-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху та будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-дитсадок) комбінованого типу №10 "Любавонька" Переяславської міської ради за адресою вул.Грушевського Михайла,55-б м.Переяслав Київської області
Торги відмінено
6 189 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 894.20 UAH
мін. крок: 1% або 61 894.20 UAH
Період уточнення:
11.07.2025 16:52 - 23.07.2025 00:00
Відповідь надана
Загальні питання
Номер:
7940e378aa454990a1ea6a4aeafab700
Дата опублікування:
21.07.2025 16:22
Опис:
Доброго дня! Просимо надати посилання на Додаток ТД або розділ ТД, яким визначено перелік документів, які Учасник повинен подати Замовнику на підтвердження відповідності пропозиції технічним вимогам (договірна ціна; зведений кошторисний розрахунком; пояснювальна записка;
локальний кошторис підсумкова відомістю ресурсів; проектом календарного графіку виконання робіт, тощо).
Відповідь:
Пунктом 3.8 цієї тендерної документації визначено «Вимоги щодо формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни)».
Перелік документів, які Учасник повинен надати Замовнику на підтвердження відповідності ціни тендерної пропозиції технічним вимогам викладений, зокрема, у Розділі V Кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021№ 281 (із змінами).
Дата відповіді:
22.07.2025 11:26
Відповідь надана
Загальні питання
Номер:
2133b209ccd64473827ee520d72ad601
Дата опублікування:
21.07.2025 15:01
Опис:
вартістю.
Шановний Замовник! У відповіді про субпідрядну організацію щодо кількості працівників субпідрядної організації Ви стверджуєте про наступне: «Відповідно до пункту 3.7 тендерної документації у разі залучення субпідрядників / співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю учасник подає у складі тендерної пропозиції документи відповідно до додатка № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації. Отже, субпідрядник повинен мати мінімальну необхідну кількість працівників яка передбачена проектною документацією предмета закупівлі». До прикладу для виконання робіт з вогнезахисту учасник має залучити субпідряду організацію з відповідною ліцензією та дозволами (декларацією), але виконання цих робіт не потребує залучення 12 працівників, достатньо 1 або 2 працівників. Чи повинна субпідрядна організація мати в такому випадку 12 працівників, а учаснику надавати відповідну інформацію. Крім того, Замовник не надав інформацію щодо обов’язкової наявності в субпідрядної організації мінімального переліку працівників, визначеного Додатком 1.
Відповідь:
Відповідно до пункту 3.7 тендерної документації :
«У разі залучення субпідрядників / співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю учасник подає у складі тендерної пропозиції документи відповідно до додатка № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації.»
Отже, субпідрядник у разі виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю повинен мати мінімальну необхідну кількість працівників яка передбачена проектною документацією предмета закупівлі.
Наведений Вами приклад виконання субпідрядником робіт з вогнезахисту не становить 20 відсотків вартості робіт і не потребує надання документів відповідно до додатка № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації.»
Дата відповіді:
22.07.2025 10:48
Відповідь надана
Загальні питання
Номер:
17b55196131b4cb0a3332dcd0421e861
Дата опублікування:
18.07.2025 17:07
Опис:
Доброго дня. В позиції № 17 таблиці «Об’єми робіт» додатка 1.1. «Технічне завдання »до додатка № 1 зазначено улаштування покрiвель шатрових iз металопрофнастила "Каскад". В той час відповідно до позиції № 82 підсумкової відомості ресурсів Додатка № 1.3. до Додатка № 1зазначено металочерепиця товщиною 0,5 мм. Таким чином наявності розбіжності в частині найменування покрівельного матеріалу між таблицею «Об’єми робіт» та підсумковою відомістю ресурсів. Просимо усунути розбіжності шляхом внесення змін в додатки до тендерної документації. Крім того, просимо пояснити, який покрівельний матеріал підлягає до застосування, чи металопрофнастил, чи метало черепиця, які відрізняються за своєю вартістю.
Відповідь:
.Вихідні дані для формування технічного завдання взяті із локальних кошторисів і відомостей ресурсів до зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва, передбачених проєктно-кошторисною документацією, яка отримала позитивний експертний висновок.
Матеріали для покрівлі слід вважати металочерепицю товщиною 0,5 мм.
Дата відповіді:
21.07.2025 13:50
Відповідь надана
Загальні питання
Номер:
931b2087a79648c081713c81e3b0ab68
Дата опублікування:
18.07.2025 16:53
Опис:
Доброго дня. Для підготовки тендерної пропозиції та розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника замовник у складі цього Технічного завдання надає такі документи, зазначені в таблиці 1.1 цього додатка. При цьому даний додаток не містить таблицю 1.1., а наявна таблиця цього Додатка стосується об’ємів робіт. Просимо надати інформацію щодо таблиці 1.1. цього Додатка.
Відповідь:
Складовими технічного завдання є таблиця 1.1 – «Об’єми робіт» в Додатку 1.1 до додатка 1 до тендерної документації та «Підсумкова відомість ресурсів» викладена в Додатку 1.3 до додатка 1 до тендерної документації
Дата відповіді:
21.07.2025 13:37
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
12681d3023f54264b52dbcf3528defd9
Дата опублікування:
18.07.2025 16:10
Опис:
Доброго дня. Відповідно до п. 1.4. Додатка 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» у разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пунктів 1.1 і 1.2 цього додатка. В свою чергу відповідно до п. 1.1. та п. 1.2. Додатка 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» у цій закупівлі відповідно до проєктної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника таких інженерних працівників: двох виконавців робіт/начальників дільниць або інших осіб, які виконують їх функції; інженера в частині кошторисної документації; інженера з охорони праці (будівництво). Також учасник повинен підтвердити наявність робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій) у загальній кількості 12 (дванадцять) осіб, необхідній для виконання робіт, відповідно до відомостей про потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проєкту організації будівництва. Таким чином, просимо пояснити, чи стосується дана вимога субпідрядної організації/ співвиконавця (співвиконавців) щодо наявності в неї (них) інженерних працівників: двох виконавців робіт/начальників дільниць або інших осіб, які виконують їх функції; інженера в частині кошторисної документації; інженера з охорони праці (будівництво) та робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій) у загальній кількості 12 (дванадцять) осіб, а також обов’язкової наявності мінімального переліку обладнання (техніки), визначеного таблицею згідно п. 1.1. Додатка 1.
Відповідь:
Відповідно до пункту 3.7 тендерної документації у разі залучення субпідрядників / співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю учасник подає у складі тендерної пропозиції документи відповідно до додатка № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації.
Отже, субпідрядник повинен мати мінімальну необхідну кількість працівників яка передбачена проектною документацією предмета закупівлі
Дата відповіді:
21.07.2025 13:36
Відповідь надана
Загальні питання
Номер:
8650a8f3352d43109e464528acea47eb
Дата опублікування:
18.07.2025 15:28
Опис:
В нас слів немає, як Вас назвати, але ми не будемо опускатися до Вашого рівня. Вам прямо кажеш, що ваші вимоги дискримінаційні, і абсолютно не конкурентні і не ті, що призведуть до економії в закупівлі. А вам все одно, ви ліпите що все нормально, і так повинно бути, що такі вимоги навпаки призведуть до здорової конкуренції і економії. Як там кажуть: ..... в очі, а він буде казати, що це божа роса.
Відповідь:
Замовником дотримані вимоги законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
21.07.2025 13:35
Відповідь надана
Загальні питання
Номер:
14817ecce6e34683b120dabe0240b2eb
Дата опублікування:
18.07.2025 15:25
Опис:
Цілком погоджуємось з Учасниками, які написали свої зауваження. Решту дискримінаційних вимог не будемо копіювати, бо за нас вам вже все написали. І за акти огляду, і за працівників та інше.
Відповідь:
Зазначений у тендерній документації перелік працівників встановлює мінімально необхідну кількість, що передбачена проектною документацією, яка отримала позитивний експертний висновок.
Дата відповіді:
21.07.2025 13:35
Відповідь надана
Загальні питання
Номер:
1ffd9903959d4af2be00b73c8342430b
Дата опублікування:
18.07.2025 15:24
Опис:
Шановний Замовник. Статтею 3 Закону встановлені принципи здійснення закупівель. Так закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Так ось, прописуючи вказані вимоги, що наявні в тендерній документації, ви прибираєте добросовісну конкуренцію, ви прибираєте "максимальну економію". Так як за даний умов зайде необхідна вам компанія і 99%, що з максимальною сумою вартості закупівлі. Наврядчи там буде 1.2-1.3 млн. Про недискримінацію учасників буде смішно звучить, враховуючи висунуті вами вимоги до учасників. Не влаштовуйте дитячий садок з дитячими відмазками. Всі дорослі люди, і всі знають для чого прописуються подібні вимоги і чому. І тут немає ніякого зв'язку з досвідом і т.д. Зрозуміло тільки одне, що є домовленість, є дискримінація, щоб не зайшов хтось інший, і не перебив всю малину. І годі писати маячню за акт огляду. Це корупційна складова, це непотрібні рухи, ці вимоги неодноразово скасовувались АМКУ. Про яку економію ви розповідаєте, якщо після огляду учасник не може від слова зовсім зменшити обсяги робіт, так як і збільшити. В чому економія буде? Поставить менші розцінки на матеріали? так є ринок, є ціна. Поставить меншу ЗП при тих же обсягах? Так це самому себе покарати. Ну не аргументовано від слова зовсім. Одне видно, що писати відмазки ви навчились, не дарма отримуєте відкати.
Відповідь:
При підготовці тендерної документації Замовником дотримані вимоги законодавства у сфері публічних закупівель та інших нормативних актів, зокрема, передбачених пунктом 1 підрозділу V розділу ІІ та пунктами 1-8 підрозділу ІІ розділу ІІ Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених наказом Мінекономіки віл 22.11.2024 №26335.
Дата відповіді:
21.07.2025 13:34
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
3c3cd99f3785458ca320cd6f871b6f92
Дата опублікування:
17.07.2025 16:44
Опис:
Доброго дня, шановний Замовник, Учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання учасником аналогічного договору. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж 1500000 (один мільйон п’ятсот тисяч гривень). - де законодавство Вам дає право вимагати певну суму договорів? У учасника повинен бути досвід з виконання робіт закупівлі. Але аж ніяк не можете вказувати це повинно бути 1500000,00 грн., 5000000,00 грн. чи 1000000,00 грн.. Просто наявність досвіду. І не пишіть маячні, що Ви там можете ще щось додавати на власний розсуд. Не можете. Ви можете щось додати в загальному, але аж ніяк не до ст. 16. Все що може вимагатись в ст. 16, написано в ст. 16. Все. Не більше, не менше. Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Відповідно до абзацу дванадцятого пункту 5 підрозділу XI розділу ІІІ Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених наказом Мінекономіки віл 22.11.2024 №26335, згідно Таблиці виконання аналогічних договорів залежно від очікуваної вартості предмета закупівлі, що може бути визначений замовником у тендерній документації рекомендовано Замовникам встановлювати вимогу до загальної суми виконання аналогічних договорів у розмірі не менше ніж 80 % при очікуваній вартості предмета закупівлі до 100 мільйонів гривень.
Замовником у цій Закупівлі встановлено загальна сума виконання аналогічних договорів у розмірі 24,2 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим повністю дотримано вимоги вищезазначеного нормативного документа.
Дата відповіді:
18.07.2025 14:59
Відповідь надана
кваліфікаційні критерії
Номер:
383bca266a02449d82d579106b4253b8
Дата опублікування:
17.07.2025 16:41
Опис:
Доброго дня. Просимо пояснити, чим викликана необхідність наявності двох виконавців робіт/начальників дільниць або інших осіб, які виконують їх функції при незначних обсягах робіт відповідно до технічного завдання, що міститься в тендерній документації. І знову договорняк. щоб завести свого Підрядника, який має необхідну кількість спеціальних інженерних працівників.
Відповідь:
Необхідність наявності двох виконавців робіт/начальників дільниць або інших осіб, які виконують їх функції передбачена проектно-кошторисною документацією предмета Закупівлі, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний висновок щодо відповідності проекту будівельним нормам, державним стандартам та іншим нормативним документам.
Дата відповіді:
18.07.2025 14:58