• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт приміщень служби відлову КП «МУНІЦИПАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ» за адресою: м. Одеса, вул. Отамана Головатого, 32. Коригування)

з урахуванням постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178

Завершена

7 657 095.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 285.48 UAH
Період уточнення: 14.07.2025 12:24 - 27.07.2025 00:00
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 305bb445d99f4afcbecb8e9a99425d50
Дата опублікування: 17.07.2025 21:13
Опис: Шановний Замовник, відповідно до тендерної документації Додатку 1 вказано, що «Аналогічним вважається виконаний/завершений договір з капітального ремонту і реставрації», при тому, що Предмет закупівлі «Капітальний ремонт приміщень служби відлову КП «МУНІЦИПАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ» за адресою: м. Одеса, вул. Отамана Головатого, 32. Коригування», а вказана вимога надання аналогічного договору на Капітальний ремонт і реставрацію обмежує коло потенційних учасників, так як часто предметом договору є Капітальний ремонт або реставрація. На підставі викладеного вище просимо вимогу викласти наступним чином «Аналогічним вважається виконаний/завершений договір з капітального ремонту або реставрації»
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення стосовно пропозиції внести зміни до вимог Додатку 1 тендерної документації в частині визначення аналогічного договору, повідомляємо наступне. У тендерній документації Замовником визначено: «Аналогічним вважається виконаний/завершений договір з капітального ремонту і реставрації». Ця вимога встановлена відповідно до частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Ураховуючи вимоги Закону та Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Додатково повідомляємо, що Замовником враховано норму, відповідно до якої: Аналогічний договір це договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі по четвертому знаку класифікатора ДК 021:2015. Предмет закупівлі в даному випадку має код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація Отже, для підтвердження належного досвіду учасника в межах цього коду, логічним та обґрунтованим є вимагати наявність досвіду виконання відповідних робіт. З урахуванням вищевикладеного, зазначена вимога: є правомірною, відповідає предмету закупівлі, не порушує принципів недискримінації, забезпечує належну якість та безпеку реалізації проєкту. У зв’язку з цим підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Дата відповіді: 18.07.2025 15:42
Відповідь надана

Щодо вимог про підтвердження кваліфікації

Номер: 11a43426b9154462bb545a314d8c81ac
Дата опублікування: 17.07.2025 21:10
Опис: Шановний Замовник, відповідно до Додаток 1 пункту 2 вказано, що «інженер-проектувальник або інженер-кошторисник – не менше 1 особи (з наданням відповідного кваліфікаційного сертифікату та документу про підвищення кваліфікації відповідно до чинного законодавства);». Відповідно до чинного законодавства кваліфікаційний сертифікат інженера-кошторисника видається на 5 років. Після закінчення цього терміну необхідно проходити курси підвищення кваліфікації, щоб продовжити дію сертифікату, тобто у разі отримання сертифікату з 2021 року або пізніше у інженера-кошторисника наявним буде лише кваліфікаційний сертифікат і відсутній документ про підвищення кваліфікації. Просимо Замовника внести коригування щодо даної вимоги наступним чином «інженер-проектувальник або інженер-кошторисник – не менше 1 особи (з наданням відповідного кваліфікаційного сертифікату, якщо сертифікат дійсний до 5 років або пізніше або відповідного кваліфікаційного сертифікату та документу про підвищення кваліфікації відповідно до чинного законодавства, якщо сертифікат видано більше ніж 5 років назад».
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше звернення щодо доцільності внесення змін до вимог Додатку 1 пункту 2 тендерної документації повідомляємо наступне. Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо надання: «...відповідного кваліфікаційного сертифікату та документу про підвищення кваліфікації відповідно до чинного законодавства» — для інженера-проєктувальника або інженера-кошторисника. Вказана вимога сформульована з дотриманням принципів об’єктивності, відкритості та недискримінації учасників відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить ознак обмеження конкуренції. Щодо Вашого зауваження стосовно строку дії кваліфікаційного сертифіката, зазначаємо наступне. Згідно з вимогами чинного законодавства, зокрема Постанови Кабінету Міністрів України № 554 від 23.05.2011 (зі змінами), кваліфікаційний сертифікат інженера-кошторисника видається строком на 5 років. Водночас, документ про підвищення кваліфікації є невід’ємною складовою процесу підтвердження професійного рівня фахівця, особливо у випадках, коли йдеться про участь у публічних закупівлях, що передбачають значну відповідальність за результат виконання договору. Крім цього Замовником зазначено, що документ про підвищення кваліфікації надається відповідно до чинного законодавства, тобто відповідно до вимог законодавства та у строкі передбачені ним. Таким чином, встановлена Замовником вимога про надання одночасно кваліфікаційного сертифікату та документа про підвищення кваліфікації з урахуванням законодавства є обґрунтованою та такою, що не суперечить чинному законодавству. Враховуючи вищевикладене, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Дата відповіді: 18.07.2025 15:38
Відповідь надана

Інформація щодо розміру забезпечення пропозицій та виконання договору

Номер: 17b041048fd0457d90e30e2dcb36ab7f
Дата опублікування: 17.07.2025 21:03
Опис: Шановний Замовник, в електронній системі закупівель вказано, що «Розмір надання пропозицій учасників 0.5 UAH» при тому, що відповідно до Додатка 2 тендерної документації вказано, що «Розмір забезпечення тендерної пропозиції – складає 38 200,00 грн.». Просимо Замовника відкоригувати інформацію. Також в електронній системі закупівель зазначено, що "Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні", а відповідно до тендерної документації "Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5 % від вартості договору." Просимо відкригувати.
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення щодо розбіжностей між інформацією, зазначеною в електронній системі закупівель, та положеннями тендерної документації, повідомляємо наступне. Вся інформація щодо забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору наявна на порталі prozorro.gov.ua Зверніть увагу можливо ви використовуєте застарілу версію. Інформація щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю, яка автоматично відображається в електронній системі закупівель, є технічною та відображає інформативний характер. Згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», умови надання забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору встановлюються саме в тендерній документації. У тендерній документації, розміщеній Замовником вказано, що: розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 38 200,00 грн.; розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5 % від вартості договору. Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт. Вказаний замовником розмір відповідає вимогам Закону. Забезпечення виконання договору в розмірі 0,5 % від його вартості встановлено з метою гарантування належного виконання зобов’язань за договором про закупівлю, відповідно до частини третьої статті 27 вищезазначеного Закону. Даний розмір вважається мінімально достатнім для покриття ризиків неналежного виконання зобов’язань постачальником та водночас не створює надмірного фінансового навантаження на учасників. З огляду на вищевикладене, підстав для внесення змін до оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель не вбачається.
Дата відповіді: 18.07.2025 15:29