• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо» (Паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника (без домішок))

ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо» (Паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника (без домішок))

Торги відмінено

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період уточнення: 11.07.2025 14:39 - 17.07.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги, технічна специфікація

Номер: 4c16881f6b8842be968a1576f991ec37
Дата опублікування: 16.07.2025 19:57
Опис: Доброго дня шановний Замовнику. Вважаємо що умови тендерної документації порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) та наше право на участь у цих торгах. Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, вважаємо, що дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників. 1. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так для пелетів паливних з лушпиння соняшника Замовником встановлені найменування та значення показників, зокрема: - Пелети паливні з чистого лушпиння соняшника без домішок в гранулі 500тонн - Зовнішній вигляд, розміри: довжина, L, мм: діаметр, D, мм: Гранули довжиною 5-40мм, діаметром 8-10 мм - колір сірий різних відтінків - Запах Характерний для соняшникового лушпиння без стороннього запаху (плісняви, затхлості, горілого) - Загальна волога,Мar,% не більше 10 - Зольність, Ad.% не більше ніж 4.0 - Масова частка загальної сірки, WS,d,% не більше ніж 0,23 - Масова частка вологи та летких речовин,% не більше ніж 12,0 - Теплота згорання (найнижча), МДж/кг, не менше ніж 15.0 - Кількість пилу й осипу (механічна міцність), % не більше ніж 5.0 - Токсичність Не дозволено - Зараженість шкідниками або наявність слідів зараження Не дозволено - Об'ємна (насипна) щільність (вага), кг/м³ не менше ніж 500 - Уміст сторонніх домішок (камінчики, скло, земля тощо не дозволено - Масова частка металодомішок, %: частинки розміром більше ніж 2 мм з гострими краями не дозволено. Відповідно до положень пункту 29 Особливостей: у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для даного виду товару наявний національний стандарт ДСТУ 7124:2009 «Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване». Технічні умови» зі змінами № 1. Згідно пункту 3.2.2 ДСТУ 7124:2009 зі змінами № 1 за фізико-хімічними показниками лушпиння соняшникове пресоване гранульоване має відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 2. Таблиця 2 «Фізико-хімічні показники лушпиння соняшникового пресованого гранульованого» містить наступні назви та норми показників, зокрема: Розмір, гранул, брикетів, довжина, мм від 5 до 50 Масова частка вологи та летких речовин,% не більше ніж 12,0 Зольність,% не більше ніж 4,0 Об'ємна (насипна) вага, кг/м3 не менше ніж 450,0 Кількість пилу й осипу (механічна міцність),% 5,0 Теплота згорання (найнижча) МДж/кг не менше ніж 15,0. Масова частка загальної сірки, % не більше ніж 0,23 Так. встановлені Замовником показники за пунктами таблиці, а саме 5, 11,12, 14,15 відсутні в ДСТУ 7124:2009 зі змінами № 1 згідно пункту 3.2.2 ДСТУ 7124:2009 зі змінами № 1 за фізико-хімічними показниками лушпиння соняшникове пресоване гранульоване. Звертаємо увагу на те, що показники за п. 12, 14 та 15 зазначені у таблиці вище відносяться до вимог до сировини що визначено п. 3.3. ДСТУ 7124:2009 зі змінами № 1. Вимагаємо внести відповідні зміни у Документацію в цій частині та узгодити технічні характеристики до предмету закупівлі з вимогами національного стандарту для даного виду товару (ДСТУ 7124:2009 «Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване. Технічні умови» зі змінами № 1. Відповідно до пунку 2.2.1. Додатку 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження якості та відповідності пелет паливних з лушпиння соняшника в гранулі наступні документи: - сертифікат якості, виданий учаснику або виробнику лабораторією, що має на це відповідні повноваження; - протокол випробувань пелетів паливних з лушпиння соняшника, видані не раніше 2025 року на ім’я учасника або виробника, із зазначенням технічних та якісних показників згідно вимог цього розділу Договору, незалежною лабораторією, що має на це відповідні повноваження; - експертний висновок, свідоцтво про належність палива до альтернативного, виданий учаснику або виробнику не раніше 2025 року виданий лабораторією, що має на це відповідні повноваження та компетентність. Також пунктом 3.2.2. встановлено наступну вимогу, а саме: «В зв’язку з довготривалим зберіганням палива надати паспорт пожежної безпеки виданий постачальнику на пелети з лушпиння соняшника, виданий лабораторією чи організацією, що має на це відповідні повноваження та компетентність. Якщо вищевказані документи видані безпосередньо на виробника пелетів паливних з лушпиння соняшника, а учасник не є виробником, то він надає лист від виробника на право використання вищезазначених документів. Учасник повинен використовувати систему менеджменту (управління) якістю стосовно послуг торгівлі твердим паливом і подібними продуктами. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, який виданий учаснику та дійсний на момент подання.» Дана вимога Додатку 2 до тендерної документації не узгоджується з нормами пункту 29 Особливостей, згідно яких: у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для даного виду товару наявний національний стандарт ДСТУ 7124:2009 «Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване». Технічні умови» зі змінами № 1, яким не передбачено надання таких документів як: - сертифікат якості, виданий учаснику або виробнику лабораторією, що має на це відповідні повноваження - протокол випробувань пелетів паливних з лушпиння соняшника, видані не раніше 2025 року на ім’я учасника або виробника, із зазначенням технічних та якісних показників згідно вимог цього розділу Договору, незалежною лабораторією, що має на це відповідні повноваження - експертний висновок, свідоцтво про належність палива до альтернативного, виданий учаснику або виробнику не раніше 2025 року виданий лабораторією, що має на це відповідні повноваження та компетентність - паспорт пожежної безпеки виданий постачальнику на пелети з лушпиння соняшника, виданий лабораторією чи організацією, що має на це відповідні повноваження та компетентність - копію сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, який виданий учаснику та дійсний на момент подання. Згідно пункту 10.2 ДСТУ 7124:2009 зі змінами № 1 лушпиння приймають партіями. Партія – це кількість лушпиння з однаковими показниками, призначена для одночасного відвантаження й оформлена одним документом, що засвідчує його якість і безпеку. Разом з тим, ДСТУ 7124:2009 зі змінами № 1 не містить вимог, що документом, що засвідчує якість і безпеку повинен бути саме вищезазначені документи. Отже, вимога Замовника щодо надання учасником таких документів, як: - сертифікат якості, виданий учаснику або виробнику лабораторією, що має на це відповідні повноваження - протокол випробувань пелетів паливних з лушпиння соняшника, видані не раніше 2025 року на ім’я учасника або виробника, із зазначенням технічних та якісних показників згідно вимог цього розділу Договору, незалежною лабораторією, що має на це відповідні повноваження - експертний висновок, свідоцтво про належність палива до альтернативного, виданий учаснику або виробнику не раніше 2025 року виданий лабораторією, що має на це відповідні повноваження та компетентність - паспорт пожежної безпеки виданий постачальнику на пелети з лушпиння соняшника, виданий лабораторією чи організацією, що має на це відповідні повноваження та компетентність - копію сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, який виданий учаснику та дійсний на момент подання суперечить ДСТУ 7124:2009 зі змінами № 1. Вимагаємо внести відповідні зміни до Додатку 3 до тендерної документації шляхом виключення вимог щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції наступних документів, а саме: - сертифікат якості, виданий учаснику або виробнику лабораторією, що має на це відповідні повноваження - протокол випробувань пелетів паливних з лушпиння соняшника, видані не раніше 2025 року на ім’я учасника або виробника, із зазначенням технічних та якісних показників згідно вимог цього розділу Договору, незалежною лабораторією, що має на це відповідні повноваження - експертний висновок, свідоцтво про належність палива до альтернативного, виданий учаснику або виробнику не раніше 2025 року виданий лабораторією, що має на це відповідні повноваження та компетентність - паспорт пожежної безпеки виданий постачальнику на пелети з лушпиння соняшника, виданий лабораторією чи організацією, що має на це відповідні повноваження та компетентність - копію сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, який виданий учаснику та дійсний на момент подання. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» мета процедури закупівлі полягає в забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також досягнення найбільшої економічної ефективності та економії витрачання державних коштів. Законом визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно- правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Безпідставні, дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника призводять до обмеження конкуренції і можливої дискримінації учасників, внаслідок чого порушуються права потенційних учасників на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі.
Відповідь: Вимога про надання учасником процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження якості та відповідності пелет палиних з лушпиння соняшника в гранулі наступні документи: - сертифікат якості, виданий учаснику або виробнику лабораторією, що має на це відповідні повноваження; - протокол випробувань пелетів паливних з лушпиння соняшника, видані не раніше 2025 року на ім’я учасника або виробника, із зазначенням технічних та якісних показників згідно вимог цього розділу Договору, незалежною лабораторією, що має на це відповідні повноваження; - експертний висновок, свідоцтво про належність палива до альтернативного, виданий учаснику або виробнику не раніше 2025 року виданий лабораторією, що має на це відповідні повноваження та компетентність, чим учасник мотивує, що дана вимога не узгоджується з нормами пункту 29 Особливостей згідно яких: у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Відповідно до пункту 1.2. Розділу 1 ДСТУ 7124:2009 зазначено, що цей стандарт застосовується для одержання твердого палива у вигляді гранул , брикетів тощо, які використовуються для опалювальних систем, ТЕЦ та інших енергоустановок. Також пунктом 10.1 Розділу 10 ДСТУ 7124:2009 зазначено, що Лушпиння приймають партіями. Партія - це кількість лушпиння з однаковими показниками, призначена для одночасного відвантаження й оформлена одним документом, що засвідчує його якість і безпеку. Законом України «Про альтернативні види палива» статтею 1 «визначення термінів» встановлено, що: «альтернативні види палива - тверде, рідке та газове паливо, яке є альтернативою традиційним видам палива і яке виробляється (видобувається) з нетрадиційних джерел та видів енергетичної біологічні види палива (біопаливо) - тверде, рідке та газове паливо, виготовлене з біологічно відновлюваної сировини (біомаси), що може використовуватися як паливо або компонент інших видів палива». Розділом ІІ «Особливості відносин у сфері виробництва та використання альтернативних видів палива» Закону України «Про альтернативні види палива» встановлено наступне: « Стаття 51. Альтернативні види твердого палива До альтернативних видів твердого палива належать: - продукція та відходи сільського господарства (рослинництва і тваринництва), лісового господарства та технологічно пов'язаних з ним галузей промисловості, а також гранули, брикети, деревне вугілля та вуглиста речовина, вироблені з цієї продукції та відходів, що використовуються як паливо; органічна частина промислових та побутових відходів, а також гранули та брикети, вироблені з них; торф, а також гранули та брикети, вироблені з нього. Стаття 6. Порядок визначення палива альтернативним Належність палива до альтернативного підтверджується документом про ідентифікацію палива, що видається уповноваженим органом виконавчої влади в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Біологічні види палива, призначені для реалізації як товарна продукція, підлягають обов'язковій сертифікації відповідно до законодавства. Виробниками альтернативних видів палива вважаються суб'єкти господарювання всіх форм власності, що виготовляють тверде, рідке та газове паливо з нетрадиційних джерел та видів енергетичної сировини.» Таким чином відповідно до статті 6 Закону України «Про альтернативні види палива», предмет закупівлі даної Процедури закупівлі підлягає обов’язковій сертифікації відповідно до законодавства, але з 1 січня 2018 року обов’язкова сертифікація в Україні була скасована, проте на заміну їй прийшла вимога щодо відповідності продукції Технічним регламентам відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що документ про відповідність це декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Також відповідно до статті 24 даного закону оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Відповідно до Постанови КМУ за № 1307 від 05.10.2004 «Про порядок видачі свідоцтва про належність палива до альтернативного», яким передбачено порядок саме видачі свідоцтва про належність палива до альтернативного, а також Наказу Державного комітету України з енергозбереження за № 183 від 10.12.2004 року «Про затвердження Порядку проведення експертизи для підтвердження належності палива до альтернативного» затверджено Порядок проведення експертизи для підтвердження належності палива до альтернативного (далі - Порядок) , який передбачено статтею 6 Закону України «Про альтернативні види палива». Даним Порядком передбачено наступне: « пунктами 2-6 Порядку встановлено: 2. Порядок установлює механізм проведення експертизи з метою визначення ознак палива, наданого зацікавленими юридичними та фізичними особами, що виробляють (видобувають) або постачають це паливо (далі - заявники), для подальшого підтвердження його належності до альтернативного. 3. Проведення експертизи наданого заявником палива здійснюється з метою перевірки відповідності палива ознакам, визначеним у статті 3 Закону України "Про альтернативні види рідкого та газового палива" ( 1391-14 ), а також обов'язковим для кожного виду палива технічним показникам. 4. Експертизу палива проводять випробувальні лабораторії (далі - лабораторії), що мають атестат акредитації в Системі сертифікації УкрСЕПРО* (сертифіковані) на проведення робіт у сфері експертизи різних видів (тверде, рідке чи газове/газоподібне) палива та можуть надавати заявникам експертні висновки щодо дослідженого палива для передачі його у Держенергоефективності України. Лабораторії повинні проводити експертизу згідно з положеннями чинного законодавства та чинної нормативно-технічної документації. 5. Для проведення експертизи палива заявник подає до лабораторії заяву про проведення експертизи палива для підтвердження його належності до альтернативного (додаток 1), ідентичні між собою зразки цього палива (з метою проведення експертизи та для зберігання лабораторією як контрольних у випадку виникнення спірних ситуацій) та, у разі потреби, супровідні документи на це паливо (технічні умови, паспорт, відомості щодо екологічної та пожежної безпеки). 6. Результати експертизи викладаються в експертному висновку щодо наявності в палива ознак альтернативного палива (додаток 2), який лабораторія видає заявнику для подання до Держенергоефективності України. Цей висновок разом з поданою до Держенергоефективності України відповідною заявою є підставою для розгляду Держенергоефективності України питання про видачу (на безоплатній основі) свідоцтва про належність палива до альтернативного або про відмову в його видачі.» На даний час акредитацію випробувальних лабораторій здійсню Національне агентство з акредитації України Тобто для отримання свідоцтва про належність палива до альтернативного зацікавленим юридичними та фізичними особами необхідно надати зразки палива до акредитованих лабораторій, та за результатами випробувань отримують у даній лабораторії сертифікат відповідності та протокол випробувань палива, на підставі яких викладаються результати у експертному висновку. На підставі даного експертного висновку видається свідоцтво про належність палива до альтернативного. Відповідно до пункту 10.2 документом, що засвідчує якість і безпеку може виступати сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) виданий враховуючи обов’язковість сертифікації відповідно до положень Закону України «Про альтернативні види палива», Постанови КМУ за № 1307 від 05.10.2004 «Про порядок видачі свідоцтва про належність палива до альтернативного» та Наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ за № 183 від 10.12.2004 року «Про затвердження Порядку проведення експертизи для підтвердження належності палива до альтернативного». Відповідно до статті 5 Закону учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Оскільки частіше всього за даним предметом закупівлі приймають участь не лише виробники а і посередники, ці ж самі посередники користуючись вільним доступом до інформації яка надається системою PROZORRO завантажуючи документи виробників даної продукції за для відповідності їх пропозиції встановленим замовниками вимогам у тендерній документації, жодним чином не пов’язані з даними виробниками на договірних засадах або іншими способами передбаченими чинним законодавством. Це в свою чергу порушує принципи здійснення закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Проте встановлення даних вимог забезпечує як добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі так і дає розумінням Замовнику під час розгляду тендерних пропозицій щодо походження товару який пропонується до постачання. Відповіді з усіх інших питань були надані в попередньому зверненні.
Дата відповіді: 17.07.2025 16:20
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: 3762c822beb64314b6034a40788742e6
Дата опублікування: 14.07.2025 21:23
Опис: Доброго дня. 1. Відповідно до умов Додатку 3 тендерної документації (Технічна специфікація), Вами як Замовником зазначено у таблиці показники, а саме показники 10,13,14,17 які відсутні у ДСТУ 7124:2009 «Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване», що суперечить вимогам п. 29 Особливосте. Просимо внести зміни до тендерної документації в цій чатині шляхом видалення даних показників. 2. Відповідно до умов п.2.1. Додатку 3 тендерної документації (Технічна специфікація), Вами як Замовником зазначено, що на підтвердження якості та відповідності пелет паливних з лушпиння соняшника в гранулі у складі тендерної пропозиції учасник повнинен надати протокол випробувань пелетів паливних з лушпиння соняшника, видані не раніше 2025 року на ім’я учасника або виробника, із зазначенням технічних та якісних показників згідно вимог цього розділу Договору, незалежною лабораторією, що має на це відповідні повноваження. Встановлення вимоги в частині терміну видачі протоколу випробувань, а саме не раніше 2025 року обмежує коло потенційних учасників враховуючи те, що ми як виробники продукції маємо відповідні документи такі як протокол випробувань на підстві якого маємо достатній обсяг виготовленої пелети (більше ніж 500 т). Даний протокол випробувалнь виданий акредетованю лабораторією та підкріплюється сертифікатом відповідності який підтверджує, що продукція вироблена у продовж зазначеного теміну відповідає вимогам ДСТУ 7124:2009 «Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване». Додатково інформуємо Вас про тещо ми я виробники відповідно до прозділу 10 ДСТУ 7124:2009 «Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване» періодично контролюємо показники виробленої пелети яка підтверджується посвідченням якості. Враховуючи вищезазначене просимо внести доцільні та обгрунтовані зміни до тендерної документації в цій частині. 3. Відповідно до умов п.2.2. Додатку 3 тендерної документації (Технічна специфікація), Вами як Замовником встановлено вимогу щодо надання паспорту пожежної безпеки виданий постачальнику на пелети з лушпиння соняшника, виданий лабораторією чи організацією, що має на це відповідні повноваження та компетентність. Просимо надати грунтовну відповідь в частині встановлення даної вимоги, оскільки це суперечить вимогам п. 29 Особливосте. Натомість звертаємо Вашу увагу на те що розділом 8 ДСТУ 7124:2009 «Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване» визначено правила транспортування та зберігання, якимми може таповинен користуватися не лише виробник а і замовник для безпечного зберігання продукції. Також учасник повинен використовувати систему менеджменту (управління) якістю стосовно послуг торгівлі твердим паливом і подібними продуктами. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, який виданий учаснику та дійсний на момент подання. Дана вимога суперечить вимогам п. 29 Особливосте. Просимо внести зміни шляхом видаленя даної вимоги. 4. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації Вами як Замовником опубліковано проект договору поставки. Відповідно до п.8 ч.2 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" в тендерній документації зазначаються відомості про проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. У даному проекті договору відсутній порядок зміни його умов. Просимо привести проект договору у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь: По п.2. Погоджуємся з внесенням змін в додатку №3 відносно показників 10,13 таблиці показників. Відносно показників 14,17 зазначаємо наступне: Показник14 - «Зараженість шкідниками або наявність слідів зараження – не дозволено», передбачена п.3.3.1 ДСТУ 7124:2009 та може бути включена Замовником до показників, як характеристика, яка необхідна для зберігання і викокористання пелет. Показник17.-« Масова частка металодомішок, %: частинки розміром більше ніж 2 мм з гострими краями-не дозволено» передбачена п.3.3.1 ДСТУ 7124:2009 та може бути включена Замовником до показників, як характеристика, яка необхідна для зберігання та викокористання пелет. По п.2. Оскільки Замовник буде використовувати пелету в опалювальний сезон 2025-2026 років, а згідно п.11.2 ДСТУ 7124:2009 «Срок придатності лушпиння – 12 міс», тобто Замовника не влаштовує, що видача протоколу випробувань, а отже і виробництво гранул була здійснена раніше 2025року, тому вимога відносно протоколу за 2025рік зберігається. По п.3. Вимога про надання Учаснику паспорту пожежної безпеки на пелети з лушпиння соняшника, не суперечить вимогам п.29 Особливостей, паспорт пожежної безпеки містить інформацію про виробника (постачальника), властивості речовини, заходи безпеки при використанні, зберіганні, транспортуванні та утилізації, а також дані про можливі небезпеки і є підтвердженням дотримання постачальником всіх вимог пов`язаних з пожежною безпекою. Крім цього, наявність паспорту є підтвердженням пожежної безпеки даного виду палива для під час транспортування і зберігання даного виду палива. Вимогу про надання паспорту пожежної безпеки на пелети з лушпиння соняшника вважаємо обґрунтованою, оскільки пелети з лушпиння соняшника відносять до горючих (згоральних) речовин (п.4.2.ДСТУ 7124:29) та передбачається довготривале зберігання. По п.3. ч.2. Вимога про надання в складі тендерної пропозиції копію сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, не суперечить вимогам п.29 Особливостей, оскільки в даному пункті (п.29 особливостей) йде мова про вимоги до предмету закупівлі, а не до Учасника. Сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 необхідний Замовнику, оскільки підтверджує, що система управління якістю компанії відповідає міжнародним вимогам, що встановлені стандартом. Це означає, що компанія має впроваджену систему, яка забезпечує стабільну якість продукції або послуг, а також постійне її покращення. Сертифікат є доказом того, що процеси в компанії організовані на належному рівні, а отже поставка товару буде повністю відповідати умовам договору та вимогам Замовника. По п.4 Потрібно внести порядок внесення змін до договору згідно Закону.
Дата відповіді: 15.07.2025 16:37