шахтах та рудниках та відкриті гірничі роботи. 5. Технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. 6. Виробництво піротехнічних виробів. 7. Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). 8. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. 9. Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти. 10. Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання. 11. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. 12. Виробництво агломерату, коксу, розплавів чорних і кольорових металів, прокату, металевих труб, феросплавів, вогнетривів, хімічних продуктів коксування, ртуті, нікелю, цинку, свинцю, олова, кадмію, індію, алюмінію, силуміну, магнію, титану, кристалічного кремнію, сірки, сірчаної, соляної, азотної і ортофосфорної кислот, ціаністих солей та розчинів, порошків, лігатур та інших сполук рідкоземельних металів, наплавочних порошків і прутків, твердих сплавів і тугоплавкого дроту, напівпровідників, пиловугільного палива. 13. Буріння та експлуатація свердловин під час геологічного вивчення та розробки родовищ корисних копалин. 14. Будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов’язаних з видобутком корисних копалин. 15. Лісосічні роботи, трелювання, транспортування та сплав лісу, у тому числі: лісогосподарські, лісозаготівельні та лісотранспортні роботи на забруднених радіонуклідами територіях. 16. Освоєння і глушіння газових та нафтових свердловин. 17. Злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин, в тому числі радіоактивних. 18. Плавильні, заливочні роботи і роботи з термообробки лиття. 19. Монтаж, експлуатація і демонтаж бурових вишок. 20. Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. 21. Роботи з ліквідації нафтогазоводопроявлень в процесі буріння свердловин. 22. Роботи із застосуванням піротехнічного інструменту. 23. Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. 24. Продавлювання тунельних конструкцій під будинками, спорудами, магістралями і водоймищами. 25. Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі. 26. Виготовлення виробів та деталей із пластмас, гуми на пресах, вулканізаторах, виливних та черв’ячних машинах, таблетмашинах, каландрах та вальцях. 27. Розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації. 28. Роботи із збагачування корисних копалин, утворення і експлуатація відвалів гірничих порід, обкладання та скріплення укосів, бортів, уступів кар’єрів, підземна геологорозвідка, геолого-маркшейдерські роботи. 29. Ремонт гідротехнічних споруд, зведення і нарощування дамб гідротехнічних споруд і гідровідвалів. 30. Будівництво магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. Отже, Шановний Замовнику! Яким чином всі ці роботи стосуються виготовлення/поставки стаціонарного туалетного модуля? Яким чином Ви вимагаєте, наприклад дозволу на : Атракціони підвищеної небезпеки (стаціонарні, пересувні та мобільні), чи Гірничошахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин і огрудкування руд та концентратів. Роботи з виготовлення та поставки обладнання не потребують дозволів на всі вищеозначені роботи. Просимо ввидалити цей пункт із тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до умов технічного завдання (Додаток 4 до тендерної документації) та проєкту договору, учасник закупівлі повинен не лише поставити Стаціонарний туалетний модуль, а й: • здійснити його монтаж, • виконати підключення до мереж електропостачання, водопостачання та каналізації, • забезпечити транспортування, розвантаження, роботи з підйомно-транспортними механізмами, • провести пусконалагоджувальні роботи. Згідно з пунктами 3, 8, 10, 11, 20 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки (група А), затвердженого Постановою КМУ №77 від 03.02.2021 р., до робіт підвищеної небезпеки належать, зокрема: • роботи в діючих електроустановках, • земляні роботи в зоні підземних комунікацій, • злив, ремонт балонів або ємностей зі стисненими газами, • вантажно-розвантажувальні роботи із застосуванням машин і механізмів, • монтаж, демонтаж і технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки. Таким чином, комплекс поставки та монтажу туалетного модуля вимагає виконання робіт, які можуть містити ознаки робіт підвищеної небезпеки, зокрема: монтаж електромережі, встановлення важких металоконструкцій, підключення до інженерних мереж, що потенційно включає експлуатацію механізмів (крани, маніпулятори, тощо) та виконання робіт у зоні діючих комунікацій. Враховуючи це, вимога про надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки встановлена Замовником з метою забезпечення належного рівня безпеки при виконанні робіт, у тому числі охорони праці, і є обґрунтованою та пропорційною предмету закупівлі. Водночас, тендерна документація містить застереження: «У залежності від виконуваних видів робіт… Учасник повинен надати… копії дозвільних документів...» Тобто, Учасник, який не виконує відповідні види робіт з групи А, може подати обґрунтування їх відсутності у складі пропозиції, з посиланням на норми законодавства, що виключають необхідність отримання такого дозволу для запропонованої технології виконання робіт. Таким чином, тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, а лише передбачає подання дозвільних документів у разі потреби, відповідно до фактичного характеру робіт, які буде виконувати Учасник.
Дата відповіді: 20.07.2025 20:00
Відповідь надана

Щодо висновку СЕС

Номер: 3dc47400159849a086ed0e530a186518
Дата опублікування: 17.07.2025 18:24
Опис: Шановний Замовнику! У додатку 4 Тендерної документації Ви Вимагаєте: висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству будинків модульних контейнерного типу, будівлі мобільні (інвентарні) збірно-розбірні та контейнерні; Наголошую, що В Україні З 1 жовтня 2023 року наберали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX. 3 3 1 жовтня 2023 року дані висновки в Україні НЕ ВИДАЮТЬСЯ! Таким чином Ви вимагаєте кдокумент, який вже спростований в Україні, та його неможливо отримати з 01.10.2023р. Просимо видалити дану вимогу з ТД.
Відповідь: Шановний Учаснику! Пунктом 13 додатку 7 до тендерної документації передбачено, що «Документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством для учасників юридичних осіб, фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі своєї тендерної пропозиції, про що такі учасники повинні зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування причини неподання документів та інформації з посиланнями на норми відповідних нормативно-правових актів. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». Ви маєте у складі тендерної пропозиції подати відповідний лист-роз’яснення щодо відсутності вказаного Вами документу.
Дата відповіді: 20.07.2025 19:20
Відповідь надана

Щодо протоколу

Номер: 765744e1d5914c5eb210b629edd5179a
Дата опублікування: 17.07.2025 18:18
Опис: Шановний Замовнику! У додатку 4 до тендерної документації Ви вимагаєте надати: протокол концентрації формальдегіду в атмосферному повітрі блок-контейнеру , з якого складається Стаціонарний туалетний модуль. Даний протокол надається відповідними органами після вимірювання у вже ГОТОВОМУ виробі. Предмет Закупівлі- Стаціонарний туалетний модуль не є стандартним виробои, та виготовляється під кожне кокретне замовлення і креслення. Таким чином проглядається корупційна складова , а саме Ви хочете бачити учасника, який вже виготовив даний модуль та виміряв у ньому концентрацію формальдегіду в атмосферному повітрі. Вимагаючи даний протокод Ви порушуєте Закон про публічні закупівлі обмежуючи конкуренцію серед учасників. Вимагаємо внести змсіни в ТД, видалити даний протокол з ТД, або вимагати його разом з поставкою Товару.
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Замовник встановив вимогу на підтвердження відповідності продукції з урахуванням національного стандарту ДСТУ Б В.2.2-22:2008 "Будинки і споруди. Будівлі мобільні (інвентарні). Загальні технічні умови", а саме розділу 9 «ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ», що в свою чергу передбачає дотримання вимог: 9.3 Санітарно-гігієнічні показники повітря робочої зони нормуються згідно з ГОСТ 12.1.005. 9.4 Рівень шуму у робочій зоні не повинен перевищувати значень, які наведені у ГОСТ 12.1.003. 9.5 Рівень концентрації шкідливих речовин у повітрі робочої зони і контроль за їх вмістом мають здійснюватись згідно з ГОСТ 12.1.005. 9.6 Будівлі за радіаційними параметрами повинні відповідати вимогам ДБН В.1.4-1.01. У відповідності до Додатку 4 тендерної документації, вимога про надання протоколу концентрації формальдегіду в атмосферному повітрі блок-контейнеру та протоколу радіаційного обстеження є частиною технічної специфікації, яка спрямована на підтвердження безпечності матеріалів, що використовуються при виготовленні стаціонарного туалетного модуля, зокрема, з урахуванням впливу на здоров’я користувачів та вимог чинного законодавства. Замовник не вимагає надання протоколів виключно з готового виробу. Учасник має право надати вищевказані протоколи, які отримані у виробах аналогічного типу, виготовлених із тих самих матеріалів, що і модуль, який пропонується до постачання, або за результатами випробувань матеріалів, які будуть використані. Таким чином, вимога не є дискримінаційною і не обмежує конкуренцію. Замовник, діючи відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечує відкритість, добросовісну конкуренцію та рівні умови для всіх учасників. Зазначена вимога є такою, що забезпечує належну якість та безпечність продукції, яка буде використовуватися у публічному просторі, зокрема, з постійною присутністю людей. Крім того, пунктом 2.13 проекту договору передбачено, що постачальник зобов’язується на вимогу замовника надати «документи, що мають відношення до товару (щодо маркування, технічних характеристик, сертифікати, тощо)». Тобто при постачанні готового виробу надаються всі необхідні сертифікати, протоколи, інші документи, які зазначені в тендерній документації та видані на стаціонарний туалетний модуль, що постачається і встановлюється згідно договору.
Дата відповіді: 20.07.2025 19:40
Відповідь надана

Запитання

Номер: 265d82296a654f9d980a067f93c69255
Дата опублікування: 16.07.2025 17:24
Опис: Шановний Замовник! Чи допускаєте ви еквівалент матеріалу у вигляді армованого склопластику? Ми, як потенційний учасник закупівлі - маємо чималий досвід його використання в аналогічних послугах, та готові надати додатку технічну інформацію до потреби! Будемо вдячні за відповідь!
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що Додатком 4 до тендерної документації чітко передбачено перелік матеріалів, які допускаються до застосування для внутрішнього оздоблення стаціонарного туалетного модуля. Зокрема, зазначено кілька допустимих варіантів виконання із: гнутих сталевих профілів/ або суцільної обрешітки орієнтовано-стружковими плитами/або дерев’яним брусом або готових сендвіч панелей. Ці матеріали обрані з урахуванням гігієнічних вимог, вологостійкості, можливості санітарної обробки, стійкості до зношування, а також з практичної точки зору: вони легко демонтуються, замінюються або ремонтуються без потреби в залученні спеціального обладнання чи вузькопрофільних спеціалістів. Крім того, у разі пошкодження або необхідності часткової заміни, ці матеріали можуть бути оперативно замінені без втрати цілісності конструкції модуля та без зупинки його експлуатації. Використання армованого склопластику як окремого матеріалу для внутрішнього оздоблення не відповідає технічному завданню і не може бути розцінене як еквівалент. Армований склопластик зазвичай є складовою сендвіч панелей. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді: 17.07.2025 15:58